Sammy D-Day alweer!! Spannend hoor! Nu lijkt het nog zo onwerkelijk maar als hij/zij er eenmaal is, is het niet meer weg te denken!! Baileyy nog 1 dagje tot D-Day spannend meis! Hier gisteravond behoorlijk wat voorweeën gehad, duurde een paar uur en toen ben ik in slaap gevallen... wel aantal keer eruit om te plassen en wederom om half 4 klaar wakker... toen ook maar weer kruikje gemaakt, uiteindelijk nog ff wat kunnen slapen tussendoor. Heb nu wel steeds harde buiken, doen ook beetje pijn... en een soort spierpijn gevoel in mijn buik, beetje vaag! Verder veel (sorry) waterig slijm... dit was het aantal weken dat D. er genoeg van had! Ben benieuwd wanneer dit kleine boefje er genoeg van heeft, ik iig nu wel! Ben benieuwd wanneer de babyboom komt hier!!
Vervelend dat je je zo beroerd voelt Super Mummy! Maar wie weet komt ie nu wel snel dan.. Er zijn er hier nog een paar vandaag uitgerekend dus wat mij betreft mag de babyboom wel beginnen Tot nu toe is het nog verdacht stil iig.
goedemorgen! belabberd geslapen maar ach! Gisteravond echt even flink wat voorweeën, zakte gelukkig wel weer af. @engeltje: ik weet niet hoe laat je het krijgt, dus misschien hebben jullie de kleine jongen al in je armen, zo niet, nog veel succes! Ga lekker van elkaar genieten. @baileyy: lekker rustig aan doen hoor! @ligging: hier is meneer weer wat omhoog gekomen volgens mij, ik kan in elk geval weer normaal lopen. @ukkie: goed dat je toch gebeld hebt en dat alles er goed uit zag. hier verder weinig te melden, ik hobbel nog door de komende tijd. Ben benieuwd of hij net zo op tijd is als Fleur of dat ik bij deze wat langer moet wachten.
Nou nog ff een laatste reactie voor we naar t zh gaan... @ ukkie: fijn dat alles goed was meis, kun je weer wat geruster ademhalen @ Sammie: hoop voor je dat D-DAY ook idd D-DAY wordt! @ SM: hoop voor je dat t nu eindelijk is door gaat zetten meis, is best slopend zo! @ maia: hier nog geen uk, moeten 10.30 in t zh zijn en hij wordt om 12.30 ongeveer gehaald als alles volgens de planning loopt.... @ alle meiden: nog ffies meiden, hopelijk hebben jullie ook heel snel jullie mooie wondertjes in jullie armen! Ik duim voor een babyboom vandaag In ieder geval succes allemaal als ik jullie niet meer voor die tijd spreek, maar hoop dat ik vandaag nog wat van me kan laten horen... Hier net gelukkig toch nog een uurtje op de bank kunnen slapen, nog even een laatste buikfoto gemaakt en nu is t de uren, minuten en seconden aftellen nog 3 uur, 6 minuten en 30 seconden voor ik onder t mes ga haha
Super Engeltje!! Hier heb je zo lang naar uitgekeken!! Ondanks de operatie, toch vast veel plezier gewenst met je kleine uk en manlief straks!
@engeltje heel veel succes vandaag!! geniet er straks van als je je kleine man in je armen hebt. @rest sorry maar 1 dag niet online is echt te veel om te reageren..
@Sammie, vandaag al weer uit geteld.. Spannend hoor! Ik gok bij jou op vrijdag op zaterdag nacht.. @ de rest, veel voor weeen lees ik! Dat het nu eindelijk maar eens door mag gaan zetten.. Hier vannacht beter geslapen dan in weken! Ben net wakker! Steeds wel wat last van mijn onderbuik, net alsof ik ondersteld ga worden. Gisteren bij de vk was alles prima. Weer een kilo erbij kan het maar niet helpen dat ik dat niet leuk vind.. Vandaag even de woonkamer uit soppen.. Zo wil ik deze week elke dag een vertrek gaan doen..
@ Godinn, o dat lijkt me leuk! Ik zal het proberen hihi En die kilo's, ja bij mij ook nog ff een kilo erbij. Maar ja, hoort er wel een beetje bij... Veel plezier met schoonmaken
Goedemorgen dames, Spannend hoor engeltje!!! Jij hebt tenminste vandaag je beeb in je armen, leuk leuk! Morgen is mijn d-day ben het ook echt wel zat aan het worden mag echt niet klagen heb voor de rest nergens last van, zijn er meerder meiden die op hun eind lopen en nog nergens last van hebben gehad er hebben er hier zoveel last van voorweeen etc. Ik echt niet weet nou niet of dat goed is of dat ze dan nog ff opzich laat wachten. En dan al die berichtjes van mensen ik weet dat ze het goed bedoelen maar ik vind het heel vervelend, is het al zover, ben je al aan het bevallen, alles nog rustig? Zo dit was mijn klaagmomentje even haha misschien komt het door het weer. Ga maar eens een wasje aanzetten. Fijne dag allemaal.
@ Miekie, Begrijpelijk hoor! Kreeg net ook een berichtje van mn zusje, met succes vandaag. Ik heb maar terug gestuurd: 'bedankt! puf puf puf' Verder sta ik op de chat lekker onzichtbaar, maar ik zie dat mn moeder wel verdacht vaak online komt haha En als mensen bellen weet ik nog niet of k opneem. De laatste tijd heb ik zoveel reacties gehad van familie wanneer het hen wel en niet uitkomt, het is lief bedoeld maar ben er ff klaar mee. Hopelijk is vandaag of morgen ook jou dag!!
@ Shaar; Eerlijk gezegt is het bij mij ook maar net wie het doet. Ik vind de ene vk nogal wat voorzichtiger dan de andere! Gisteren deed het helemaal geen zeer, de vorige 2 keren wel.. Maar het ligt bij mij nu al weeeeken vast/ in dezelfde positie, dus zou vreemd zijn wanneer het nu nog zou gaan draaien.. Haha Sammie Ik krijg nú al dat soort smsjes! Kun je nagaan! Ik had begin dit jaar een vriendin welke moest bevallen. Had ik haar een sms gestuurd: 'Volgens mijn berekeningen zit je nu midden in de weeen.' Kreeg ik terug: 'Ja klopt, om de minuut.Wat denk je dat het wordt?' Dus ik zo van 'hahahaha, succes. Ik denk een jongen' Krijg ik dik uur later een sms: 'Het is een meisje!' Ik dacht dat ze een grapje maakte maar dat was dus niet zo!
Whahaha dat is wel heel erg grappig Ben wel benieuwd idd of ze nou denkt dat ik bezig ben @ Shaar, Bij mij deed het bij de ene VK ook zeer en bij de andere niet. De ene is gewoon hardhandig denk ik..
ik moet ook nog een dikke 2 weken maar bij mij komen die smsjes ook al binnen. en contineu vragen hoelang duurt het nog oh schiet op blablablabla noem maar op. Heel lief al die belangstelling maar wordt er strontziek van ook voor je zenuwen is het niet bevoordelijk. eergisteren liep ik in de winkel ook zo een man oh schiet al op he voor je het weet heb je iets heel moois in je armen. Ik zei toen ik hoop het wel ja zelfde geld is het een monster hahaha. hij was ineens stil. verder heb ik ook geen last van voorweeen of wat dan ook, enige wat ik heb is veel harde buiken. en een nacht lekker door slapen zou ook wel weer n keer fijn zijn. heb gewoon nergens geen puf voor overdag omdat ik snachts gewoon niet goed slaap. maarja
@ Inge, Ja dat zeg ik ook wel eens, er zit een beest in m'n buik haha Verder zegt al dat voorwerk helemaal niks, mijn moeder heeft nooit ergens last van gehad en ik dus wel. Hopelijk komt jou kleine gewoon lekker op tijd.
ja het enige wat we allemaal kunnen doen is wachten wachten wachten. als ze er klaar voor zijn komen ze vanzelf, en tot die tijd zit er voor ons niets anders op. helaas
@ Miekie, ik heb ook nog geen voorweeen etc gehad en ben nu 39 weken. @ Godinn, succes met schoonmaken! @ Sammie, spannend hoor, D-Day @ Engeltje, nog 1 uur en 7 minuten!!! Hier wel weer redelijk geslapen. Niet veel uur maar de uren die ik sliep waren wel ok. Vanochtend beetje computerspelletjes gespeeld. Ik ga nu maar eens douchen, aankleden en even naar de supermarkt lopen . Heb zo'n zin in worstenbroodjes .
@ engeltje , tegen de tijd dat je dit leest heb je de kleine waarschijnlijk al vast maar toch nog succes voor nu. @ d-day , hier ook iemand op d-day maar geloof niet dat er vandaag aanstalten gemaakt gaat worden om er uit te komen , veels te rustig! @ smsjes en telefoontjes , hier durven ze niet meer volgens mij, hihi . Kreeg vorige week zo veel datums over me heen dat het de rest wel of niet uit kwam dat ik van het weekend uit mijn slof ben geschoten. Had zo'n pijn aan mijn bekken en toen mijn zus belde met de mededeling dat het toch hopelijk nog niet begonnen was omdat ze zelf en haar dochter ( de ene zaterdag de ander zondag ) jarig was werd ik al kwaad. Toen belde zondag avond mijn vader dat het wel mocht gaan beginnen want dan was het er in ieder geval voor aankomend weekend ( hij gaat morgen een weekend weg ) toen trok ik het niet meer . Een grote hormonale furie over hem afgevuurd dat het kind zich niet gewenst voelt en blijft zitten tot 42 weken , oeps. Luchtte wel op en nu is het lekker rustig . @ indaling voelen , bij mij deed het nooit pijn wat de vk doet tot afgelopen dinsdag. @ hier , een redelijke nacht gehad , veel voorwerk weer maar dat is niets nieuws meer. Vanaf nu ga ik me zelf voorhouden dat elke dag die voorbij gaat in ieder geval 1 minder naar de 42 is , anders word ik gek. Ik hoop natuurlijk wel dat hij/zij eerder komt. Begin me gewoon een beetje te vervelen overdag.....hebben jullie dat niet ?
O gelukkig dan ben ik niet de enige die al die berichtjes zat ben, snap dat het goed bedoeld is maar soms gewoon irri, nooit bij stil gestaan tot ik nu zelf zwanger bent dan is het toch anders dan dat je je eigen voorstelde altijd. @voelen vk vind ik ook geen fijn gevoel als ze voelt voor indalen maar echt pijn is gestook niet meer een rot gevoel.
Ff mini update : t loopt hier zowieso al iets uit helaas, hoop niet al te lang want ben echt zo misselijk! Heb een verpleegster die niet eens m'n bloed kon prikken, ging 2 x mis, moest daardoor naar t lap en daar ging t in 1 x net als normaal.... Die verpleegster had ook nog eens nat gaas erop gedaan ipv droog dus heb nu 2 flinke bloeduitstortingen op m'n armen zitten.... Ben ik ff blij dat zij het infuus niet gaat zetten !!
@ Theertje, Ja ik verveel me ook te pletter whaha Heel herkenbaar dat je uit je slof bent geschoten!! Dat heb ik nog niet gedaan, maar als ik nog een keer zoiets te horen krijg dan horen ze het wel. Morgen is er een bruiloft waar de helft van mn familie actief mee is, stiekem hoop ik dat ik dan beval hihi Ik kreeg ook al het gevoel dat de kleine niet welkom is, nou ja dat is dan ook weer niet zo maar zo begint het wel te voelen als ze allemaal zo zeiken.. Ben maar in het boek over borstvoeding begonnen nu. Misschien maar een appeltaart bakken dan vandaag. Tis wel weer mooi weer hier nu. Gister de docu over de man met 100 kinderen terug gekeken. Dat je dat doet oke maar dat ie dan ook met meer dan de helft echt sex heeft gehad En meestal is het niet in 1x raak, dus reken maar uit hoevaak die van bil is gegaan met allemaal verschillende..