goedemorgen! @godinn: ik zou ook gewoon bellen. @shaar: knuff.. nog heel eventjes meis @baileyy: sterkte hoor, hopelijk heb je je kindje nu al in je armen. @chybou: nog kunnen slapen? hier alles goed. Heb redelijk geslapen (maar dat werd ook wel eens tijd) en werd pas rond half 6 wakker *vreugdedansje*. Net Fleur naar kdv gebracht en vandaag ga ik even helemaal niks doen!
@ Inge, wat fijn dat je zo aan het genieten bent. @ Godinn, oehh witte sokken met een joggingsbroek, heel sexy! @ SM, lijkt me zo leuk om te zien hoe je oudere kids met een baby omgaan. Erg lief! @ Maia, fijn dat de echo goed was. @ Baileyy, succes meis! Hoop dat het allemaal goed gaat. @ Sammie, succes in het zh straks. @ Ukkie, oeh buikfoto's cool. Beenkramp is zo vervelend . Heb het gelukkig al een hele tijd niet gehad, maar heb een periode gehad dat ik bijna iedere nacht kuitkramp had. @ Godinn, succes in het zh! Hier niet zo veel te melden. Nog steeds erg verkouden, loop rond met een doos tissues... Slapen ging gelukkig wel ok vannacht. En nog geen baby.
Het lijkt allemaal goed Zit nu te wachten op de echo en de uitslag van de CTG. Maar hij/zij was goed aanwezig.. Vreemd dat ik het dan niet voel!
@godinn.. dat had ik vanmorgen bij de vk. Ze voelde mn buik en voelde t helemaal bewegen terwijl ik zoiets had 'valt wel mee'.. Hopelijk is uitslag van Ctg en echo gewoon goed. @ hier.. het strippen is gelukt 1 tot 2 cm ontsluiting. Het leek gunstig. Ze kon er goed bij. Al zat t hoofdje al zo ver dat ze daar niet goed omheen kon. Nu afwachten en anders zondag nog een keer
@godinn: fijn dat het goed lijkt. @anoniempje: jeee hopelijk zet het nu snel door gewoon en hoef je zondag niet nog een keer! hier niks te melden, hang op de bank te niksen eigenlijk, heb geen zin om iets te doen
Nou, dit weekend in ieder geval 1 beeb erbij! Ik word gelijk opgenomen en mijn vliezen worden begin van de middag gebroken. Reden: Weinig vruchtwater, rijpe baby, rijpe baarmoederhals en al 2 cm ontsluiting... IK BEN ZOOOO NERVEUS! Dit had ik echt niet verwacht!
@ godinn.. oh jeetje wat spannend ! Heel veel succes! @maia.. heerlijk toch lekker niksen @hier.. krampen en bloedverlies..
Wooow godinn!! dat is spannend!!! jeetje miena!! das mooi vlot allemaaal Nou dan denk ik toch dat onze baby als laatste geboren gaat worden succes meissie! en niet nerveus zijn je bent in goede handen!!! Anoniempje... woow strippen gelijk effect? succes ook!!
Je weet t maar nooit Kimmi. T kan elk moment Bloedverlies was normaal zei ze. Maar ze had ook al bloed aan de handschoen toen het klaar was en toen zei ze dat dat vaak wel een goed teken was ofzo. We wachten het maar af, vind het zooooo spannend hihi
Na het voelen heb ik ook (veel) bloedverlies. Vond het ook beslist niet lekker voelen! Maar heel vreemd, heb nu ook onderbuikpijntjes, die ik eerder nog niet had. Ik had het liever natuurlijk gehad, maar ja.. Voordeel is dat ik nu naar het zh móét, en daar hebben ze evt pijnbestrijding
@ukkie: ik moest even wennen aan het kolfen. Ik ben begonnen met een handkolf, maar dat schoot écht niet op. Heb nu een Medela te leen van de zorgwinkel. Dat werkt super. Ik heb al een hele voorraad in de vriezer. Camille drinkt 110cc per voeding, ik kolf gemiddeld 250cc. Zit per dag over een liter! @maia: was een kort nachtje. Camille nog twee keer aangelegd gehad, ging ineens super! Zal je zien. Kán je slapen, wil Camille niet de fles van Lieve, maar de borst van mij. Heb net nog even een paar uurtjes geslapen. @Godinn: gelukkig is alles goed met de kleine. Maar Ohw, wat spannend. Gaat goed komen, je bent in goede handen!
@ Shaar, Fijn om weer wat van je te horen meis! Over dat facebook geneuzel , heel herkenbaar! Op de chat sta ik gewoon op onzichtbaar, en als ik iemand online zie met wie ik wil babbelen dan ga ik wel online verder op facebook, of ik reageer gewoon niet, of ik zeg: 'beebje is al een week oud, nee grapje, beebje is aan een winterslaap begonnen....' Heel herkenbaar hoor dat je je afsluit, heb ik ook gedaan de weken voor de 4e, maar ja nu ik al zolang over tijd loop heb ik het contact met mn familie toch maar weer een beetje opgepakt haha, tis zo stil anders he! @ Godin, veel succes meid! Dat is wel ineens dat je gaat bevallen. Maar echt super dat je dus wel naar het ziekenhuis bent gegaan!! @ Ukkie hopelijk heb je snel je beebje in je armen!! Hier, weer terug. De controle was gewoon helemaal prima. Beebje heeft het nog heel erg naar der zin in mn buik, er is genoeg vruchtwater etc. Bloeddruk van mij is ook weer prima. Nu moet ik om de dag voor controle, en dinsdag gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb, is dat wel zo dan kom ik donderdag ochtend en dan gaan ze me inleiden. Is het niet zo dan moet ik woensdag avond komen en gaan ze met gel enzo aan de gang. Mocht het nu slechter gaan met de beeb, of zit ik er echt doorheen dan gaan ze me gelijk inleiden. Heb nu nog zoiets van, ik kijk het nog even aan. Spannend dus allemaal!
Even een ego berichtje ik hoop later vandaag wat bij te lezen Wij zijn vannacht om 04:02 uur de supertrotste ouders geworden van onze prachtige dochter Fleur (gok dat jij de naam wel wat vind maia ) Bevalling is supersnel gegaan in 6 uurtjes de enige domper was daarna dat mijn placenta niet eruit wilde dus ben ik gelijk naar de ok afgevoerd en hebben ze die operatief verwijderd en gelijk gehecht want ik ben wel ingeknipt maar heb daar niets van gemerkt. Fleur doet het goed weegt3380gram en is 51 cm lang en wat is ze mooi! Verder hoop ik dat de rest snel bevalt en ik reageer later op jullie!
Miekie: Ja! Ze is er! Super! Wat een lieve naam en wat een mooi babytje. Maar oh, wat spannend, hals over kop de ok op. Fijn dat ze daar ook meteen maar even gehecht hebben! Van harte gefeliciteerd en geniet er van!
Miekie, WAUW WAT EEN QTIE! heell lieff!! hoe voel je je verder na de OK? ooh wat fijn.. toch nog een beebje vannacht!!! Sammii, om de dag op controle..! woow haha laten we maar hopen dat je beebje snel zich komt melden! Meiden, ik hoop dat het snel vordert zo jullie bevalling! Shaar, pfff wat rot zeg! ik doe het op fb gewoon zo, ik zet soms gewoon een update-je neer dat ze er nog niet is dat ik me prima voel maar dat ze erg welkom is! daar kunnen mensen op reageren en reageer ik af en toe wat terug of druk vind ik leuk aan! thats it! moet zeggen dat het opzich wel werkt! er zijn maar een paar mensen die er naar vragen, en dat zijn mensen van wie ik het hebben kan en anders.. gewoon negeren hoor meis! Gewoon delete.. helemaal als je die lui nooit spreekt! wat maakt jou het uit En... idd.. Ja... nog fluitend door mn laatste weekjes heen (voel me een beetje schuldig naar jou toe om het neer te zetten maar idd.. voel me prima en nog steeds nergens last van) Ik heb net ff gekeken naar hoeveel geboorte kaartjes ik ga bestellen! t worden er 49! dat meot genoeg zijn (bij 50 betaalde je gelijk 5 euro meer aan verzendkosten dus ik dacht... 49 is ook prima! hihi zo nu ga ik mijn hondje even uitlaten Ik heb trouwens en leuk topicje geopend! vind ik zelf erg leuk om te lezen dan! hoe bij mensen hun bevalling begint en ho ze het herkende... puur voor mezelf omdat ik me dus wel wat zorgen maakte over dat ik eigenlijk nog helemaal niets voel enz! dus misschien intressant om te lezen
@Shaarr: fijn dat het wat beter gaat. Slaap maakt veel goed. Als de kleine er is slaap je ook niet veel, maar toch een beetje beter op een of andere manier. Ik sloot mezelf ook af hoor. Hoort ook een beetje bij het einde van de zwangerschap. Je richt je wat meer op jezelf. Ik denk dat, als je daar behoefte aan hebt, gewoon moet doen. Ik laat nog steeds een deel van alle contacten via Lieve lopen. Met mij gaat het in stapjes beter. Ik ben gestopt met vanalles in huis doen en ik richt me nu alleen op de verzorging van Camille. Als ik me rustig houd gaat het goed. Baal wel dat ik me zo voel en dat het zo lang duurt. Gisteren lekker met Camille gewandeld. Vandaag even in de auto wat papieren naar de advocaat brengen. Fijn om even de deur uit te zijn! Kan ik mooi oefenen om vanuit de rolstoel de kinderwagen te duwen