Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    JA! :) Beetje wel...

Wordt nog een ware babyboom deze week.
    Ben benieuwd wie er als eerste spontaan bevalt.

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Logisch hoor Chybou!
    Hoe gaat het bij jou in z'n werk? Ruggenprik? Algehele narcose?
    En is Lieve er 'gewoon' bij?
    Ik zou ook erg nerveus zijn. Ben het nu zelfs al een beetje, terwijl ik waarschijnlijk nog weken moet wachten.

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    moet om kwart voor 8 bij de verloskundige zijn. Hebben net gebeld omdat ik die kleine al een tijdje niet erg veel voel, dus even op controle.

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Meiden, bedankt voor alle succeswensen enzo, toch zo leuk om dat allemaal te lezen!
    Ik ben heel erg benieuwd of het gaat lukken.. zoniet dan is woensdag een rustdag, dan mag ik ook gewoon naar huis en dan proberen ze het donderdag weer, dus dan grote kans dat Blackie en Chybou eerst zijn...
    Maar we gaan het zien! Spannend..

@ miepkip, wat ontzettend fijn dat je mannetje goed groeit, ik kan me je blijdschap heel goed voorstellen, geniet lekker van je geluksgevoel!!

@ blackie, veel succes woensdag, hopen dat het allemaal goed verloopt!

@ chybou, en jij ook succes... wanneer dan ook ;)

@ engeltje, wat krijg jij het toch ook voor je kiezen meid, hoop dat de laatste dagen wat fijner verlopen...

@ anoniempje, sterkte meid! Hopelijk alles goed!

@ shaar, wel apart ja, dat je man er de noodzaak niet van in ziet, ik snap helemaal dat je het eng vind, zeker straks met de kleine! Mannen leven soms zo in een ndere wereld he!!

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Grote, onze kleine man is trouwens nog net geen dysmatuur puur vanwege dat ik een prematuur/dysmatuur baby was. En dus heeft hij een andere groei curve dan baby's van ouders die een normale lengte/gewicht hadden met de geboorte. Want als ik zelf geen prematuur/dysmatuur baby was, was hij nu nog gehaald (i.v.m. dat hij dan veel harder zou achterlopen in dat geval.)

@ Shaarr, Toch blijft het ook wel in mijn achterhoofd hangen dat hij ook wat minder kan wegen. Maar heb jij trouwens geen extra groeiecho's etc?

@ Engeltje, het is inderdaad een echte opluchting! Veel plezier en succes vanavond op de puffcursus! En wat fijn dat je hoofdpijn/misselijkheid is bijgetrokken.

@ Anoniempje, Succes zo bij de vk! Laten we hopen dat alles gewoon goed is!

@ Chybou, begrijpelijk dat je nerveus bent! Zou ook wel wat komen doordat je wil weten hoe de kleine eruit ziet natuurlijk :p

@ Laupio, Wel fijn dat als het morgen niet lukt je in ieder geval woensdag even hebt om uit te rusten ;). Hoe ga jij dat dan doen met de naam? Wel of niet vermelden. (ben een beetje erg nieuwsgierig ;))

Ik heb net toch maar even paracetamol genomen. De pijn bij mijn schouderblad is niet meer te houden zonder. Nu maar hopen dat ook het maagzuur weg trekt en dat of mijn voorweeen eens gaan doorzetten of dat ze gewoon nu verdwijnen :) Ben het ondertussen wel zat die ''voorweeen''

6. Maia

Maia Niet meer actief

zo, ik ga een poging wagen om te reageren ;)

@shaar: goed dat je naar een gedragsdeskundige met je hondje gaat. hopelijk helpt het en krijgen jullie goede tips en aanwijzingen.

@chybou: vandaag was de dag dus nog niet... ik gok woensdag ;) maar ik snap helemaal dat je nu toch wel wat zenuwachtig begint te worden!

@engeltje: vervelend dat je je vannacht zo voelde. hopelijk heb je vannacht een betere nacht.

@ukkie: mooie buik! En mooi konijn zeg.

@SM: lekker dagje vandaag dus. mooie wagen hoor.

@kimmie: jij hebt echt last van schoonmaakwoede he ;) is je huis tenminste lekker schoon :D en dat is toch wel een beetje een bizar verhaal zeg.

@pleuni: rustig aan doen he! Wij hebben ook een poging gewaagd tot stijldansen maar manlief vergat constant de passen en dus hebben we 3x brons gehaald en daarna heb ik het maar opgegeven ;):D

@baileyy: fijn dat alles goed was bij de vk!

@miepkip: oooo wat een fijn nieuws zeg! Super dat hij toch goed gegroeid is! En ik snap helemaal dat je toch onder medische indicatie bevalt. Ik had eigenlijk een paar weken geleden niet verwacht dat jij evt. nog tot week 41 door zou kunnen lopen ;) alleen maar goed eigenlijk!

@Blackie: zo, dat is al snel! Succes woensdag, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig. Laat het vanavond inderdaad maar even bezinken!

@anoniempje: succes bij de vk

wij hebben een rustig pyjama dagje gehouden, Fleur en ik. Heb wel alvast de poppetjes van het zandkasteel geboetseerd, want ze wil voor haar verjaardag een zandkasteel taart. Hoewel, ze twijfelt tussen koning koos (zandkasteel) en Peppa Big ;) maar deze staan alvast klaar in elk geval. Verder erg moe, hoop dat ik vannacht beter slaap. Of nou ja, of ik vannacht überhaupt slaap ;)

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    We krijgen echt een babyboom hier :D Super Blackie!
    Probeer nog ff te genieten van jullie 2 tjes!

En Miepkip ook fijn dat alles goed was!!

O men ik ben toch zoo beroerd. Het lijkt wel of het van onder allemaal week aan het worden is ofzo. Heb de hele dag al zon pijn en last daar :)
    Heb de hele dag ook niks gedaan dan slapen en pc-en :)

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    O dames ik heb toch zo'n pijn in m'n bovenbenen (ook rug en buik maar dat is beter te verdragen)! Is dat normaal? Iemand tips?

9. Maia

Maia Niet meer actief

is het een blijvende pijn? het kunnen voorweeën zijn die zich uiten in beenweeën. volgens mij kun je er weinig aan doen.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja het is gewoon contstant, wordt er helemaal naar van:)

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Alles was gelukkig prima :) Alleen ligt hij niet meer in de bekken. Dus als mn vliezen breken gelijk bellen en gaan liggen. half uur aan de ctg gelegen en alles was gelukkig goed. Genoeg vruchtwater ook, dus ik ben weer gerustgesteld :)

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ sammi, kan dat baby op je beenzenuw ligt, dat doet ook echt pijn! Maar als je twijfelt toch bellen he!

@ anoniempje, fijn dat alles goed is!

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    super meis~!!:D

Geniet nog maar ffkes met zn 2:D

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nou douchen heeft nie geholpen, ik duik mn bed wel in.

Als ik het niet vertrouw bel ik de vk wel ja;) voel beebje nog wel genoeg dus..

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @anoniempje, fijn dat alles goed was nu kun je tenminste gerust de nacht in!

@sammie als je het niet vertrouwd gewoon even bellen.

@ hier volgens mij is de kleine aa. Het indalen. Heb de hele dag al zo een blauwe plek gevoel van onderen zou dit van het indalen kunnen zijn?

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, heel mooi nieuws!

@ Blackie, woensdag wow dat is al snel!

@ Inge, afdekfolie bij de Gamma hihi

@ Anoniempje, gelukkig dat alles ok was.

@ Sammie, idd bellen als je het niet vertrouwd. Misschien helpt een warme kruik?

@ Shaarr, ik zal een foto posten deze week als ie klaar is ;).

Even de Chybou voorspellingen ;):
    Di: Engeltje
    Wo: Maia, Miepkip, Pleuni

We hebben dus iig Laupio, Chybou en Blackie die deze week gaan bevallen. Ben echt heel benieuwd!!

Net voorlichtingsavond over borstvoeding gehad. Wel wat dingetjes geleerd weer, dus was nuttig. Nu zit ik achter de pc en wil mijn kat continu aandacht haha. Gaat ze tussen mij en het toetsenbord liggen, of mijn hand op de muis kopjes geven.

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Autsj Sammie! Douchen en op bed jij! Mocht het dan doorzetten heb je ieg wat energie!

Fijn Anoniempje, dat alles ok is :)

Begin jij nu ook al Inge?? Het moet toch eens gaan zakken!

Hier weer last van mijn kont :$ Aaaauuuu!

Succes morgen Laupio!!

Welterusten iedereen! Dat de eerste beeb er morgen maar mag zijn :D

18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb Anoniempje even toegevoegd, de dames die al weken niet meer gespot zijn in dit topic verwijderd en een extra sectie eronder gezet :p

Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren
    ......................... ;)

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Maia, had het zelf ook echt niet verwacht. Maar ondanks dat ik het wel gehad heb. Ben ik toch wel blij als ik week 41 zou mogen halen. (Puur omdat het voor de beeb beter is :) )
    En wat leuk een zandkasteel taart :p. Nu maar hopen dat ze snel een keuze kan maken en jij op je gemak de taart kan maken :)

@ Sammie, moet ook kunnen een rustig dagje! Klinkt inderdaad wel alsof het allemaal wat weker wordt. Zou ook eigenlijk alleen maar mooi zijn :D! Herken de pijn in je bovenbenen wel, alleen valt weinig aan te doen. Het is een beetje hopen dat het doorzet of dat het afneemt, want de hele tijd pijn is ook niks natuurlijk!

@ Shaarr, zou er inderdaad dan wel even om vragen. Want als de kleine inderdaad wat kleiner is, is het wel fijn om in het ziekenhuis te bevallen aan de ctg. (Aangezien een kleiner kindje meer problemen heeft met de bevalling en zo kunnen ze het sneller zien als er iets aan de hand is.)

@ Anoniempje, fijn dat alles goed was! O je hebt een eigenwijs kindje :p

@ Baby namen, Is er eigenlijk niemand hier bang dat ze dezelfde naam heeft gekozen als iemand anders hier? Zat er ineens over na te denken dat dit natuurlijk zomaar zou kunnen zijn gebeurt :p

@ inge, Het zou zomaar kunnen. Heb zelf niet echt iets gemerkt van het indalen. Denk dat je om het zeker te weten toch echt een bevestiging moet krijgen van de vk.

@ pleuni, wat lief van je kat :) Fijn dat je wel wat had aan de voorlichting :p Haha heb je goed met het geboren gedeelte :p, Word nu dus wel tijd dat er morgen vroeg een naam komt te staan :)

Hier al z'n beetje de hele avond voorweeen! Beebje is wel actief tussendoor maar vind het volgens mij niet zo fijn. (heb last van de voorweeen in mijn rug en de beeb pakt mijn ribben aan de voorkant aan) Ben benieuwd naar welk beebje als eerste komt :)

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @pleuni nee van de praxis hahaha

@miepkip morgen mag ik weer naar de VK dus dan ga ik het even navragen.
    hij zal nu ondertussen toch wel ingedaald zijn?
    2 weken geleden was hij wel op weg, maar vanaf gisteren/vandaag wordt het toch wel irritant.
    ook mijn buik heeft savonds meer activiteit dan overdag vind het allemaal wel spannend worden moet ik zeggen.

@babynamen op zich zou ik het niet echt een probleem vinden als het dezelfde naam zou zijn als iemand van het forum.
    Ik heb de afgelopen 2 weken wel geboortes voorbij zien komen die dezelfde naam hadden gekozen hahah.
    ach vind het niet zo een probleem heb het in mijn omgeving nog niet gehoord.
    vandaag trouwens de bevestiging gekregen van kdv wordt het ineens heel echt hahaha.

Deel Deze Pagina