@ chybou: gefeliciteerd lieverd!!! Hoop dat alles goed is gegaan, ben zeer benieuwd naar je verhaal en naar de naam, maar geniet eerst maar lekker van jullie kersverse dochter! Knuf!!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Eindelijk is ze er dan!! Super meid!! Geniet er maar lekker van en rust lekker uit!!
@ miepkip: fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen, heb ik ook net gedaan Beebje ondertussen alweer wat gevoeld? @ maia: Omdat ik nog genoeg vruchtwater heb laten ze het nog even zo gaan, donderdag wordt hier nog ff naar gekeken door de gyn. Maar zodra ik meer vruchtwater verlies of weeen krijg moet ik direct komen en gaan ze hem eerder halen... @ blackie: ja voor onze mannen is t nu ook gewoon heel zwaar allemaal, de mijne is ook op van de zenuwen, logisch ook het is gewoon zenuwslopend. Daarbij zien ze hun vrouw met allerlei ongemakken waar ze gewoon niks mee kunnen doen, frustrerend weet ik van mn mannetje. Ben blij dat ik er ook goed met hem over kan praten.... Normaal is hij een echte binnenvetter, maar we zijn door deze moeizame zwangerschap echt onwijs naar elkaar toegegroeid en praten gelukkig heel veel.... @ allemaal: ok kan ik dan nu ff t geld vangen van iedereen? Zei toch dat chybou de eerste was en ook vandaag hihi
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - Meisje - gewicht
@chybou van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet er lekker van samen met lieve!!! @engeltje als jij de naam weet wil je mij dan een pbtje sturen ben wel heel nieuwsgierig hihi Ik ben weer goedgekeurd door de vk en moet volgende week dinsdag weer terug nu iedere week controle mits ze niet eerder geboren word wat ik zelf niet verwacht!!
Ja hoor dan stuur ik een pb, maar heb de naam nog niet gehoord... Neem aan dat iedereen de naam wil weten? Mocht je me vriendje nog niet zijn, stuur me dan ff een uitnodiging, want dan kan ik de naam per groepje in pb versturen, is wat makkelijker voor mij
@chybou wauw gefeliciteerd!! Erg nieuwsgierig!! Geniet van elkaar en kom lekker tot rust. @engeltje ja zelfde geld voor mijn mannetje Ik ben net mijn slijmprop verloren. Ik ga echt lachen als die kleine zich vannacht zelf aanbied @sm succes!!
Chybou: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet van elkaar!!! @engeltje: ik wil de naam wel weten wanneer je hem hoort! @miekie: fijn dat je bent goedgekeurd @SM: succes bij de ctg zo. ik heb mezelf weer een nieuwe hobby aangemeten zo in mijn verlof ben een sjaal aan het breien voor Fleur
@ Chybou, jeeeeeej! gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan!! @ Engeltje, ik ben ook heel benieuwd @ Miekie, fijn dat je weer goedgekeurd bent @ SM, succes bij de CTG! @ Blackie, zou leuk zijn als de kleine vannacht zelf komt @ Maia, brei ze! Ik ben aan het gamen geslagen haha. Kom zo ook wel wat uurtjes door . Net even geknuffeld met mijn nichtje van 1, moest even uurtje oppassen. Zo leuk zo'n klein meisje .
pffff spannend allemaal zeg jullie houden er wel wat spanning in zeg . en ik moet gewoon nog 3,5 week:x vanmorgen ook bij de VK geweest alles was goed en de kleine was ook nog niet ingedaald dus zul je gewoon meemaken dat ik overtijd ga lopen!!!
@sm succes bij de ctg! hoop dat ook daar alles goed is. @miekie fijn dat alles ook goed was bij jou. @engeltje wij zijn ook al vriendjes hahahah.
@ shaar: gevangen, thnx! En dat vraag ik me ook af idd! @ maia: leuk hoor! Ik heb daar dan weer niet t geduld voor @ blackie: lekkere derrie he die slijmprop! Hopelijk komt je uk nu uit zichzelf, maar hoeft niet perse he Hier hebben de eerste harde buiken van vandaag zich dan toch weer aangekondigd. Ze trekken ook echt weg naar beneden en krijg dan onwijze druk van onderen, hopelijk zet dit door! Hihi mn man heeft me al op ananas en mango dieet gezet