Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    GOedgekeurd bij vk :) hij lag weer mooi laag dus niet gelijk liggen en bellen, tenzij kleur niet goed is natuurlijk.

Als hij er nog niet is dan volgende week donderdag weer heen om gestript te wOrden :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: jeetje meis toch, dat moet ook echt verschrikkelijk geweest zijn! En wat superlief dat je er nog niks over verteld had! Dikke knuf voor jou nogmaals!

En wat een gerommel bij jullie allemaal meiden, het wordt steeds pittiger nu allemaal he, als dat geen heuze babyboom gaat worden dan weet ik t ook niet meer! Hoop zo dat alles lekker voorspoedig gaat bij jullie!

Ik ga nu ff een tukkie doen...

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Heb echt enorm buikpijn :(
    Heb net met moeite een beetje brood naar binnen gekregen. Voel me dus super lekker:)

Engeltje, tukze!

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik lees even dagje terug niet verder. Maar heb eindelijk internet uitgevonden hier in het ziekenhuis en contact met de buitenwereld heb ik toch echt even hard nodig!

@ Engeltje! Gefeliciteerd meis!!:D EINDELIJK is het dan zover he! Geniet er lekker van! Bevalling nogal pittig, ik ken het, kom er rustig van bij, neem die tijd voor jezelf en geniet van je ventje. Ken dat verliefde trouwens, hoor het elke voeding weer ooh wat een lief schattig klein manneke is het toch :D

@Pleuni, ken dat met het opmaken, heb vorige keer mijn buurvrouw gevraagd of ze het wilde voordoen.. denk dat dat de eerste tijd klusje voor mijn man word, die heeft daar veel meer geduld en alles voor;)

@miepkip wat leuk een kat erbij:D

@inge ooeeeeh spannend meis!! Zet hem op!!!:D Je kunt het meis!

@engeltje ik heb geen foto gezien van de kleine man?? of word ik nou scheel.

@ hier kleine maakt langzaam vooruitgang. Word actiever en huilt elke keer voor het eten. Hij is nu 3025 gram dus bijna zijn geboortegewicht en ze zeggen dat als ze die eenmaal hebben ze opeens opschieten dus zal mij benieuwen.
    Ik ga weer is wat eten brouwen voor hem (kolven dus:p) en dan spreek ik jullie snel weer!
    Hier even leuk kiekje van hem :p Want slapen vandaag na het eten...echt niet:p Wereld is veelste mooi:p

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    O wat een schatje Blackie!!
    Fijn dat het goed met hem gaat :)

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wat super schattig Blackie!!

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat een mooi menneke Blackie!

8. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @blackie wat een scheetje!

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Blackie wat fijn dat het goed gaat met J.ari! En wat een moppie!!

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mooi hoor Blackie! Schattig :D

Zou het zo zijn? Miepkip?? Waar ben je??
    En Inge??

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi inge en miekip! succes dan maar he ;) haha.. of ze zijn ook appeltaarten, kwarktaarten of koekjes aant bakken, huis poetsen.. of andere dingen die je maar doet omdat je overtijd loopt/vliezen gebroken zijn ;)

Wauw engeltje wat een plaatje!

Blackie die van jullie ook zeg! wat een mooierd!!

Hier gaat het prima. heb net de blaadjes van de boom met grondverf gedaan zodat ik morgen/vanavond de servetten kan gaan plakken.. zondag avond moet die af zijn! dan zal ik onze babykamer hier eens komen spammen!

Meiden hoe gaat het verder?
    Ik moet eigenlijk de was doen maar heb niet zo veel zin nog.
    vanavond eten we gekookte aard. speklapje en spinazie met gekookt ei. kheb alleen geen zin om te koken ;) haha schiet lekker op!

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! Nou ik ben ook weer bij de vk geweest, alles prima, bloeddruk ok, hartje klonk prima, hij bewoog lekker enzovoorts. Nog steeds niet helemaal ingedaald dus moet nog steeds gaan liggen als de vliezen breken maar ik heb zomaar het vermoeden dat hij het de komende weken prima naar zijn zin heeft daarbinnen.

@inge: hopelijk komt het nog vanzelf opgang.

@chybou: jeetje wat ontzettend eng zeg, wat naar voor je dat je het zo hebt mee moeten maken.

@shaar: vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik heb ook wel, zodra m'n blaas vol is dat m'n bm erg geirriteerd wordt en ik dus een harde buik krijg, maar heb er niet zo'n last van verder.

@SM: hopelijk is het strippen maandag niet nodig.

@anoniempje: fijn dat je weer bent goedgekeurd

@blackie: agossie, wat een schatje.

@miepkip: inderdaad, waar ben je ;) ik hoop dat het allemaal uiteindelijk is doorgezet voor je.

13. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , wat een heerlijk mannetje , mag je zeker trots op zijn.

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier nog flink geslapen zeg!
    Nou heb nog steeds erg veel buikpijn enzo, ben benieuwd of de nacht ons iets gaat brengen ;)
    Mn maag rommelt nu wel dus ik ga maar ff eten denk ik.

En idd Miepkip is wel verdacht stil:cool:

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Ik leef nog steeds!!!
    nog steeds geen verandering de VK belt zo en dan moet ik ws naar het ziekenhuis.
    dus kan jullie weinig vertellen..
    het is nog steeds wachten wachten wachten

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Succes Inge in het ZH!
    Hopelijk is het wachten snel voorbij.

17. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Helaas nog niet bevallen :(! Was het maar zo ;) Heb tot vanochtend 07.00 wakker gelegen. En uiteindelijk wel tot 15.30 kunnen slapen zonder onderbrekingen! (En dat zonder spuit :D!)

@ Inge, heb je nog een beetje kunnen slapen? En hopelijk zet het snel door. Succes in ieder geval meis!

@ Engeltje, Wat een verhaal meis! Gelukkig is alles goed gekomen! En wat fijn dat hij lekker bij jou slaapt :), Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje :D! En wat een schatje is het! :)

@ Bailley, O fijn he katten.

@ Maia, precies, maar samen vieren is toch voor de gedachten anders dan tegelijk jarig zijn. Vervelend dat je slecht geslapen hebt. Hoop dat je vanavond wat beter slaapt.

@ Chybou, Vervelend dat je de geboorte van je meisje niet mee hebt kunnen maken!

@ Sammie, heb je goed hoor! Gewoon aangeven dat, je dat soort opmerkingen niet echt kun waarderen.

@ Blackie, Fijn dat je kleine mannetje het goed maakt :)! En wat een schatje is het!

@ Fijn dat de dames met controle vandaag weer goed zijn gekeurd!

@ Hebben jullie ook z'n pijn als je op je buik bepaalde stukken huid aan raakt? Hier gaat het dan als een gek branden. Denk dat meneer van binnen uit blauwe plekken heeft lopen schoppen.

Net nog even de stad in geweest. Heb vitamine k+D druppels gehaald. En mocht van manlief wat leuks uitzoeken voor als de baby er is :p, Dus heb een boxspiraal gekocht. En het ideale cadeau gekregen van manlief. (kan het wel pas doen als ik mijn eigen maat terug heb) Maar krijg als ik er aan toe ben van manlief geld om even flink te shoppen :D!
    Verder rommelt het vandaag wel extreem! Heb amper iets kunnen eten van de misselijkheid. Ook knapte er rond het avond eten iets in mijn rug, maar verlies geen vocht etc. Ook zijn zojuist de krampen weer terug gekomen. Maar ik durf het echt niet meer te hopen. Verder is de kleine man redelijk rustig. Maar heb hem wel al voldoende gevoeld.

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Shaarr, baal ook wel flink dat ik niet gewoon in slaap kan komen. Kan pas slapen als ik echt dood en dood moe ben. Ja zeker haha, Heb erg leuke pumps gezien en een leuk jurkje :D. Verder lekker rondsnuffelen :p. Heb er nu al zin in! :)
    En is goed haha. Zul je net zien dat ik morgen om half 4 aan het bevallen ben :p

@ Inge, ik gok dat je nu aan het bevallen bent. Succes meis! Zet hem op!

De krampen etc. is weer afgenomen :(. Maar de misselijkheid is er nog wel :x. Als dat nou ook weg ging!... Hier kwam trouwens de nieuwe kat net even leuk boven op mijn buik zitten :p. Vond het wel schattig! De baby vond het wel minder en begon de kat te schoppen ;) Ik ga zo een filmpje kijken. Fijne avond allemaal!

19. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Maia en anoniemple, fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd.

@ Miepkip, ik heb dat ook met mijn huid. Als ik dat aanraak waar de dikke buik begint zeg maar waar je bh eindigt dan brand het als een gek. Leuk dat je iets hebt uitgezocht in de stad! Kon je dat wel volhouden, winkelen?

@ Inge, veel succes!

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Fijne avond allemaal dames ik duik lekker de bank op voor een avondje Voice.

Hopelijk worden er vannacht wat baby's geboren!!!

Deel Deze Pagina