@ shaar ik denk dag t de tapas is, zit totaal geen regelmaat in en duren niet zo lang. +/- 40 sec. Vervelend dag je al zo vroeg wakker bent, terwijl j waarschijnlijk al weer is vertrokken?
Chybou k had t wel gehoopt!! Helaas heeft t niet doorgezet!! Ukkie heeeeeeel veel succes 2day!!! Hier; we wachten maar weer rustig af... zijn pas 4 dagen over tijd... -.-'
Gaap, dacht een klein mannetje dat het een goed plan was vannacht wakker te zijn. Hij vond het erg gezellig, wij wat minder... En hij is alweer een week oud, gek hoor.
Goedemorgen Chybou idd moet wat meer toegeven aan de vermoeidheid, en wat meer verdelen over de dagen van de week ipv alles in een keer te willen doen... hoe moeilijk soms ook... Enne knap hooreten koken met C op je arm. Ukkie nogmaals veel succes meis! Kimm jammer dat niet doorgezet heeft! Maia het gaat idd snel! Jammer dat hij vannacht niet wou slapen Hier redelijk geslapen, tussen de voedingen door... J en D zijn net opgehaald door opa en oma en gaan dagje naar Ouwehands dierenpark. Dus dagje alleen met me kleine mannetje. Straks even naar de stad voor cadeautje voor me meisje, die volgende week vrijdag alweer 4 jaar wordt. Maar nu eerst ff rustig wakker worden, ontbijten en douchen.
@ ukkie: succes vandaag meis!! @ shaar: wat doe je sochtends vroeg met een rijstkoker dan ?! Hoop voor je dat t nu goed gaat met de flesjes, wat ook nog wel eens wil helpen is de speen iets losser op de fles draaien Nou ik heb gisteravond een heel onrustig mannetje gehad door de krampjes, zo sneu! Had hem na de voeding om kwart over 8 in bed gelegd, maar iedere keer begon hij hard te kreunen, liet hij een knalscheet, viel z'n speen uit en begon hij keihard te huilen heb hem 4 x geprobeerd in z'n bedje te troosten, maar dit is zo zwaar voor mijn lichaam dat ik hem uiteindelijk maar bij me in bed moest nemen. Zo zijn we uiteindelijk samen in slaap gevallen. Werd wakker om half elf van Nick die net thuis was en een foto van ons maakte omdat we er zo schattig bij lagen Om elf uur werd Quinten wakker en heeft Nick hem een flesje gegeven en heb ik ff gekolfd. Meneertje klokte gewoon weer 150 cc weg! Klein hongerwolfje! Om 4 uur kwam hij vannacht pas weer en ook toen had hij weer last van z'n buikie, gelukkig was Nick er nu om hem te troosten. Hij is weer gaan tukken, maar om half 6 had hij weer zown pijn en ook Nick was op dus hij heeft hem maar naast zich gelegd... Doen t eigenlijk liever niet snachts, maarja als hij zoveel pijn heeft moet je toch wat. Ben sinds gisteravond nu ook aan de venkelthee gegaan en heb hem z'n eerste drupjes Cinababy gegeven, hopelijk werkt t snel en anders gaan we aan de infacol..
Hier een week zonder internet gezeten , bah . Vandaag eerst bij lezen en dan snel weer meekletsen. Met de kleine man gaat alles goed.
@ shaar: haha zo los moet je t nou ook weer niet draaien Dat van die aardappels had ik gelezen, maar de rijst had ik ff gemist dan... Kan je hondje niet gewoon last hebben van stress? Kunnen ze ook uitslag van krijgen volgens mij... @ theertje : fijn dat alles goed gaat met je mannetje! En irritant he zonder internet zitten, hier doet ie t t ene moment wel en t andere moment niet, echt irritant! En ik hoop zeker dat t snel over gaat bij mn ukkie! Is echt zo zielig voor hem!
@Shaarr: daarom heb ik Floradix gekregen... Van de pillen kan je moeilijker naar de wc... Mijn darmen doen het al niet zo goed en na een KS... Nou ja, Floradix dus. Gynaecoloog belde vanmorgen met de uitslag; hb van 8,5! @SM: het was geen moeilijke maaltijd hoor. Hoefde niets te snijden oid. Groenten de pan gooien, woksaus er bij, noedels koken en klaar! Goed dat je een beetje op jezelf let. Je kindjes hebben alleen jou, dus jij moet zuinig zijn op jezelf. @Engeltje: wij slapen ook in principe niet met Camille in bed. Maar als ze zo last van haar buik heeft en zo zielig is gebeurd het toch wel eens. Dan nemen we haar hier in bed en vallen soms ook in slaap. Ik vind kunnen troosten ook belangrijk. Denk dat je het goed gedaan hebt gisterenavond. Hier werkt de (als het werkt) VSM beter dan de Infacol. Camille werkt de Infacol net zo hard weer uit haar mond als dat ik het er in stop. Hier ook een spooknachtje achter de rug. Maar Ohw, wat is het toch een popje!
Balen theertje gelukkig weer inet!!! Fijn dat alles goed ggaat met de kleine!! Of k t zat ben?? Het ene uur wel, andere uur trek k t weer wel prima...! Dus dat wisselt wel heel snel!! K ga nu boven alles maar schoonmaken.wan dan heb k t iig fris ruikend boven!! Meiden k word met de dag nieuwagieriger!! K wil ook kunnen mee praten over bv, huiltjes, krampjes, lief kindje enz enz...!
Hier ook nog even de laatste was gevouwen en schoongemaakt. Daarna weer terug in bed gaan liggen. Helaas hadden wij geen trapleuning en degene die hem deze week zou plaatsen heeft afgezegd dus vette stress want het zou dus kunnen zijn dat we morgen of overmorgen al thuis zijn met ons kleintje! Dus gisteren hals overkop klusbedrijf gebeld en nu zijn ze al vanaf 09.00 uur bezig. Heel fijn met die voorweeen... NOT! Manlief Moest ook nog perse naar een belangrijke afspraak vanochtend dus gelukkig is schoonmoeder gekomen om de mannen te ontvangen en af en toe koffie te brengen. Kan het echt niet opbrengen om met kramp hier gezellig te doen dus heb me opgesloten in de slaapkamer. Slapen lukt niet echt want er wordt om de 20 min geboord in de betonnen muur.. Maar goed ik wil het perse af hebben voor dat de beeb er is. Verder zijn de krampen/harde buike totaal niet in regelmaat dus als het klusbedrijf weg is ga ik eens lekker in bad,kijken of het doorzet. Sorry weer voor dit ego berichtje maar moest het ff kwijt. Gelukkig komt Sm af en toe een kopje thee brengen en kruik verversen ik tref het toch maar!!
wijkverpleegkundige is net weg. Weer wat antwoorden op onze vragen gehad Ook begon ze over inbakeren wat we konden doen. Al vond ik het wat opdringerig. Wat zijn jullie ideeen hierover?
Chybou een makkelijke maaltijd is ook al knap met kleintje op je arm enne dat is ook zeker zo, moet niet teveel willen en zo nu en dan gewoon even laten voor wat het is. Ukkie idd wel fijn dat die leuning gedaan word, alleen minder met de voorweeen. Wel lief van sm dat ze je thee brengt en.nieuwe kruik... Anoniempje ik heb Devin ingebakerd, eerst met hydrofiele doek, later met puckababy, zonder maaide hij zich wakker met.zijn armen, en door de zal sliep hij rustiger en in zijn eigen bedje. B. Is hier ook wat moeilijk met slapen, alleen bij mama is goed. Dus zal de puckababy maar even wassen en dat proberen, miss helpt het hem ook. Vanochtend even met B. Naar winkelcentrum geweest, cadeautjes voor me meisje gekocht en wat boodschapjes gedaan. Net lekker broodje filet.gegeten en nu met een slapende B. Op mijn borst op bed.. Even tukkie doen! Kreeg nog whatsapp vanuit de dierentuin, kids vermaken zich prima
zo. kraamverzorgster is weg. ik zal haar enorm missen, al is het natuurlijk ook erg prettig om weer m'n eigen dingen te doen enzovoorts. Verder heb ik vandaag, na een jaar of 3 van afwezigheid, weer eens opnieuw kennis gemaakt met het fenomeen spuitpoep... jakkes @engeltje: wat sneu he, die krampjes. @anoniempje: tja, als je een kindje hebt dat zichzelf met armpjes o.i.d. wakker houdt, is het zeker een oplossing. maar ik doe het liever niet als het niet nodig is.
Oohh ukkie hoe is het allemaal gegaan dan? Wel al in t zh geweest? Fijn dat je sm lekker voor je zorgt en dat de trapleuningen geplaatst worden..! SuperM oih bijna je meisje jarig wat leuk!! Geslaagd voor cado?? Wat is t geworden?? Oohh kraamzorg weg... naja wat je zegt nu lekker eigen dingen doen en met je gewonnen samen zijn!! K heb de boven verdieping schoon gemaakt. Badkamer doe k vanaaf wel na het douchen..!! K hou giga vocht vast heb me een dikke enkels niet normaal..dus nu met mn voetjes omhoog op de bank. Manliefheeft een baan aangeboden gekregen!!! Vaste uren!!! 4 dagen in de week!!! superrr fijn een echte papa dag!!! En hij verdient meer als wat die deed bij.t oude bedrijf!! maandag gaat ie er heen om eens goed te praten! Maar voor mij is t zo klaar als een klontje!!! Van mij moet ie t doen zekerheid voor ons kleine meisje!!! Naja zo de was in de droger kan k daarna strijken en de rest afmaken!!
Kim jaa vrijdag wordt mijn meisje alweer 4 jaar! Ik heb een assepoester schoolbeker en broodtrommel gekocht, en een clown van play-doh...komt nog wel wat bij maar wat weet nog niet... Haha Super dat je mannetje straks een papa dag heeft Enne jij ook beetje rustig aan je?! Maia tis altijd jammer als ze gaan, maar ook fijn je eigen dingen weer te gaan en kunnen doen Spuitluiers heel herkenbaar!
Super leuk!!! 4 alweer! Gaat hard hè!?? Ja k lig nu op de bank. Mn enkels waren wel erg dik! Jaa hij zou zowiezo een papa dag doen maargoed met 0 uren contract is dat wel pittig! Want wat brengt de rest van de week?? Nu heb je gewoon echt zekerheid .. tenminste als die die baan aanneemt!! Heb heel erg laten doorschemeren dat k heel graag wil dat ie het doet!! Dat zal mij zoveel meer rust geven..!!
@ukkie: soms is het even lekker om van je af te mopperen over trapleuningen... Trouwens, mij lijkt het niet fijn dat je met je voorweeeen in bed ligt en ze ondertussen in het beton aan het boren zijn. Dat trek je dan net even niet. Maar ja, af is af... Nog eventjes en je bent mama. Dan ben je ook wel moe, hormonaal en niet topfit, maar op een hele andere manier. @kim: komt goed! Over een paar dagen hoor je ook bij de mamaclub en kan je overal over meepraten. Ik kan me zo goed voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Dat was ik ook! Toen ik haar uiteindelijk voor het eerst zag leek alles te kloppen en was het alsof ik haar al talloze keren eerder heb gezien. Ik weet niet hoe andere meiden dit ervaren hebben, maar het leek alsof ik een bekende in mijn armen sloot.