Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @chybou we zijn zo bang dat het dekentje te hoog zit pfff wordt echt gek.
    hij liet net een boer ik schrok me kapot ik dacht dat ie stikte haha moest gelijk janken.
    hij draaid ook de hele tijd het is zo een bewegelijk mannetje en sterk in de armen en benen de luier verschonen is gewoon een hels karwei hahaah

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat een mooi mannetje Inge, die met je man is echt heel erg mooi!

Chybou haha, ja maar jij hebt geen beeb meer in je buik :p Ben allang blij dat mijn broeken nog om mijn benen en kont passen :p

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Godinn: Je hebt een punt! ;)
    @Inge: Herkenbaar hoor. Ik heb nog geen kwartier geleden hier ook aan het dekentje staan trekken. :) Tsja, overbezorgde nieuwe mama's zijn wij.
    Krijg je nog kraamzorg? Kan je het morgen vragen of je het wel goed doet... Vast wel, maar je wil die bevestiging even hebben.
    Succes meis! Komt goed, echt! Over een paar dagen is het allemaal al een stuk minder spannend.
    Ps: bovenkant dekentje ter hoogte van bovenkant tepeltjes baby is goed!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    nOu ik pas mn broeken echt niet meer om mijn benen heen :(

ik heb 2 zsleggings, en 2 jurkjes, en een shirtje, en een rokje die ik nog pas.. en die wissel ik maar af steeds ;)

Inge heel begrijpelijk hoor! ik denk dat ik dat ook zou hebben!

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nou inderdaad! Ik kijk daar nu al tegen op. De eerste nacht alleen...

Ik heb één soort van catsuite en die zit zo lekker! Daar woon ik zowat in.. Veel van mijn andere zwangerschaps kleding zit me niet lekker onder bij mijn buik. Vooral als ik zit..

Ik ga proberen te slapen. Vreemd he, zo moe maar niet kunnen slapen.. Vl ligt al lekker te snurken naast me :) Eerst nog maar weer een keer naar de wc...

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K ben klaar wakker.... ik wil ook wel slapen!! Maar echt k ben zo wakker!!!!

Morgen schoonmaak op programma, en de was.

Nog meer nachtbrakers!?? Zie wel veel online!!

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hier ook wakker, nachtvoeding nummer 1 zit er weer in. Nu aan het troosten tegen de krampjes :( Sneu!

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. ik was wel wakker maar ben in bed gebleven :)

@kleding: ik zit het liefst in een oude trainingsbroek, m'n positiebroeken knellen enorm. Heb nog 1 gewone broek die ik nog pas (met knoop dicht ;)) maar verder draag ik eigenlijk alleen de trainingsbroek tot ik naar buiten ga.

vanochtend naar de verloskundige.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier het liefst hele dag in m'n piamabroek. Had ik al voor de zwangerschap maar is zo groot dat ie nu nog steeds te groot is :) heerlijk!

Verder een positiespijkerbroek die (nog net) past maar alleen aan bij hoge uitzondering. Boodschappen wordt in zwangerschaps leggings gedaan.

Hier verder weer heerlijk geslapen. Vandaag nog even de adressenbestand up to date maken (lekker op tijd Hihi) en vanmiddag naar de yoga!

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen alweer!

Zo de 41 weken heb ik ook gehaald :cool:

Wat een avontuur gister zeg die gipsbuik. We waren een half uurtje bezig, en er zat al een flink stuk gips op mn buik, toenik ineens onwel werd! Ben net niet flauwgevallen maar het scheelde niet veel:(
    Dus al het gips was er weer af.
    Toen ik me weer beter voelde besloten om het toch nog een keer te proberen want wie weet is dit de laatste mogelijkheid. Nu wel zittend dan, de eerste keer deden we staand want dan komt je figuur toch het mooiste uit. Nou dat is gelukt! Gelukkig :D
    Zal binnekort ff fototje plaatsen.

Verder heeft het niet geholpen hihi want beebje zit nog lekker warmpjes bij mij.:p

Vanmiddag naar VK, ben natuurlijk doodzenuwachtig :)

@ Inge, wat een mooi mannetje en wat een mooie foto!
    @ Thuiskleding, ik loop het liefst in mn pyama met badjas de hele dag :cool:

11. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ook hier nog geen beeb het strippen heeft alleen wat menstruatie krampen veroorzaakt heel vervelend maar meer niet, vrees dat ik er morgen nog echt een 2e x aan moet geloven helaas.

@sammie ben benieuwd naar je gipsbuik. Succes bij de vk!

@kleding ik loop het liefst in een zwlegging dat zit toch het fijnst, gewone kleding pas ik echt niet daarvoor ben ik teveel aangekomen vrees ik.

Hier nog lekker lui op bed nog geen zin om er uit te gaan het is zo lekker warm onder het dekbed hihi

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hier vanochtend ook weer goedgekeurd bij de vk. Beebje ligt nog steeds goed vast, kan ook niet meer anders volgens haar.

We hebben afgesproken dat ik donderdag op vrijdag ga bevallen :D Nog 1 weekje dus :p Haha, zou wat zijn wanneer dat uit zou komen!
    Zij wou liever dit weekend al, want dan had ze dienst. Het mocht wel komen van haar ;)

Dus geen beebjes geboren vannacht?? Wat saaaaiiiii *gaap*

Miekie, je hebt gelijk! Lekker gaan slapen als je daar zin in hebt! Jammer dat het strippen niet heeft geholpen..

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zo naar de vk. Ben best zenuwachtig, laten strippen ofniet. Ik weet niet of ik het wil eigenlijk. En altijd maar afwachten of het lukt natuurlijk.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@sammie: vervelend dat je onwel werd. maar ik ben wel benieuwd naar de gipsafdruk.

@miekie: he bah, vervelend dat het niet doorgezet is na het strippen. geniet van het lui op bed liggen ;)

15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    @Inge Wat een moppie zeg!! Lief!!! En lijkt mij ook spannend of je het goed doet met dat soort dingen zoals dekentjes..

@Kimmikim Fijn dat je man een nieuwe baan heeft. Maar wel erg jammer dat ie dan niet thuis kan zijn.

@Shaarr Nou dat klinkt niet als een lekker bezoekje zeg. Bah!
    Ze mogen in ieder geval wel begrip tonen zeg!!
    Strippen is pas vanaf week 41, anders heeft t geen zin. Inleiden pas later. Dus als je dat volgende week vraagt zullen ze dat je vast wel zeggen.

@Miekie ik moet morgenochtend voor t strippen. Hmm dus wel flink op je tanden bijten? En geen effect helaas bij jou. Balen!!
    @Anoniempje ik ben beniuewd bij jou bij het strippen!! En of je het doet. Succes. Ik weet het zelf voor morgen ook nog niet...

@Hier Ik had vannacht geen enkel krampje. Wel zoo vaak moeten plassen. Zag ik vanmorgen wat bloed in mijn inlegkruisje.. Betekent dat ook iets? verder merk ik niks. T is ook niet heel veel. net t eind van ongesteld zijn dat t afgelopen is.

@Ukkie is misschien een idee ja. Ga ik een taartje bakken ofzo.
    haha Van dat eten weggooien ken ik. Wij hebben al wel een vreizer, maar ook daar haal ik nooit eten uit. Moet straks toch maar. Ik vind dat ontdooien altijd zo'n gedoe haha.
    Fin dat je schoonmoeder lekker geholpen heeft in huis!

Ik pas mn zwangerschapsbroeken niet meer. Draag gewoon zwangerschapsleggings met een tshirtje. Als ik eruit ga, wel netjes een jrukje. maar ik vind t te koud buiten zonder jas. Schoenen pas ik ook niet meer door t vocht.

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wilde er wel voor gaan, wilde zij niet. Het is kleine praktijk en ze hadden al iemand gestript vanmorgrn dus ze wilde het niet over hun uitroepen dat er twee bevallingen zouden plaatsvinden. Begrijp het half van hun kant, maar ben nu wel flink chagerijnig :(. Eventjes balen en weer door. Gelukkig kan het morgen wel

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t morgen kan meis!!!

Oohw lekker! Taartje bakken! Manlief is zondag jarig! Maar khaal gewoon taartje bij de hema! :) die zijn erg lekker en vind ze niey duur!!

Nou k ga verder met opruimen! Heb zelfs de achterdeur open!! :D kan ook wel ff dwijlen ;) is t snel droog en dat ruikt altijd lekker! Wc moet ook nog grr geen zin! Die zou manlief doen... vorig weekendn! Niey gedaan... :s

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @anoniempje balen dat het niet is doorgegaan. Van hun kant wel begrijpelijk misschien maar daar heb jij nu ff niets aan;)

@sammie heftig zeg dat je even onwel werd:( Maar gelukkig is het eind resultaat mooi:)

@bailey, een beetje bloedverlies kan een voorteken zin toch?!:D ben benieuwd! Misschien is het vandaag wel de dag! Spannend!

@kim goed bezig zeg! Wel lekker als alles schoon is, ik had zondag die tik en manlief moest me helpen. Heerlijk nu alles aan kant is!

@ weer, hoe doen jullie dit nu het weer kouder wordt? Ik pas namelijk mn winterjas niet meer. Heb een leren jasje wat nog redelijk zit maar is eigenlijk een zomer jasje en krijg zowieso de rits niet meer dicht:D maar begint nu toch wel koud te worden.

@hier vandaag toch maar niet naar de yoga. Heb even een bad day geloof ik. Nergens zin in, weet niet wat ik aan moet doen (kan een hele dag verpesten;)) flinke druk aan de onderkant, voelt echt alsof er ieder moment iets kan knappen, beeb super druk en buikkrampen:(
    Net nog maar even een baby wasje gedaan. Had al t witte spul al gewassen, nu alle roze kleertjes. Hoop dat alles mooi is gebleven maar heb er zon kleurendoekje bij gedaan en op 30graden kort programma..

19. Maia

Maia Niet meer actief

ben ik ook weer :) goedgekeurd door de vk, krijg alleen vanavond nog wel een extra echo omdat ze toch twijfelde of het hoofdje nou beneden ligt of niet, ze denkt van wel maar wil niet tijdens de bevalling voor verrassingen komen te staan dat het toch in stuit ligt dus... vanavond 19:15 mogen we weer :)

@ukkie: ik draag zo'n wollen poncho, want ik krijg m'n jassen natuurlijk ook niet meer dicht maar ik vind het juist prettig als mijn buik en borst bedekt zijn, armen vind ik niet zo'n probleem.

20. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    @Anoniempje Dat is wel heel erg jammer. Kan me voorstellen dat je dan eventjes baalt. Had je het wel met ze afgesproken dan of dat nog niet? Nouja morgen dus. Ben je tegelijk met mij ;)

@Kimmikim Die klusjes die mn vriend zou doen ken ik. Of het gaat zo traag dat t amper gebeurt, of t is maar voor de helft, of het gebeurt niet.

Gister zou hij ook wat afstoffen. Tuurlijk schat, kan ik toch doen, ga jij maar lekker naar bed.. Kom ik beneden nog maar de helft gedaan.. En dan was ie gisteren nog geirriteerd dat ik al wat had gedaan omdat hij het toch zou doen..

@Bloedverlies ik dacht ook dat t een voorteken was. Net tijdens het strijken weer wat in mijn inlegkruisje.... Oeii spannend.. Voel me verder prima eigenlijk.

@weer Ik pas ook mijn winterkleding niet. Jas open, sjaal en zo weinig mogelijk naar buiten. Laarzen pas ik ook niet meer.

@Ukkie Knuffel voor jou! Die dagen heb ik ook veel haha

@Maia Oh een extra echo. Nou ben benieuwd dan!!

Deel Deze Pagina