Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @theertje.. gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Theertje gefeliciteerd!!

:D:D

@ Strippen, hier donderdag. Zie er ook wel tegenop maar mn man gaat mee. En daarna moet ik ook naar t ziekenhuis voor intake ofzo..
    Maar de kleine mag nu ook wel komen hoor, heb helemaal geen zin in al dat gedoe haha

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa echt heel spannend met alle over tijd dames!!! haha strax zul je zien.. worden ze in 1x allemaal geboren..!dan blijven we feliciteren en beebjes bewonderen! heb daar eigenlijk wel zin in! ben zeer benieuwd naar alle beebjes!

en idd... er moeten nu toch wel wat meer meiden gaan komen hoor ;) in eens allemaal jongetjes ;)

4. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    @sammie.. spannend, ik vind t ook best eng dat strippen. Gaat hier ook donderdag gebeuren. Hoe laat moet je heen?

@hier.. Donderdag dus heen voor strippen. Wil eigenlijk wel gelijk afspraken met de vk maken voor als het niks uithaalt dat ik bijv maandag doorgestuurd word. Heb liever geen inleiding, maar ben echt wel klaar met dit zwangere gedoe.

Slaap gelukkig wel beter, maar omdraaien doet zo zeer bij het hele gebied bij mn heupen, hebben jullie daar geen last van?

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb dat ook. Omdraaien is een hel in bed. Ik hoor ook regelmatig mijn dijbeen-bot knakken zeg maar. Altijd aan de linker kant. Ik kan ook niet te lang op een zij blijven liggen, dan gaat dat zeer doen in mijn heupen (terwijl ik wel een voedingskussen tussen mijn knieën en enkels heb liggen). Nog eventjes!

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @Miekie Komt de vk bij jouw thuis strippen?? En bij jouw ook SM?
    En de kans dat het werkt is niet heel groot? Hmm dan doe ik het misschien ook niet. Baby komt vanzelf denk ik dan maar.. Maar goed misshcien ben ik het straks zo zat dat ik alles wil proberen hihi.

@Anoniemplje omdraaien in bed doet bij mij ook btje pijn inderdaad. Alles knakt dan. En te lang op 1 zij liggen wil ook niet. Vannacht had ik steeds een slapende arm (jaaa die wel weer haha)

Ik ben net even boodschappen wezen doen met de auto. En ff naar t tuincentrum. Heerlijk er eventjes uit.

7. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ theertje, Gefeliciteerd met je mannetje!! Leuke naam, geniet lekker van je kraamweek en je gezinnetje!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden het is echt niet bij te houden hier allemaal met dat geklets hoor!

Inge en theertje in ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie ukkies! Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn!!

@ blackie: hoe doet je kleine man het nu? Kon t ff niet helemaal vinden, maar is hij al thuis?

@ chybou: hoe is het met jou meis? Al een beetje bijgekomen van alles wat er gebeurd is? Kan me heel goed voorstellen dat alles een flinke impact op je gehad heeft, is bij mij in ieder geval wel het geval!
    En je mooie meisje gaat dat helemaal goed?

Hopelijk zet de babyboom wel snel door dames! Wordt hoog tijd voor de meesten nu hoor! Las dat er een aantal dames gestript zijn of gestript gaan worden, spannend! Hopelijk lukt het daarmee helemaal!
    Dikke knuf voor jullie allemaal en zet hem op hè met de laatste loodjes!

Ik zag het gisteren ff helemaal niet meer zitten ik had snachts zo'n buikpijn gekregen, wist gewoon niet meer waar ik het zoeken moest en t trok maar niet weg! Later op de dag kreeg ik steeds meer pijn bij het plassen en de buikpijn trok door naar m'n nieren. Nou jullie raden t vast al, een flinke blaasontsteking dus! Heb met spoed antibiotica gekregen en de buikpijn is vandaag gewoon zo goed als weg! Heb eindelijk weer goed kunnen slapen, dus ben zo opgeknapt! Heb nu pas het idee dat t echt goed kan komen, want had er ff een heel hard hoofd in! Ons mannetje doet t nog steeds hartstikke goed, hij is ontzettend tevreden, slaapt nog steeds goed en wat je ook met hem doet hij vind t prima! Zo kreeg hij gisteren z'n hielprikje... Dacht zelf echt oh nee niet ook die hielprik vandaag nog! Maar Quinten lag op m'n schouder te tukken en bleef ook gewoon tukken haha niet normaal! Ons stoere binkie!
    Vanmorgen is hij weer gewogen en is hij in 1 dag tijd 120 gram aangekomen!!!! Hij zit zelfs al 70 gram boven z'n geboortegrwicht nu! En dat met maar 6 x tiet per dag ;)
    Vandaag is trouwens echt de eerste dag volop genieten voor mij... Omdat ik nu zo weinig pijn heb ben ik vanmorgen heerlijk gaan douchen met Quinten, dat was echt heerlijk! Hij vond t ook echt lekker genieten! Nick is nu voor t eerst met hem naar de winkels aan t wandelen, ben benieuwd hoe het gaat zo! Kan de trotse papa hem eindelijk aan de buitenwereld showen :)
    Nou dat was voor nu weer ff een update, waarschijnlijk als m'n herstel zich zo voortzet als vandaag dan zal ik weer wat meer reageren hoor ;)

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Strippen: ze heeft maandag op de praktijk gestript en komt morgen thuis om te strippen... Heb geen afspraak meer op de praktijk... Event. komt ze na donderdag ook nog thuis om te strippen indien het nodig is.

Hier heeft het strippen wel iets gedaan... harde buiken worden pijnlijker, nemen dus wel toe... ook ben ik al 4x naar de wc geweest terwijl normaal 1x per 2/3 dagen is... Ook moet ik vaak plassen.

Engeltje das balen meid!! Gelukkig voel je je vandaag alweer wat lekkerder!! En wat fijn dat jullie ventje het zo ontzettend goed doet!! Lekker genieten!!

10. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @baileyy ja bij mij komt ze thuis strippen. Ik las op internet dat de slagingskans 1 op 3 is, bij 1 werkt het, bij 1 veroorzaakt het alleen voorweeen/krampen maar leidt niet tot bevalling en bij de laatste veroorzaakt het helemaal niets.
    Ik vind het best een lastige beslissing omdat ik van mening ben dat natuurlijk gewoon het beste is maar aan de andere kant ik ben het wel spuugzat nou dus stel dat het bij mij net wel werkt...... Lastig

@engeltje gelukkig voel je je vandaag beter zeg! En wat leuk om te horen dat je nu zo geniet! Het is heerlijk weer voor je mannetje om nu te wandelen met de wagen geef hem groot gelijk! Hopelijk blijf je je nu zo goed voelen!!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje balen van die pijn zeg! maar heel fijn dat je je vandaag weer een heel stuk beter voelt! fijn ook van die hielprik en dat je mannetje goed aant groeien is! Heerlijk dat papa nu ff lekker op pad is geweest met hem! klinkt allemaal heel goed. hopelijk werkt de AB snel, en is je blaasontsteking gauw over!

SM/ ik hoop dat het strippen werkt en dat je deze week zeker jou beebje op je buik heb liggen ipv er in :D

Shaar, dat zou wat zijn, de voorgevoelens van andere mensen!!!! ik hoop het natuurlijk voor je! ben je het al zat? t zwanger zijn??

Miekie, kan het me echt voorstellen dat je je zo voelt. En dat op een natuurlijke manier... naja in princiepe is het de natuur toch alsnog? soms heeft het gewoon ff een klein zetje nodig! Ik denk idd dat je er niet te zwaar aan moet tillen aan dat hele strippen!
    Ik heb wel eens begrepen dat dat vaker naar de toilet toegaan een voor teken van een beginnende bevalling kan zijn?? laten we het hopen! :)

Laupio hoe gaat het met jullie???

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Strippen,
    Kan toch ook alleen als je lichaam er klaar voor is ofzo?
    Ik moet om half 3 donderdag. Maar ik hoop toch zo dat het niet nodig is.
    En ja de baby komt heus wel een keer vanzelf, maar het lijkt me niks om een tientonner op de wereld te zetten en anders wordt je toch ingeleid op een gegeven moment. Ben dan ook al 1 week overtijd dus..

@ Engeltje,
    Fijn dat het zo lekker gaat! Vervelend van die blaasontsteking maar gelukkig werkt de AB goed. En je mannetje lijkt wel een beetje op jou, lekker stoer de hielprik ondergaan zo heb jij ook stoer de zwangerschap volgehouden met al die kwalen.:)

@ Shaar,
    ik zal voor je duimen dat de kleine vandaag kom! Zou toch wel erg leuk zijn he!!

Hier al de hele dag buik/rugpijn enzo maar ja;)

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Shaarr spannend!! Hopelijk komt de kleine vandaag!!

Kimmiikim tja hoop ook dat hij er snel is!! Afwachten maar...

Strippen is alleen zinvol als je lichaam er klaar voor is, dus als je al min. 1 cm ontsluiting hebt... dan nog helpt het niet altijd. Sommige beebjes komen niet vanzelf... maar dan hebben we altijd de inleiding achter de hand hihih

14. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    We zullen gewoon wat geduld moeten hebben er is nog nooit een baby blijven zitten dus dat zal ons ook wel niet gebeuren ;)

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

precies :)

Alle beebjes komen straks achter elkaar ;)

16. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Haha ja ze komen vanzelf eruit (hoe dan ook) :D gelukkig wel

17. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: fijn dat je je nu beter voelt, vervelend dat je ook een blaasontsteking had gekregen. En heerlijk he, dat douchen samen, snap je dat ik na de kraamweek het badje nooit meer heb gebruikt, zo fijn vonden Fleur en ik het toen samen.

@SM: oo nou ik hoop voor je dat het toch echt aan het beginnen is.

@shaar: je weet het nooit ;)

hier: mijn oma zal wel teleurgesteld zijn ;) ze is vandaag jarig en zat bij Fleur al te hopen dat die op haar verjaardag geboren zou worden, toen niet gebeurd en bij deze zwangerschap zat ze het natuurlijk weer te hopen ;) maar helemaal niks. Ik gok zomaar dat hij echt nog minimaal een weekje blijft zitten. Verder heb ik vanmiddag wat geslapen, manlief heeft voor Fleur gezorgd en ik mocht even mijn bed induiken. Het bed staat ook op klossen inmiddels, dacht eerst, wat een onzin maar het is toch wel lekker om m'n bed uit te glijden...

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Maia, sneu voor je oma hihi,maar ja beebje beslits anders!

En zou ik vannacht gaan bevallen? anders kan ik morgen nog wel ff een gipsbuik maken. kwam net het topic tegen en het lijkt me wel leuk eigenlijk haha

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi nou ik hoop het voor je shaar... voor iedereen trouwens ;)

oohw leuk gipsbuik! en dan mooi die gipsbuik mozaiken!! das stoer joh!!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik weet dat het niets zegt, maar heb me ff laten pendelen en volgens het pendel zal ik een week over tijd lopen ;) hihi

Deel Deze Pagina