@ Engeltje, wat een muts, je wil toch wel een beetje mooi in het kraambed liggen ipv vol met blauwe plekken. Succes meid!
@engeltje: vervelend dat je er een had die niet kon prikken nou ja, hopelijk loopt het niet teveel uit @berichtjes: nergens last van komt misschien nog wel maar tot nu toe nog niets. Ja van vreemden op straat of in de winkel, maar dat boeit me niet zo. @theertje: ik kan me voorstellen dat je uiteindelijk uit je slof geschoten bent, het lijkt me ontzettend vervelend.
Jeetje engeltje lekker balen dit dat je weer zo n mits krijgt! Nou hopelijk gaat de rest wel goed! Hier is het weer echt bagger en moest net dus gewoon de hond uitlaten die had geen zin meer om te wachten tot het droog was! Net ff afgewassen en gestoft nu ff wasje opruimen en draaien en dan mss toch maar m'n kwarktaarten maken hahaha heb het nu al de hele week uitgesteld! En tja wat moet je anders doen hè!
Wat voor man met 100 kinderen dan?? Ken het verhaal niet? Oo vervelend Engeltje.. Hier een baby met de hik en een luie mama Ik heb behalve wat boekhoudkundige telefoontjes nog niks gedaan vandaag.. Ja om me heen kijken, waar ik eens zal beginnen
@Godinn, NCRV Dokument: ma 1 okt 2012, 22:55 - Uitzending Gemist Dit is de docu ^^ Debat op 2: za 29 sep 2012, 21:30 - Uitzending Gemist En hij was ook nog bij debat op 2 ^^ Heb je wat te doen @Inge, kom je hier ook een kwarktaart brengen? Graag met perzik smaak Zo hier is de afwasmachine weer leeg, wat zal ik nu eens gaan doen?
@engeltje, he wat vervelend! T schijnt idd moeilijk te zijn... Hier ook blauwe armen van t bloedprikken gisteren. @theertje, heel begrijpelijk hoor! Hier valt t gelukkig mee maar zou precies hetzelfde doen in jouw geval! En mocht iemand zich eraan storen, sorry t zijn de hormonen @ sammie, heb ook nog een boek van borstvoeding liggen, ga ik ook maar eens in beginnen, thanks voor de tip. @vervelen. Vandaag een rustig dagje met niets op de planning. Misschien ga ik een filmpje huren aangezien t weer niet veel anders toe laat.. @dierendag, doen jullie hier nog iets speciaals voor je dieren? Mijn dieren krijgen wat lekkers extra en als t droof is wat extra aandacht
@ Ukkie, Mijn katten krijgen vandaag een blaadje sla haha, om zo stil te staan bij al het dierenleed in de wereld Nee hoor, ze lagen net samen in het mandje in de krabmuur echt heel lief. Vers vlees lusten ze niet dus daarmee kan ik ze ook niet verwennen. Dan maar veel aandacht!
@ Sammie, ken de docu ook niet. Zal hem straks eens bekijken. @ Theertje, ik snap die uitbarsting wel. Zou me ook zo voelen. @ Engeltje, he bah. Nou ja, je hebt iig vandaag je kleintje vast! @ Dierendag, mijn kat krijgt vanavond zo'n zakje nat voer . Ze krijgt normaal alleen brokjes en af en toe dat spul. En ze mag de puddingbakjes uitlikken, vindt ze een groot feest hihi. Kwarktaart staat op te stijven in de koelkast . Nou vandaag weer eens een opmerking in de winkel gekregen. Was net in de jumbo en stond bij een schap. Kwam er een mevrouw aanrijden in zo'n scootmobiel en zei op z'n plat Brabants "Deh duurt ok nie meer lang of wel?". Ik dus, nee een week, zegt ze "Nou beterschap".. huh?? Haha.
Kwarktaart klinkt ook lekker, hier een boterkoek gebakken het is echt bakweer al komt hier nu langzaam aan het zonnetje door. Verder ook een rustig dagje, beetje op m'n iPad spelletjes spelen tussendoor wasje doen, hele zware dag
Nou had ik eindelijk mijn zinnen op die kwarktaart gezet ben ik netjes de boter in het pannetje aan het smelten! Boter klaar om de bodemmix erin te gooien gooi ik de taartmix erin grrrrr Dus nu alsnog geen kwarktaart! Blond en zwanger is dus geen goede combi om te bakken!!! Baal momentje
@ de kwarktaart , die maakt wat los bij ons zwangere vrouwen . Zal ik er van het weekend dan ook maar 1 gaan maken , lus het niet echt maar geef hem dan maar weg ofzo. @ uitbarsting , niemand die er wat over te meuten had , achteraf snapten ze me wel. @ engeltje , bah vervelend allemaal , nog even succes meid. @ de hond , hier een lekkere kluif gehad. @ de man met 100 kids , verschrikkelijk vind ik het . Wel wat om naar te kijken @ vervelen , ben blij dat ik niet de enige ben . @ pleuni , beterschap die had ik nog niet gehoord , wat een mop
ik neem aan dat hij er nu wel is, mag niet hopen dat ze nu nog ligt te wachten. wel spannend hoor @kwarktaart: nee hier niet gemaakt! heb wel alvast de biscuits gemaakt voor het feestje zaterdag, vanavond vullen en dan kan ik morgen gaan bekleden en versieren, en morgen ook nog een appelkruimelvlaai en een citroentaart bakken en ik denk dat ik voor de kinderen die komen wat cupcakes bak ofzo. @inge: dat is niet handig he
Ik hoop dat engeltje haar beeb al in haar armen heeft en lekker aan het genieten is. Hoelang duurt een kz eigenlijk weet iemand dat, heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht tot nu.
volgens mij ligt dat er een beetje aan of er complicaties zijn maar geloof rond 30 minuutjes of zo heb eigenlijk ook geen idee..
Oeh Maia klinkt lekker! Inge, dat is idd niet handig haha! Ik heb foto's van de babykamer in een album gezet voor de liefhebbers . Net het bedje voor het eerst opgemaakt. Ik krijg dat niet netjes voor elkaar. Zit zo'n prop dekens onder het matras nu... Ik heb zo'n dubbele deken (Vellux 120x150, ik realiseer me nu pas dat dat wel erg groot is of ligt dat aan mij?). Kun je dan ook een enkele pakken en die dubbel vouwen? Of heeft iemand goede tips?
Pleuni mooi kamertje!! Enne leuke maxi cosi (heb dezelfde ) Engeltje is waarshijnlijk al aan het genieten van haar ventje!! Dan is ze toch de eerste echte oktober mama van dit groepje!! Wie volgt