Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sm, hier ook erg koud. Hoop maar dat het vannacht gaat gebeuren voor ons beiden :)

@ Godinn, moest wel wat rust houden, ook ik ga zo even lekker douchen en wat proberen te slapen.

@ Bailley, Heeft de vk bij jou nog geen afspraak gemaakt voor strippen? Bij sommigen moet je zelf aangeven van strippen. Dus als je het wilt en je vk is er nog niet over begonnen zou ik morgen even een belletje doen en vragen hoe of wat.

Ik ga zo maar eens de papieren voor de inleiding door lezen en verder alvast wat filmpjes downloaden. Hopelijk zet het vanavond gewoon door!

Misselijkheid lijkt niet weg te trekken door melk te drinken :(, hoop zo dat het douchen even goed doet :). En verder natuurlijk dat het slapen straks ervoor zorgt dat ik zo ontspannen ben dat de kleine vannacht nog uit zichzelf gaat komen.

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen :)

Hier een druk dagje gehad. Te druk achteraf, maar goed. Nu lekker niks doen en wachten tot het nou eindelijk eens begint

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier ook flink buik en rugpijn, ga maar in bed in ieder geval. Lekker rustig aan. Zo maar een beetje zitten is ook niks.

Kom maar op met die babyboom :cool:

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    We hebben er al 7 die over tijd zijn!!
    Miepkip, Super mummie, Bailey, Miekie, Sammie, Theertje en Anoniempje...
    Straks hebben we vannacht 7 tegelijk!

5. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Dat is echt veel 7! Laten we hopen dat er snel een babyboom komt haha, ik ben er klaar voor hoor

6. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Haha dat zou wat zijn, iedereen tegelijk :D

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wooow.. idd... allemaal tegelijk :p haha
    maar idd 7 over tijd is wel eenhoop hoor he!!!!

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Kom maar op met al die baby's... Kunnen we hier verder kletsen over krampjes, borstvoeding, slapeloze nachten, oververmoeide partners, lachstuipjes... enz. enz. enz. :D

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Iedereen lekker vroeg naar bed? :)
    Hier geloof ik een beginnende (buik)griep. Voel me hele dag al hangerig,tegen t koortsachtige aan en poep me wat af de hele dag (sorry voor details) Maar na een flink aantal weken lastig naar de wc gaan valt het wel op als je in een keer super vaak op 1 dag moet. Buik rommelt dan ook goed maar volgens mij meer m'n darmen. Hebben meerdere hier last van?

Dat er vannacht maar veel baby's mogen komen hier, bij mij zal het in ieder geval nog wel even duren ;)

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ons kamertje spammen!! :D

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @kim wat een leuk kamertje!

Ik ga ook maar eens slapen en hopelijk als ik morgen op het forum kijk is de babyboom begonnen!! (Inclusief mezelf natuurlijk ;) )

Slaap lekker dames!

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Super mooi Kim !!

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Mooi kamertje hoor!! Ik ga heerlijk (hopelijk) slapen nu. Welterusten!

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel!! jaaa het is nu wel een beetje kermis met die ledstrip aan ;) maar ff voor de foto :D normaal is het licht roze! en 1 muur ook lichtroze :) voor de rest heb ik het veel wit... moet nog leuk aangekleed worden met foto's enz.

Meiden slaap lekker allemaal:)

Ik ga zo ook proberen om te slapen.. eerst nog ff csi kijken op rtl4. die ik wel al gezien heb maja... ;)

slaap lekker en goede bevalling gewenst :D (ik hoop zo op weer een baby (of baby's.... 7 ;) haha )

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Kim, leuke kamer!

@ Babyboom, laten we het hopen :)!

Ik ga ook maar eens slapen! Slaaplekker allemaal!!

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wauw wat een mooi kamertje!! Dan is die van ons maar simpel.. Ik vond het ook best lastig inrichten aangezien we niet weten wat het wordt..

Zo, weer een gezellig rondje paarden gehad. Liep een groep van 10 los.. Lastig in het donker.. Maar gelukkig hebben we alles zo gemaakt dat ze maar één kant op kunnen; het land in. Maar goed, ze moesten wel weer naar binnen. Pfff, beetje klaar met die beestjes ;)

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @kim: vind de boom heel cool geworden!

@poepen: komt door een hormoon dat je lichaam aan het einde van de zwangerschap aanmaakt.
    Ik herken het 'probleem'. Had het zelf ook vanaf week 37/38. Hier ging het van stilstaan ging het naar hollen... Opeens kon ik wel 4 keer per dag! LOL! :D

Slaap lekker allemaal!

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Nou dames het gaat snel zo met de berichtjes, We hebben in 15 dagen tijd alweer de 1000 berichtjes gehaald :p.

Ik kan zoals gewoonlijk weer eens niet slapen :(! En dat terwijl ik afgelopen nacht maar 3 uurtjes heb geslapen. Om letterlijk en figuurlijk moe van te worden!

@ Godinn, Wat vervelend dat ze alweer los waren. Gelukkig hebben jullie ze ook al weer binnen :). Kan best begrijpen dat je nu wel even genoeg hebt van de paarden. Doe je wel lekker rustig aan?

Nou ik ga ook maar weer een poging tot slapen doen. Trusten!

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nog niemand aan het bevallen? :D

MK: Het gebeurd eigenlijk nooit.. Zul je zien, net nu ik zwanger ben... Maar goed, ben blij dat we alles zo veilig hebben.

Hier dus ook weer wakker.. Vl gaat nu van bed. Meestal val ik daarna nog wel even in slaap :) Welterusten dus!!

Deel Deze Pagina