Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm 07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm 09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm 10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram 12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm 12-10 Godinn - tijd - Fe.rre F.olke - gewicht 12-10 Baileyy - tijd - naam - gewicht 15-10 Shaarr - 02.51 uur - J.alee.sa - 3370 gram 15-10 Anoniempje2011 - 07.24 uur - J.ulian - gewicht
@anoniempje: jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! er is een klein clubje nog maar over dat moet bevallen...
Pff meiden k ben miselijk... hoort dat er ook bij?? De lijst begint aardig compleet te raken...! Spannendd meiden!!! Zo gtst, en dan de was en stofzuigen..
Heelnetjes shaar!! Ben benieuwd naar.dr!! Meiden t is rustig hier!!! Erg saai als je om de 5 min kijkt voor nieuwe berichjes! hihi K heb ondertussen al flink wat gestreken en de wasmachine is bijna klaar, dan kan dat in de droger En kan mijn volgende was er weer in!!
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm 07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm 09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm 10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram 12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm 12-10 Godinn - tijd - Fe.rre F.olke - gewicht 12-10 Baileyy - tijd - naam - gewicht 15-10 Shaarr - 02.51 uur - J.alee.sa - 3370 gram 15-10 Anoniempje2011 - 07.24 uur - J.ulian - 3900 gram
Even ego post. Net bij VK geweest. Controles waren goed. Was iets afgevallen en bloeddruk iets hoger dan anders, maar nog steeds ok. BMM zit nog potdicht. A.s. donderdag weer afspraak en kijken of ik dan wel wat weker ben en gestript kan worden en bespreken wat we willen met evt inleiden etc. Pff, duurt lang zo .
@ Shaarr, gefeliciteerd meid, met je meisje en idd prima gewicht,meer dan N.ina!! Geniet lekker nu !! @ Anoniempje,Gefeliciteerd met je zoon!! en bijna 8 pond, das een mooie flinke vent Ook lekker genieten nu he!!
Hier even een ego en misschien wat vies berichtje Ik kom net thuis van een ochtendje boodschappen doen en winkelen. Hele ochtend nergens last van. Kom ik net thuis en moet ik enorm nodig plassen en poepen ( het was een auto rit van 30min) Nu heb ik al een tijdje wat moeite met stoelgang door de ijzertabletten, oftewel t is allemaal wat harder en minder vaak. (Maar ik kan wel!) Alleen nu deed het best wel even pijn, aangezien het een Grote grote boodschap was. Dus automatisch dacht ik aambeien, het was namelijk een scherpe pijn toen het eruit was. En ik kijk in de toiletpot en alles is rood ik snel naar boven gerend met papier tussen mn benen aangezien ik daar een kleine spiegel heb om te kijken of ik een aambei heb die bloed. Maar helemaal niets te zien. Duidelijk aan die kant afgeveegd en ook niets op t pepiertje. Ik moest ook veel plassen dus dacht misschien slijmprop verloren met bloed erbij maar als ik letterlijk "daar" afveeg, zie ik ook geen bloedsporen.. ik schrok best even aangezien alles rood was maar nu dus niet weet waar het vandaan komt. Heb zelfs de grote boodschap uit de wc gevist om te kijken of daar bloed in zat (ik heb de ziekte van crohn dus zou op zich kunnen) maar ook daar niets raars te zien. Sorry voor het vieze gedetailleerde verhaal maar ben echt even geschrokken en weet niet waar het bloed vandaan komt. Iemand een idee Ik heb nu verder geen buikpijn of pijn daaronder.. Zou toch wel moeten als het een aambei zou zijn toch?
Geen idee Ukkie. Heb zelf nooit aambeien gehad, dus weet niet hoe dat voelt. Je kan altijd even je VK bellen om je verhaal te doen, misschien dat zij er meer van weten. Twijfel is iig nooit goed.
Haha leuk he al die uitspraken van jezelf. Ik heb veel woorden genoemd en dan gelijk erachter aan; ooh sorry! Idd flink ventje, heerlijk mannetje! Alles is goed gegaan, doe later uitgebreider verslag. Ben al vanaf zondagmorgen half 9 waker... Gaap
@ Shaarr, van harte gefeliciteerd met Ja.lee.sa! Geniet er lekker van meis! En wat fijn dat je bevalling er mee viel! En dat ja mannetje natuurlijk ineens een grote steun voor je was! Oke, hmm.. dan gaat het idd wat moeilijker. Ik heb niks voor de placenta hoeven doen @ Anoniempje, Jij van harte gefeliciteerd met J.ulian! @ Ukkie, hier ook vaak last gehad van het vroeg wakker/veel wakker door honger is inderdaad erg vervelend! En ineens bloed verliezen is inderdaad flink schrikken! Misschien verstandig om toch even de vk te bellen? Zou alsnog een geknapt vaatje kunnen zijn, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. @ Godinn, lastig he jongetjes Ik heb ondertussen standaard een doekje bij de hand . Vind het wel sneu als het gebeurt. Vooral, omdat hij gaat rillen tijdens het omkleden. Had de eerste paar keer ook kraamtranen als dit gebeurde. En als je even snel wil kijken, de luier kan aan de zijkant van het beentje ook omhoog kun je even kijken zonder dat de luier meteen uit hoeft (zelfs de romper hoeft niet meteen uit ) @ Maia, vervelend dat je amper hebt geslapen! Hoop dat het aankomende nacht beter gaat! @ Blackie, gefeliciteerd met je nichtje. @ hier ook een die benieuwd is naar hoe het met Sammie gaat! Nou dames, D.ean ligt al de hele avond heerlijk op mijn arm te slapen. Zometeen maar weer even kijken of ik hem kan aanleggen. Ook hebben we vanmiddag voor het eerst even een wandelingetje gemaakt. Ik vond het echt heerlijk, en D.ean die lag lekker te slapen ! Ook heeft de vk de knoop van mijn hechtingen weggehaald! (Deed wel even flink pijn ) en dat zeg ik na een bevalling haha, En verloor volgens mij tijdens een wc bezoek de rest van de hechting (lang draad) Even een ego berichtje: Mijn vader is al een tijdje redelijk ''ernstig'' ziek. Krijgt morfine tegen de pijn. Nu is het zo dat sinds D.ean en ik weer thuis zijn ze redelijk vaak tegen elkaar te keer gaan (lees, P.aul en ik zorgen 24 uur per dag per week voor D.ean dus daar komt hier niet door! En ze hadden voor de geboorte van D.ean ook al wel eens zulke dagen naar elkaar.) Ze vinden allebei dat de ander verkeerd reageert. En mijn moeder, vind het erg moeilijk om de ziekte van mijn vader te accepteren. Ook praten mijn ouders amper hierover met elkaar. Ik baal hier echt ongelofelijk van en ben zo bang dat het niet lang meer goed gaat tussen hen op deze manier. Heb al zo vaak geprobeerd te praten met hen beide, om te kijken of ik kan helpen met oplossen van hun irritaties naar elkaar, maar ik dring niet tot hen door. Zit ondertussen met flink wat ''kraamtranen'' dit te typen.
@ Miepkip, wie gaan tegen elkaar tekeer? Pa.ul en je vader? Ik begrijp het verhaal niet helemaal.. Anoniempje, gefeliciteerd! Goed gedaan zeg!
@ godinn, Sorry was nogal overstuur toen ik het typte. Mijn ouders gaan tegen elkaar te keer. Mijn moeder maakt zich erge zorgen over mijn vader die ernstig ziek is. Mijn vader heeft al lange tijd morfine om in te nemen, vanwege dat hij constant pijn heeft. (heeft een onbekende ''ernstige'' ziekte) Alleen doordat mijn vader zoveel pijn heeft valt hij nog wel eens uit tegen mijn moeder, maar mijn moeder kan de ziekte van mijn vader niet accepteren en reageert op dezelfde manier terug. Alleen sinds dat D.ean en ik weer thuis zijn en ik dus herstellende ben, (oftewel iedereen doet wat voor me wat ik echt waardeer) en dus nogal wat dingen in gebruik neem (lees bank om op te liggen) En de drukte die bij een baby komen kijken, zorgen nogal voor de nodige spanningen. Maar nu is het zo dat me ouders bijna overal om lopen te discussieren, ruzieen. En ik heb al tegen mijn moeder gezegt dat ze samen met mijn vader eens wat leuks moest gaan doen, en ik heb al geprobeerd om met beide te praten in de hoop dat ze met elkaar gaan praten. Maar ze zeggen allebei dat het daar niet aan ligt. (zijn niet hen woorden, maar word al de hele avond genegeerd, dus ik voel gewoon echt aan dat het aan mij ligt, naja aan mijn ''gezinnetje'' dus dat de drukte gewoon te groot is) En daar baal ik zo ongelofelijk van. P.aul die snapt ook volkomen dat ik zo graag op mezelf wil wonen! Alleen we hebben het geld er niet voor en zullen dus voorlopig zo moeten blijven wonen. Al stelde P.aul wel voor om straks als het wat beter gaat met mij en D.ean een tijdje bij zijn ouders te wonen, maar als ik dat doe steek ik mijn ouders voor mijn gevoel een mes in de rug, omdat ze het niet super breed hebben maar wel ons samen met een kleintje in hen huis laten wonen. Oftewel flinke kraamtranen hier en flink balen dat we net niet voldoende verdienen om op ons zelf te kunnen wonen (p.aul , ik en de kleine) Hoop dat je het zo een beetje snapt? Net even flink lopen huilen, Mijn ouders zitten gezellig met mijn zus beneden, en ik lig boven op bed (op z'n moment gaat het wat beter tussen mijn ouders) Ik wil ook lekker gezellig bij hen zitten, maar als ik beneden kom word ik nogal genegeerd ! Baal zo dat we nog geen eigen plek hebben, dan zou de band met mijn ouders weer worden zoals hiervoor en zouden me ouders minder ruzie hebben! P.aul is op dit moment ook nog fijn buiten roken, oftewel ik lig alleen met D.ean op de slaapkamer, en ik voel me dus echt alleen! wat echt niet helpt als je kraamtranen hebt!! Sorry als het bericht beetje onduidelijk is, maar moest het van me afschrijven! Verder heb ik een allergie voor de Ziekenhuis pleisters (ook pas achter sinds de bevalling) Maar nu krijg ik allemaal wondjes op mijn handen en allemaal bultjes op mijn gezicht, nek etc. En deze branden! Dus morgen maar even een telefoontje naar de huisarts! Nu maar wachten tot 23.45 en dan D.ean eten geven, kolven en lekker proberen te slapen! Trouwens het aanleggen net was gelukt ! Alleen ik had nadat D.ean iets van 7 min. had gedronken er genoeg van aangezien het wat pijn begon te doen De angst zit er nog flink in! Maar het lukte wel , Daarna dronk D.ean nog 70 cc uit de fles. En vanavond krijgt hij 80 cc uit de fles in de hoop dat hij 6 uurtjes kan slapen. Sorry voor mijn ongelofelijke ego bericht!!
Pfff dat is toch niet ego meis!! Heel naar dat je t gevoel heb dat t aan jou ligt!! Praat er over met je ouders en zeg gewoon wat je denkt?! K zou graag nog van alles willen tiepen maar tien op mn phone! Dus dat krijg k niet voor elkaar vanwege te veel tiepfouten enz! Kga morgen op de laptop antwoorden!! Ga jijmaar heerlijk genieten van dat wondertje die bij je is en je mannetje die zo terug is!! Dikke knuf meis!! Hier de was gedaan, gepoetst, geatofzogen en morgen al het beddengoed! Nu lig k in bed en hoop k dat k strax gewoon in slaap val!!