@ Blackie, wat fijn dat jullie naar huis mochten! En fijn dat je nog 5 dagen kraamzorg hebt ! Kun je even lekker rustig aan doen ! En wat goed dat J.ari nog steeds iedere fles leeg drinkt! @ Rommel, gefeliciteerd! En wat een manier om ineens te bevallen door een inleiding! Geniet lekker van je gezinnetje! Helaas nog steeds wakker . Maar denk dat het niet zo heel lang meer duurt voordat ik weg ben . Net maar 2 dozen pampers besteld op bol.com (heb je 2 dozen voor 35,-) en aangezien ik al maat 1,2 en 3 had nog maar een extra doos 3 erbij gehaald en een doos 4. En nu stop ik ook echt met inslaan van pampers want we kunnen al een jaar vooruit op deze manier
@Blackie: wat een geweldig nieuws! Echt super. Lekker thuis genieten van je kleine mannetje! Fijn dat jullie nog 5 dagen kraamzorg krijgen... Laat je lekker verwennen, want dat is écht verdient na deze heftige tijd. @Rommel: van harte gefeliciteerd met Jesse! Wat een verhaal! Dat was wel even spannend! Gelukkig is alles goed met je zoontje. Post je binnenkort een foto? @Miepkip: Ook pampers aan het hamsteren? Je kan er niet genoeg hebben. Nu C-tje hier de spuitluier heeft uitgevonden gaat het heel hard! Ook de doekjes zijn niet aan te spelen. Ach ja, die krampjes zijn heel sneu. Ze ligt dan heel zielig met een verdrietig gezichtje te 'piepen' op je arm. Gelukkig is ze goed te troosten. Als C 20minuten huilt op een dag is het veel. Ik vind het lastigste aan zo rustig aan moeten doen en me zo slap voelen dat ik een deel van de verzorging van C aan Lieve over moet dragen. Natuurlijk doet Lieve zo ie zo al een deel van de verzorg van C. Maar nu moet het omdat ik het echt niet kán. Dat is wel erg balen. Gelukkig heb ik energie genoeg om heel veel met C te knuffelen! Na wat denkwerk heb ik een 'nickname' voor C bedacht. Voor het forum en dergelijke heet ze Camille. Dat lijkt erg op haar echte naam, dus dat leek me wel geschikt.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht - 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram
@ Chybou, Wat fijn dat ze niet z'n huil baby hebt. Krampjes zijn altijd zo sneu! Vooral, omdat je er niet voor kan zorgen dat er helemaal geen krampjes zijn. Haha, geloof graag dat ook de doekjes erdoorheen gaan. Laatst in Duitsland nog voor 5,- 5 pakjes pampers sensitive gehaald. Dus ook qua doekjes ben ik al begonnen met hamsteren En wat fijn dat je genoeg energie over hebt om lekker met je kleine meisje te knuffelen @ Shaarr, scheelt dat mijn ouders nog verschillende plekjes in de kasten over hadden . Heb heel vaak van de kruitvat actie (3 pakken pampers new born 50% korting) gebruik gemaakt. Een grote doos in duitsland gehaald en nu deze actie op bol.com. Heb ze ooit nodig en nu zijn ze in de aanbieding . (straks vast ook wel, maar je weet maar nooit hoe we over 1 jaar staan met de pampers als die fabriek in Japan niet snel gemaakt word.) @ Anoniempje, wat vervelend voor je! Hoop dat je alsnog in slaap hebt kunnen komen. @ Ik denk ook wel dat Inge ondertussen bevallen is. Nou dames ik lig in bed, maar kan niet slapen ! Heb wel zojuist mijn slijmprop (volledig) verloren. Hopelijk ben ik dan weer net degene die als ze haar slijmprop verliest een paar uur later bevalt. Maar goed het wil niks zeggen dat ik mijn slijmprop heb verloren natuurlijk. Net even flink kwaad geweest tegen manlief! Ben er zo moe van dat ook hier verschillende mensen de hele tijd zeggen, van O maar dan kan je niet bevallen op die dag hoor, dus ik hoop maar dat ie daarna komt. En net maakte manlief ook een opmerking met: Ik wil niet dat ie vannacht komt hoor. En dat schoot dus even in het verkeerde keelgat! Dus heb meneer even gevraagd of de kleine man uberhaupt wel van hem mag komen. (aangezien hij dit al een keer eerder zo had gezegt) Manlief schrok volgens mij wel iet wat van mijn reactie , En na een redelijke woorden wisseling hebben we het gelukkig ook meteen weer bijgelegd. Maar O wat was ik me toch kwaad . (gaat dus ook echt niet goed samen, een slaaptekort en hormonen.)
Oohh blackie wat super!! Fijn lekker thuis!! Gaat goed dus met de kleine man!! Geniet er maar lekker van thuis!! Cybouw balen dat t idd ff iets minder gaat en dat je rustig aan moet doen terwijl je eigenlijk helemaal niet wil!! Maar tis voor een goed doel!!! Rommel gefeliciteerd met jullie 3e zoon!! @verjaardagen gefeliciteerd En idd, ziekenhuis/vk bellen als je t nie vertrouwd!! Wel ff heftig maar dan wet je wel waar je aan toe bent en je kunt als t nodig is direct worden geholpen! Nou inge maakt t spannend!! Ben zeer benieuwd meis!! Hopelijk gaat alles goed en heb je je beebje in je armen!!! Hier gat t prima! Was deze avond mn boom voor op de slaapkamer van de beeb verder aant knutselen!! T schiet aardig op! morgen avond kom k dus zeker een foto spammen!! Goh meiden zaterdagnacht, mooie nacht voor een paar beebjes!! Slaap lekker
Oohh miekip k hoop t zo erg voor je!! Lekker vanavond/vannacht je beebje!! Balen van die ruzie, maar lucht t op?? Dan us t ook wel een keer lekker!! Nog maar proberen goed te rusten voor je de klus gaat klaren!! Duim voor je meis!! Anoniempje, balen vd misselijkheid en krampen, hopelijk slaap je straks! Oohh ja!! Vandaag trouwens fotoshoot gedaan! Was erg leuk!!!
Gefeliciteerd Rommel Spannend Miepkip! Elke verandering is er één! Ik ben benieuwd! Kim, leuk! Krijgen wij ook foto's te zien?? Vervelend Anoniempje.. Het hoort er allemaal bij.. Hier weer klaar wakker.. Bah! En waarom? Geen idee.... Ik weet zo even niet meer wie het vroeg, maar de paarden zijn weer thuis vanaf het land We kunnen ze niet allemaal aan huis hebben dus een aantal staan achter de zeedijk. Ideaal plekje! Maar nu weer lekker, droog, thuis
Hey lieve meiden, Ik lees nog steeds mee hoor, maar heb steeds niet veel tijd om te reageren, sorry daarvoor! Wil wel rommel in ieder geval feliciteren met haar zoontje Jesse! Leuke naam! Heeft ook in onze top 3 gestaan! Wel spannend dat ze besloten hem gelijk te halen! Gelukkig gaat alles goed met jullie, geniet maar lekker van je gezinnetje! Ben echt benieuwd of inge ondertussen aan t bevallen is, spannend! Quinten is echt een onwijze slaapkop en drinkt t liefste om de 4 à 5 uur! En dan nog moeten we hem vaak wakker maken... Natuurlijk heeft hij dan wel reuze trek en krijgt hij 2 borsten en als toetje nog wat fv. Heb ook wat hulp gevraagd bij de bv, want t aanhappen lukte hem niet echt. Nu met een tepelhoedje gaat het echt perfect en is hij binnen een paar seconden aangelegd! Om ons heen hoor ik veel beebjes huilen, maar Quinten heeft t nog maar 1 x flink op een brullen gezet en verder moppert hij soms wat als hij niet genoeg heeft aan de borst. Met mij gaat t emotioneel gezien met ups en downs, had dus toch nog wel kraamtranen over Zolang ik lig of zit heb ik bijna geen pijn meer, maar oh dat staan en lopen dat is echt niet leuk nog! Straks ga ik proberen te douchen en als dat lukt mogen we vandaag nog naar huis! Ondertussen zijn we een uur verder en ligt m'n mannetje weer met een vol buikje in de wieg. Heb zelf maar kort geslapen, dus nu ook nog ff een tukkie doen... Tot snel meiden! Knuf voor jullie allemaal!
Daar ben ik weer! Sorry voor het lange wachten! Maar op 6oktober om 01.55 is Kyan geboren vanaf de eerste wee tot aan zijn geboorte duurde 2 uur best netjes toch ? Helaas is alles wel niet helemaal even vlekkeloos verlopen! Bij mij is n stuk placenta blijven Zitten en heb ik ruim 2,5 lt bloed verloren dus ben ik nog op de ok geweest waar ook wat complicaties waren hoorde ik achteraf! Ook kyan ligt aan de monitor want zijn hartje slaat over maar daar zijn ze redelijk positief over. Ik zal proberen of ik n foto via m'n iPhone kan plaatsen anders houden jullie hem tegoed van mij! Ik ga nu weer even verder rusten
Inge gefeliciteerd met jullie zoon! Dat is uiteindelijk snel gegaan! Heb je nog opwekkers gehad? Rust maar lekker uit! Mijn moeder is laatst ook veel bloed verloren met een operatie en die drinkt nu dagelijks één of ander goedje wat haar erg goed helpt.. Mag Kyan gewoon bij jou liggen?? Geniet van elkaar
@Inge: Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyan. Leuke naam! 2 uur van de eerst tot de laatste wee doe je erg netjes. Helaas is 2,5 liter bloed verkiezen, de ok op moeten en andere complicaties minder goed. Ik ben heel blij dat alles goed is gekomen. Weten ze waarom Kyans hartje overslaat? Rust lekker uit! @Engeltje: Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Geen pijn als je stil ligt of zit is al heel wat! Ik vond het douchen, voordat ik naar huis mocht, heerlijk! Neem wel ruim van te voren iets in tegen de pijn! Goed te horen dat Quinten het goed doet aan de borst. Met een toetje FV blijft hij mooi op gewicht? Ik kreeg dag 4 opeens enorme stuwing en ineens liep de BV als een trein. Ik maak meer aan dan Camille drinkt. Dus hier ligt al het een en ander in de vriezer.
goedemorgen! Belabberd geslapen maar ach, ben het wel gewend . Gisteren was wel leuk, m'n visite regelde zelf alles dus heb weinig hoeven doen! Heeft toch z'n voordelen, hoogzwanger zijn @chybou: vervelend dat het nog niet zo lekker gaat met je, inderdaad, rust en tijd zullen helpen maar dat is wel lastig altijd. hopelijk voel je je snel beter. @ukkie: leuk, al nieuwe winterlaarzen gekocht. Ik durf het nog niet aan met mijn dikke pootjes. Pas alleen m'n gympen nog (die helaas niet waterdicht zijn dus leuk als het regent ) @shoppen na bevalling: ja hoor, ga ik ook doen als ik weer enigzins op gewicht ben. Heb gisteren leuke bonnen gehad dus kleding kopen komt helemaal goed @miepkip: he bah, zo wil je je verjaardag niet doorbrengen, de hele nacht in het zh en daarna rustig aan doen. Doe echt maar heel rustig aan hoor en ik hoop echt voor je dat het nu snel door gaat zetten want dit is niet leuk meer. En fijn dat jullie het weer uitgepraat hebben, hier zou manlief ook dit soort opmerkingen kunnen maken en dat kan je dan op dat soort momenten niet hebben. @sammie: hahaha dus ook lekker aan het breien geslagen @blackie: fijn dat julllie met Jari weer thuis zijn! @Rommel: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse! @kim: ben heel benieuwd naar de boom en het kamertje. @engeltje: doe lekker rustig aan! Fijn dat de voeding zo goed gaat! @Inge: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyan. Dat was een snelle maar heftige bevalling dan zeg! Ben heel benieuwd naar de foto!
Inge, gefeliciteerd!!!! Bij ons in de straat is ook een kyan geboren! Leuke naam is dat zeg!!! Jammer vd complicaties. Hoop dat je je gauw beter voeld!! Foto's vd.shoot gaan we over 2 weken bekijken!! ja hoor k laar ze wel zien!! Wat brengt de dag vandaag?? Hier voornamelijk.opruimen, strijken, bed verschonen en mn boom.afmaken!!
@inge gefeliciteerd met jullie zoon en wat een supergave naam!! Rust lekker uit zou ik zeggen en laat je goed verwennen! @engeltje hopelijk mag je vandaag naar huis lijkt me toch het lekkerst thuis zijn. @miepkip hopelijk heeft je slijmprop verliezen bij jou geleid tot bevallen hoop het zo voor je meid! Hier helaas nog steeds niets dus gaan vanmiddag naar de verjaardag van mijn broer die is morgen jarig maar viert het vanmiddag, dus me maar ff voorbereiden op de vragen, nog steeds niet bevallen etc. Fijne zondag allemaal!
Net een heel verhaal getypt slaat alles vast , bah! @ rommel gefeliciteerd met jullie zoon. @ inge , gefeliciteerd met jullie ventje , hopelijk knappen jullie beide snel op en mogen jullie naar huis. @ Engeltje , ik ga duimen dat jullie ook snel naar huis kunnen . @ miepkip , Ik snap je reactie helemaal en ik denk je man uiteindelijk ook wel. Hier zijn de reacties verandert van hij mag nu niet komen naar waar blijft hij nou . Heb meteen duidelijk gemaakt dat het hun schuld is omdat hij eerst elke keer niet mocht komen en hij nu dus lekker op zich laat wachten . @ hier , Lekker genieten van het weer , straks even strijken en verder rommelen in en buiten huis. Redelijk goed geslapen en alles in de buik op het moment lekker rustig. De nieuwsgierigheid groeit wel elke dag : ben je een jongen of een meisje ?
@ Rommel, gefeliciteerd! @ Blackie, oh wat fijn dat hij thuis is! Geniet er van!! @ Sammie, wat een leuk idee van die sjaal. @ Miepkip, ik heb ook maat 1, 2 en 3 al thuis en idd een klein pakje van kruidvat die ik gratis kreeg bij die tas. Heb ze iedere keer in de reclame gekocht. Heb ook zo'n grote doos met Zwitsal doekjes in de kast staan hihi. @ Chybou, hopleijk voel je je snel beter. Geniet van de fijne knuffeltijd met C! @ SM en Anoniempje, dumdumdummmmm D-Day! @ Miepkip, het blijft spannend bij jou . Gelukkig is het meteen uitgepraat met manlief. Kan me wel voorstellen dat zo'n opmerking niet goed valt bij je. @ Kim, oeh een fotoshoot, ben wel benieuwd! @ Engeltje, wat fijn dat het zo goed gaat met Quinten! Rust lekker uit meid, en laat de tranen lekker lopen als ze komen, dat lucht op . @ Inge, wow wat heftig, maar gefeliciteerd met jullie zoon Kyan!! @ Miekie, succes met de vragen . Hier wel weer ok geslapen. Werd om 8.30 wakker van die jankende hond, die uiteindelijk tot 10 uur heeft lopen janken. Denk dat ik morgen toch maar eens 144 ga bellen. Vandaag is het koopzondag en vl heeft wat nieuwe truien nodig, dus denk dat wij heel eventjes de stad in gaan. Verder vanavond dansles en de rest van de tijd ga ik niks doen .
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - gewicht
Goedemorgen Hier wel redelijk geslapen... wel paar keer wakker geweest. Verder vandaag d-day... gek eigenlijk heb nog niet eerder 'gehaald'... Kleintje is ook wat rustiger, beweegt wel, maar rustig. Verder nemen harde buiken ook toe en worden vervelend(er)... dus maar lekker rustig op de bank gelegen met warme kruik. Heb ook moeite met lopen en een hele gevoelige onderkant... alsof er iets uit elkaar gaat scheuren ofzo. Zit er nu ook beetje doorheen! Zo dus nog maar ff uurtje naar bed! @ Engeltje wat fijn dat Quinten het zo goed doet!! @ Blackie ow wat fijn weer lekker thuis te zijn en nog kraamzorg ook, super!! Geniet ervan!