@chybou is maagpijn nog wat afgezakt? @theertje vroeg naar bed?? Ik ken die voornemens die werken in de praktijk vaak helemaal niet @godinn jemig dat zijn toch geen werktijden meer?? Dat dingen klaar moeten is een ding maar pfff ik zou dit never niet kunnen doen. @shaar ik ken dat, ik vind niet erg als mensen er iets over zeggen maar het is vaak de manier erop. Als nu iemand tegen mij zegt goh ben je zwanger ja dan denk ik ook bij mezelf jemig hoe stom ben je. Maar zoals vandaag ook de kassière die oprecht vraagt hoe het gaat en of ik nog lang moet enz. Ja dat vind ik dan weer niet erg. Hopelijk helpt het met hondje @engeltje DEAL we gaan goed slapen vannacht, nacht erop zal voor mij weinig slapen worden denk. Moet om 7 uur in ziekenhuis zijn en zenuwen en slapen gaat nog steeds erg slecht samen Pff wt een nacht meis, ja dit moet je ook echt niet paar weken nog zo hebben. Hopelijk ging het vandaag beter. @super mommy! Mooie wagen hoor! hihi @anoniempje COMPLEET hormonen en daarnaast is het natuurlijk. Je gaat iets doen wat je nooit eerder hebt gedaan, altijd erg spannend! @krimmi weer een mijlpaal hihi. Ik heb geen drang tot schoonmaak toch denk ik dat ik morgen in de wetenschap dat de dag erna de kleine gehaald gaat worden ik toch aardig bezig zal zijn @engeltje uitslag urine van VORIGE week?? Ik kreeg die in half uurtje...?? @laupio wat goed nieuws!! Wel vreemd dat ze bij jou zeggenn dat het dan geen zin heeft om in te leiden in bij mij vanmiddag zeiden dat dat wel gewoon kan...ziekenhuizen! Maar hoe dan ook! Spannend!! @pleuni je huis gaat weer ergens op lijken wat tof!! Hopelijk is het wel snel achter de rug , lijkt mij eigenlijk ook wel erg stressvol zo op het eind @vluchttas, die heb ik maar even uitgebreid aangezien ik nu toch zeker weet dat ik A in het ziekenhuis beval en B er al met het voorwerk er al zit Morgen alleen nog boodschapjes doen voor wat te snacken enz @miepkip! Wat een fantastisch nieuws! Gaat helemaal goed komen met die kleine van jou! Ik weet het gewoon! En ook heerlijk dat ze toch al even over inleiden hebben gehad! Nu maar afwachten! @godinn tuurlijk ben ik nerveus! Weet me god niet wat me te wachten staat. Uberhaupt een bevalling niet laat staan zo in het ziekenhuis! Maar momenteel niet gestrest ofzo dat komt morgenavond denk ik zon beetje Maar dat komt ook omdat de kleine zich natuurlijk altijd nog zelf kan aanbieden @maia dat hebben we vanavond ook maar even gedaan. Even samen. Mijn man ging niet eens nog even naar bed die stond te erg te stuiteren(voor zijn doen!) Morgen nog wat dingen regelen enz maar nu hadden we zoiets van samen op de bank en klaar @sammie dat week worden gevoel van onder is zooo irritant en zo bar weinig wat aan te doen. @anoniempje goed te horen dat het goed was @namen nee niet bang voor wij zijn wel beetje apart en daarnaast ook al zou het Ken jullie verder toch niet Zo bijgelezen PFFFF Maar ben weer even afgeleid en half uurtje zoet ctg was trouwens erg goed vanmiddag de kleine denderde mijn hele baarmoeder rond was het commentaar ja die vermaakt zich wel Of moeders daar nou even blij mee is Manlief noemt me de hele dag al mamma sammy hihi Verder ben ik nog steeds brak, maar optimistischer omdat ik weet dat eind in zicht is. Moest voor mijn man een briefje maken met wat ie moest bellen als kleine geboren was enz. Dus deed ik met die van kraamzorg en de drukker. Nee nummer alleen is weer niet goed genoeg er moet bijstaan wat hij dan moet zeggen en doen.. mannen
Is niet erg sammie dat mag hier best Even wat afleiding met boekje , tv ,douchen?? Forceren word vaak alleen maar erger van
Meiden ik lees morgen alles weer bij, ben echt op na vandaag! Hoop dat iedereen gewoon lekker slaapt en degenen die dat niet doen, moeten dan maar gewoon ff hun beebje krijgen vannacht! Laat al die oefenweeen nu maar eens flink doorzetten! Truste en succes!
@ Inge, denk ook wel dat hij aan het indalen is gegaan. Maar alleen de vk kan dat bevestigen (Hoop in ieder geval voor je dat hij bezig is gegaan met indalen) @ Blackie, inderdaad over zowiezo 2 weekjes heb ik de kleine man vast haha jij hebt er ook al zo een die je alles moet voor kauwen , Heb voor manlief een notitie boekje gekocht met daarin alle telefoon nummers en wat ie moet zeggen @ Sammie, jij maakt het nu ook wel spannend! Zou jij dan toch de eerste oktober baby krijgen Word erg verveeld door al die voorweeen en krampen! Wil zo graag de kleine man vasthouden (heb op dit moment ook last van mijn ontlasting dat eruit blijft komen ) Nu dus maar hopen dat eens doorzet! Slaaplekker allemaal! En we zitten alweer bijna op 100 berichten !
@miepkip Heb ik ook zolang gehad... en zette ook maar niet door. Nou hoef niet alles voor te kauwen meeste weet ie wel of snapt ie door logisch na te denken. Maar telefoneren is nooit zijn beste kant geweest net als praten. Hij is het stille typje. Dus de telefoontjes moest ik altijd plegen. Nu is het al wat dat ie aanbied dat ie het wil doen, mja dat verplichte praten haha Oke anders ga je om 23:00 uur nog even afwassen, vegen en toilet schoon maken.... waarom niet niets vreemd aan toch?
Aaaahhh had heel verhaal getiept... weg!! K doe poetsen ook liever savonds! dus k begrijp je w el! Hier heb k echt bewijs last van schimme infectie. K smeer gaat t weg, week later zit het er weer! Weer smeren... en nu dus weer!! Word er een beetje gestoord van! Morgen winkelen bij ikea voor een nieuwe keuken met mn mams voor in haar nieuwe huis! Gelijk even.langs.prenetal! Nu proberen te slapen!
@Shaar:Ik begrijp je helemaal hoor. Wij houden ook niet van verrassingen, daarom is een geplande KS zo fijn. Breekt zo lekker de week? Haha... Mafkees! @Godin: Ik krijg een ruggenprik. Meestal krijg je een epidurale verdoving, ik krijg ivm mijn spina een spinale verdoving. Dus ik ben gewoon bij als ze geboren wordt. Lieve mag er bij zijn, dus dat is wel fijn. @Anoniempje: Pfff... Gelukkig alles goed. @Pleuni: Haha... Voorspellingen... Leuk! Mooi aangepast lijstje heb je gemaakt trouwens. @Blackie: Grappig die man van jou. Dus nu heb je een heel telefoonprotocol voor hem geschreven? Met de maagpijn ging het in de loop van de middag opeens een stuk beter. Gelukkig maar... Want hier werd ik niet vrolijk van. @Miepkip: Aan de ene kant hoop ik voor je dat het door zet, maar aan de andere kant is het misschien voor de kleine fijn als hij nog even wat bij kan groeien. Helaas wil veel naar de wc gaan ook niet zo veel zeggen, weet ik inmiddels uit ervaring... Ik lig inmiddels al in bed, maar ik ga mijn laptop maar eens uit doen... Tot morgen! En slaap lekker allemaal!
Update: ging vanavond naar t toilet en terwijl ik opstond kwam er ineens een scheut vruchtwater uit.... Gebeld en op naar t ziekenhuis dus... Ctg, echo, enz was allemaal goed. Vermoedelijk heb ik dus ergens een scheurtje zitten.. Omdat ik nog voldoende vruchtwater had mocht ik kiezen: blijven ter observatie of naar huis en weeën afwachten of nog meer vruchtwaterverlies en weer terugkomen. Heb voor t laatste gekozen, dus ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.....
Engeltje je houd het wel spannend!! Ben benieuwd hoe het nu gaat! Ik ben net voor de eerste leer wakker geworden om te plassen best k al van mezelf! Ga nu weer even proberen verder te slapen pffff Das meestal niet zo. Een succes Maarja
@ Blackie, hier is het ook wel voornamelijk met bellen. Moet hem of heel erg sturen erin of zelf bellen @ Engeltje, spannend! @ Chybou, wel fijn dat je gewoon bij bent als de kleine er is en dat lieve met je mee naar binnen mag Denk dat het zonder partner wel moeilijker is om te ondergaan. @ Beebjes, Ik heb z'n voorgevoel dat we over een paar uur de namen van de eerste oktober baby's hier te horen krijgen ! @ Inge, heb je nog een beetje kunnen slapen? Hier is het vannacht uiteindelijk weer afgezakt helaas Het werd rond 02.00u erger met flinke steken. En vlak daarna ging het ook weer weg. Helaas, moest manlief om 5 uur weg richting werk en heeft mij daarbij wakker gekregen, waardoor ik weer naar de wc kon voor een plasje En dus ook meteen een bak vla gegeten en nu klaar wakker in bed liggen.
Wat is het verschil met die ruggenprik Chybou? Spannend Engeltje Laupio ook al onderweg? Hier geen veranderingen, behalve dat mijn man zich heeft verslapen. Ik maak m wakker, krijg daarvoor als dank in ruil een scheldpartij en de mededeling dat ik zelf mag gaan voeren. Fijn.. Dus ik lig net weer, kan ik nog even proberen uur te slapen. Weer een drukke en lange dag voor de boeg..
Engeltje wat spannend! Hier op zich een redelijk goede nacht. Alleen van 4-5 wakker geweest alsof er iemand kei hard aan m'n eierstokken trekt (kan t niet anders omschrijven) gelukkig na een uur weer in slaap gevallen. Kreeg wel ff de stress van oei als t nou zou beginnen heb ik t huis niet opgeruimd hahah dus maar vroeg op nu. Ik moet om half 11 weer baar de gyn voor controle en daarna met schoonzusje naar de Spa! Heerlijk !!! Dames succes weer vandaag met alles en ben benieuwd of we vanavond al nieuws hebben
goedemorgen. Niet zo'n beroerde nacht gehad als gisteren, maar hij was wel aardig beroerd. kan niet meer liggen, ik slaap het liefst op mijn rug maar dan krijg ik kramp en dan maar op m'n zij maar dan lig ik gewoon niet lekker enz... dus ben weer lekker moe maar ja. @anoniempje: fijn dat alles gewoon goed was. liever een keertje extra checken dan te weinig nietwaar. @inge: ja hoor, dat gevoel zou prima indalen kunnen zijn. @miepkip: kan het me voorstellen hoor hoewel, wie weet zetten die voorweeën gewoon door een dezer dagen. en ach, als ze niet kan kiezen maak ik er 2, eentje voor haar eigen verjaardag en eentje voor wanneer we onze verjaardag vieren. ik heb overdag toch weinig te doen @Sammie: ik hoop dat het voor jou gewoon nu doorzet zo. @Engeltje: oooooooooo spannend!!!! Tenzij Chybou toch vandaag mag heb jij misschien de eerste oktober baby van dit topic! Of het moet bij Laupio snel gaan vandaag... afwachten dus.
Goedemorgen, Hier wederom heerlijk geslapen ik mag toch wel in mijn handjes klappen als ik jullie berichtjes zo lees dat ik gewoon goed slaap en nog nergens last van heb geen voorweeen/krampen of pijltjes niets Zometeen weer voor APK naar de vak ben benieuwd meestal het zelfde verhaal alles goed en geen klachten hihi Er komt deze week geloof ik wel een babyboom aan op dit topic leuk hoor @babynamen als ik hier een zelfde naam als iemand zou hebben zonnig dat niet erg vinden in het dagelijkse leven gaan we toch niet met elkaar om. Er was hier iemand ook een tijdje geleden van wiens vriendin bevallen was met dezelfde naam maar die had een hartafwijking dat kindje, hoe gaat het nu met die baby? En hadden ze dat niet gezien op de 20wkn echo? Fijne dag allemaal en voor degene die bevallen deze week succes!!!!!!
Goeiemorgen allemaal! @ Engeltje, zo dat is ook wat midden in de nacht! Hopelijk is het zk niet te ver weg voor jullie! Hoe is het nu? Hier ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen, maar ik heb nu nog steeds net zo veel last als gister avond. Dat wordt dus weer een dagje afzien.. Vriendlief is thuis gebleven, hij zit er ff helemaal doorheen. Hij heeft een drukke baan en nu de baby zo dichtbij komt wordt het allemaal erg spannend dat ie er ziek van is. Hopelijk komt ie een beetje bij vandaag.. Maar goed, hoe gek kan je worden van je eigen lijf, hopelijk gaat dit snel over.. @ Maia, vervelend zeg dat slechte slapen en als je ook nog verwacht dat je over tijd gaat lopen. Hopelijk kan je vandaag nog ff je rust pakken. @ Ukkie, dat klinkt ook niet best! Veel succes bij de VK en geniet van de Spa @ Godin, had ie t laat gemaakt gister? Gelukkig lig je nu weer in bed in ieder geval. Ik gok op donderdag voor Chybou..
Goedemorgen! Ik heb wel redelijk geslapen. Duurde wel heel lang voordat ik in slaap viel, 2x uit bed voor het toilet. De tweede keer duurde het weer min een half uur voordat ik kon slapen. Vl maakte irritante geluidjes dus heb op een gegeven moment oordopjes ingedaan... Vanmiddag even een half uurtje op mijn nichtje passen en vanavond worden mijn wimpers geverfd . @ Godinn, lekker wakker worden dus . Ik kreeg gisteren ook even een lading verontwaardiging over me heen omdat vl iets was vergeten voor een vriend. @ Engeltje, spannend! Ben benieuwd hoe het is afgelopen. @ Ukkie, veel succes en geniet ervan straks!