Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Miepkip; heel veel succes vandaag! Zet m op!

SM; klinkt alsof er al wat gaande is! Spannend! Ik hoop voor je dat het nu echt door zet!

Hier goed geslapen en geen nieuws. Geen gerommel.. Vandaag komt mijn kraambed :) Vanavond dus lekker in bed tv kijken in de huiskamer :D We hebben geen tv op de slaapkamer dus dat is wel eens leuk :)

2. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ukkie, he wat vervelend.

@ Miepkip, hoop dat het vandaag doorzet voor je!

@ Shaarr, zo lekker actief bezig geweest! Fijn dat het jullie zo'n goed heeft gedaan :D.

@ Chybou, hihi schattig lachstuipjes.

@ Mac, ik mag van vl niet :p. Hij vindt dat ik gezond moet eten en als ik bevallen ben mag ik wel een keer gaan haha.

@ SM, dat duurt hopelijk niet lang meer bij jou.

Gisteren even naar koopzondag geweest. Was ook wel gezellig even met z'n tweetjes eruit. 's Avonds dansles zonder geruzie (ook een keer fijn, die hormonen van mij verdragen geen kritiek :p). Krijg op dansles ook continu de opmerking van "oh nog niet bevallen?", ja duh :). Maar ik weet dat ze het allemaal goed bedoelen.

Daarna nog wat series gekeken en om 23.30 naar bed. Sliep uiteindelijk rond 1 uur en werd om 10 uur wakker :O. Heb wel paar keer wakker gelegen maar uiteindelijk toch wel goed geslapen. Mijn vriend snurkt niet echt maar maakt een irritant klik geluidje met zijn tong, ik kan daar zo slecht tegen :p.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Pleuni,
    Ik ben gek op dansen, maar zodra ik een beweging maak krijg ik een harde buik met krampen enzo. Heb jij dat niet dan?
    Ik kan al maanden niet meer dansen! :( Heb er wel zin in om dat weer te kunnen hihi
    Jou D-Day komt nu ook wel dichtbij he! ;)

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Knap hoor, nu nog dansen!
    Al moet ik zeggen dat ik alles ook nog wel kan. Behalve fatsoenlijk mijn sokken aantrekken enzo :p

@ Shaar, eigenlijk heel simpel: We hebben een waterbed. En die kan niet op klossen ;) Dus maar een bed besteld (gratis). Ik wil graag thuis bevallen en dan was dit de handigste optie..

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Nog geen baby's geboren? :D

@supermummy.. Ben benieuwd wat het strippen voor je doet. Hopelijk zet het snel door!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Weer terug van vk... bloeddruk was ietsje gestegen ten op zichte van vrijdag, maar niet noemenswaardig... Verder is de kleine eindelijk ingedaald, al moet ik nog wel even gaan liggen als vliezen breken... voor de zekerheid omdat hij nog wat ruimte heeft. Verder was bbm al 1/4 verstreken en was er al 1 cm ontsl. ze heeft dus kunenn strippen, niet prettig! Wel een plan b gemaakt... iig komt ze woensdag thuis nog keer strippen, als nodig is en donderdag ziekenhuis bezoekje... die afspraak zou eerst nu al gemaakt worden, maar ze belde net dat ze verwacht dat ik voor donderdag beval en dus pas donderochtend de afspraak gaat maken... Zo maar broodje eten en dan ff naar bed met warme kruik... en dan zien we wel wat het brengt of doet

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Spannend hoor :)

8. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @sm hopelijk heeft het strippen geholpen en hoeft het niet nog een x!
    Doe lekker rustig aan meid!

9. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sm, Heb jij ook slijmverlies na het strippen? Hoop ook dat het bij jou wat geholpen heeft.

@ Chybou, wat lief z'n lachje :D!

@ Pleuni, heb je, je man wel het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, laten lezen? Manlief hier is er eindelijk in begonnen en sindsdien win ik elke discussie en als ik dus mac zeg is het mac :p. (vandaag alleen niet, want vond het belangrijker dat hij nog even kon slapen!) Misschien dus alsnog het boek halen ;)

Helaas, geen mac :( Manlief en ik lagen pas rond 5 uur te slapen en we moesten er om 7 uur weer uit. Dus we besloten na het ziekenhuis bezoek maar meteen weer terug naar huis te gaan en nog even wat te slapen (manlief heeft dienst van 14.00 - 22.00) Dus vond het belangrijker dat hij nog even wat slaap kreeg.
    Verder deed het strippen hier flink wat pijn :) De gyn. moest 3x stoppen. Wel had ik meteen een reactie op het strippen. Mijn geliefde harde buiken kwamen ook weer even om de hoek kijken en deze keer zeer pijnlijk. Schoten elke in mijn rug. Toen we net thuis waren leken ze om de 3 min. te komen, maar ben uiteindelijk in slaap gevallen en nu naar genoeg nergens meer last van. Maar het kan nog. Heb nog wel continue een ongesteldheids gevoel.

Verder word ik deze week nog ingeleid. i.v.m. Meelezers hou ik mijn inleidings datum geheim. Maar O wat ben ik zenuwachtig :p, Het idee dat ik deze week zowiezo mijn mannetje nog vast heb :D! Word er helemaal vrolijk van :)!

10. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @miepkip goed om te horen dat je in ieder geval deze week je mannetje nog vast kan houden! Hopelijk heeft het strippen vanmorgen geholpen. Hoeveel cm ontsluiting had je al dan vanmorgen voor het strippen?

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Miepkip had net idd meer slijmverlies, dit was nu ook met wat bloed, dus beetje rood/roze... hier ook meer harde buiken, maar nog onregelmatig... we gaan het zien! VK zei dat binnen 24 uur iets moet doen, als het geholpen heeft...
    Enn hoop voor jou ook dat doorzet!! Spannend dat je wel al een datum achter de hand hebt!!

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miepkip, jemig wat een dag zeg, lijkt me erg eng om zo in zh te moeten liggen. Hopelijk beetje bijgetrokken nu?
    Was het warm in het zh? Ik had dat op de kinderafdeling wel maar de nacht nadat ik bevallen was belde in ik de nacht voor extra deken, vond zooo koud...

@rommel Gefeliciteerd! Kan het gek lopen he? kom je voor controle kan je direct manlief bellen omdat de kleine komt:)
    3 jongens! Lijkt me geweldig!

@kraamzorg, die was verkeerd ingelicht door mijn verzekering...de #$#^ dus sinds vandaag geen kraamzorg meer. Zal mij benieuwen. Wel scheet van een vrouw. Wilde volgende week nog bellen of alles nog goed ging enz en heeft foto van ons drietjes met onze hond gemaakt en doet deze samen met het geboortekaartje in haar plakboek die ze al 13 jaar bijhoud!! hihi

@spuitluiers, die mis ik tot nu toe nog, kereltje heeft al sinds zaterdag niet gepoept. Volgens zowel zh als kraamzorg geen probleem, schijnen ze op bv wel vaker te doen. En kereltje lijkt geen last te hebben, dus we merken het wel!

@engetlje, fijn dat het zo lekker gaat. Ja dat aanhappen is best een kunst nog. Ik durf nog niet van fles af(krijgt bv via de fles) omdat ik bang ben dat ie dan tekort gaat komen, en moeten nu even volhouden. Maar soms wil hij tussendoor nog wel eens wat eten en dan doe ik hem wel aan de borst. Als toetje zeg maar, en dan neemt ie toch zoveel als ie op dat moment nodig heeft.
    Huilen doet Jari ook bijna niet. Hij moppert wat richting etenstijd en met koude dingen als omkleden of als ie uit bad komt dan kan ie huilen maar over het algemeen ook erg rustig. Heeft ie van zijn vader;)

@inge Gefeliciteerd!! Kyan wat een mooie en aparte naam(kwa schrijven dan)
    Pff klinkt hevig meis! Gelukkig wel goed afgelopen! Doe rustig aan meis1

@ukkie das stom zeg! nou benieuwd wat eruit komt...

@nesteldrang,... die houd niet op na de bevalling, sta nu nog voor mij doen veel te poetsen...ah ja blijft wel netjes van.

@hier het gaat goed, bloeddruk is weer goed, moet wel nog op controle bij huisarts maar zoals ik gewend ben is die gek weer op vakantie,..zucht. Verder doet Jari enorm goed zijn best. Mijn bv gaat nu ook goed, maar kan hem met moeite bijhouden, even tandje bijzetten dus.
    Verder voel ik me lichamelijk wel goed, hechtingen zijn aan het genezen, jeuken wat enz heel irritant maar gelukkig niet pijnlijk. Ben wel wat schraal van onder...geef schuurpapier van wcpapier de schuld in het ziekenhuis... zucht...
    Verder wat last van mijn zij, volgens vk is dat wat bandenpijn, word ook elke dag wat minder. Ben wel moe, vooral eind van de dag maar voel me verder goed, en energie genoeg om dingen te doen.
    Dus gaat goed.
    Even leuk fotootje.. zo lagen we er gister bij op de bank. Manlief gaf toestemming, ik kon mezelf niet wakker houden en kleine moest over 1.5 uur weer eten. Hij had zoiets slaap maar ik hou jullie wel in de gaten. Waren we lekker toegestopt onder de dekens en ik kussentje onder mijn hoofd.

Oh ja ooh stom... ik heb zin in seks... DAMN! wat dus echt nog niet gaat lukken met die hechtingen.... Heb ik weer:p

13. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ SM, hoop dat het snel dorozet voor je!

@ Miepkip, heb het boek niet aan hem gegeven. Mss nog wel een idee idd, al heb ik nog een ander boekje voor hem liggen die hij nog niet uit heeft..
    Hoop ook voor jou dat het snel doorzet!

@ Blackie, fijn dat het allemaal goed gaat :D. Leuke foto.

@ Dansen, nu dat mijn zusje meegaat gaat het best goed. We wisselen af. Zowiezo de snelle bouncy dansen (samba en jive) sla ik over, dat doet te zeer ;). Komende zondag is er geen les ivm herfstvakantie, dus dat komt wel goed uit. Misschien was gisteren wel de laatste keer geweest (voorlopig dan) dat ik zwanger gedanst heb.

Heb vanochtend heel het huis gestofzuigd (stofgezogen.. ?) en beneden keuken, gang en wc gedweild. Voel dat toch wel in mijn rug pff.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@miekie: kan het me helemaal voorstellen dat je het nu wat zat begint te worden! hopelijk komt hij snel.

@godinn: geniet van je kraambed ;)

@pleuni: fijn dat jullie dansles hadden zonder ruzie hihi... en goed hoor, nog een rondje winkelen. kost mij echt veel moeite inmiddels.

@SM: hopelijk zet het nu toch gewoon door na het strippen.

@miepkip: ik hoop dat de inleiding niet nodig is en dat het vandaag ergens toch nog doorzet nu na het strippen.

@blackie: fijn dat het goed gaat met jullie! leuke foto!

nou hier toch veel gedaan, vanochtend de badkamer en bovenverdieping geboend, boodschappen gedaan, cupcakes gebakken met Fleur, beneden opgeruimd enzovoorts :) ben nu wel moe maar dat is goed, misschien slaap ik vanavond dan wel ;) Fleur is ook moe dus die heb ik nu even heel pedagogisch niet verantwoord voor de tv gezet zodat we allebei even kunnen bijtanken.

15. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Mieke, ik had 1,5 cm ontsluiting. Dus hoop dat als het strippen niet de ween opwekt , tenminste wel wat meer ontsluiting heeft veroorzaakt.

@ Sm, ben ook wel erg blij met deze datum. Haha nu weet ik zeker dat er snel een eind aan zal komen.

@ Blackie, Ja gelukkig was het zaterdag alweer redelijk over. Doordat ik heel duizelig was hebben ze op een bepaald moment wel de ramen opgezet, Maar op dat moment had ik al wel een lekkere warme deken gekregen :D!, Maar zodra het raam dicht was, was het zonder deken wel warm genoeg :p
    En wat een lieve foto :)

@ Pleuni, misschien even op doordringen dat hij hem toch maar gaat lezen :p

Hier nog steeds ongie krampjes, Verder Zo nu en dan een pijnlijke harde buik, Ook erg misselijk en ongelofelijk veel last van maagzuur.
    Ben benieuwd.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Blackie leuke foto! En fijn dat het goed gaat!! Geniet maar lekker van jullie kleine mannetje!!

Maia lekker druk geweest dus!! Hier zitten de kids nu ook heel pedagogisch onverantwoord voor de tv...

Miepkip das fijn een datum te hebben... geeft ook wat rust... Ik hoor donderdag hoe of wat...

Hier trouwens ook ongi pijn onderrug, harde buiken onregelmatig, misselijk en totaal geen eetlust! Kleine mannetje was en is wel lekker aan het duwen met zijn hoofd naar beneden!

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @Rommel Gefeliciteerd! Leuke naam, nu lekker genieten!!!
    @Inge Daar ben je dan. En mama!! Leuk gefeliciteerd! En idd wat snel zeg!! Jullie liggen nu nog in het ziekenhuis? Hoe gaat het nu met jullie dan?

@Miepkip Jeetje wat een naar verhaal zeg!! Rustig aan meid en nog ff volhouden!

Hier ook weer slechte nachten. Heb geen puf meer voor wat dan ook. Ik slaap gewoon 2/3 uur per nacht en meer niet. Bah.. Rode randen om mn ogen en voel me gewoon brak bah.
    Ben benieuwd hoelang we nog in spanning moeten zitten. Vandaag controle gehad bij de vk. Was allemaal goed gelukkig. Dus gewoon wachten blijkbaar...

Helaas worden de aambeien erger en erger. Heb er nu 3.. Hoop echt dat t weggaat, wordt gek van de jeuk en het moeilijke zitten.

@Miekie Dat gevoel heb ik ook. Eerst kijk je uit naar de datum. Nu is die gewweest en dan tja.. wachten maar.
    Ik kan me opeens ook zo moeilijk voorstellen dat het zomaar opeens wel kan gebeuren. Na al die voorweeen die niks uithalen..

@Blackie leuke foto hihi!

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O dat is vervelend Bailey.. Ik heb daar gelukkig geen last van.. Hoop voor je dat je er binnenkort snel van af bent!

Hmm SM het rommelt dus wel degelijk! Moeten jullie (SM en MK) nu ook rustig aan doen? Of juist niet?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dat doet het zeker ja...
    Ze adviseerde wel rustig aan te doen, beetje rommelen in huis, dutje ed.. warme douche/kruik ed... Ga zo weer kruikje maken en ff douchen en dan lekker naar bed... heb t ook koud brrrrrr!!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhw meiden... ik hoop echt dat allemaal goed gaat met iedereen!

strippen, ziekenhuisbezoeken, beginnende bevallingen..... ik duim zo erg voor iedereeen!

hier ook erg koud. ga zo maar weer douchen, en ff lekker pyjama aan op de bank met een dekentje!

oohw wat me nog wel is bijgebleven.. blackie wat een prachtige foto zeg :D heeeeeeel mooi! :D

Deel Deze Pagina