Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Sammie: Gefeliciteerd!
    Jeetje, je hebt het spannend gemaakt. Gelukkig nu weer lekker thuis. Succes met herstellen en geniet van de kleine meid!
    (Let op je HB nu je zo veel bloed hebt verloren!)

@Ukkie: Gelukkig was het niets ergs. Maar wat schrikken zeg! Bah! Hopelijk gaat het snel weer over, want het klinkt wel een beetje pijnlijk!
    @Blackie: Wat een schatje. Leuke foto! En wat een goed nieuws dat je kleine man nu alles uit de borst drinkt! :D De aanhouder wint! Camille is nu ook helemaal over op de borst. Heb voor de zekerheid nog twee voedingen in de koelkast staan, maar heb ze al een aantal dagen niet nodig gehad.
    Vandaag is zelfs de borstkolf teruggebracht naar de zorgwinkel. Heb hier thuis nog een handkolfje staan van Advent.
    @Miepkip en SM: Gaat snel hé, die dagen met de kraamzorg. Fijn dat jullie allebei zo'n topper hebben. Je moet altijd maar afwachten wie je krijgt. Ik had ook zo'n super goede! Dat maakt echt heel veel uit!
    @Kim: Fijn dat je goed geslapen hebt. Nog even meis. Het laatste stukje is zwaar! Als je eenmaal bevallen bent wordt het slapen (in mijn geval wel) ook beter. Je hebt wel gebroken nachten, maar toch slaap je lekkerder en beter.
    @Godinn: Hé meis, probeer waar je kan lekker bij te slapen. Zo sneu een huilend en ontroostbaar kleintje.
    Heel veel succes en sterkte!
    @Engeltje: Meis, hoe is het? We missen je een beetje hier!

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Voor de dames die inmiddels alweer zijn bevallen gefeliciteerd!!
    Hier gaat alles goed Kyan is op zich een vrolijk mannetje alleen de nachten zijn zo lekker slopend.

Sorry dat ik niet uitgebreid meer aanwezig ben of reageer maar ben nog steeds heel erg moe en druk.
    de kraamhulp is vanaf zaterdag ook weg dus we moeten alles alleen doen dus is even puzzelen.
    ook heb ik behoorlijk last van kraamtranen en ben ik super onzeker.
    Hoop snel weer aktief met jullie mee te kunnen kletsen!!

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen
    21-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren

25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram
    25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram
    27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm
    03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht
    04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram
    06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm
    07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm
    09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm
    10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram
    12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm
    12-10 Godinn - tijd - Fe.rre F.olke - gewicht
    12-10 Baileyy - tijd - naam - gewicht
    14-10 Sammie - 16.40 uur - S.carlett O.m.ilia E.lizabeth - 3750 gram
    15-10 Shaarr - 02.51 uur - J.alee.sa - 3370 gram
    15-10 Anoniempje2011 - 07.24 uur - J.ulian - 3900 gram

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ahhh gefeliciteerd!! Vervelend dat je alsnog naar het zkh moest maar blij dat je weer thuis bent! Geniet van elkaar!

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Sammie, gefeliciteerd met jullie dochter!! Klinkt heftig, rust lekker uit en geniet van elkaar.

@ Godinn, veel succes en sterkte! Dag 4, de beruchte dag :). Ik hoop dat het snel beter gaat en je lekker bij kan slapen!

@ Inge, fijn dat het zo goed gaat met Kyan.

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Inge: Hier ook gebroken nachten hoor meis! Babytjes zijn nou eenmaal nachtmensen... ;)
    Camille wil best 's nachts slapen, maar niet in haar wiegje... Haha!

7. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ Sammie, jaa,eindelijk is ze er dan! GEFELICITEERD!! En lekker uitrusten en van elkaar genieten!

@ Godinn, sterkte meid, een huilend baby'tje is slopend ja! N.ina huilt niet veel, maar heeft al wel een paar flinke huilbuien gehad en ook al is het mijn tweede,het gaat toch door merg en been..

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sammi gefeliciteerd, nu gaan genieten!

Hier vandaag nogal spierpijn in me buik, heel vervelend. Verder is b. Wat verkouden, heeft verstopt neusje zo zielig. Hij zit nog 60 gram van geboortegewicht af, kleine kanjer! Morgen laatste dagje kraamzorg, ga haar nog missen! Net even bevalling uitgeschreven en morgen nog even doorspreken met vk voor missende stukjes, daarna zal ik hem delen met jullie. Ook meteen even de, nu wel irritante,.hechtingen.laten verwijderen.

9. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jari slaapt gewoon in eigen bedje vanaf dag 1 al en hoor hem pas als ie honger heeft. Mja die slaapt overal ;)

@Sammi Gefeliciteerd meid en kom rustig bij. geniet ervan!!

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Blackie: Wil ik ook!
    Ach, wat zeur ik, Camille is verder heel rustig en makkelijk. Huilt bijna niet, eet goed, plast en poept... Alleen dat slapen 's nachts... Zodra het licht is, is Camille vertrokken! :D

11. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sammie, Gefeliciteerd! en wat heftig allemaal! Gelukkig kun je nu lekker geniet van de kleine!

@ Godinn, last van stuwing? let je wel op dat F.erre voldoende blijft drinken. En slaaplekker meis! hoop dat je vanaaf wat beter slaapt!

@ Chybou, ja gaat echt te snel! Klopt, vrienden van ons hadden echt een heks :p

@ Blackie, D.ean die slaapt ook echt overal :p. En ik hoor hem ook bijna alleen als hij honger heeft (hij komt dan meestal ook meteen voor een vieze luier :cool: )

@ Superm, Vervelend he die hechting! Deed het verwijderen bij jou ook pijn? Kon bijna meteen na het verwijderen van de hechting weer normaal zitten!

Heb trouwens nog steeds last van steken in mijn borst, Hoop ook echt dat ik de verstopte melk kliertjes zelf weer open kan krijgen!

Lig nu heerlijk op bed, Heb nog niet echt met mijn ouders kunnen praten, maar we konden tenminste wel weer even na het avond eten beneden zitten met z'n allen zonder geruzie.

Vanmiddag had D.ean een hele voeding uit de borst gedronken :D! Wel toen de kraamhulp erbij was. Want nu ´s avonds lukt het gewoon niet meer :( Hij hapt wel, maar klemt zich niet vast. En terwijl ik zelfs mijn borst nog als een hamburger vast pak (beetje platte tepels ;) Maar ik ben zelf ook erg gespannen, als ik het zonder de kraamhulp moet doen :) De angst is nog wel duidelijk aanwezig :)

Nou dames, vanaf vannacht om 05.00u moet ik D.ean alleen verzorgen tot 08.30 (dan komt de kraamhulp weer :) ) Aangezien P.aul weer moet werken. Zie er toch wel een beetje tegen op. Hoop ook echt dat D.ean een goede nacht heeft, en redelijk door wil slapen :p

Slaaplekker allemaal!

12. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik me hier in dit topic ook nog even "aanmelden" op de valreep? Ik heb nog niet alles gelezen maar wel de laatste pagina's.....voor allen die bevallen zijn: gefeliciteerd:D! Voor degenen die net als ik nog even moeten.......succes met de laatste loodjes! Mijn uitgerekende datum is 26 oktober en wij verwachten een jongen. Het is onze eerste dus SUPER spannend allemaal:). Hij ligt al keurig vast in mijn bekken, maar verder is het nog redelijk rustig. Ik heb me erop ingesteld dat hij later komt, maar van mij mag hij natuurlijk gerust eerder komen:D.

Ik heb trouwens wel het idee dat ik nu fitter ben dan een paar weken geleden, herkennen jullie dat? Ik ben vanaf 6 weken voor de datum thuis (eerst 2 weken vakantie en zit nu in mijn 3e week verlof), dus misschien ben ik bijgetankd? De eerste weken wist ik me met mezelf niet echt raad....alsof ik nutteloos zat te wachten tot de baby komt, maar sinds vorige week voel ik me prima (op wat gebruikelijke kwaaltjes na) en vooral ook geestelijk ben ik helemaal opgekikkerd. Heb het gevoel of ik de hele wereld aan kan, maar dan in gepast tempo:D.

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltruste dames!!!

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elleke Welkom! Ja energie op laatste moment wil wel, maar kan ook zo omslaan, wees er zuinig op!

Jari slaapt ook helemaal in het donker op zijn kamertje, zonder nachtlampje of iets. Maar ja nogmaals die slaapt overal. In de ochtend krijgt ie eten en gaat ie in de kinderwagen, duurt dan nog half uur voor ik echt met hem en de hond wegga maar hij is dan allang alweer vertrokken. Hangmat? Slaapt ie ook heerlijk in, mam/pap ook heerlijk bed. ;) En als ie er niet zo'n zin in heeft warm ik het eerst voor met kruik dan is alles fijn;)
    Huilen voor luier doet ie niet snel of hij moet doorgelekt zijn (tijdje terug hele rug nat??)
    Maar zoals gister veel krampjes gehad en toestanden in de nacht eindelijk goede spuitluier gehad, maar denk nou niet dat ie daar voor gaat huilen, nee ik kon meneer zelf wakker maken helemaal onder;)
    Goed slaap tijd! Weltrusten dames!

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Welkom Elleke :)

Heerlijk Blackie! Fijn kind!

Ik voel me weer wat beter. Lang leve het tepelhoedje! I'm lovin' it!!

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen
    21-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren

25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram
    25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram
    27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm
    03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht
    04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram
    06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm
    07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm
    09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm
    10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram
    12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm
    12-10 Godinn - 18.30 uur - Fe.rre F.olke - 3720 gram
    12-10 Baileyy - tijd - naam - gewicht
    14-10 Sammie - 16.40 uur - S.carlett O.m.ilia E.lizabeth - 3750 gram
    15-10 Shaarr - 02.51 uur - J.alee.sa - 3370 gram
    15-10 Anoniempje2011 - 07.24 uur - J.ulian - 3900 gram

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Shaar wat super dat jullie meisje het zo goed doet. En zou idd makkelijker zijn als.ze.het speentje inhoudt :)

Met hem is al maanden geen contact meer (al weet ik dat hij het forum in.sr gaten houdt, en mij idemdito,.heel irritant maar werkelijkheid) De andere 2 heeft.hij ook al maanden niet gezien oid.. Totaal geen interesse vertoond hij.

Hier doet B. Het goed, had nu wel steeds 3 uur tussen voeding, ovedag is.een rommeltje kwam voedingen... Bv is meer dan genoeg, maar hier.soms ook even.speentje.nodig om inslaap te vallen. Hij slaapt.ook niet in de.wieg, maar veilig en dichtbij mama ;)

Grote.zus en broer doen het erg goed en zijn super lief voor hun kleine broertje. En vooral trots, er worden meer kusjes aan B. Gegeven dan aan mama ;)

Nu maar even ventje verschonen en andere borst geven...voordat er weer een luier overstroomd.... Hihihi

18. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Lag al 1,5 uur wakker en kon niet meer slapen dus er toch maar uitgegaan. Heel erg pijn in mijn onderbuik en rug sinds gisteravond dus gok dat hij toch weer aan het indalen is ofzo. Ben wel moe maar ja ;)

@blackie: wat een schatje! en fijn dat het voeden goed ging.

@miepkip: heerlijk he zo samen douchen. En goed dat je het gesprek met je ouders aangaat.

@sammie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

@ukkie: ben heel benieuwd wie eerste is ;) of laatste natuurlijk hihi

@godinn: dikke knuffel voor jou.

@elleke: welkom

verder weinig te melden. paar drukke dagen gehad, gisteren wel rustig maar toch, man en dochterlief thuis samen vind ik nu wel zwaar worden. Laatste nachten ook weer rond 4 uur klaarwakker. Begin er nu ook wel klaar mee te zijn. Bij Fleur begon nu met 39+3 de bevalling maar heb niet het idee dat hij al zover is dat hij zin heeft om naar buiten te komen. Dus hobbel nog wel even door vermoed ik.

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook even een kort berichtje.
    Op zich redelijk geslapen, om 5uur weer wakker voor te plassen maar erge menstruatiepijn. In combinatie met honger is dat geen succes dus dan er maar uit :D Zo even wat eten en dan proberen nog wat te slapen.
    Heb trouwens best pijnlijke borsten, herkennen anderen dit? Ze lekken verder niet of zijn niet dikker maar heb af en toe flinke steken...

@ elleke welkom!

@ shaar, kan me voorstellen dat dat even schrikken is zeg! Goed dat je wakker werd,maar dat is denk ik ook echt t moederinstinct!

@ de rest, even lastig om alles terug te lezen en te reageren ol t kleine scherm van de iPhone. Ik zal straks even op iedereen persoonlijk reageren. Nu eerst even wat eten en drinken :)

20. Maia

Maia Niet meer actief

@shaar: ik gok ook dat ukkie eerder is dan ik ;) maar we gaan het zien.

@ukkie: ja die pijn in mijn borsten herken ik wel. ook het vroeg wakker worden met wat honger, had ik vanochtend ook.

Deel Deze Pagina