Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje echt een schatje ;)!!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ engeltje, wat een verhaal, heb tranen in m'n ogen! Fijn dat jullie nu lekker samen zijn! Nu lekker genieten :)

@ Inge, je houdt de spanning er wel in :) ben benieuwd of er vandaag iets gaat gebeuren of dat je wellicht al bezig bent!

@ godin, hoe hou je het nog vol! Denk wel een beetje aan je zelf he!

@ baileys en maia vervelend dat jullie een belabberde nacht hebben gehad,hopen dat het vanavond beter gaat! Misschien vandaag nog tijd vor een tukkie?

@ sammie, misschien vandaag meer geluk? Ik hoop het voor je meid!

@hier, een zeer rustige nacht gehad! Vlak voor t slapen "moest" ik ineens nog allemaal dingen klaar maken dus ik dacht, is dit een voorteken? Hahah NOT! Heb m'n winter piama weer aan (kijk niet hoe,knopen gaan niet meer docht..) maar slaap nu nog beter en ik sliep al goed! Wat mij enerzijds ook wel zorgen baart.. Ik slaap zoveel.. Dat ik er erg tegen op zie hoe jet straks allemaal zou gaan. Maar goed dat is een zorg voor later.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Godin, Ja idd :cool:
    Wie weet krijg je gelijk haha

@ Engeltje,
    Wat een super mooi mannetje!!!

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, wat een spannend verhaal!! Hopelijk knappen jullie goed op... wat een prachtig ventje en natuurlijk GEFELICITEERD!!! LEKKER GENIETEN NU!!!

@ Inge, spannend meid, succes!!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren

25-09 Chybou - 8.32 uur - C - gewicht
    25-09 Laupio - - Nina Marie - 2760 gr
    27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gr - 50 cm

04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gr

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nou het moet hier nu wel babyboom worden hoor!
    5 dames zijn al overtijd/of vandaag is het d-day.. ;)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het word idd wel tijd voor meer beebjes;)

8. Maia

Maia Niet meer actief

gok zomaar dat ze vanzelf komen ;) hihi

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik had de foto helemaal niet gezien maar wat een schatje!!!
    "Smelt" :)

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hallo dames ik heb niet alles terug gelezen daar staat mijn hoofd even niet naar.
    maar heb wel even de foto van engeltje gekeken wat n droppie zeg!!!!!!!!!

Hier is het nog steeds rustig pffff 14 uur naar het breken van mijn vliezen.
    heb niet veel geslapen maar wel redelijk gedoemelt dus ben wel wat uitgerust.
    rond 11 uur komt de verloskundige weer kijken en dan heb ik tot vanavond 20 uur de tijd om het natuurlijk te laten gebeuren is dit niet het geval moet ik vanavond richting ziekenhuis want dan zijn we 24 uur verder.
    dus we wachten rustig af..

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Inge,

Hopelijk gaat het dan snel gebeuren ;)
    Wel fijn dat je nog een beetje rust hebt kunnen pakken.

Succes!

12. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ inge , hopelijk zet het snel door . Probeer in ieder geval zoveel mogelijk je rust te pakken vandaag.

@ engeltje , dat waren spannende momenten . Gefeliciteerd met jullie ventje en lekker genieten . Hopelijk gaat het herstel snel en mogen jullie snel samen naar huis.

@ hier , vannacht eigenlijk best goed geslapen in ieder geval tot half 5 , daarna was het bagger . Maar lag al om half 10 in bed dus heb wel genoeg rust gehad. Hier gisteren ook even gedacht dat het misschien toch wel door zou zetten . Maar helaas nam het gisterenavond weer af . Was er wel versleten van dus daarom lekker vroeg naar bed gegaan.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig mannetje! Mooiste kereltje op de wereld, het mooiste meisje is die van mij :)
    Vervelend dat er complicaties waren. Ik weet helaas hoe dat is. Ik heb er hier op het forum niet over geschreven omdat ik je niet onnodig ongerust wilde maken. Nu het bij jou achter de rug is kan dat wel. Maar bij jou werkte de ruggenprik als het ware te goed. Bij mij werkte hij juist te weinig. Ik heb een deel van de operatie kunnen voelen... Ze hebben me met medicijnen buiten bewustzijn gemaakt, hierdoor heb ik de geboorte van C niet meegemaakt. Het was, net als bij jou, heel heftig allemaal!
    Gelukkig gaat alles nu goed met Q en ook met jou. Geniet er van meis, laat je lekker verwennen in het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel hersteld.
    Veel liefs!

@inge: blijft spannend dus! Hoop dat je even een paar uurtjes kan slapen. Toi toi toi!

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, zo te horen was het ziekenhuis echt super in hoe ze met alles omgingen. Geniet van elkaar en wat een super schattige foto! :D

@ Baileyy, vandaag D-Day! En slimme kat haha.

@ Sammie, oeh spannend en gok dat jij dit weekend nog bevalt!

@ Inge, spannend dagje vandaag. Ik duim voor je!

@ Ukkie, geniet er maar van dat je nu zo veel slaapt. Dat houdt binnenkort wel op ;).

Hier wel een ok nacht gehad. Niet veel uur maar wel weer goed. Ik heb sinds een paar dagen dat mijn knokkels in mijn handen "stijfjes" zijn. Als ik even achter de pc heb gezeten dan moet ik echt even mijn vuisten ballen anders doen ze zeer. Zo vreemd. Vannacht ook, begint mijn arm en hand te slapen en ook dat gevoel in knokkels. Naja.
    Ik denk dat ik vandaag een pyjama dagje hou, zit nu nog steeds in pyjama en was al om 7.30 op. Moet wel nog de boven verdieping poetsen, maar heb nu even helemaal geen zin :p.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Weer terug van vk... bloeddruk was wat verhoogd, maar niets bijzonder hoog... kleine ventje is nog niet ingedaald dus moet echt gaan liggen als vliezen breken... Maandag gaat ze een strippoging doen en event. donderdag een gyn. consult... hoop dat het niet nodig is... ze had me ook niet 'verwacht' ... dus moest het weekend maar gaan bevallen, dan heeft zij zelf dienst ;) Dus ik zou zeggen: graag!

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oe Chybou dat klinkt niet prettig!
    Gelukkig is het nu allemaal achter de rug voor je.
    Gaat het al wat beter?

@ Pleuni, laten we het hopen dit weekend :D
    Fijn dat je opzich wel geslapen hebt!

@ Shaar, heb ff gemist wat er aan de hand is, maar steeds maar alles afschuiven op een blaasontsteking is ook niet leuk.

@ Super Mummy, hopelijk beval je ook lekker dit weekend. Laten we met z'n allen de Vk's een lekker druk weekend bezorgen :D

Hier nou ik ben al de hele ochtend heel relaxed met een appeltaart bezig haha.
    Verder nog steeds wel buikpijn enzo.

Mn moeder belde nog, nu heb ik wel opgenomen :p heb maar niks gezegd over vannacht, maar wel dat ik een beetje gek werd van 'dan komt het mij niet uit als je bevalt' opmerkingen.

17. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje wat een mooi manneke zeg echt een plaatjes! Geniet er van!

@inge hopelijk begint het vanzelf nog en hoef je niet ingeleid te worden.

Hier is het d-day maar helaas nog geen enkele beweging dus we wachten maar braaf af.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sammi dat lijkt me een goed plan!! Laten we lekker het weekend gaan bevallen ;)

Chybou: das idd ook heftig!! Goed dat je het nu verteld hebt, moet behoorlijk scary geweest zijn!! Maar nu lekker genieten van jullie gezinnetje!

Shaarr dat hoop ik ook... Wil graag thuis en de vk zei dat ik de vorige ook zo''n vlotte bevalling gehad had, dus ze verwacht dat dit ook wel goed komt :)

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ chybou , oei dat zal ook best heftig geweest zijn. Gelukkig gaat het gewoon goed verder .

@ sammie mag ik ook dit weekend mee doen met bevallen :D En er was bij jou idd een bruiloft vandaag toch?? of heb ik dat ergens verkeerd gelezen...

@ shaarr , bah dat je weer je urine moet laten controleren , zeker als je eigenlijk al weet dat er toch niks uit komt.

@ super mummy , fijn dat alles goed was en hopelijk komt alles van het weekend vanzelf opgang.

#@ hier , het is nu even droog . Duimen dat het zo even blijft dan word ik niet nat bij het schoolplein;)

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Theertje, ja mn familie is actief bij een bruiloft betrokken van vage kennissen van mij. ik hoef er zelf niet heen, maar er is zoo vaak gezegd dat ik niet mag bevallen van hen vandaag.

Mieke, hopelijk hoef jij ook niet zo lang meer te wachten..

Deel Deze Pagina