Bedankt meiden! Mn vk had nog gebelt en ze baalde er ook van!! Ze dacht echt dat t vruchtwater was!!! Naja we wachten weer verder... deze week... volgende week is ze er zowiezo... maar wel echt een tegenvaller ..!! stiekem was mn hoop er op gevestigd.. en dan blijkt t niet zo te zijn dat is z'n domper..
@kim: kan me heeeeel goed voorstellen dat het ergens toch jammer is dat dit nog niet hét moment was. Maar wie weet... Kan zo ineens wél zo ver zijn!
@kimmikim.. Balen zeg! Hopelijk dient de kleine zich snel aan. @hier. Gaat goed met onze kleine man. Hij drinkt nu goed, wat eerst niet zo was. Hebben nu dr. B.rown fles en daar drinkt hij goed uit. Met de difrax en avent flessen dronk hij te gulZig en gaf hij ontzettend veel terug. En met deze gaat t veel beter @shaarr.. Hier heb ik mijn trane ingeslikt maar ben er gewoon wat verdrietig onder. Ook wij hebben een mooie plant gekocht
Mijn kraamhulp kwam ermee. Hebben nu bijbesteld bij bol.com. Komt vandaag binnen. Tip; new born en maat 2 pampers 5,80 per pak bij trekpleis.ter alleen vandaag
Zou mooi zijn als dat de oplossing is Anoniempje! Hoe gaat het met Kim??? Hier weer enigszins op aarde beland. Zo, wat ben je dan ziek zeg! Ik ijlde gewoon... Vanmiddag met de kleine man naar een speciale vk welke zijn tongriem gaat door snijden. Bah, wat kijk ik daar tegen op.. Ze wil hem daarna gelijk proberen aan te leggen. Maar mijn tepels liggen nog zo open... Hoe reageren jullie honden tot nu toe? Die van ons heel verschillend. De één is super druk en de andere super rustig.. De rottweiler geeft ook in eens melk??!! Ferr.e drinkt erg goed, ik kan alleen niet genoeg kolven. Hij neemt ca 110 cc per keer.. 7 keer per dag..
Hier zojuist terug van de gyn. Na inwendig onderzoek nog niet echt vorderingen Dus vrijdag 16.30 word ik opgenomen en ingeleid dmv een ballon katheter. Hebben de meiden die zijn ingeleid het ook op deze manier gehad? Want sommigen krijgen geloof ik meteen een infuus toch? Ik krijg eerst de ballon om ontsluiting op te wekken. Zaterdagochtend kijken ze hier pas na. Is er genoeg ontsluiting gaan ze de vliezen breken. Is er geen ontsluiting krijg ik vaginale pilletjes.. Best spannend maar ben wel blij dat ik iets heb om naar uit te kijken. Heb wel een beetje pijnlijke buik van het inwendig onderzoek dus vandaag lekker rustig aan. Vind het ook wel weer spannend allemaal @ kim , hoe is het bij jou? @godin, fijn dat je je enigsinds wat beter voelt. Ijlen lijkt me echt eng E heel apart dat je hond melk geeft, maar met bovenstaande verklaring vind ik het wel heel schattig @shaar altijd fijn zo beloning in de woonkamer, volgens mij was ze het er niet echt mee eens @overige mama's fijn om te lezen dat jullie je kindje heerlijk op de arm hebben te slapen. Lijkt me zo super! Kam dan ook niet wachten tot onze mup er is
Echt waar?? Wat lief! Zij is ook de rustige van de 2. Die andere breekt zo nu en dan de boel af, vooral de eerste dagen. Apart zeg, dat ze dat al gevoeld heeft.. Hoe lang heb jij tussen de voedingen Shaar? Ik moet Fer.re even om de 3 uur pakken, ook al vraagt hij er niet om. Zodat hij even goed kan groeien. 's Nachts mag ik er max 5 uur tussen hebben.. En hoe lang doen jullie over een voeding zelf? Ik zat soms wel 1,5 uur met hem aan de borst. Niet zo gek, die kloven dus. Maar ja, hij bleef vragen! Achteraf allemaal door dat tongriempje.. Ik vind het eng om met hem in de auto daar naartoe, stom hé??
Godinn spannend, succes straks met F. Shaarr lekker toch!! Hier stond vanochtend wijkverpleegkundige op de stoep... En natuurlijk gingen j en d even van alles uitproberen en was het een beetje rommelig in huis... Ze vond het er verder allemaal goed uitzien, gezien mijn situatie... Verder heeft ze even dossier ingevuld. B. Krijgt wel een heup echo omdat hij voornamelijk in stuit gelegen heeft. Ook heeft ze hem gewogen, hij.weegt nu 3920 gram en doet het dus super op mama's melk!!
@ukkie: wat spannend, het einde voor jou dus ook in zicht!!! @kim: hoe gaat het nu. kan me voorstellen dat dit niet het nieuws was waar je op hoopte hopelijk zet het snel door. @godinn: hier doen we er ook rustig een uur over, soms wat langer, soms wat korter. hier is het ongeveer overdag tussen de 2,5-3 uur en 's nachts tussen de 4 uur ongeveer, maar dat zijn richtlijnen. hier alles wel goed, wat gedoe met de bv en enorm pijnlijke tepels maar het gaat al iets beter. verder had hij krampjes dus we zitten aan de venkelthee en dat lijkt wat te helpen. vandaag ben ik voor het eerst even een tijdje beneden (ga zo wel weer naar boven) en het gaat lekker eigenlijk kan ik wel zeggen.
Hoi allemaal, @ Godin, spannend zeg idd. Heel veel suces met de kleine straks! @ Ukkie, hopelijk komt de kleine toch nog lekker zelf maar je weet nu in ieder geval wat het maximaal kan worden! @ Maia, gefeliciteerd met Tim! Gaat alles goed met de kleine? Ik ben een tijd hier niet geweest, het gaat nu ook pas weer wat beter. Ik gebruik een tepelhoedje voor de voedingen en sindsdien gaat het als een tierelier. De eerste dagen lukte het niet de voedingen wat bleek, k heb te kleine tepels De kleine is een pittige tante. Ze laat echt wel van zich horen als er wat is. Ik voed steeds 15 minuten per kant. Meestal hoeft ze de tweede kant maar 5 minuten. Als ze eerder dan 1,5 uur gaat huilen dan troosten we haar, is het later dan mag ze wel weer een voeding. Ze was in 3 dagen 300 gram gegroeid dus dat verklaart wel waarom ze zo huilerig is soms. Snachts doen we trouwens rond 12 uur de laatste voeding en dan pas om 6 uur, tenzij ze eerder wakker wordt. Ik zit weer lekker aan de floradix pillen om mn hb wat omhoog te krijgen. Verder moet ik nog 1,5 kilo en dan zit ik alweer op mn startgewicht!
Wat een gedoe met al die tepels hier Jemig 300gr in 3 dagen! F is 170 gegroeit in 3 dagen en dat vind ik al veel! Ukkie: Ik heb gelijk en infuus gekregen..
@ ukkie,hier ballonkatheter gehad,maar als je net zoveel geluk hebt als ik, is die er binnen een uur uit en heb je 3 cm! Maare als dat zo zou zijn,pakken ze dan wel door of moet je sowieso tot de ochtend wachten? Het schijnt normaler te zijn dat het een dag/ nacht duurt trouwens, we waren hier dan ook erg verbaasd, vanaf plaatsen ballon tot geboorte was nog geen 6 uur.!
@ ukkie: spannend hoor! Wat ik in m'n omgeving veel hoor is dat t inleiden meestal met de ballonkatheter, gel, of pilletjes wordt gedaan. Met infuus heb ik nog niet gehoord, wel dat ze na t inleiden daarmee de weeën opwekken als die niet op gang komen. Lijkt me wel een fijn gevoel voor je dat je dit weekend zeer waarschijnlijk gewoon je uk in je armen hebt!! @ borstvoeding: ik had ook best veel problemen met aanleggen omdat ik gewoon hele volle en te grote borsten heb. Was ook gewoon anderhalf uur ermee bezig in t begin en kreeg ook kloofjes. Voed nu ook voornamelijk met een tepelhoedje en dan zijn we uiterlijk na 20 minuten klaar, zo fijn! Hij drinkt ook maar uit 1 borst per keer en heel soms nog een klein toetje aan de andere kant @ honden: hier geen ervaring ermee. We moeten hem nog laten kennismaken met de hond van m'n schoonouders, dat is echt een schijtert dus ik ben benieuwd! Hihi ti's een Bordeaux dog en iedereen loopt met een grote boog om hem heen, maar ti's echt een schoothondje die geen vlieg kwaad doet
@ laupio als hij er eerder "uitvalt" pakken ze wel door maar daar gaan ze niet van uit (misschien om mij niet teveel hoop te geven ) Maar eerder mag natuurlijk altijd. Wat fijn dat t bij jou zo snel is gegaan! Ik ga maar van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen! Als ze vrijdag vooraf weeen activiteit zien gaat het trouwens niet door en geven ze de kleine zelf nog de kans!
Ukkie spannend meis!! Duurt iig niet lang meer ! en dan kun jij ook lekker babyknuffelen ! Bv: hier drinkt B ook maar 1 borst, soms nog een klein slokje aan de andere. Meestal is hij ook klaar met ong. 10 minuutjes, max 15 min. maar klokt dan wel achter elkaar... Hier ook veel melk... meneertje spuugt na elke voeding eigenlijk wel een beetje. Hier vanmiddag niet echt kunnen slapen. Net even met me vader boodschappen wezen doen, want dat lukt met 3 kinderen echt niet alleen... Ook maar weer luiers gehaald... gaat heel hard hier!
@ engeltje hoer beginnen ze met de ballon, als dat lukt infuus voor de weeen. Lukt t niet dan eerst nog vaginale pilletjes. Gel geloof ik biet in dit zkh. Een Bordeaux dog wat lief!! Bij kns in de familie ook gehad. Ze zien eruit als enorme waakhonden (deze waren ook nog beetje te dik Hihi) maar de kids gebruikten ze gewoon als ligkussens. Deden echt geen vlieg kwaad en de buitenwereld maar bang zijn. Dat komt dus vast goed met kennismaken, bij ons waren ze erg goed met kinderen.
@borstvoeding: wat een hoop gedoe. Hier dus ook, heb vlakke tepels dus hij zoog ze niet goed op. ene borst gaat prima, voor de andere borst gebruik ik af en toe nog een tepelhoedje, maar niet meer steeds voor de gehele voeding, alleen om even de beginpijn weg te halen en dan koppel ik hem af, haal het hoedje weg en dan gaat het prima. Maar het gaat steeds beter zonder het hoedje. en ik was vandaag ook erg blij, want bij Fleur hadden we een enorm stressvolle kraamweek doordat ze niet meer aankwam, en Tim is vandaag 20 gram aangekomen dus daar waren we wel blij om stiekem
Ohh spannend ukkie!! Snap k sm dat dat met 3 kids net ff teveel van t goede is!! Fijn ff met je vader boodschappen doen!! Aahh lief dat de hondjes dat doen!!! Hier is mn hondje gewoon heel aanhankelijk naar mij toe!! Heel de tijd bij me zitten enzo! Das idd ff schrikken shaar! Ben vandaag maar dagje rdam geweest met mn moppie. Ff afleiding!!