Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    MK jakkes joh... Wat heftig.. Ik kan me voorstellen dat dat zwaar is. Compleet onverklaarbaar van je vader?
    Hopelijk kun je er wel met P over praten?

Shaar: Nee hier ook niet gedaan..

Jongens ik heb me toch dikke tieten!! Ze ontploffen bijna!

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miepkip: heftig meis, dikke knuffel!
    @Shaarr: hier ook geen lengte opgemeten. Doen ze hier in het ziekenhuis niet met kindjes in stuit. Willen ook de beentjes ook niet onnodig strekken.
    Maar wat let je om zelf een centimeter te pakken? ;)
    @Godinn: dat is nou stuwing! :D

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Antwoord op je laatste vraag wil ik ook weten!!

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @poepen: na een KS ook geen feestje.... 's morgens een paar koppen koffie, een Donald Duck en het maar over je heen laten komen.... ;)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Poepen na bevalling: gaan als je de aandrang voelt, je tijd nemen... Achteraf valt het vaak mee:)

Mp gewoon lekker je hart luchten!! Knuff voor jou!

Hier gaat het goed, borstvoeding is goed opgang en zelfs wat veel voor mijn kleine ventje. B. Doet het super en is ontzettend tevreden mannetje alleen niet graag alleen. Ook mijn 2 andere kanjers dpen het super goed, zodra er iemand binnenkomt wijzen ze meteen waar mama et de baby is... Nog maar 2 daagjes kraamzorg en dan is dat ook alweer voorbij... Tijd vliegt voorbij!

6. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @baileyy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Wel grappig we waren op dezelfde dag uitgerekend en zijn ook op dezelfde dag bevallen!

@shaar/@anoniempje jullie ook gefeliciteerd met de geboorte n jullie Beebs!

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Vannacht iets beter geslapen gelukkig. Verder hier nog steeds in afwachting ;) maar hij zit nog heerlijk volgens mij daarbinnen :)

@miepkip: dikke knuffel, heftig hoor zo met je ouders en dan ook nog een pasgeboren baby. Dat is ook zwaar en daar mag je verdrietig om zijn deze situatie.

@poepen na bevalling: een krukje onder je benen terwijl je zit kan ook prettig zijn :)

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh k heb vannacht voor t eerst ook echt heerlijk geslapn!!! Wat is dat fijn zeg!!

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier even een berichtje van mij. Gisteren dus erg geschrokken van een rode toiletpot:( Dit bleek een bloedende aambei te zijn. Kan op zich geen kwaad, maar is wel pijnlijk tijdens de ontlastig. Gelukkig verder gedurende de dag geen last van!

@slapen, vandaag weer goed geslapen, wel nu structureel om de twee uur even wakker, misschien voorbereiding op gebroken nachten?:)

@controle, zojuist weer in het ziekenhuis geweest en ben weer goed gekeurd. Madame is wel met haar hoofd aan het draaien en ligt nu met haar gezicht omhoog;) en om de woorden van de gyn te gebruiken is dit niet zo gunstig, maar hopen dat ze zich nog even draait.

@inleiden, volgende week wordt er een afspraak ingepland om de bevalling in te leiden mits ze zich niet eerder zelf meldt. We moest erover nadenken maar zijn er over uit dat we dit idd wel willen en niet willen wachten tot 42 weken. Momenteel wordt ze op 7 pond geschat en dat lijkt me groot genoeg om te komen;). Maar ik heb nog alle hoop dat ze uitzichzelf komt!!

@miepkip, wat een vervelende situatie zeg. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit op bepaalde momenten:) Enige tip wat ik je kan geven is inderdaad blijven praten en je gevoel kenbaar maken en hopen dat ze er iets mee doen.. sterkte in ieder geval!!

@shaarr, kan me voorstellen dat het even schrikken is als ze zo huilt en je weet even niet waar het aan ligt. gelukkig heeft het speentje geholpen!

@SM fijn dat het zo goed gaat zeg!! ook met de andere kids erbij. Maar je bent dan ook een super mommy:D

@ Maia, fijn dat het slapen iets beter ging. Hier hetzelfde hoor, gewoon afwachten (Het lijstje klopt niet helemaal,we zijn op dezelfde dag uitgerekend dus ben benieuwd wie het eerst is van ons twee)

@Kim ook lekker geslapen, fijn hoor:pDoet een mens zo goed!!

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poepen ik kon het de dag dat ik ook weer kon plassen, ze waren zo verbaasd in het zh?? Maar prettig nee zeker niet. Idd gaan als je aandrang hebt, en goed drinken en vezels nemen enz zodat het niet te hard word dat scheelt enorm. En met hechtingen, zolang die hechtingen nog gevoelig zijn(zoals ik nog steeds heb) blijft het geen pretje.
    Ik heb ook geluk dat ik altijd moet als de kleine eten wil.. handig..

JEEEEEEEEEEJ!:D Sinds gisteren eet Jari al zijn voedingen uit de borst:D hij wil soms wel eerder tussendoor maar goed das met de borst niet zo heel erg;) En hij ligt dan na afloop zo op het kussen (zie foto onder)
    Ga zo bij CB kijken wat hij is aangekomen! Ben erg benieuwd! Vorige week was ie 3350.
    Verder had ik het erg met hem te doen, hij heeft gister sinds 14:00 uur enorme krampjes, tot 16:30 het uitgeschreeuwd, toen eindelijk in slaap gevallen. En met de nacht begon het weer tot 2:30. Had een korte nacht dus. Maar wel met resultaat vanmorgen zat alles onder, dus hij is er wel weer vanaf en is nu ook gewoon rustig.
    Valt me wel op dat hij actiever word, tussen voedingen door zit ie vaker met zijn ogen open en wat te trappelen enz. Is er iets wat ik hem al echt kan laten doen? Of kan ik het beter zo laten?

Is er niet iemand die ondertussen bevallen moet zijn?? Staat mij iets van bij??....

11. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ ontlasting, hier kwam het na 3 dagen vanzelf weer (naja kon het gewoon niet meer ophouden :)) Verder gaat het nu weer prima. Zo nu en dan wel wat steekjes nog op de plaats van de knip.

@ Praten, ga denk ik vanavond ook even flink praten met mijn ouders, want zo kan het niet doorgaan! Vooral niet aangezien P.aul vanaf morgen weer aan het werk gaat.

@ Kraamzorg, hier gaat mijn super lieve kraamverzorgster donderdag weer weg :(, Is echt een schat van een meid!

Heb net heerlijk met D.ean onder de douche gestaan :D! En hij vond het heerlijk! Verder heeft hij een hele voeding uit mijn borsten gedronken! :) (wel nog met hulp van de kraamzorg) En nu ligt hij lekker tegen me aan te slapen.

Voor de gene die willen, Op zaterdag 10 november is in Wijchen (bij Nijmegen) De bollebuikenbabybeurs. Entree is 5,- per volwassenen. Het is tussen 10.00 u en 17.00 u, je kunt hier gratis workshops volgen (yoga, baby gebarentaal etc..) ook kun je vragen stellen over bv, flesvoeding, en er valt nog veel meer te beleven! Hier de site: www.bollebuikenbabybeurs.nl . En misschien ook wel leuk, om als je gaat aftespreken met de anderen die gaan>? (ideetje?)

Nou ik ga D.ean in de box leggen.

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ blackie, wat een schatje! Wij hebben alvast cinababy gehaald (homeopatische druppeltjes die de scherpe randjes van de darmkrampjes afhaalt) We gebruiken het nu alleen nog niet i.v.m. dat D.ean er nog amper last van heeft

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ shaarr, heb ik al geprobeerd, vandaar toch maar met beide tegelijk tijd praten.

Plassen moest ik al binnen 1 kwartier haha, maar had door de ruggenprik mijn blaas niet onder controle!

Zal binnenkort ook maar eens een prive album aanmaken.

Maak me langzaam aan ook wel zorgen over sammie! en over engeltje!

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook al heel de tijd aan sammii!! Hoe het zal gaan...
    Hoelang hebben we niets meer van engeltje gehoord??

Prachtig mannetje blackie!!

Hier net boodschappen gedaan! Word je erg moe van... lig alweer voor pampus op de bank... zometeen de rest vd was doen.
    En eten koken voor vanavond. Bloemkool met verse worst! Lekker!

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had geen aandrang voor plassen en kon het dus ook niet binnen de vereisde 4 uur na de bevalling, stomme ruggenprik. Dus dagje katheter gehad. Na die dag ging ie eruit en kon ik direct plassen en poepen. Dacht zal het ze even laten zien! HA!

Mannetje is zo lief!! Hij was trouwens 3650 gram dus 3 ons aangekomen in een week tijd. Ken je nagaan toen ie naar zh moest was ie 2750 gram...;)

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Kim, al een tijdje voor mijn gevoel :), Hoop in ieder geval dat het met hen allebei goed gaat!!

Ik heb een foto-album aangemaakt met foto's van D.ean. Dus als je wil kijken ga je gang!

17. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Leuke foto's Miepkip, wat een scheetje!

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    He meiden,

ff een kort berichtje:)

zondag 14-10 om 16.40 is ze geboren, S.carlett O.m.ilia E.lizabeth

ze woog 3750 gram. de placenta kwam niet los dus ben toch nog metspoed naar t ziekenhuis gebracht door de ambu. hij is daar uiteindelijk toch met flink persen geboren.
    was veel bloed verloren enzo en ben dus sinds vanmiddag weer thuis.

ben helemaal verliefd! maar wel erg moe en slap nog.

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh blij wat van je te horen sammii!!! Super!!
    Rust maar lekker uit!!! Dikke knuf en geniet er lekker van!! :)

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Sammie; van harte gefeliciteerd!! Nog een hele belevenis dus!

Sorry voor de rest, maar ik ben kapot.. Hele dag gejankt als een klein kind. Ik heb zulke pijnlijke borsten.. Niet normaal. Daarbij niet naar de wc kunnen, Fe.rre is constant wakker een huilt en drinkt niet. Ik kan niet meer...

Zo dat klinkt zielig:):$ Nu maar even slapen hoop ik.. Misschien voel ik me dan beter..

Deel Deze Pagina