Godinn gefeliciteerd meis! Wow wat een snelle bevalling! Hopelijk is je mannetje snel wat minder misselijk en gaat t drinken goed lukken! @ maia: gelukkig dat alles wel goed was! Ohhh meiden wat maken jullie t allemaal spannend! Hier ging t gisteravond ineens de verkeerde kant op. Ik lag op de bank en werd ineens onwel, werd lijkbleek, gevoel van flauwte en koud had ik het! Om t flauwvallen tegen te gaan heb ik m'n billen samengeknepen en daar zakte t iets mee, maar zodra ik daarmee stopte ging het weer mis. Vk dus maar gebeld en die vroeg of ik ergens pijn had, of koorts of meer bloedverlies. Dit was niet zo, dus oververmoeid dacht ze. Ben dus naar boven geholpen door Nick en m'n schoonvader, maar toen ik me uitkleedde werd duidelijk wat er was. Ik had een flinke knobbel op m'n borst en die deed zeer! Beginnende borstontsteking dus! Gelijk de Vk weer opgebeld en kreeg t advies om m'n borsten goed leeg te laten drinken en kolven en van te voren goed opwarmen en erna goed koelen. We hadden nog gekolfde melk staan, dus dat heeft Quinten gehad en ik ben gaan kolven, hieruit bleek wel dat ik dus een overproductie had. Gisteravond 190 cc gekolfd en vannacht nog een keer 160 cc ! Vanmorgen voelden m'n borsten al veel beter aan dus ik geef hem nu weer gewoon voeding en kolf daarna nog wat na, nu komt er na de voeding nog 20 cc uit ongeveer, dus t is weer goed op peil. Voel me nu ook echt stukken beter, maar moet wel weer meer rusten van de Vk, dus dat doen we dan maar!
@ godinn, jeetje meid, heftig zo snel bevallen he! @ engeltje,ooh borstontsteking is zo naar, gelukkig ben je het net voor, ik heb het bij sara een paar keer gehaden daar ben je flink ziek van, ook al overproductie... al gekeken of meneer misschien even genoeg heeft aan 1 borst, zodat ie er tenminste 1 goed leegdrinkt? Dat ging hier goed, is het alleen natuurlijk wel weer oppassen dat de andere borst in tussentijd niet te vol raakt.... sterkte iig en idd heel rustig aan doen!! @ hier, alles weer rustig, vannacht zelfs 6 uurtjes tussen de voedingen kunnen slapen, wel een flinke onrustige regeldag gehad gisteren, dat was ff lastig, alleen thuis met twee kids is dan ff wennen hoe ze allebei voldoende aandacht te geven, maar nu alles weer prima gelukkig, Nina heeft inmiddels toch graag een beetje uit de tweede borst, dat moest ik even ontdekken! Ik pas ook weer in mijn spijkerbroeken, met knoop dicht en ben donderdag heel even op het dorp geweest voor wat kleertjes te shoppen, dus gaat lekker allemaal! @ chybou, jullie meisje is vast erg rustig, zo vaak je hier al weer bent!! Fijn hoor! @ sammie, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld he! Gelukkig weet je dat het einde in zicht is... Sterkte nog!
@ engeltje, dat klinkt vervelend zeg, maar blij dat je er op tijd bij was. Hopen dat het nu goed blijft gaan! @ laupio wat lekker 6uurtjes slaap. Dat doe je goed En alweer lekker de stad in geweest in je oude kleren, lekker bezig! Wat betreft aandacht verdelen lijkt me idd ook lastig, maar zal zich vanzelf een weg wijzen toch. Gewoon jezelf er de tijd voor geven en niet te streng naar je zelf zin, komt helemaal goed! @ godin wat een "snel" verhaal zeg! Kan me voorstellen dat jenog vol adrenaline zat! Aan de ene kant natuurlijk fijn dat je niet uren/dagen met een bevalling bzig bent geweest maar hoop wel da je het genoeg bewust hebt kunnen meemaken. Ik hoop in ieder geval dat ik je na mag doen @maia, gelukkig dat alles goed was met flup! Wat betreft de weeenactiviteit had ik de laatste keer ook aan de ctg. De pieken kwamen om de paar inuten tot aan de 100-120 maar kon nou niet echt zeggen dat ik veel pijn had.. Terwijl op pijnlijke momenten soms geen piek was te zien.. Dus ik vraag me af of alle weeen juist worden geregistreerd. @sm verevelend zon rotnacht, hoop dat je vandaag een leuke da gaat hebben T is voor de kleine meid natuurlijk ook even flink wennen (en voor moeders natuurlijk ook) @shaar, hier vallen de opmerkingen nog wel mee. Wel veel smsjes/berichtjes en als je niet meteen reageert krijg je er weer een of je aN het bevallen bent. Dus ik reageer maar meteen terug met een kort bericht Het aparte is dat ik van degene van wie je het verwacht (mn vader en zus) juist een beetje achterblijft.. Wel van de vriendin van mn vader een berichtje op fb dat we wel meteen iets moeten laten weten ook al is het snachts.. Ja duhh het is mn vader! Hij moet 300km rijden dus bij de eerste wee hang ik aan de lijn! Maar goed, misschien is het voor hem ook best moeilijk allemaal gezien mn moeder er niet meer is. Hier vanochtend nog even kunnen slapen gelukkig. Vandaag weinig zin om iets te doen dus zit nog lekker in mn piama op de bank. Zit mezelf een beetje in de weg Heb veel ideeen om dingen te doen maar het komt er gewoon niey van. Manlief maar even op pad gestuurd voor wat boodschapjes en straks maar samen filmpje kijken ofzo. Morgen op t kleine mannetje van vriendin passen (3maand oud, zon scheetje) dus daar heb ik wel zin in. Beetje wandelen en lekker knuffelen hij is een echte knuffelkont en ligt het liefst de hele dag op schoot. En als je oppast, mag dat
@SM: he vervelend dat je geen goede nacht had. En het is ook allemaal een hoop te verwerken voor J, heel logisch ook. Fijn dat ze even bij je ouders terecht kon. @engeltje: he bah, vervelend een borstontsteking. hopelijk zakt het weer af en zet hij niet door want dat kan heel naar zijn. @ukkie: nou inderdaad, ik ehb er in die hele periode denk ik 2 gevoeld en die waren op dat scherm wel de hoogste, maar eenmaal van dat ding af kreeg ik toch krampen, dus eigenlijk hadden ze hem even om moeten laten want ben heel benieuwd. En misschien zijn de mensen die het meest dichtbij je staan juist 'bang' om je lastig te vallen. Bij mij zijn het ook voornamelijk 'kennissen' of wat verdere familie (en dan nog 1 zus maar ja ach) en de echte naaste familie wacht gewoon rustig af.
shaar- haha ik denk dat ik 1 van de weinige ben die zulke dingen in dr hoofd haalt, maar ik ben blij als ik 30 ben! Nooit meer dat gezeur van mensen.. Ohhhh maar je bent nog zoooo jong?!!!! pfff.. nee dat heb ik afgelopen jaren zo vaak gehoor (omdat we zo jong aan kinderen wilde beginnen, door de mmm, en dat heel veel mensen daar totaal geen begrip voor konden opbrengen, want we waren immers nog zo jong, manlief wel 26 hoor maar dan nog :S ) Hahaha call of duty was het wat? nog wat jappaners afgeknalt!?? Godinn- Snap ik dat je het totaal niet verwachtte pff.. heel bijzonder...! maar je ventje is lekker bij je!!! Jij wist niet wat het zou worden he?? had je al het gevoel dat je een jongetje zou krijgen?? echt super! hoe gaat het nu met jou/jullie??? Ukkie- Gezellig een etentje! dat kan ik ook wel gebruiken nog! Nog lekker 1 x uit eten met manlief! helaas gaat dat hier ff niet lukken!!grrr..! naja goed geeft niet! Pleuni- Hoe ishet nu? nog wat gerommel gevoeld? en idd ik doe wel rustig aan, sterker nog.. ik doe niets.. Ik LAAT het doen hihi mijn vader komt vanavond langs omdat manlief morgen jarig is! dus dan komt ie gelijk die muur behangen ik heb er echt zin in! ben benieuwd... Sammii- Komt goed! en miss voor donderdag al wel! dat de beeb zo iets heeft van.. IK BEN ER KLAAR VOOR Moeders.. here i come! Anoniempje- al een babyyy??!! maia gelijk heb je hoor!! enne eendjes tellen tijdens de bevalling.... hihihihi superM- balen zeg van die nacht.... ook voor j idd allemaal wel heftig!! fijn dat opa en oma er iig zijn voor jullie dat is al wel erg fijn! cybouw- je hebt zowiezo recht op 16 weken... dus al beval je eerder, betekend niet dat je een week eerder weer moet werken...! dus dat zou ik nog eens goed na kijken als ik jou was!!! pff engeltje dat is idd ff schrikken!! nou goed kolven dan maar en zorgen dat het niet door zet zo'n ontsteking! heel vervelend voor je!! Hoe voel je je verder?? ;Laupio, dat is fijn zeg! lekker 6 uur slapen wat is dat dan fijn ineens zeker Ukkie- zoo 300 kkm is idd wel ff een stukje verder op ja! misschien dat hij idd zo iets heeft van.... ik laat haar wel met rust misschien vind ze het vervelend zo op het laatste moment... of is ie zelf wel erg zenuwachtig voor het feit dat ie strax opa word! dagje pyjama dag is ook prima!! Pfff.. zo volgens mij had ik nu iedereen wel gehad hier vandaag wat boodschapjes gedaan! ik had bij kruidvat weer luiers gehaald. ik mocht 3 pakken pampers halen met 50% korting door mijn voordeel pas dus had nu ipv 34 eu, 17 eu moeten betalen voor de pampers~!! (Hoelang doen ze eigenlijk met een maat???? moet eerlijk zeggen dat k nu 5 pakken in maat 2 heb, 1 pak in maat 1. maat 2 is tot 6kg) Ook hema geweest.. manlief is morgen jarig! dus ff taart gehaald... ooh ik heb nu al zin in die taart.... mmmm!! ook wat boodschapjes in huis! zoo weer ff sstofzuigen waar ik totaal geen zin in heb! vanavond komt mijn vader langs die komt nog 1 muurtje behangen op de babykamer dus k ben zeer benieuwd hoe dan het eindresultaat is Hoe gaat het met iedereen?????
Kort berichtje; heb weinig puf. Hele dag al onregelmatige krampen, wat maar niet doorzet. Flink aan het wandelen om de boel op gang te brengen. Morgen de volgende strippoging
Hier ook even de tijd om mijn bevallingsverhaal neer te zetten . Maar eerst wat een boel jongens !!! Voor degene die bevallen zijn en ik nog niet heb gefeliciteerd. Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes. En hopelijk volgt de rest snel Hier vorige week zondag een spoedbevalling gedaan. Vk kwam 's middags even kijken omdat ik heel de dag weer oefenweeen had . Mededeling 1/2 cm stugge rand alles nog heel hoog. Ze kon nog niet eens strippen. Dus weer terug naar mijn ouders gegaan om te eten . En alles rustig in de buik. Na het eten naar huis en even in bad voor de iet wat pijn in mijn rug.Meteen lekker naar bed gegaan ( half 9 ) , man nog even beneden voor een bakje thee . Om kwart voor 9 kon ik alleen nog maar op het bed kloppen in de hoop dat manlief me hoorde. vk gebeld en ineens was daar 4/5 cm alles week enz.... Kids uit bed naar opa en oma en wij naar het ziekenhuis (21.15 ) In het ziekenhuis was daar 8/9 cm (22.15 ) Hij lag nog hoog dus ze wilde nog niet de vliezen doorprikken omdat alles dan nog heftiger word. Een uur alles weg moeten puffen en bij het toucheren braken spontaan de vliezen . Mocht ook meteen gaan persen ( hij had ook nog even in het vruchtwater gepoept )13 min later was hij er om 23.33 uur. Alles ging meteen goed en de volgende ochtend mochten we naar huis. Grote zus en broer zijn super trots op de kleine man . Morgen nog 1 ochtend kraamhulp en dan krijgen we langzaamaan ons huis weer terug . Vanaf maandag hoop ik weer wat meer aanwezig te kunnen zijn en alles een beetje bij te lezen.
Jaaa dat klopt idd!! ik ook hier! zelfs mensen die het belachelijk vonden dat ze mij al wilde helpen in de vruchtbaarheidskliniek!! pff als dit een bevlieging was, had ik er toch niet 2 jaar en 3 maanden mee door gegaan.. met al die klote spuiten enz?? Grrr! nee idd... ik ben die voor oordelen van mensen ook echt zat! hier oma in spe vond het ook niets. het idee dat ze voor dr 50ste oma zou worden.. ze dacht dat ik het deed omdat mijn ouders gescheiden waren plotseling (denk nu 1.5 jaar geleden zo iets..) maar die scheiding van hun kwam er bij mij juist maar bij op mijn bordje! heel pittig... Gelukkig is ze nu mega blij voor ons en voor zichzelf en heeft toen ik net zwanger was (7wk) gelijk van de daken geschreeuwd dat ze oma werd! daar was ikzelf natuurlijk niet zo blij mee haha uiteindelijk vrij vlot dus verteld tegen mensen dat we zwanger waren~ en zelfs daar kreeg je nog commentaar op! ze WISTEN dat we er zo veel voor hebben moeten doen en lang voor bezig zijn geweest. dan nog krijg je rot opmerkingen van: zou je niet wachtten tot je 12 weken zwanger ben?! nou toen ben ik me toch uit mijn slof geschoten!!!!! Theertje.. wauw dat klinkt ook echt als een prachtige bevalling!!! Hoe gaat het nu allemaal?? anoniempje hoop dat het gauw doorzet!!!
Ohh ja shaar, over voordeelpas gesproken, heb je op je profiel bij kruidvat je voorkeuren ingesteld? Dat heb ik wel gedaan, en daar kon je ook invullen dat je zwanger bent enz. en dat je graag op de hoogte blijft van baby acties! Ja ik had zo iets van van die pampers.. dat scheelt echt super veel!!!! Enneeuuhh.. mijn vraag? hoelang doen ze met een maat pampers? hoeveel maanden ongeveer? aangezien ik nu 5 pakken a 48 pampers heb... bekant 250 luiers... En dan nog 1 pak maat 1 56 zitten er daar in geloof ik...
Zo Theertje, dat is een snelle bevalling zeg! En morgen alweer zonder kraamzorg, wat gaat de tijd snel zeg!! @ leeftijd, nou ik voel me soms wel eens bijna een 'tienermoeder' zeg maar, om mij heen is iedereen die zwanger is minstens 5-10 jaar ouder. En vrienden van onze leeftijd zitten nog allemaal aan de studie.. Nou ja, wij wilden het graag zo en het heeft ook nog zo mogen zijn om jong moeder te worden. Mijn moeder is ook nog geen 50 haha. Mijn man is dan ook nog de jongste van het gezin en de enige getrouwde, en voor zijn gezin wordt dit het eerste kleinkind. Ik ben dan de eena jongste maar boven mij zijn ze wel al gesetteld, trouwens ook eerste kleinkind voor mijn ouders. Ook wel appart om te beseffen dat mogelijke toekomstige neefjes/nichtjes allemaal ouder ouders zullen hebben dan wij zijn haha. Nog 5 nachtjes dan heb ik eindelijk mn beebje op ipv in mn buik..
@ Theertje, ook al zo snel! En wat gaat de tijd rap! @ Engeltje, oei lijkt me niet prettig zo'n ontsteking. Gelukkig was je er snel bij. hopelijk gaat het snel weer beter. @ Kim, geen gerommel meer gehad. Vandaag rustig dagje gehad. Samen met vriend even naar de Praxis geweest en boodschappen gedaan. @ Shaarr, ik ben vroeger ook verslaafd geweest aan een computerspelletje hihi. Speel nu nog regelmatig wat games, maar lang niet zo veel als vroeger. Voornamelijk op de PC wel. @ Leeftijd, lijkt me erg vervelend als je bewust kiest om "jong" voor kinderen te gaan je dan steeds die opmerkingen krijgt. Ik had vroeger altijd gezegd dat ik voor mijn 30e mijn eerste wilde krijgen (ik word in december 30 ). Bij mij speelde ook mee dat ik tot mijn 25e heb gestudeerd en daarna nog een studie naast mijn werk heb gedaan. Ik wilde dat eerst afronden voordat ik me op zwanger worden ging focussen. Had alles al helemaal gepland hihi. Ik ben in juni afgestudeerd en was toen een week of 25 zwanger. We hadden tegen elkaar gezegd dat we vanaf nieuwjaar serieus gingen proberen.
@ Shaar, Ja nou idd haha. Ik ben zo blij met beebje, kan me al niet meer zonder indenken eigenlijk haha. Ik moet denk ik ook niet bij mn schoonmoeder zeggen dat ik geen bv zou geven, hoe zei erover praat, alsof het de hemel op aarde is haha. Nou gaik het wel proberen, maar ik wil niet lang doorsukkelenmocht het niet lukken ofzo. Ik ben zo gerustgesteld nu, nog een paar dagen en dan ga ik ook bevallen. Heerlijk om er naar toe te leven! Het denken van nu kan het elk moment komen is zo vermoeiend. Morgen weer op controle bij de gyn. Ben benieuwd of beebje het nog steeds zo naar der zin heeft. Anders gaan ze me gelijk inleiden nl.
O help dames! Ga net naar de toilet en er zit een roze slijmerig slijm in mn ondergoed!! Wat is dit volgens jullie?
Vruchtwater misschien? Even ruiken, als het niet naar afscheiding ruikt en wat weeig ruikt (heb ik van horen zeggen) zou het vw kunnen zijn. Anders gewoon vk bellen hoor!
het was wel slijmerig (sorry) en heb het al weggegooid.. nou mocht het nog een keer gebeuren dan zal ik er aan ruiken. heb al wel dehele middag buikpijn, maar ja daar heb ik ook al weken last van haha
Zo dames, wat is er weer veel bijgepraat! Ik zal proberen op iedereen te reageren, maar eerst even een ego momentje (mijn bevallingsverhaal en hoe het met D.ean gaat.) Dinsdag nacht om 03.00 kreeg ik voorween, ik ging er vanuit dat het af zou zakken en probeerde toch nog maar even wat slaap te pakken aangezien ik dinsdag om 07.00 zou worden ingeleid. Om 06.00 werd ik wakker en waren de voorween nog aanwezig. Om 06.15 was ik beneden en toen waren de ''voorween'' niet meer te houden. (Kon al niet meer lopen tijdens een wee en moest ze weg puffen) Wij zijn op dat moment meteen vertrokken naar het ziekenhuis. Daar aangekomen bleek nadat we ons hadden geinstalleerd dat ik al 3 cm had. (Hier besefte ik pas echt dat het begonnen was) Deze weeen waren alleen nog erg onregelmatig (had weeen die bij de 3 cm ontsluiting hoorde, maar ook weeen die bij 7 cm ontsluiting hoorde) Op dat moment werd ook meteen besloten mijn vliezen te breken. Dat gebeurde om 07.30, om 08.30 had ik slechts 4 cm. Hierop werd besloten dat ik weeenopwekkers zou krijgen. Nog voordat dat gebeurde besloot ik om, om een ruggenprik te vragen aangezien het nog lang zou kunnen duren. Ik kon om 10.30 terecht op de O.K. De eerste keer zetten van de ruggenprik ging helaas voor mij fout en het moest opnieuw Dit was erg naar! Om 11.30 was ik terug op de kamer, hier bleek ik dus ook meteen 7 cm ontsluiting te hebben. (Ging ineens wel erg snel aangezien ik dus de pijn totaal niet meer voelde) Helaas raakte de ruggenprik aan de mijn rechterkant uitgewerkt. Wel waren de scherpe randjes ervan af en was het te doen. P.aul en ik hebben van 11.30 tot 12.45 lekker film lopen kijken Om 12.50 bleek dat ik alweer 9 cm had, maar ook nog een opstaand randje. Om 13.00 had ik volledige ontsluiting (had inderdaad het gevoel dat ik niet meer kon!) En mocht ik gaan persen. Om 13.05 ben ik begonnen met persen, Rond 13.55 kreeg D.ean erg veel dipjes en moest ik een pers wee weg puffen (Wat een HEL!! Heb me de hele bevalling rustig gehouden, tot dit moment Toen begon ik toch wel even te vloeken.) Rond 13.05 had ik mijn laatste pers wee, D.ean was er half uit alleen stopte mijn pers wee. Gelukkig vond de vk het genoeg en heeft een hele kleine knip gezet, waardoor D.ean om 14.08 geboren is. En nog geen 6 min. later was ook de placenta er. Nou dit was mijn verhaal ! Ondertussen is D.ean alweer 5 daagjes oud. En hij doet hij onwijs goed! Hij was dag 3, in totaal 82 gram afgevallen en nu (dag 5) alweer 50 gram aangekomen. (sinds dag 3) Ook drinkt hij al 60 cc weg! (ik geef wel borstvoeding, maar kolf het af i.v.m. dat de verpleegster in het ziekenhuis mij niet voldoende heeft geholpen tijdens het aanleggen waardoor het fout is gegaan Heb hele erge kloven opgelopen die onwijs veel pijn doen. Maar maandag ga ik onder begeleiding van een lactatie deskundige toch weer proberen aan te leggen. Ook gaan we als het maandag mooi weer en D.ean en ik voelen ons goed proberen een wandelingetje te maken) Op dit moment slaapt D.ean gemiddeld 4 uur per x, en hij mag vannacht tot max. 6 uur tussentijd slapen. Heb op dit moment erg veel stuwing waardoor ik al een flinke voorraad bv. heb opgebouwd. D.ean is gisteren voor het eerst in bad geweest, maar vond dit niet zo leuk. Hij is trouwens een erg makke baby, Huilt alleen als hij honger of een volle luier heeft. En hij heeft pas 1x echt doorgehuild. Verder gaat mijn herstel ook goed ! Vannacht weer voor het eerst 7 uurtjes geslapen. Ook weeg ik zelf nog maar 56 kilo (i.p.v. 65 kilo) Gaat dus erg hard! Heb ook al bijna geen buikje meer! Nou dan zal ik nu maar eens op jullie reageren @ Kim, ik zou toch wel even regelen dat je man wel thuis kan zitten 1 weekje! (P.aul zou eerst ook gaan werken, maar toen het zo ver was, kwamen mijn kraamtranen en als hij zou zijn gaan werken, zou ik er nu niet zo bij zitten!) @ Shaarr, als jij met 40 weken gestript wil worden, heb je daar recht op! Ik zal toch even flink blijven pushen etc! Misschien eens praten met een andere vk? @ Inge, wat fijn dat jullie K.yan alweer mochten ophalen! En wat een schatje! @ De meiden met een jongen, ook al de ervaring met het zichzelf onderplassen? Hier leggen we een doekje erop, om het in ieder geval tot zichzelf te beperken. Zou het liefst zien dat alleen het doekje onderzat, maar meestal gaat toch wel de romper mee. (kan er soms als het koud is flink de tranen om krijgen vooral omdat je dan ziet dat de kleine gaat rillen. @ Dekentje, hier zit het dekentje tussen zijn kin en schoudertjes in. Ben zelf ook erg bang dat er iets fout gaat, Gelukkig word mijn vertrouwen met de dag meer ! @ Mieke, gefeliciteerd met F.leur!! Wat ligt ze er lief bij! @ Bailley, bij de kruitvat heb je voedingbh's zonder beugel, zit namelijk veel fijner 's nachts en overdag! + met beugel kan je melkvaatjes afknellen waardoor je meer kans hebt op een borstontsteking. @ Godinn, Gefeliciteerd met F.erre, en wat snel zeg! Geniet er lekker van meis! @ Engeltje, wat vervelend dat je ook nog een borstonsteking moet zien weg te werken. Gelukkig ben je er optijd bij! Nu maar hopen dat het snel weer overgaat! @ Sammie, het zou een deel slijmprop kunnen zijn. Zou het even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen. @ Leeftijd: schrik niet! Maar ik ben ook pas 18 Hier is D.ean alleen niet gepland gekomen! Ben door de pil heen zwanger geraakt (mijn moeder had dit ook en ik had al een verhoogde pil, maar dit werkte dus niet.) Het is wel zwaar zo jong. (vind ik) Maar ik heb echt alles voor de kleine man over! (P.aul is ook pas 21) Ben trouwens in mei geslaagd voor me examens en dat was prima te doen. Verder ga ik in September verder studeren voor Dokters-assistente. En we zijn al een tijdje opzoek naar een eigen woning (wat nog niet kan i.v.m. dat P.aul geen contract heeft en we het zowiezo pas redden als ik ook weer werk. Dus over 4 maanden zouden we misschien weer opnieuw kunnen gaan zoeken. Dat was een heel verhaal! Nu maar hopen dat ik het weer bij kan houden. D.ean die heeft honger dus ik ga maar weer eens. Fijne avond allemaal!
Wat weer mooi om weer een bevallingsverhaal te lezen Iedere bevalling is natuurlijk anders maar toch lees ik t graag ook stiekem een beetje voorbereiding. @ sammie spannend misschien een deel van je slijmprop! Hier kog geen last van gehad. @ hier vandaag niets meer gedaan, alleen even naar vrienden hun huis bekijken. Daarna lekker thuis shoarma gemaakt en nu net een toastje voor de tv. Iedereen adviseert om nog zo bewust met z'n tweeën te genieten. Dit doen we ook wel maar toch zou ik zo gelukkig zijn als de kleine meid erbij ligt maar nog even geduld. Iedereen een fijne avond!!
Miepkip, ik had jou op de een of andere manier wat ouder ingeschat! Leeftijd maakt niet uit wat mij betreft.. Sommige 18jarigen voeden hun kids een stuk beter op dan 28jarigen.. Wel super fijn dat je nog wat aan de ruggenprik hebt gehad. Heb je nog last van de knip? Lijkt me best moeilijk, zolang persen. Al vond ik het persen stukken fijner dan de voorafgaande weeën. Ik zag net in mijn 'dossier' dat ik 4 minuten geperst heb!! De kraamzorg zei ook nog, dat wanneer ik ooit een 2de zou krijgen, ik er op moest rekenen dat dat nog sneller zou gaan. Dan moest ik bij het minste geringste de vk bellen.. Fer.re heeft vandaag 2 keer heel goed gedronken, voor zover de borstvoeding het doet.. We hebben de hele dag visite gehad, dus ik ben kapot! Niet geslapen vannacht.. Fe.rre ligt nu naast me samen met vl. Zo leuk! Sammie: Ik denk ook je slijmprop. Die kwam bij mij ook na het toucheren... Echt rozig slijm.. Hopelijk krijgen we vanavond nog een leuk bevallingsverhaal! Jullie kunnen het meiden!
Pff shaar wat naar zeg!! blijf goed praten hoor met manlief!!! anders is het niet uit te houden strax en hopen de irritaties zich alleen maar op! tis logisch irritaties.. maar ik merk hier ook dat ik moet blijven uitleggen wat er door mij heen gaat en dat het soms best pittig is! en dat hij heel veel geluk heeft dat ik me eigenlijk bijna altijd prima voel en dat ie wat dat betreft nergens rekening mee hoeft te houden! Miekip, wauw idd, wat ben jij wijs! Ik hoef alleen mijn stage nog te doen en ik ben dokters assistente, mijn school heb ik afgelopen jaar ook helemaal afgerond de stage doe ik in het nieuwe jaar Ik zou heel graag willen dat manlief even een weekje vrij is. en we proberen het ook wel. hij werkt nu zoveel dat hij toch een gemiddelde werkweek kan neerzetten zodat hij die uren wel thuis zou kunnen blijven. maar helaas door het 0 uren contract moet hij echt die uren maken. want een dag niet werken is een dag geen geld. en de hypotheek moet wel betaald worden elke maand... dus als het lukt dan heel fijn... maar ik hou rekening mee dat dit helaas niet lukt! mooi verhaal hoor! zo bevallen! spannend is het allemaal... @roze slijm- klinkt mij ook als slijmprop in de oren.... MEIDEN HAAR KAMERTJE IS BEHANGEN tis erg mooi geworden! Manlief begrijpt alleen niet goed dat ik gelijk alles weer opgeruimd wil hebben haha dus toch zometeen maar even voorzichtig duidelijk maken dat hij wel bepaalde dingen even moet opruimen zodat ik de rest kan schoonmaken en weer een mooi foto'tje kan plaatsen Ik ben erg blij met het eind resultaat! Nu even wachten tot 0.00uur... dan is mn mopppie jarig!