Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top nieuws!! Hij heeft nu al 3 flessen zelf opgedronken!! Als ie dit aanhoud gaan wij maandag morgen lekker terug naar huis:D Voel me zo trots op mijn ventje!:D

@ inge succes meis!!!

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Super Blackie!!

Ben erg benieuwd naar Inge!

Sammie, jij bent vanavond aan de beurt h;e :p

Héhé! Hier eindelijk ook wat gerommel! Voor het eerst een relatief rustig dagje gehad :D Resultaat: Slijmprop (deels?) verloren, wat kramperig in de hele buik :)
    Heb een tas klaar gemaakt voor evt het zh, aangezien ik nog niet 37 weken ben. En alle kleertjes uitgewassen :) Ze belden vandaag nog dat maandag het bed komt. Heb de hele kamer gelukkig schoon, dus die kan er zo in..

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wat een goed nieuwe blackie! :)

Aan dames die het voelen 'rommelen'. Wat voelen jullie precies? Baal er bijna van dat ik niks voel haha. Vanmorgrn heel licht wat kramp ( ook snel weer over) en zere rug vanavond bah! Maar nog niets het gevoel dat het ook maar enigzins aan het rommelen is.

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Zere rug en onderbuik heb ik wel al langer..
    Nu wat meer kramp en een ander soort pijn/gevoeligheid.. En beetje vies, maar ook meer afscheiding achtig spul..

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Maar bij mij is het nog wel echt wat gerommel hoor, niks serieus..

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @blackie: wat een mooie foto en ik ga heel hard duimen dat je mannetje maandag mee naar huis mag.

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    #807 Penny82, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    @ Blackie, wat goed!

@ Godinn en Shaarr, afscheiding heb ik ook last van :(

Gerommel, niet echt. heb ooit wat krampen, maar dat tel ik niet mee :p

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dat is ook gelijk het onzekere he? Wat is wat?
    De ene voelt wat en heeft binnen twee uur een baby. De ander voelt al weken wat, heeft van alles en er gebeurd maar niks..

Zo, ik lig in bed. Bed is lekker schoon, ik ben lekker schoon, ik ga vast heerlijk slapen :D Trusten meiden!

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nou hier ben ik dus klaarwakker.
    De zin om te slapen is eigenlijk ook ver te zoeken. :(
    Manlief heeft natuurlijk nergens last van.

K verwacht niet de beeb vannacht komt hoor Godin ;)

Ga nu maar zo lang mogelijk wakker blijven misschien slaap ik dan beter. Pff heb het weer ff helemaaal gehad hier:)

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Even ego berichtje,

Sinds net hier een rare vlek voor me ogen en een duf gevoel. Ook heb ik het erg benauwd. Heb nog wat krampen etc. maar maak me eigenlijk best wel zorgen. Wat zeggen jullie bellen of niet?

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Miepkip,
    Bel ze maar wakker hoor! Dat zijn ze gewend. ;)
    Als je je zorgen maakt gewoon doen!

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Even kort, ga zo bijlezen. Internet lag er gister uit. Maar hier niks geen gerommel, vannacht ook niet. Voel me prima. Ben alleen helemaal gesloopt van het niet kunnen slapen. Ben vannacht al weer vanaf 15.00 uur wakker. Hoe kan dat nou toch? Echt geen half minuutje geslapen nog sinds die tijd.. Bah..

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    #813 Baileyy, 6 okt 2012
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
    @Miepkip heb je al gebeld?? Zorgen maken is niet goed, daar zijn ze voor. Sterkte meid!

@Blackie goed nieuws!! Gaat lekker dus! Fijn!

Zijn de andere dames ook lekker aan t genieten van hun kleintje? Ohhh zo gek idee dat t bij ons ook ieder moment kan gebeuren..

Rommelen is bij mij flink krampen over de hele buik heen die steeds terugkomen. Helaas zet t niet door en ook maar bij korte vlagen regelmatig..

Ga zo maar eens douchen. Worst gek van dat wakker liggen in bed steeds.. Zo raakt een mens toch nooit uitgerust voor de bevalling..

14. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gebeld Miepkip? Gewoon doen hoor!

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Heb slecht geslapen (lees: niet) dus ben erg brak. Nou ja, t is niet anders.

@miepkip: gefeliciteerd!. ben benieuwd of je een extra cadeautje krijgt of dat hij nog even blijft zitten ;)

@blackie: goed nieuws!

@anoniempje: ongesteldheidskrampen e.d. soms alleen onderbuik, soms hele buik. maar veel meer dan dat is het bij mij ook niet hoor, al kan het rustig 1-2 uur erg pijn doen.

@miepkip: heb je nog gebeld? zou het wel doen he!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier redelijk goed geslapen (eindelijk), wel paar keer wakker geweest maar niet heel hinderlijk... Alhoewel ik om 4 uur klaar wakker was... uiteindelijk rond 5 uur voor laatst gezien... Werd toen weer om 8.15 uur wakker van mijn 2 kanjertjes! Nu wel weer harde buiken, voel me beetje misselijk en heb veel last van me onderrug en bekken... lopen doet pijn en gaat moeizaam :( Das minder dus!! 1 dag voor d-day... gek idee dat hij elk moment geboren kan worden!! Hoewel het nu wel een keer door mag zetten hoor!!

Maia balen dat je zo slecht geslapen hebt!! Enne een hele fijne dag vandaag met het vieren van de verjaardag(en) van Fleur!!

Miepkip idd gewoon bellen hoor!! Als je onzeker over bent of twijfelt gewoon bellen, liever een keer te veel, daar zijn ze ook voor!!

Blackie wat super goed van je kleine ventje!! En dat je hem maar snel gauw weer mee naar huis kan nemen, zodat je eindelijk echt kan genieten!!

Rommelen: het zegt niet zoveel wanneer het rommelt dt je ook daadwerkelijk snel gaat bevallen... kan ook ineens vanuit het niets beginnen...

17. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@miepkip hoe gaat het nu?

@blackie hopelijk mag de kleine man maandag mee naar huis.

@maia fijne dag vandaag met het vieren van jullie verjaardagen.

@ingearts ik hoop dat jij inmiddels je kleintje vast hebt heb je al een tijdje niet online gezien, of ik heb erover heen gelezen???

@ rommelen hier nog steeds helemaal niets, ik hoop toch echt wel voor woensdag want dat hele strip gebeuren zie ik niet zitten schijnt vrij pijnlijk te zijn. Mama's die hier al ervaring mee hebben?

Verder hoop ik dit weekend toch op wat baby's er lopen inmiddels aardig wat overtijd er zou toch inmiddels een explosie aan baby's moeten komen hier haha

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier een prima nacht gehad. hier is het even omgekeerde wereld.Hier is t namelijk dat ml nog flink moet uitrusten voor de bevalling, hij heeft het doordeweeks zo druk op het werk! Dus heb net maar even ontbijt op bed voor ons tweetjes gemaakt.

Gisteravond op kraambezoek geweest en ik wilde perse zelf rijden. Ik voel namelijk iedere hobbel als ik een harde buik heb en heb t idee dat dat minder is als ik zelf rij. Geen goed plan want had een paar flinke voorweeeen in de auto en puffen en rijden tegelijk is geen goeie optie ;) Terugweg heeft manlief gereden :)

@ gerommel hier dus geregeld last van maar ga er inmiddels maar vanuit dat dit nog wel even kan duren ( max 3 weken) heb t nu bijna iedere avond en toch zet het niet door!

@ Inge hoe is het met je? Idd al even niet gezien!

@ maia heel veel plezier vandaag!

@ miepkip heb je nog gebeld ? Gewoon doen hoor!

@ super mommy, hoe gaat het nu met je? Pijn in onderrug en bekken is heel herkenbaar :( ik loop er ook af en toe bij als iemand van 80.
    Ik hoop voor je dat jet snel door zet.

Plannen vandaag, overdag lekker rustig,misschien nog een voetenzak halen. Vanavond met familie nog even lekker tapas eten. Schoonbroer heeft een nieuwe baan en wellicht voor ons de laatste x zonder baby uit eten. Heb er zin in!!

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Daar heb ik idd ook 'last' van.. Pijn in de onderrug en bekken etc.. En ook zere boobs. (geen lekkage tot nu toe).

Iedereen maar flink springen enzo dit weekend :D

20. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Baileyy, wat irritant dat je bijna de hele nacht wakker hebt gelegen.

@ Maia, ook al zo rot geslapen, vervelend zeg. Iig wel een hele fijn verjaardagsfeest gewenst. Wel rustig aan blijven doen.

@ Super M, hopelijk gebeurt het dit weekend!

@ Miepkip, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe gaat het verder? Heb je nog gebeld?

@ Inge, hoe is het?

Hier weer een redelijke nacht gehad. Werd om 4 uur wakker omdat vriendlief toen thuis kwam en aan de poort lag te sjorren (zit vast aan het huis en dat hoor je dus goed), vervolgens zette hij mijn fiets achter het huis, gaat door de poort weer naar voor en begint de voordeur open te maken, die zat op de klip, dus weer gerommel aan de poort en uiteindelijk de achterdeur.. zucht :). Ben ik maar naar de wc gegaan en daarna viel ik bijna direct weer in slaap. Dat gebeurt me echt nooit. Vl ligt nog in bed, ik heb net even ontbeten.

Plannen vandaag; ik heb een soort open dag van mijn werk. We zijn een week voordat mijn verlof begon verhuist naar een nieuw pand. Dus denk dat we daar eventjes naartoe gaan. Verder beneden dweilen en that's it :D.

Deel Deze Pagina