Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook k rij nog gewoon auto mag alleen niet meer naar rdam, of naar mn moeder in soest rijden alleen. Dat vind k zelf ook niet fijn...
    Maar hier in de stad rij k.nog wel gewoon :)

Pleuni, balen dat t niet is doorgezet!

Hopelijk vandaag dan!

Oeww shaar k moet nog bevallen en jij begint over baby sterfte!
    Naja de vk begon iddwel snel over eventeel inleiden!
    Ach laten we hopen dat ze gewoon lekker vanzelf komt!!

Hier echt verrot geslpen! :(

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou dan ga ik vandaag als de kraampjes minder zijn toch eventjes wat boodschapjes doen..straks duurt het nog twee weken en dan ben ik gewoon depressief van het binnen zitten, moeten we ook niet hebben. Ik zal geen hele stukken meer rijden maar ff naar de winkel moet dab wel lukken!

@ pleuni jammer dat het niet heeft doorgezet. Voorweeen kunnen idd ook flink vervelend zijn! Wellicht vandaag?

@ maia dingen komen toch altijd wanneer ze niet uitkomen? ;)

@ Kim mooie buik!

@ Sm spannend vandaag! Maar zoals je naam al zegt kun jij dat zeker aan! Vind het echt knap hoe je het allemaal doet!! :)

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxxx all... ik ben eigenlijk niet anders gewend, denk dat dat wel scheelt voor mij... Maar toch tis heel wat, 3 kleine kindjes alleen opvoeden!

De ochtend verloopt best rustig... kindjes kijken tv, Bodhi slaapt in de box (al vermoed ik dat hij zo wakker wordt... ) Dus kon ik even op de laptop... gaat toch iets makkelijker dan telefoon ;)
    Vanmiddag gaan de kindjes naar de PSZ, dus kunnen B en ik ff tukkie doen! :)

Heb een wat foto's van B. in fotoalbum gezet, maar wel prive, dus kun je alleen zien als we vriendjes zijn :)

En hierbij nog even voor jullie de traktatie van de PSZ

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Shaarr: Je vloeit minder na een KS. Komt omdat ze het tijdens de operatie binnenin helemaal schoon maken. Mijn lichaam hoeft dat niet zelf te doen.
    Ik verlies ook geen proppen en stolsels.
    Ik de eerste twee dagen echt (heftig) gevloeid, op dag drie kon ik het af met een normaal maandverbandje en sinds het eind van de eerste week is een inlegkruisje voldoende.
    Ik vloei nog steeds een beetje. Soms uren niet en dan is het er ineens weer even. Maar het is veel minder dan een menstruatie.
    @Zweten 's nachts: Herkenbaar dus.
    @SM: Bedankt voor je antwoord. Wij gaan hier eens experimenteren.
    Leuk die traktatie!
    @Ukkie: Ik reed ook nog auto op het einde. Ik dacht; als er wat is, dan heb ik een telefoon.
    Mag nu, door de KS, de komende weken niet rijden :(

5. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ kraamtranen , hier ook nog niet echt last van gehad . Komt misschien nog wel;)

@ autorijden , hier ook tot aan het eind toe auto gereden .

@ pleuni , jammer dat het niet doorzet .

@ zweten , Hier geen last van meer zweet na de bevalling.

De kleine man doet het super . Gister voor het eerst een beetje last gehad van krampjes . Zo voor de zekerheid maar even infacol in huis halen . Vind het niet erg dat hij huilt maar het doet zo'n pijn bij hem , zo zielig. Hier ligt hij ook wel eens in bed . Meestal ligt hij dan op het aankleedkussen. Slapen gaat eigenlijk heel goed . Nu even een dag geen regen dan kunnen we lekker een x met hem wandelen , dat word wel tijd.

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pleini jemig meid laat het nou doorzetten bij je!! pfff..

@zweten, hou op schei uit, word er sago van. Stomme hormonen. Erger nog ben zelfs gestoken door een mug vanacht?? Zo stom

Mijn rechter borst doet iets zeer, vraag me af of dat komt omdat jari liever aan die borst drinkt of omdat ie onstoken begint te worden?? Vandaag maar eens alleen op links aanleggen.

@Sm leuke traktatie! hihi

En volgens mij had ik nog meer te vertellen maar weet het niet meer??:S

7. Maia

Maia Niet meer actief

@SM: heb even vriendschapsverzoek gedaan. Maar leuke traktaties!

@blackie: voel je geen harde plekken op je rechterborst? daar kan het nml. van komen, kan een begin van een ontsteking zijn evt. dan juist aanleggen en wegmasseren. of onder een warme douche even wegmasseren.

@shaar: zo, nu je kilo's al kwijt. netjes hoor. Denk dat mij dat niet gaat lukken (inmiddels 15+ aangekomen). komt vanzelf. en dat vloeien met stolsels kan echt nog wel aanhouden hoor, met Fleur heeft het echt wel een aantal dagen geduurd voordat ik geen stolsels meer verloor en daarna nog een paar weken voor het vloeien echt minder werd.

en geen idee wat je voor hem kunt laten kopen. wij doen nooit cadeau's voor elkaar maar gaan altijd 1x in het jaar samen even weg als 'verjaardagscadeau'.

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aankomen... gister op de weegschaal... zit nu op +20kg!!! -.-' :(

Dat gaat er nie.allemaal af na.de bevalling!! :(

9. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Kim ik zit ook op 20. Voelt niet fijn, maar ik weet zeker dat we het eraf krijgen!!

Nu naar VK, *draait duimen* !

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afvallen?? Ja ben al 11 kg afgevallen jeej voor bv hihi maar moet nog 13 ook gewicht terug te hebben.
    Wil ook dolgraag weer wat oefeningen doen. Voel me ook goed maar advies is 6 weken??

Nee voel geen harde plekken daarom snap ik het niet. Kolf hem wel af. Even je zien wat het doet.

@shaar moet jij zeggen jij bent het ook kwijt hihi
    Had manlief foto van kleine voor in de auto gehaald om bij de mijne te hangen. Mja hij zit dagelijks 1, 5 uur in de auto dus ja.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@kim: bij Fleur ben ik meer dan 25 kg aangekomen (36 weken zwangerschap, daarna gestopt met op de weegschaal staan ;) dus het was vast nog meer) en binnen 1 maand paste ik mijn broeken weer en na een maand of 5 zat ik eigenlijk zonder dieet e.d. weer op mijn oude gewicht. Dus het zegt helemaal niks hoor :)

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi laten we t hopen!! Ach en t is voor een goed doel...!!

Meiden, geloof t of nie maar kheb last van mn buik....
    En van heel erge winderigheid en k zit nu op t toilet... of gewoon lst van mijn darmen... dat zal t wel zijn.
    Vandaagheb k echt nergens zin in...

Manlief is aant werk en eigenlijk mis k hem en beetje...

K moet eigenlojk stofzuigen en nog wassen en strijken... maar heb echt geen zin!!!

Zoo sorry hoor maar k moest evenzeuren...

13. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Even korte update.

Net VK geweest. BMM was nog te onrijp om te strippen. Bloeddruk iets verhoogt en een klein spoortje eiwit in urine dus moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor wat controles. Om 14.30 bloedprikken, 14.45 CTG en daarna komt gynaecoloog langs. Ben erg benieuwd!

Ik ga nu ff eten en met vl op de bank hangen en over iets meer dan een uur naar het zh.

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah krimmi hebben we allemaal wel eens, zou gewoon dagje rustig aan doen mag best.

Ik heb er wel vertrouwen in. Heb mijn zumba flat abs al klaar liggen. 20 min abs trainen kan makkelijk als kleine slaapt :) en verder lekker wandelen met de hond hihi

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleuni als je zoveel geluk heb als ik dan word je snel ingeleid zeker nu je al overtijd bent!
    Succes in ieder geval vanmiddag!!

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes pleuni!!

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Sm leuke traktatie! Zullen ze vast leuk en lekker vinden :)

@ Blackie hopen dat de pijn een beetje weg trekt!

@ theetje fijn dat jet zo goed gaat,op de kraampjes na dan. Hier is t inmiddels lekker wandel weer, hoop daar ook!

@shaar wat lekker dat je e gewicht weer terug hebt!! Lekker gevoel lijkt me om weer gewone kleren aan te kunnen.
    Hier zelf niet veel bij gekomen, 6.5 kg dus hoop straks snel weer eraf te hebben ( lang leve de borstvoeding haha)

@kim ook al last van de darmen? Volgens mij gaan we allemaal dit weekend bevallen en zijn onze darmen zich aan het voorbereiden!ik zeg babyboom dit weekend!

@pleuni succes straks met de Ctg, ik ben heel benieuwd!

@ auto rijden, ik heb besloten om ook nog gewoon te blijven rijden. Oke ik ga geen half uur meer enkele reis doen maar ff boodschappen doen of de stad in moet kunnen :D ben nu ff een broodje eten in de stad Hihi.
    Mensen om me heen zeiden t me ivm ongeluk of aanrijding. Dat je buik dan eigenlijk altijd pech heeft. Ik ben dus wel extra voorzichtig maar dat was ik ook al :)

18. Maia

Maia Niet meer actief

@pleuni: succes in het ziekenhuis!

19. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh een hoop nieuws weer....

@pleuni: balen dat het niet doorgezet heeft, maar veel succes zometeen (nu?) in het ziekenhuis!

@Shaarr: fijn dat je zo snel weer op gewicht bent! Hier tussen de 11 en 12 kilo erbij, maar wilde voor de zwangerschap al wat kwijt. Hopelijk gaat dat straks goedkomen.

@SM: echt hele leuke traktaties!

@autorijden: ik doe dat eigenlijk nog gewoon, maar wel kleine stukjes hier in de buurt. Had er nog niet van gehoord dat het nu gevaarlijker zou zijn ivm minder vruchtwater....

Ben vanmorgen nog met de honden en de uitlaatservice meegeweest naar het bos. Wel een prive stuk bos, dus geen hele lange wandeling, maar het is inderdaad ontzettend lekker weer! Nou even het eten voor vanavond voorbereiden en dan lekker onderuit op de bank. Fijne middag allemaal!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Pleuni succes in het ziekenhuis!

Deel Deze Pagina