Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Godinn, wow dat is snel gegaan. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan :D

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dank jullie wel allemaal!

Shaar, bij mij was het licht rose :)

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    #1143 Penny82, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
    Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren

25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram
    25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram
    27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm
    03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht
    04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram
    06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm
    07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm
    09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm
    10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram
    12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm
    12-10 Godinn - tijd - Fe.rre F.olke - gewicht

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi k probeer mezelf in de lijst heel de tijd 22 te maken, maar steeds wordt een andere lijst gequote! Dus als iemand zin heeft, en er aan denkt, wil die mn leeftijd dan ff veranderen in 22 :)

Shaar, hoe ruikt t??typisch afscheidingsgeur of anders?? Miss toch vruchtwater!!!

Wie o wie is de volgende??? :D
    k vind t spannend!!

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Kim, heb t in de laatste lijst aangepast :)

Ik gok dat de volgende Sammie is. Ben ook benieuwd!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou k wel heel fijn vinden voor haar!!

Aah thnxx!! :D

morgen toch nog 1 wandje behangen op de babykamer!! :D

Zal er morgen wel weer een foto'tje van opzetten: before&after!! ;)

Truste dames!!

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik vond het echt heel duidelijk rose.. Knal rose..

Ja spannend wie er nu mag!!

Ik lig klaar wakker, kleine man naast me. Het is hier zo warm!!
    Ferr.e slaapt wel heerlijk :)

Opschieten Kim! Het kan zomaar anders! Ik had vandaag echt geen baby verwacht! Zei nog tegen mijn moeder, die was vanochtend mee, de 12de lijkt mij helemaal niet een dag om te bevallen!

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Tsja wat is prettig ;) .. Het ging zo snel! Ik zit nog vol adrenaline, tril ook helemaal..
    Dus slapen is moeilijk.. En F slaapt heerlijk! Vl is naar huis, dus ik lig maar wat te internetten. Zometeen mag F weer proberen te drinken en ik hoop daarna even te kunnen slapen :)

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ godin va harte gefeliciteerd!! En wat snel zeg :) ben wel super blij voor je!!

@ shaar, het kan volgens mij ook witachtig zijn hoor. Vorige week was het bij mij vals alarm (had er wel vlokjes in) maar in het zkh zeiden ze dat als het we zo zou zijn het gedurende dag/nacht wel zou gan lopen. .. Bij mij stopte het dus was het gen vrichtwater, maargezien je zelf het gevoel hebt dat je "leegloopt" zou ik het toch even laten checken!

Hier gisteravond nog een een etentje gehad. Wel op tijd naar huis gelukkig maar het was wel gezellig.
    Hele nacht beroerd geslapen. Weet niet of het door de cola komt die ik gedronken heb of de grote dorst van het gekruide eten....
    Maar leuk is anders ;)

10. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik lig nu klaar wakker maar ben nog wel moe.

Vannacht voor het eerst echt gerommeld. Iets na 12en kreeg ik me toch een set opeenvolgende krampen. Weet niet of dat nou voor weeën waren, maar het voelde best heftig. Echt met ademhaling weggepuft om zo maar te zeggen. Duurde in totaal maar 10 min :).

Shaarr leuk CoD! Hebben wij ook op de PS3, ik ben alleen zo slecht in shooters haha.

Kim, ben benieuwd! Doe wel rustig aan.

Godinn, kan me voorstellen dat de adrenaline loopt! Kwamen de weeën vanzelf of hoe is heg gegaan?

Nou ik ga proberen nog wat te slapen.

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Voel je je weer wat beter Ukkie?

Spannend Pleuni!
    Hopen dat het snel door zet!

Ik zal in het kort mijn verhaal doen :)
    Gisteren na dat ik bij de gynaecoloog was geweest moest ik eigenlijk gelijk blijven. Ik had 2cm ontsluiting en de baby had weinig vruchtwater. Omdat het zo druk was op de afdeling mocht ik nog even naar huis, spullen halen. Vl ook gelijk gebeld en die is thuis gekomen van zijn werk. Half 2 waren we er weer. Twee uur hebben ze mijn vliezen gebroken, waar je overigens niks van voelt. Drie uur moest ik gelijk een infuus met weeën opwekkers. Half vier begonnen met de opwekkers, geen resultaat dus rond half vijf dosis omhoog. Vanaf vijf uur/ half 6 begon ik weeën ter voelen en kwart voor 6 wou ik al pijnstilling :') De gynaecoloog kwam daarvoor zes uur voelen hoe ver ik was; 6 cm in een kwartier! Te laat voor pijnstilling.. Even de mogelijkheden besproken maar de conclusie was dat ik maar naar de verloskamer moest. Daar heen gelopen, ondertussen worden de weeën heftiger. Ik denk dat ik vijf minuten dat was dat ik riep: Ik moet persen!! Maar dat mag niet 6 cm natuurlijk.. Maar mijn lichaam vond van wel! Snel dokter erbij en ja hoor 10 cm! 2x persen en daar was hij! Wel op drie plaatsen ingescheurd dus gehecht. Niks van gevoeld!

Manneke is door de snelle bevalling wel erg misselijk. Hij geeft over een drinkt niet. Hopelijk wordt het zo snel beter!

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen allemaal!

Hier nog geen beebje hoor ;)

Ik ga er maar vanuit dat het donderdag zal worden haha, dan kan het altijd nog meevallen. In ieder geval heb ik volgende week rond deze tijd mn beebje allang in mn armen.. :D

@ Godin, jammer dat je ventje zo misselijk is hopelijk trekt het snel weg!
    Fijn dat alles verder goed gaat!! geniet van elkaar :D

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @godinn.. Hopelijk drinkt je kleine mannetje snel gewoon goed.

@hier.. Gerommel gerommel in de buik. Ben eigenlijk even benieuwd hoe jullie weeen ervaren? Iedereen zegt; zodra je ze hebt weet je t, maar vind dat zo vaag klinken. Ben gewoon benieuwd wanneer en hoe jullie wisten dat het weeen waren en niet zomaar wat onderbuikpijntjes

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Godinn: van harte gefeliciteerd! Wat een super snelle bevallig!
    Mooie naam!

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen.

@anoniempje: jammer dat het nog niet is doorgezet na het strippen gisteren. tja weeën, ik denk dat ik het het beste kan beschrijven als een soort golfbeweging. je voelt het langzaam opkomen, wordt steeds heftiger en dan zakt het weer af.

@Godinn: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En dat is dan inderdaad een snelle bevalling geweest zeg, heftig hoor.

@shaar: vruchtwater was bij mij wat rozig met vlokjes. Ik heb ook heel veel 'last' van dunne afscheiding hoor.

tja gisteren. Ik ben wel weer gerustgesteld al was ik niet in paniek ofzo. Maar ik voel flup normaal heel erg veel en gisteren had ik een heel rustig dagje waarbij ik normaal op dit soort dagen hem veel voel en gisteren amper. Af en toe wat geschuifel maar dat was het. Dus na heel veel twijfel toch maar de vk gebeld (ik dacht eerst, niet zo zeuren maar aan de andere kant, wat als er wel iets is en ik trek niet aan de bel) en die stuurde me dus meteen door naar het zk. Daar heb ik ruim een uur aan de ctg gezeten, op een gegeven moment kwam een van de verpleegkundigen binnen met de vraag of ik niets voelde, dus ik zeg van hoezo? nou hij is best druk en je hebt weeactiviteit. niet heel heftig, heel kort maar wel heel netjes om de paar minuten. nou ja, ik voel niks. Dat vonden ze toch heel apart. dus daarom toch nog een tijd eraan gelegen, na ruim een uur mocht ik er vanaf, toen kreeg ik nog een echo en daar was ook alles goed met hem en zat nog ruim in het vruchtwater. Dus mocht weer naar huis met wel als ik hem minder blijf voelen of snel weer minder voel ik weer moet bellen. nou vanochtend heb ik hem wel weer goed gevoeld.
    O ja en ik heb ook nog even de verloskamer gezien waar ik kom te liggen ;) ik mag niet in het bevalcentrum bevallen maar ik ben ook niet medisch (d-indicatie: medium risk) en daar is 1 aparte kamer voor en er lag toch niemand te bevallen dus mocht even kijken hihi. Een hele grote muur is behangen met fotobehang van eendjes... ;)

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Godinn dat heb je.snel gedaan! Geniet lekker van je mannetje!

Miekie gefeliciteerd met d geboorte van Fleur. Geniet ervan!

Hier een rotnacht.achter de rug. J. Was ook erg overstuur gisteravond en heeft uiteindelijk toch bij opa en oma geslapen. Ze is net weer thuis en.gesloopt.. T arme meisje krijgt ook.zoveel in een keer te.verwerken. Ze ligt nu binnen op de.bank tv te kijken. B.odhi had erg veel last van krampjes en sliep.daardoor ook niet... Rond 2 uur viel hij eindelijk in slaap... Weinog geslapen dus... Stuwing begint ook te komen, dus maar rustig aan.en straks wat slapen.

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @maia: eendjes? Hahaha! Hoe komen ze daar bij. Heb nou niet een Zen idee bij eendjes! Nou ja, mocht je je vervelen, misschien kan je ze tijdens de bevalling tellen?
    @sammie: nog steeds niets? Schiet eens op! Donderdag is een mooie dag...

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Chybou,
    Ja ik ga maar van donderdag uit..
    Dan heb ik wel echt alles maar dan ook echt alles uit de zwangerschap gehaald wat erin zit ;)
    - in de ziektewet,
    - langer verlof
    - 6 weken voorwerk
    - en alsnog een ziekenhuis bevalling

leuk he?!:p pff

19. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Godinn, heftige bevalling dus.

@ Maia, eendjes?! Idd wat Chybou zegt :p. Gelukkig is alles goed met Flup.

@ Sammie, donderdag zowiezo dus. Hopelijk wat eerder!

@ Super M, bah vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Hopelijk is komende nacht wat beter.

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @sammie: goed dat je het zo positief bekijkt! :p
    Te vroeg bevallen is ook niet handig, ik heb nu een week korter verlof.

Deel Deze Pagina