@ inge: fijn dat alles goed was! Wel jammer dat je ukkepuk niet is ingedaald nog, maar kan snel gaan ineens hoor! Hoop voor je dat je niet overtijd gaat! En idd wij zijn ook al vriendjes Ben geloof ik bijna met iedereen vriendjes van dit topic, zijn er maar een paar die ik mis volgens mij...
@engeltje ja vind het ook wel een beetje jammer dat hij nog niet is ingedaald, heb wel even gevraagd naar mijn blauwe plek gevoel van onderen hahaha. en dat kan inderdaad zijn doordat hij aan het indalen was en of dat ie gewoon lekker ligt te drukken daar hoe dan ook we wachten gewoon rustig af. ik sluit gewoon dit onderwerp hahahhahaha.
Nou op ctg bewoog t ventje, toen werd zijn hartslag niet goed geregistreerd... Net echo gehad, voldoende vruchtwater, maar een stil ventje... Ook niet ingedaald. Nu weer aan ctg met goede registratie nog ong. 25 min. En dan nog een echo...
Chybou: Gefeliciteerd!!! Wat súper voor jullie! Ook gefeliciteerd voor Lieve! Geniet van elkaar en de kleine!
Spannend SM! Hopelijk is alles goed Goooo Blackie! Springen, ananas eten, sexen, alles doen wat het op kan wekken
Oh wat is er weer veel gekletst. Even reageren op de belangrijkste dingen . @ chybou , Super gefeliciteerd met jullie meid . Rust lekker uit en geniet van elkaar. @ engeltje , ook hier een nieuwsgierig iemand naar de naam , vriendjes zijn we al dus kom maar op. @ sm , nog even succes. @ hier , vandaag ook in het ziekenhuis geweest voor een iets verhoogde bloeddruk en eiwitten in urine . Maar bloed en urine waren daar uitstekend en de ctg was ook goed. Op de ctg was om de 5 min weeenactiviteit te zien ( waarvan ik sommige voel ) maar dat kan wel 3 weken zo door sukkelen natuurlijk. We zijn in ieder geval weer door de keuring en thuis.
@ sm: pffff spannend meis, hopelijk gaat ie zo wel meer bewegen! @ theertje: bij jou ook dus heel spannend meis! Gelukkig dat alles wel goed was, hopelijk zetten je weeën goed door! Hihi zat net ook een stuk te lezen over bevalling opwekken, maar er zijn toch wel grenzen! Ik kwam deze nog tegen, misschien wat voor jullie? Als je je tepels stimuleert door ze te masseren of eraan te (laten) zuigen, komt er oxytocine vrij. Dat zou de bevalling op gang kunnen helpen. Vaak wordt erbij gezegd dat je er met een beetje stimulatie niet komt: je moet het minstens een kwartier tot zelfs 3 uur per dag doen. Maar ook dit heeft geen enkel effect als je niet al op het punt staat om te bevallen.
Oh engeltje die is wel echt hilarisch . Ik zie mezelf al zitten op de bank . Laat maar ik wacht wel af of de weeen vanzelf goed doorzetten.
Ik kwam ook echt niet meer bij toen ik het net las! Hahaha Al ben ik wel benieuwd wie er nu thuis zo op d bank zitten.... De rest is behoorlijk stil ineens
Zul je maar een kindje nog aan de borst hebben.. Nou, ik ben gewoon jaloers.. Ik kan het niet helpen... Ik vind mezelf gewoon zielig Jullie mogen allemaal al bijna bevallen, of zijn zelfs al bevallen en ik heb nog geen eens verlof. En ik zeur niet zo snel, maar ik ben echt KAPOT. Mijn kont doet zo'n zeer.... Morgen werken tot 9 uur 's avonds.. Heb wel een pauze in mijn werkdag, want ik moet ook nog naar de vk..
@ godinn: meis je mag best ff zeuren hoor! Het is ook gewoon megazwaar om zulke lange dagen te maken, dag in dag uit. Petje af dat je het zolang volhoudt hoor! Lijkt me echt heel zwaar met een eigen bedrijf! Nog een paar daagjes lieverd, dan mag ook jij beginnen aan je welverdiende verlof!
Nou masseerse dan zou ik zeggen shaar! Vroeg net mn man al of ie zin had om te sabbelen whahaha, ziek! Nee gaat me echt te ver
@engeltje: ik zit nu niet aan m'n tepels, ben druk aan het breien @SM: jeetje, spannend dus voor je. succes nog even. @laupio: ja ik ben ook heel benieuwd hoe het met haar is!!! @theertje: fijn dat je door de keuring bent.
Nou ik denk dat ik straks maar even lekker aan mijn tieten ga friemelen hahaha. manlief zal wel blij zijn als ik dit ga vertellen aan hem, (wat ik dus never nooit niet ga doen) want anders gaat ie de hele dag zitten sabbelen. nee ik vind het echt belachelijk!
Hahaha, sja je moet er iets voorover hebben als je snel wilt bevallen Krijg trouwens wel steeds meer harde buiken nu weer, alleen nog zonder regelmaat. Heb ondertussen dan ook al 2 mango's achter mn kiezen en nee echt niet gefriemeld ( anders moet ik er bakjes onder zetten haha ), al is de verleiding natuurlijk erg groot Misschien toch maar vast een kolf in huis gaan halen en daaraan gaan beginnen
Ben weer thuis... kleintje bewoog lichtjes... nu net voelde ik hem wel wat schuiven. Moet wel in de gaten houden en morgen bellen als hij nog rustig is... Verder waren er wel contracties te zien... voel ze ook in me rug! Vervelend maar ja hoort erbij! LAat het kleintje maar komen dan
@ sm: waren de bewegingen wel goed te zien op de ctg of ook niet? Hier was t vannacht wel te zien namelijk, maar voelde er helemaal niks van. Hopelijk zet t snel door meis, je weet wat je nu moet doen, lekker friemelen