Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio -2e kindje-leeftijd- geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - gewicht
Mag het ook zo?? Vind het wel leuk om te zien wanneer iedereen die bevallen is eigenlijk ook alweer uitgerekend was Winkelse en verjaardag vierse meiden! Ik ga omhangen vandaag.. Heb wat zeurende bovenbenen en onderbuik steeds..
@ Rommel, Gefeliciteerd!! En ook al zo'n heftig verhaal, rust maar goed uit en fijn dat het goed gaat met je 3e mannetje! @ Inge, ook gefeliciteerd meid, en wat een snelle bevalling! Jammer dat je mannetje aan de monitor moet, hopelijk gaat het gauw goed met hem! Ook lekker uitrusten nu he! @ Engeltje, fijn dat het goed gaat met de kleine! Lekker thuis nu?? Sterkte ook met verder opknappen,hoe gaat het met je bekken nu? @hier, nog steeds prima, alleen erg veel melk, wat lastig is voor mijn kleine meisje, moet weer allerlei trucs uithalen om het behapbaar te maken voor haar,maar goed, toch liever teveel dan te weinig he! @ miepkip, ga nou eens bevallen meid ipv elke keer zo gek te doen!! sterkte!! @ de rest, ook allemaal sterkte en wat lopen er al veel over tijd!! Lekker gaan bevallen he dames!
Ja dat kan ook nog hé.. Te veel melk.. Ik heb nog steeds alleen maar wat gevoelige tepels, maar verder.. Geen drupje. Wel een hard schoppende baby! Missen jullie de baby in je buik ook?
@ godinn, ik mis dat niet, veels te blij dat ze eruit is, en ook eindelijk weer geen maagzuur, veel minder last van bekken, minder snel buiten adem, gewoon weer lekker kunnen eten en nodmale plassen doen ipv tien keer drie druppels... En eigenljk deed ze me best vak pijn de laatste weken met dat draaiende hoofd in mijn bekken, dus nee, ik mis het niet!
Goeiemiddag allemaal! Weer twee baby's geboren! Gefeliciteerd Rommel en Inge Geniet van elkaar! Hier lopen we nog gewoon door, nu wel weer extreem buik en rugpijn, dus wie weet vannacht dan maar Beetje weinig energie om op iedereen te reageren
Rustig hier dames!!! Ik moet zeggen dat k denk dat k flinke voorweeen heb. Mennn dat doet zeer!! Die gelukkig nu.gezakt maar heb gewoon weg moeten puffen!!strax lekker douchen! K ben ook erg druk geweest met schoonmaken!! Miss daarom die pijn. Nu lekker expeditie kijken! Had k donderdag nie gezien!!
@ Engeltje, wat fijn dat alles goed gaat! Hoop voor je dat jullie vandaag nog naar huis mogen . En wat fijn dan Q.uinten niet echt een huil baby is! @ Ingearts, gefeliciteerd met Kyan! En wat snel ! Vervelend dat je alsnog naar de OK moest! Zal wel even schrikken zijn geweest! Nu maar hopen dat het ook met Kyan snel beter gaat! Rust lekker uit en geniet van je mannetje! @ Maia, fijn dat ze alles zelf deden ! Zit er zelf op dit moment ook erg doorheen. Zal zeker morgen bij de gyn aankaarten (als het strippen wil lukken) Dat als het voor Dinsdag avond geen effect heeft ik woensdag of donderdag ingeleid wil worden. Ik ga nu niet meer langer wachten dan nodig is. Zelfs de vk in het ziekenhuis had nog medelijden, omdat ze me niet gewoon wouden inleiden. (heb haar bijna iedere keer standaard en zie haar dus vanaf week 34 iedere week wel meerdere keren) Maar goed, we zullen morgen maar eerst even afwachten. @ Theertje, Dat is ook een goeie ! @ Pleuni, ook al lekker aan het inslaan dus ! doekjes, heb ik allemaal verschillende merken gehaald. Heb zelfs duitse merken gehaald. (Zijn veel goedkoper!) Dus als die goed bevallen hou ik denk ik die erin. En anders zie ik wel welke me goed bevallen @ Kim, wat leuk een fotoshoot! En voorweeen kunnen inderdaad flink wat pijn doen. Veel plezier! Hier vanochtend om 7 uur pas in slaap gevallen , Wel weer tot 17.00 geslapen, zonder onderbrekingen, maar ik wil gewoon 's nachts kunnen slapen! Vanochtend nog een klein deel van de slijmprop verloren. En verder al wel sinds vannacht been krampen. Ook sinds net wat menstruatie krampen. Verder is er nog niet veel veranderd hier. Ben nog steeds erg moe en futloos. Verder niet zo veel te melden. Hoop alleen dat morgen het strippen doorgaat en ik morgen avond de kleine man vast heb !
Even een kort berichtje van mij. Zijn weer net terug uit het ziekenhuis. Na ren dagje poetsen en opruimen was ik even lekker in bad gaan liggen,beetje last van mijn buik dis ven relaxen. Na een uurtje wilde ik met een kruik op bed gaan liggen maar liep er ineens vocht van onder Dus voor de zekerheid blies ik een aantal keer op m'n hand en kwam er weer iets. Kon daarom ook goed iets opvangen en er zaten wat vlokjes in. Dus op t gemak ziekenhuis gebeld en konden meteen langs komen. In de tussentijd gen vocht meer verloren maar op de Ctg wel regelmatig harde buiken te zien. Onder de microscoop dachten ze dat het vruchtwater was maar konden ze niet met zekerheid zeggen. Dus gingen ze met eendenbek kijken en moest ik hoesten. Toen kwam er niets en ben ik weer naar huis gestuurd. Als het toch m'n vliezen zouden zijn zou ik het vannacht of morgen wel merken Heel vervelend dat je lichaam je zo vor de gek kan houden Sorry voor m'n ego berichtje maar ben er echt even humeurig van...
@ Ukkie, wat vervelend dat je lichaam je waarschijnlijk voor de gek heeft gehouden! Maar je moet vannacht nog door. Dus misschien is het toch al wel zo ver! @ Shaarr, wat fijn dat je dat allemaal nog kan ! Veel plezier vanaaf!
Shaar, de beeb ligt wel al vast ja! Meiden, vannacht echt weer een baby hoor!!! Ben zeer benieuwd als k morgen kom kijken!!
@ Mieke, ik moet morgen om 08.30 in het ziekenhuis zijn. En binnen 6 uur na het strippen moet ik wat merken (harde buik, weeen etc.) Anders heeft het strippen al zowiezo geen effect gehad. @ Kim, Voorgevoel? Ook een voorgevoel van wie? Morgen, na het strippen gaan we even door naar de mac . De laatste keer voor een lange tijd. Het is de laatste paar dagen trouwens, wel erg rustig hier .
@ukkie: kan mr voorstellen dat je baalt! @miepkip: lekker hoor, mac D! Heb ik ook wel weer een beetje zin in! Succes morgen! Wie had gedacht dat je zo lang door zou lopen? Ik niet in elk geval! @Shaarr: Dat is zeker keurig voor 38+ weken! Klinkt als een hele leuke dag! Wat zijn lachstuipjes grappig! Camille ligt hier op schoot met een brede glimlach te grinniken... Maakt die nachtvoeding meteen goed! *Gaap*
@miepkip: succes in het zh zometeen, hopelijk heeft het strippen effect! @ukkie: he bah, jammer dat het niet duidelijk was of het vruchtwater was. Is het nog doorgezet of niet? @shaar: wat fijn dat je dat nog kan, mij lukt dat niet meer @chybou: leuk is dat allemaal he! kan me voorstellen dat je geniet. nou hier ook even flink *gaap*. kon niet slapen, had het warm, constant harde buiken en toen ik eindelijk even geen harde buiken meer had dacht flup volgens mij van hoera, feest.... lig niet meer lekker en manlief is verkouden dus die lag enorm te snurken. Ben er om half 5 maar uitgegaan, m'n boek uitgelezen, nog een stukje sjaal gebreid en nu is Fleur weer wakker dus we gaan zo lekker ontbijten.
@ shaar, ze dacht vruchtwater vermengt met badwater eat erin was gelopen. Maar gezien er niets met de hoesttest kwam toen ze met eendenbek keek mocht ik weer naar huis.. Urine was het idd niet. Vannacht helaas ook niets gebeurt behalve om het uur wakker maar helaas niet van weeën of vochtverlies. Jij doet het nog prima lees ik? fijn hoor! Ik zelf kan ook nog redelijk veel voor deze termijn vind ik zelf, vandaar dat iedereen denkt dat ik nog lang niet ga bevallen inmiddels de k ik dat ze gelijk hebben! @chybou heerlijk zon lachje lijkt me dat! Kan me voorstellen dat dat een nachtje op weer iets dragelijker maakt @miepkip succes vandaag! En hoe was de Mac? Toen wij gister naar huis mochten zijn we ook even doorgereden, heerlijk Hihi! Hoe is het net de rest? Idd aardig rustig hier. Ik ga maar weer eens een kruikje maken en terug in bed. Vind t maar koud de laatste paar dagen! Ben wel benieuwd wie hier de volgende is
@ maia hier ook eentje die enorm snurkt.. Heel fijn! Ben wel blij dat ie beetje fatsoenlijk slaapt hoor want hij is Bella de laatste tijd en hij moet ng ff flink bijslapen voor de kleine komt. Maar voor mij niet ideaal!
Goeiemorgen allemaal! Miepkip, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat het strippen meevalt en dat het flink effect heeft En genietze he, bij de Mac Chybou, als ik al die verhalen van je lees, wordt ik wel jaloers hoor! Heerlijk om je beebje zo te zien lachen lijkt me Geniet ervan!! Ukkie, hopelijk kan je nog even lekker in bed bijkomen, elk uur wakker is ook niks natuurlijk. Hier nog geen beebje, nou ja hopelijk begint het dan vandaag eindelijk..
Goedemorgen @ miepkip succes hoop dat strippen effect heeft!! En geniet van je maccie @ Maia ook al zo''n rotnacht... en dan ook nog kleintje dat meteen feestje bouwt zodra het rustig word hahah, herkenbaar! @ Chybou dat maakt idd de nachtvoeding weer helemaal goed, zo''n smile!! @ Hier gisteravond werden de voorweeen pijnlijker, voelde me ook ineens ontzettend beroerd... Uiteindelijk met pcm, maagzuurremmer en warme kruik in slaap gevallen. Om 2 uur wakker, toch weer in slaap gevallen... om half 4 klaar wakker ! Naar de wc geweest en toen begon het menstruatiegevoel opzetten en harde buiken... Toch rond half 6 weer even in slaap gevallen en nu maar proberen te ontbijten... al heb ik niet zo''n trek... buik is zeer gevoelig, onderrug doet zeer en heb steeds menstruatiepijntjes met harde buiken... Straks naar de vk en hopelijk kan ze strippen en komt de kleine snel!! Dit is zeer vermoeiend zo!
Goedemorgen dames, Wat jammer weer geen baby erbij, hier heeft ze helaas ook nog geen zin. @miepkip en hebben ze kunnen strippen? Zo ja hopelijk heeft her effect en begint je bevalling vandaag. @chybou wat leuk die lachstuipjes lijkt me erg leuk om te zien! @sm succes zo bij de vk! Verder hier redelijk geslapen wat last van krampjes maar wil niet echt doorzetten helaas, begin het nu toch wel zat te worden, ik heb een perfecte zwangerschap gehad dat betreft mag ik niet klagen maar nu we die datum eenmaal voorbij zijn heb je geen datum meer om naar uit te kijken, zo raar. Thuis hier is ook alles aan kant dus ook niet echt veel te doen hihi Hopelijk bevallen er vandaag een paar want er lopen er flink wat in de overuren