@ Ukkie en Maia, dank! @ Ukkie, lekker hoor een pyjama dagje . @ Inge, wow! Spannend!! Hopelijk komt het morgen een beetje op gang dan . @ Miepkip, hopelijk zakt de pijn wat . Sterkte meis! hihi GTA is leuk, ik kan er alleen helemaal niks van. @ Engeltje, zo dat is heftig zeg! Gelukkig nu alles ok en zijn jullie weer samen. Geniet van elkaar met zijn drietjes en rust goed uit! Ik ga weer even een stukje kwarktaart eten en dan naar bed. Vriend moet er weer voor 6en uit, dus ga ik maar mee in bed liggen. Waarschijnlijk slaap ik pas rond 1, maar goed. Spelletjes op foon doen .
wat fijn om van je te horen engeltje!! jammer dat het niet zo goed is gegaan maar gelukkig gaat het nu weer beter met jullie sterk lekker aan!! @bailey snap je frustratie maar jullie weten wat er te wachten staat ik heb geen flauw idee. hahaha ik weet alleen nu wat gebroken vliezen zijn hahahaha.
Engeltje jeetje dat is heftig!! Gefeliciteerd met dé geboorte van Quinten, kom maar even bij en daarna lekker genieten!! Inge balen nog geen weeën... Hopelijk komen ze gauw!! Succes iig
Gefeliciteerd met jullie zoon Quinten! Hopelijk voelen jullie jullie morgen weer helemaal goed Geniet er van Oeeh, spannend Inge! Zet 'm op Hou ons op de hoogte! Hier schoongemaakt, en weer teveel gedaan in de stallen. Verder lopen discusseren met vriendlief en daarna nog vergadering gehad. Dus ik heb het wel weer gehad voor vandaag...
Jaa idd waar was je inge!! Hoe reageerde je enz enz!! Bij ons is t elke dag dierendag! ;shaar 38 weken!!!!!
@ Shaar, nee helaas.. Maar het gaat ook wel snel zo, met zoveel paarden. Ja wel uit kunnen praten.. Ik weet niet, hij heeft zo nu en dan van die momenten.. Nu belden ze hem, of hij vanaf maandag voor 4 maanden naar Duitsland wou te werken. Dan is hij alleen weekends thuis. Moet hij wel vaker, er is écht heel weinig werk.. Maar ja, het kán nu gewoon niet.. Hoe moet het dan met mij? En met de bevalling? En moet ik dan dagelijks alle paarden doen? En wat nu als de kleine er is? Ziet ie m gelijk nooit... Dus ik was boos dat hij er überhaubt over na dacht.. Voor mij is het heel duidelijk: Het kán gewoon niet. Haha, dat zou wat zijn, dat je buik ineens 2 keer zo groot is! Dan barst ik écht! Hoe gaat het met de bevallende meiden??? Topic wordt wel steeds leuker om te lezen zo Ik ga mijn opzoeken, morgen weer een dag.
@ Engeltje, gefeliciteerd met de geboorte van Quinten!! Vervelend dat jullie beide complicaties hadden/hebben. Rust nu maar lekker uit en ga maar heerlijk genieten van je gezinnetje ! @ Bailley, is ook wel leuk alleen is de kat heel anders opgevoed. Bij mijn broer mocht hij op de bank etc. en hier dus niet. Dus moet hem heropvoeden en dat kost nogal wat energie Verder is het wel een schatje! @ Inge, spannend! Hoop voor je dat de weeen snel zullen komen en je vannacht of morgen nog de kleine vast mag houden ! @ Godinn, ga eens genieten van je verlof jij . Hebben jij en je vriend het wel uitgepraat? @ Shaarr, wat een waardering van je hond. Zo zie je maar dat iets wat oud is nog prima mee kan en soms zelfs nog beter is. Nu heb je wel een reserve botje Enne, de kat blijft nog min. 4 weken binnen . @ Pleuni, ik vermaak me ook echt met GTA Lekker tijdverdrijf Hier is de pijn nog niet afgenomen. Harde buiken zijn ook nog erg aanwezig. De kleine man is lekker actief ! Verder heeft meneer besloten dat de zijkant van mijn ribben ook nog wel gekneust mogen. Maar heb het er wel voor over aangezien hij nu wel actief is. Zou het erg leuk vinden als vannacht de voorweeen doorzetten en manlief dus gelijk had. Nou dames ik ga weer verder met GTA spelen. Slaaplekker allemaal (en de dames die aan het bevallen zijn suc6!)
Waar was ik nou gewoon op de bank ik wou net opstaan maar dat ging met n plons. Nu ruim 4 uur verder plonst het nog steeds hahaha! Ben klaar wakker probeer wel wat op de bank te doemelen maar dat lukt niet zo! De weeën zijn er nog steeds niet al heb ok wel het gevoel dat er wat gebeurd maar kan er nog veel over zeggen ik ken het gevoel niet en das wel lastig! Maar we wachten rustig af! Ik houd jullie op de hoogte!
Spannend zeg inge!! Probeer nog maar lekker een paar uurtjes slaap mee te pakken!! We denken aan je!!!! Psv gewonnen!?? Whow! Dat had k nie verwacht van die napoli!! Had ff wat drinken gepakt... en eten natuurlijk.... nu maar weer verder slape! Shaar, nog ff 2 weken en dàn lijkt t me goed idee te bevallen
Godin vervelend van dt aanbod... verkeerde tijd. Hier niet helemaal t zelfde maar iets soort geelijks... ml zn contact word niet verlengt. Hij heeft wel 40 sollicitaties de deur uit gedaan. Nu is hij aangenomen maar int begin op basis van 0 uren...... dus hij moet alles aanpakken voor de zekerheid op een basis salaris wat we nodig hebben.... dus hij zal helaas ook weinig van de kraamtijd mee vgaan maken.... het is niet anders helaas... we moeten toch ons huis blijven betalen...... verkeerde tijd voor geen zekerheid te hebben!
Dames, Hier verder nog steeds rustig we liggen beide op de bank maar denk dat ik maar n uurtje heb geslapen! Ga zo toch maar even op bed liggen om te kijken of ik daar wat slaap kan pakken!! Groetjes
Thnx lieve meiden! Lig nu toch wakker met m'n slapende Quinten in m'n arm, hij vond z'n wieg maar niks, dus ik ga een poging wagen t hele verhaal op te schrijven.... Om half 11 vanmorgen waren we in het ziekenhuis. We werden goed ontvangen en naar een 2 persoonskamer gebracht. Hier konden we onze spulletjes installeren en we kregen nog wat korte uitleg over de ks. Eenmaal klaar kwam de zuster bloed afnemen. Nou t prikken ging haar niet bepaald lekker af. Eerst prikte ze in m'n linker arm, het bloed droop eruit, maar kwam niet in t buisje terecht. Dan maar m'n rechterarm, zelfde verhaal. Ze vond dat ik maar moeilijk te prikken was, dus we gingen naar t lab met mensen met meer ervaring. De vrouw die daar zat was best een beetje boos op de verpleegster, want ik bleek dus gewoon heel makkelijk te prikken en ze had t ook nog eens afgeplakt met een NAT gaasje, ook helemaal fout dus..... Maargoed gebeurd was gebeurd Terug op de kamer kreeg ik een echo om te kijken of hij nog steeds in stuit lag, natuurlijk was dit nog het geval! Al snel werd duidelijk dat de ks iets zou uitlopen, dus we konden nog wel ff een potje skip Bo doen Om kwart over twaalf werd ik toch ineens al klaargemaakt om naar de ok te gaan en ook de emla crème voor t infuus werd op m'n arm gesmeerd zodat het ff goed kon intrekken. Hierna kreeg de verpleegkundige een telefoontje dat t ongeveer nog 10 min. Zou duren voor ik mocht komen, nou dat werd toch echt een uur, dus om half 2 werd ik uiteindelijk naar de ok gereden. Hier werden eerst nog een keer m'n koorts en bloeddruk gemeten en er werden nog wat vragen gesteld. Nu kwam voor mij het spannende moment, het infuus... M'n huid was goed verdoofd door de crème, maar helaas waren de zichtbare aders daar nu ook weggetrokken, er moest dus toch op een andere plek geprikt worden, waardoor ik dus gelijk weer gespannen werd. Er was een lieve zuster die haar hand aanbood om in te knijpen en daar heb ik dan ook maar goed gebruik van gemaakt, t is en blijft gewoon een zeer naar iets voor mij door de eerdere ervaringen. Moet zeggen, hij zit nu nog in en t valt me reuze mee, hij zit aan de binnenkant van m'n pols ter hoogte van m'n duim.. Door naar de ruggeprik! Ik moest op het bed komen zitten met m'n kin op m'n borst en binnen 2 tellen was de prik geplaatst, dat viel reuze mee, althans het zetten dan! Binnen 5 minuten daalde m'n bloeddruk enorm en werd ik onwel, ik kreeg snel iets toegediend door het infuus en trok gelukkig snel weer bij. Dit herhaalde zich nog een keer, maar er werd direct weer goed gehandeld. Op naar de Ok waar nu ook m'n man weer binnenkwam. Ik werd overgetild op de operatietafel en er werd gestart met een test of ik nog wat voelde. Hieruit bleek dat ik van m'n tenen tot aan m'n schouders verdoofd was, alleen met m'n gezicht kon ik nog voelen, echt heel raar! Het duwen en trekken voelde ik, maar had boor geen centje pijn! Wel ben ik in totaal ongeveer 10 x onwel geworden, maar dankzij de medicatie in het infuus kwam ik steeds weer bij. Na ongeveer 15 minuten opereren om 14.26 kwam Quinten met z'n oogjes wijdopen en flink kreunend op de wereld, wow wat een mooi moment was dat! Heb het met de spiegel gezien en hij werd heel kort boven me gehouden om kennis te maken. Hierna verdween hij snel met papa en de kinderarts uit de Ok voor een check. Hij ademde niet goed en kreeg direct zuurstof toegediend en vertrok met spoed naar de couveuse afdeling, papa mocht gelukkig met hem mee. Ondertussen werd ik laag voor laag dichtgenaaid en op de hoogte gebracht waarom Quinten maar niet terug kwam. Pfff wat heb ik gehuild zeg! Gelukkig wist de broeder die de hele tijd bij me was me goed te troosten en wat ik van tevoren niet wist was dat ook t zh foto's had gemaakt en gelijk hadden afgedrukt. Die werden voor m'n neus neergehangen zodat ik toch naar m'n mooie kanjer kon kijken. Echt wat was dat fijn zeg! Al snel kwam er een telefoontje van de couveuse afdeling dat Quinten het goed maakte en weer zelfstandig ademhaalde. Nou toen kwamen de tranen van geluk natuurlijk! Uiteindelijk was ik klaar en mocht naar de verkoeverkamer, waar de ruggeprik begon uit te werken. Ik kreeg paracetamol door t infuus en nog een pijnstiller in m'n been gespoten. Ondertussen kwam daar ook de kinderarts om mij verslag uit te brengen en ik kon haar wat vragen stellen. Mijn grootste vraag was natuurlijk wanneer mag ik hem zien ? Omdat ik m'n tenen weer kon wiebelen, m'n bloeddruk weer stabiel was en ik weer een stuk helderder was, mocht ik direct naar hem toe met bed en al! Daar lag ik dan met m'n grote ziekenhuisbed tussen de kleine couveuses Omdat Quinten het zo goed deed en al die tijd al wakker was en helder uit z'n oogjes keek, mocht hij gelijk bij me aan de borst. Nou hij lag me alleen maar verwonderd aan te kijken en ik hem ook, was echt supertrots op m'n mega knappe mannetje en ook Nick is megatrots natuurlijk! Heerlijk was het om eindelijk met ons gezinnetje bij elkaar te zijn! Gok dat het toen een uur of 4 was ofzo... Na wat gesabbeld te hebben op m'n borst viel Quinten in slaap en zo hebben we dik 1,5 uur lang op de couveuse afdeling gelegen. M'n ouders kwamen ook kijken toen we daar nog waren. Hierna moesten we helaas weer even afscheid nemen van ons mannetje en ging ik ipv naar de 2 persoonskamer lekker naar een 1 persoonskamer. We hebben wat gegeten en toen kwamen ook Nick z'n ouders en mijn broertje op kraambezoek... Rond een uur of 7 kregen we te horen dat ons ventje het zo goed deed, dat hij naar m'n kamer mocht. Om 9 uur lag hij dan eindelijk bij ons! Nick had hem nog helemaal niet vast kunnen houden, dus vond dat hij nu eerst aan de beurt was om te knuffelen! Hierna hebben we nog een bv poging gedaan, maar omdat onze ukkepuk echt ontzettend moe was is dat niet gelukt. Jammer dan, eerst maar ff goed bijtanken! Nou en slapen kan hij hoor, maar niet in z'n wieg. Hebben het een paar keer geprobeerd, maar hij bleef maar steeds wakker worden na kwartiertjes slapen. Heb hem uiteindelijk gewoon maar weer lekker bij me genomen en hij slaapt nu al zeker 6 uur achter elkaar door in m'n armen, heerlijk! Oja, hij is trouwens echt geen 8 pond hoor en een groot hoofd heeft hij ook helemaal niet! Hij weegt 3410 gram en is de mooiste baby op de wereld, ik weet t zeker De zusters zijn allemaal verliefd op um hier! Het bewijs hiervan volgt snel !
Leuke naam Quinten! Hopelijk mag de kleine man gauw uit de couveuse.. Ben benieuwd naar je verhaal! En gefeliciteerd natuurlijk meid!! @Inge Dat is waar. Lijkt me ook gek idee als de vliezen gebroken zijn en je maar moet wachten.. spannend!! Probeer maar te rusten hoor! Hier alweer klaarwakker vanaf 3 uur.. Totaal 2,5 uur geslapen.... Vriend geïrriteerd dat ik m wakker houd. Tja.. @Shaarr Haha wat kunnen beesten eigenwijs zijn hè Wij hadden net een giga zak kattenvoer gekocht. Kat glipt de kelder in en binnen mum van tijd zak open... Lekker weer hoe houden we t nu vers. Allemaal emmers kopen met deksel.. Hij dacht zeker: t is dierendag.. Haha
@ Inge, Succes meid! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. @ Engeltje, Mooi naam! En wat fijn dat jullie samen op een kamer liggen, en hij bij jou de hele tijd. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Hier gister avond toch echt zo'n 3 uur lang weeen gehad. Ze werden steeds sterker en zakten dan weer af. Duurden ruim een minuut. Maar ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. En nu heb ik nog steeds erg buik en rugpijn maar dat is constant. Ben benieuwd of het dan toch uit zich zelf zal gaan beginnen...
Goedemorgen Engeltje dat was een behoorlijk 'avontuur', gelukkig maken jullie het beide nu goed en ligt Quinten lekker bij je!! Is ook wel logisch dat hij lekker bij zijn mama wil liggen... eerst wordt hij uit de buik 'gehaald' vervolgens weggenomen en uiteindelijk later weer bij mama en papa te kunnen zijn!! Geniet er maar lekker van!! Sammi balen dat het niet doorgezet heeft... hoop dat het snel doorzet!! Hier redelijk kunnen slapen... voorhoofdholte ontsteking lijkt eindelijk gezakt! Nu wel meer harde buiken, sinds ik wakker ben en ook een raar spierpijn achtig gevoel, wat je ook weleens in je zij hebt als je te snel sport na het eten oid... maar dan in hele buik! Zometeen kindjes weer naar de PSZ en dan naar de VK, ben benieuwd!!
Heel mooi engeltje!! Tranen in mm ogen!!! Geniet er maar van!! Goes rusten!! En genieten van jullie baby quinten!!! Zeer benieuwd naar dat knappe plaatje ' Jeetje meid, 2.5 uur slapen is ook niet veel...! Hoop dat dt vandaag nog ff lukt! Vandaag uitgerekend!! Wow!!! Sammie k hoop ook écht dat t strax doorzet en je vandaag nog je beebje in je armen heb!!!
@miepkip: ik snap je helemaal. Ik was bij Fleur stiekem ook erg blij dat zij een dag eerder was geboren dan mijn eigen verjaardag, inderdaad, hebben ze in elk geval hun eigen verjaardag ondanks dat je het waarschijnlijk meestal toch 'samen' viert. En ik ben nu ook weer blij dat hij nog even is blijven zitten en zich niet opeens heeft aangekondigd deze week. Maar desondanks hoop ik dat je man gewoon gelijk heeft en hij zich nu wel aan gaat kondigen en dat het nu gewoon eindelijk doorzet! Ben je hopelijk nog net een dagje eerder @inge: ik ben benieuwd of het heeft doorgezet inmiddels. Bij Fleur zat er bij mij zo'n 5 uur tussen het breken van m'n vliezen en m'n eerste wee. @engeltje: jeetje wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je even gehuild hebt van de spanning. Maar fijn dat je wel meteen ook foto's kreeg om hem toch te zien. Fijn dat jullie het nu goed maken en lekker genieten van je kleine mannetje! @Godinn: wel rustig aan doen he! je hebt het er maar druk mee allemaal. En vervelend dat je een aanvaring weer had met je vriend. Logisch dat het nu allemaal niet kan maar ja. @sammie: balen dat het niet doorgezet heeft. Nou hier alles goed. Beetje belabberde nacht gehad maar vooruit. Zometeen Fleur naar het kdv wegbrengen, daarna verder aan haar verjaardagstaarten voor ons feestje morgen (dus beebje mag nog even tot morgenavond blijven zitten ) en dan vanmiddag nog naar de vk.
Bailey, vandaag is het alweer zo ver! Wat gaat de tijd snel.. Balen dat je niet goed hebt kunnen slapen.. Sammie, nee je moet nog even wachten.. Ik zei toch vrijdag op zaterdag Engeltje; mooi verhaal Laat je maar even lekker vertroetelen daar in het zh! Hoe gaat het met Inge?? Hier goed geslapen Poging tot een relax dagje doen
Thnx meiden, ik reageer later op jullie allemaal hoor, maar ben te moe om alles bij te lezen. Hier nog even t bewijs dat hij de knapste beeb van de wereld is! http://i.imgur.com/V6xPo.jpg