@shaar: en hoe was het bij de vk @sammiie: ziet er leuk uit zo'n buik, ben benieuwd hoe die van jou wordt @chybou: fijn dat het goed gaat en snel hoor, je broeken alweer passen.
ja idd sammie! dat bedoelde ik! super mooi toch? die hang je wel op in huis! en je kunt het ook met kleuren doen die je in huis hebt bijv. of... LEKKER ROZE ;') hihi ik ben benieuwd!!
pfff... nou wat vervelend zeg shaar...! zo reageren ze bij mijn vk praktijk echt niet! op alle vragen geven ze je normaal antwoord! en dat had je ook best mogen zeggen tegen ze! dat ze je gewoon normaal moesten behandelen en dat als ze chagrijnig zijn ergens om dit niet op jou moeten afreageren! dahaag! dan zouden ze echt een verkeerde hebben aan mij!! Grrrr.... Vervelend zeg! naja lekker in bed gaan liggen en lekker proberen uit te rusten! ik hoop dat je kleintje gauw komt!
@shaarr: Hé meis toch! Komt goed, ik heb me ook even zo gevoelt rond week 38. En wij zijn echt niet de enigen! Het einde is gewoon heel zwaar! Goed idee om te proberen lekker te gaan slapen. Die VK is gewoon stom! Zo, dat hebben we even gezegd! Het is heftig, maar voor je kleintje is het beter on nog even te blijven zitten. Of in elk geval zelf te beslissen wanneer het tijd is. Binnenkort is de kleine er, dan ligt dit alles ver achter je, kan je genieten van het kindje in je armen... Het einde is in zicht! Dus kop op! Je kan het! *einde oppepbericht*
@ Shaar, Achmeis, wat stom zeg van die VK!! Hopelijk heb je volgende keer een ander?? De duimen draaien hard dat het snel doorzet, want idd van al dat voorwerk wordt je ook niet beter. Dikke knuf!! @ Maia en Kimmi, Ja ik ben ook benieuwd en idd met roze is hij ook leuk tis tenslotte een meid, en miss der naam erop ofzo.. Nou ja eerst ff die buik maken hihi @ Chybou, fijn dat je je broeken weer past!! @ Kimmi jammer dat je man niet thuis kan zijn in de kraamweek. Pff waarom moet het ook altijd om geld draaien 'geld maakt niet gelukkig' zeggen ze, nou het is toch wel fijn hoor om geld te hebben..
@baileyy het is geen prettig gevoel, het duurt niet heel lang denk 2/3 minuten ofzo. Heeft niks met indalen te maken wel met je ontsluiting geloof ik. Het is alleen pijnlijk als ze bezig is zeg maar daarna heb je nergens meer last van, tenminste bij mij dus het is tijdens het strippen ff flink op je tanden bijten. Heb nu alleen wat last van lichte krampjes niet echt schokkend ofzo. Laat je gewoon goed voorlichten door je vk en belis dan wat je doet. Wanneer moet je ook alweer? @chybou nu al in je broeken weer dat is heel rap, TOP! @shaarr vervelend dat je vk zo reageert zo zijn ze hier gelukkig niet al heb jij daar niks aan natuurlijk.
pff.. idd sammiie, echt zuur is dat...! t kokmt precies op het verkeerde moment allemaal! we hebben hier zo lang naar toe geleefd.. papa en mama te mogen worden! we hebben er zoveel energie in moeten steken om zwanger te mogen zijn... En nu is dat allemaal gelukt... en krijg je er van die "moeilijkheden"bij.. Maargoed.. t leven zit vol met uitdagingen en ook deze komen we wel weer te boven Ik zal laten zien dat k het kan ! ook al zal het zwaar worden! Ik ga er mijn uiterste best voor doen om er een stabiel gezin van te kunnen maken! En manlief ook door dus te gaan werken zodat we een zekerheid weer kunnen opbouwen! KOMT ALLEMAAL GOED MET ONS Shaar, met jou ook meis! t komt echt goed! tis nu ff pittig en KUT. maar... strax heb je er een prachtig beebje voor terug!
@sm weet ff niet of ik al haf gereageerd maar gefeliciteerd super snel gegaan zeg, ben benieuwd naar je verhaal! @ shaar, jeetje wat een vervelende vk zeg! Misschien is het de volgende x een idee om je partner of iemand anders mee te nemen. Ik ken namelijk het probleem, sommige gyn in het ziekenhuis doen ook alsof je de zoveelste zeurpiet bent maar voor hun is het allemaal makkelijk praten. Wij willen gewoon weten waar we aan tow zijn en is alles spannend voor ons. Ik klap op dat soort momenten vaak dicht en denk vaak, ach laat maar. Nu zeg ik van te voren wat ik denk en wat ik wil weten tegen de gene die met me mee gaat(manlief kan helaas niet altijd erbij zijn) en als ik dan dichtklap, zoals de laatste x, dan vraagt de ander het voor me. Maar gewoon voor je zelf opkomen hoor meid, er zijn geen domme vragen en het is logisch dat je je zo voelt! Succes meid! @chybou, logisch dat je moe bent maar vind dat je t super doet hoor! En fijn dat je ff een dagje hebt zonder bezoek. Ik ga dat ff van je kopieren, en expres dagen plannen waarin we geen bezoek doen straks. En wat super dat je spijkerbroeken weer passen, ik kan ook niet wachten @bailey, geniet nog maar even van de rust! Dat zeggen ze tegen mij als ik me een momentje verveel Gelukkig kan ik nog genieten van een heerlijk middagdutje of iets lekkers koken en dan de tafel gezellig opmaken. Misschien een ideetje? @kim gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Idd wel jammer dat hij niet meteen vrij kan nemen maar tegenwoordig mag je blij zijn dat je werk hebt. (Ben recruiter en kom veel mensen zonder werk tegen) @ hier schoonmoeder op bezoek gehad. We zouden grote boodschappen gaan doen en de nieuwe vriezer werd geleverd. Altijd lastig met die bezorgtijden maar na de eerste winkel was ik al redelijk uitgeput(gisteren iets te lang weggeweest) dus schoonmoeder heeft ondertussen wat schoongemaakt in huis (zo lief!) en ik heb een lekkere lunch voor ons klaar gemaakt. Inmiddels is de nieuwe vriezer gebracht dus laat onze nieuwe levensstijl maar komen we gooiden altijd erg veel eten weg omdat ik liever niet twee dagen achter elkaar hetzelfde eet maar dat hoeft nu niet meer. Verder wel weer iets gevoelig buikje dus vanmiddag nog even een uurtje gelegen, doet wonderen
@ Ukkie, fijn dat je schoonmoeder je lekker geholpen heeft! En een lekkere lunch is altijd goed @ Kimmi, wij hebben het hier ook niet makkelijk, slechte vooruitzichten ook voor manlief, maar goed. Het komt vast allemaal wel goed uiteindelijk. Zo ook met jullie! @ Miekie, Jammer dat het zeer deed, maar gelukkig alleen het moment supreme. Hopelijk heeft het effect en wilde je straks dat je maar niet gestript was @ Hier, Beebje is flink actief dus dat wordt nog wat tijdens een buik maken, ze moet dan wel ff stil liggen natuurlijk Verder stelde manlief voor om toch nog ff flink te sexen vanavond misschien hoef ik dan morgen niet gestript te worden.. Tja niet geschoten is altijd mis he
oOH uKkie dat is fijn idd! dat ze ff geholpen heeft met je huissie schoon te maken! hier is mijn huis op t moment een klein beetje een bende! maargoed Morgen ga ik het huis weer poetsen heb ik mezelf beloofd Ohh recruiter.. ja dan kom je het nog vaker tegen! en idd, wij hebben ook zo iets van... tis toch op basis van 0 uren! dus alles aannemen wat je kunt aannemen en op deze manier is het wel haalbaar voor ons om iig de maand rond te kunnen komen! hihi jaa anders is je buik niet rond sammii als je je gipsbuik maakt HAHAHAHAHAHAHAHAA zei mijn mannetje dat maar tegen me! ik denk dat ik vanaaf ook maar ga paaldansen (hihi zo noem ik het altijd als ik wil sexen.. heel stom.. maar dat heb ik ooit eens gezegd en dat heb ik er eignelijk in gehouden!) Manlief heeft dan maar ff niets te zeggen hoor hihi en idd.. balen is dat he.. als je die zekerheid niet heb qua baangarantie! Komt idd gewoon allemaal goed met ons!!! Nou Meiden, ik hoop dat er nog een paar bevallingen langs komen zometeen wie hebben we vandaag nog niet gehoord?
@ Chybou, lekker een dagje geen bezoek! En wow nu al weer in je spijkerbroeken, moeder natuur is je gunstig gezind . @ Kimmi, fijn dat je man een baan heeft wel minder van 0-uren contract. Maar zoals je zelf al zegt het komt allemaal goed!! @ Ukkie, fijne schoonmoeder heb je . @ Sammie, nou veel plezier vanavond dan hihi. Ik moet er zelf al een tijdje niet aan denken. Is te gevoelig daar. Gelukkig snapt vl dat wel, maar hij informeert wel vaak of het evt mogelijk is haha. @ Baileyy, fietsen gaat bij mij ook prima. Gisteren nog naar postkantoor, Blokker en Kruidvat geweest met de fiets. En vervelen, tsja nog ff en dan zou je willen dat je tijden hebt waarin je je kan vervelen (aldus mijn zusje ). @ Shaarr, dikke knuffel voor jou! Wat een stomme vk! Nou, ben net weer bij VK geweest. Alles was weer prima. A.s. maandag komt een van de VK bij mij thuis (was geen ruimte meer om zelf langs te komen, wel relaxt dat ze het dan zo oplossen) om te kijken of ik al wat ontsluiting heb en volgende week donderdag (ben ik 41 w) gaan ze dan kijken of ik gestript kan worden. Dan gaan we ook praten over een afspraak bij de gyn, wat schijnbaar standaard is als je zo ver over tijd bent. Ik hoop dat ons mannetje gewoon lekker zelf komt! Mijn vriend was ongerust omdat ik zo snotverkouden ben en keel- en hoofdpijn heb, en vroeg of dat slecht was voor de baby. VK vertelde dat het lichaam dan zorgt dat die verkoudheid eerst weg is voordat je gaat bevallen, snufje moeder natuur zeg maar. En baby krijgt meteen antistoffen mee. Dus als ik van mijn verkoudheid af ben moet ik maar eens gaan bevallen .
@shaarr... vervelend zeg zo'n vk! Het einde is echt zwaar he, ervaar ik hier ook. Mijn vk heeft vorige keer ook best duidelijk gezegd wanneer ze pas doorstuurden enzo. Heb netjes gewacht tot na de 40 weken voor het strippen, maar ik ga morgen ook duidelijk zijn. Ik kan niet meer, energie level is 0 en heb het gevoel dat mn buik er met mn lichaam vandoor gaat Hoop dat ze me op maandag door willen sturen. @kimmie.. Jammer dat je man niet een weekje thuis kan zijn! Maar zoals je zegt, geld is ook belangrijk en alles moet toch betaald worden. En wat leuk zeg dat hij vanaf januari een dagje bij zn kindje blijft. Zie je niet overal. Vaak zijn het toch de mama's. @chybou.. ik wil niet lezen dat je je broeken alweer aan kan Ben nu al jaloers, want volgens mij gaat dat bij mij echt niet zo snel. Ben een kilo of 11 aangekomen, durf de weegschaal niet meer op hihi. @ de anderen.. vast iemand vergeten, maar ben zooooo moe.
@ schoonmoeder, ja ik heb gelukkig een hele lieve Helaas leeft mijn eigen moeder niet meer dus ben extra blij dat het zo goed klikt (vooral tijdens de zwangerschap!) Mijn vader en zus wonen zon 300km hier vandaan dus ben (nogmaals) heel blij met m'n schoon moeder,zus en broertje Zo, dat mag gezegd worden (lekker sentimenteel hier Hihi) @ seks; hier even geen behoefte met regelmatig harde buiken vind ik het niet fijn om aangeraakt te worden. Manlief vindt het reuze jammer maar is gelukkig ook tevreden met een knuffel @ fietsen hier ff niet. Ik fiets eigenlijk nooit veel (doet op een of andere manier altijd pijn aan m'n onderkant) dus vandaar dat ik t kunst helemaal niet durf Daarnaast vind ik het ook veel te koud
@Shaarr: je hebt altijd baas boven baas! Ik kon mijn broeken rond week 20 al niet meer aan! Maar met de knoop los heb ik niet geprobeerd. Zag er namelijk niet uit als ik in mijn stoel zat Hoe voel je je nu? @Ukkie: fijn zo'n schoonmoeder Maar dat mag gezien de omstandigheden wel. Mijn moeder heeft een psychische ziekte, aan haar heb ik heel weinig. Gelukkig heb ik ook zo'n schat van een schoonmoeder. Dan is een goede band wel heel belangrijk! @Annoniempje: lekker op tijd naar bed! @Pleuni: goede moeder ben je, heeft je kindje meteen alle goede antistoffen binnen. Alleen jammer dat jij er zo verkouden voor moet zijn.
@shaar: he bah, wat jammer dat het zo ging bij de vk. Aan de ene kant snap ik ze wel, maar echt meedenken hebben ze niet van gehoord. Balen hoor. Nou kruip even lekker in je holletje en doe rustig aan vanavond, laat je maar even vertroetelen. En ik zou na de 40 weken er echt zeker op staan dat ze minimaal gaan kijken en pogen te strippen. En anders vraag je om doorverwijzing naar de gyn volgende week. @ukkie: lief van je schoonmoeder zeg! @pleuni: fijn dat alles goed was! hier is het ook standaard om met 41 weken naar de gyn te gaan. hoeft niet persé, maar vanaf 41 weken gaan ze al inleiden (terwijl dat hier bij Fleur (2009) echt nog pas 42 weken was).
@ Shaar, kom op hoor! Laat je niet gek maken door zo'n stomme vk! @ Chybou, ik pas mijn broeken ook nog, behalve de knoop.. Maar ik heb wel een mega buik, dat komt vast nooit weer goed
25 pagina's verder pffff @rommel gefeliciteerd met jullie zoon Jesse @theertje gefeliciteerd met je zoon Ties @miepkip Gefeliciteerd met je zoon D.ean wat een mooi mannetje zeg... @sm ook gefeliciteerd met je zoon B.odhi ook al zo een mooi mannetje @kim mooi kamertje zeg. @hier ondertussen een paar dagen verder ik ben gisteren thuisgekomen en vanmorgen mochten we Kyan gelukkig ophalen. Hij is helemaal gezond hoeft niet verder onderzocht te worden hij is gewoon helemaal gezond. Ben zo blij met mijn mannetje hij doet het zo goed nu naar 4 dagen is hij nog maar 100 gram onder zijn geboortegewicht drinkt netjes zijn flesje leeg- hij ligt nu lekker in zijn bedje te slapen voor het eerst en vind het doodeng of dat we alles wel goed doen. maarja dat is denk ik normaal. hier een fototje van vandaag na zijn eerste badje. en een met papa samen.
Oh Inge, wat een schattig mannetje! Dat kuifje! Fijn dat jullie thuis zijn! Enne, die angst is normaal hoor. Ik ben de eerste dagen dat we met Camille thuis waren weet ik veel hoe vaak gaan kijken of ze wel goed lag, nog wel ademde, of ze het niet te koud had of te warm... @Godinn: Met de knoop open, heel knap, maar zo kan ik het ook. Gaat er om met de knoop dicht! Die buik komt wel weer goed. Verbaasde me er over hoe snel dat gaat!