@ engeltje vervelend de blaasontsteking!! Het kan echt zoveel pijn doen maar gelukkig helpen de medicijnen snel! @maia jammer voor oma, maar de dag is nog niet om een tweede kan toch snel gaan? Hihi @kim een gipsbuik lijkt me ook leuk! Ben benieuwd hoe het zal worden! @ hier, zware dag! Vanochtend op controle bij de gyn, alles was prima,geen bijzonderheden. Daarna met schoonzus wat juweliers afgegaan. Ze wil de kleine een armbanden geven en wilde weten wat ik mooi vond. Daarna gezellig geluncht op terras (super lekker weertje!) en daarna nog wat geshopt. Om half 5 thuis en ik was helemaal gebroken! We hadden ook allemaal leuke Assecoires gekocht voor in huis gezien ik deze zondag allemaal in er opruim bui had weggegooid Ook wat leuke vaasjes. Schoonzus heeft me thuis afgezet en zij is nog plantjes voor me gaan uitzoeken,zo lief!! Verder wel regelmatig harde buiken en druk op de onderkant.. En veel slijmverlies vandaag. We zullen zien wat de avond brengt maar het wordt in ieder geval op tijd naar bed!
@sammie: een gipsbuik is wel leuk, maar ik zit me dan af te vragen waar ik zo'n ging zou moeten laten hihi. Nou wie weet, als je niet bevalt heb je morgen wat te doen. En als je wel bevalt, heb je morgen ook wat te doen eigenlijk ja mijn oma is zelf ook geboren op de verjaardag van haar overgrootoma dus het zou wel toevallig zijn, maar helaas. En een tweede gaat sneller zeggen ze, maar nog 4 uur? ga ik denk ik niet meer halen, t is hier nog prima rustig in mijn buik. Nou ja, veel harde buiken e.d. maar dat begint normaal te zijn. @ukkie: klinkt als een erg gezellige maar inderdaad wel zware dag. Rust nu maar lekker uit.
Nou dames, geloof het of niet maar, vanmiddag om 14.08 ben ik bevallen van een prachtige zoon D.ean! Hij is 48 cm en weegt 2963 gram. Vannacht om 3 uur begonnen mijn weeen. En met een beetje hulp van een weeenopwekker en de ruggenprik kwam na 1 uur persen onze kleine man ter wereld! D.ean heeft binnen 1 uur allebei de borsten gehad, en bij beide 15 min uit gedronken, Ook heeft hij 2 uur geleden ook de borst gehad en ik ga hem zo weer aanleggen, De schade valt hier wel mee met 1 kleine knip en een ienieminie scheurtje. Er zal snel een foto volgen (en de rest van het verhaal natuurlijk)! Maar nu eerst even manlief helpen met het verschonen
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje-leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - gewicht 07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm 09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm
wauw super!! en een heeeeeele leuke naam ook (die hadden wij ook als we een jongetje zouden krijgen: Dominic Dean hihi) Ik ben zeer benieuwd naar de foto en de rest van je verhaal lekker genieten meis!
Joepie Miepkip, eindelijk!!! Gefeliciteerd met je zoon D.ean!! En een keurig gewicht toch?? Fijn dat hij al zo goed drinkt zeg... en nu lekker genieten!!
Yeah eindelijk miepkip! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een geweldige naam die stond hier ook op het lijstje als het een jongen was geweest! Nu lekker gaan genieten!!
van harte gefeliciteerd!!! fijn dat alles goed gaat!! (en dan ben ik dus nu degene die gaat bevallen als ik naar het lijstje kijk..)
@ Shaar, of zal ik zo aardig zijn jou toch maar voor te laten? hih jij moetook opschieten anders moet je er vroeg uit morgen..
Spannend Shaarr. Wie weet dan babyboom vannacht... Hier pijnlijke harde buiken, duren 1 - 1,5 minuut en meer dun roze slijmverlies... Heb zon vermoeden dat het beginis van...
@ Iedereen bedankt! Ben op dit moment nog erg moe om verslag te doen. Manlief is net naar huis toe en ik krijg een kamergenote :! Hoop alleen dat die geen huilbaby heeft anders heb ik nog weinig slaap. Verder heeft D.ean nog geen kik gegeven. Hij moppert hoog uit een beetje als hij eten wil of een luier vol heeft. Ook moet hij iedere voeding geprikt worden i.v.m. dat hij toch wel klein is voor zijn termijn. maar meneer slaapt daar lekker doorheen of hij zet een pruillipje op Bij deze wel alvast een foto. Zal binnenkort er nog een opzetten waar hij geen mutsje draagt. Hij heeft namelijk een volle zwarte bos haar ! Ben echt over mijn oren verliefd! Bekijk bijlage 279244 Nou dames, laat die babyboom maar beginnen !
Wat een schatje!!! Ik ben klaar hoor voor de babyboom haha Nu alleen de baby's nog 10-10 is wel een mooie geboortedatum