Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx dames!!!
    Jaa k had dat met de 3d echo!! Dat k dr leek te herkennen ofzo...!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het gaat idd erg hard... nog weekje psz en dan gaat ze naar de basisschool :$ mijn kleine meisje wordt groot!!

Zal idd nu meer rustgeven, als je die zekerheid van die 4 dagen hebt!!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Shaar hahah moet er wel beetje omlachen.. denk niet dat je daar erg gelukkig van wordt!

Enn ja gaat super hard!! Ze is ook zo wijs en kletst letterlijk de oren van me hoofd, hoewel dat ook wel gezellig is!! :)

Chybou het was idd alsof ik hem al heel lang kende! En dat had ik bij de andere ook... het voelde ook meteen al zo vertrouwd, alsof hij er altijd al geweest is... Bij Jaylinn had ik dat ook al meteen, bij Devin trouwens ook!

En ook ik kan mijn ogen niet van me kleine ventje afhouden hoor! Hij is lekker aanhankelijk, wil vandaag ook alleen maar op zijn buikje op mijn buik/borst slapen! Vanmiddag zelf een klein tukkie gedaan... wasje in droger gedaan en wasje opgehangen... meer eigenlijk niet *schaam-schaam* Maar morgen weer een dag!!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi shaar :p auwwww denk k!! ;)
    K opzich wel zin, maar manlief wilt echt nie meer. Hij is bang!! Kzeg t wel vaak en we hebben er de grootste lol om :p maar goed verder gebeurt er niets! ;)

Basisschool alweer!!! Jeetje miena!! Enneuuh lekker boeien die.schoon de was ;)
    K moet eik ook naar zolder om de was in de drager te.doen maar ligook nog.steeds.op de bank... doe t strax.wel.een x in de droger!! ;)

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Shaarr, wij weken hier alles schoon met heel heet water en spoelen het daarna nog na met heet water. Maar spruw komt meestal doordat iets wat in zijn mondje is gekomen in contact is geweest met ''hand'' zeep

@ Chybou, Heb zelf de mama tabletten van de etos gehaald, zit alles in wat je extra nodig hebt tijdens de bv. Maar ik laat binnenkort weer bloedprikken om te kijken of ik geen bloedarmoede heb. En het gevoel van een bekende in de armen sluiten had ik ook :D, Had het gevoel alsof ik D.ean al jaren ken :p

@ Shaarr, vreselijk he :p, hier ook al een tijdje weer zin in seks en baal zo dat het niet mag :) Manlief vind het ondertussen ook erg vervelend :p ;)

Even trots momentje, vanmiddag met D.ean naar het consultatie bureau geweest, D.ean moet zowiezo 100 gram per week aankomen, maar hij houdt zich aan zijn eigen schema en is in 1 week 300 gram aangekomen! Hij weegt nu 3420 gram en is alweer 50,5 cm lang!

Verder gaat het met mij ook steeds beter :)! Nou heerlijk met D.ean onder de douche :p Fijne avond allemaal!

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Even een berichtje vanuit het ziekenhuis. De katheter zit er inmiddels een klein uurtje in. Het inbrengen was niet pijnlijk maar laatste half uur begint m'n buik flink te rommelen. Ik hoef gelukkig niet de hele tijd aan Ctg dus kan gewoon rond lopen. Wel heb ik continu het gevoel dat ik moet poepen en plassen. Ze ligt echt net r hoofdje te draaien of het zijn flinke voorweeen.. Als de ballon er vanavond of vannacht uitgaat gaan ze helaas niet verse maar breken ze morgenvroeg pas de vliezen. Waarschijnlijk ivm drukte maar ze zeggen mij omdat ik er al een hele dag op heb zitten en morgen fitter ben.
    Dus maar even afwachten.. Het irritante is dat de pijn continue is en niet komt en gaat,hoopt dat t snel of zakt of volledig door gaat zetten.

Ik hou jullie op de hoogte

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    succes meis!! de duimen draaien voor je!

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ukkie, succes! Neem je rust zover het nog kan!

SM, paar blz terug was ik echt jaloers op je... Over dat je zo geniet van het geven van BV. Ik kolf helaas nog steeds. 1 keer aangelegd, gelijk alles weer open. Dus ik kolf nu door tot alles goed dicht is. Ik wil er ook zo graag van genieten! BV geven doet nu pijn en kolven neemt alleen maar veel tijd en geeft ook nog niet eens genoeg voor Fer.re..

Gek hé, wat gaat de tijd snel! Fer.re is vandaag alweer 14 dagen oud :D en 74 minuten ;)

9. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Ukkie, zet hem op!

@ Shaarr, Hihi :D. Vind het ook erg fijn om te weten dat D.ean het zo goed doet :) Ik heb van het zh Dettol meegekregen ;) en gebruik zelf ook nog 70% hand-alcohol erbij. Dus alles word hier goed gewassen. Maar vermoedt dat het door de flessenreiniger komt. Ga morgen ook meteen een nieuwe halen.

@ Godinn, jij ook al zoveel problemen met bv :(. Ik ben ook wel een beetje jaloers op Sm :)

Merk na vanmiddag na het starten van de medicatie dat deze de pijn wat verlicht voor D.ean Hij is minder onrustig :)

Verder gaan we morgen met z'n 3tjes een dagje naar mijn schoonouders. Met een beetje geluk is het mooi weer en kunnen we daar een stukje wandelen :)

En even een blij momentje! Ik hoef vanaf vannacht er niet meer alleen uit :D! Manlief heeft geen nachtdienst meer (tot over 2 weken..) Kan ik na 30 min. weer lekker slapen! Jammer is wel dat ik afgelopen week heerlijk genoot van het D.ean de fles geven en nu doet manlief dat en ondertussen kolf ik. Nou heerlijk op de bank zitten, D.ean ligt heerlijk in de box te slapen. (op de slaapkamer is het 15 graden.

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @shaarr.. 'mag' jij elk uur gewoon aanbieden als ze wilt?

Wij hebben duidelijk te horen gekregen dat hij echt 3 uur moet wachten tussen de voedingen. Ook al drinkt hij 50cc mag hij pas na 3 uir weer. Vind t zo raar.. En daarop kregen we advies om in te bakeren zodat hij meer uren tussen de voedingen zal laten..

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik schrok ook van die vrouw vanmiddag haha. Ze begon over inbakeren en ik had zoiets van 'zo onrustig slaapt hij niet'. En J.ulian heeft ook momenten op de dag dat hij kleine beetjes drinkt en vrij snel om nieuwe vraagt. Die vrouw zegt : max half uur over flesje doen, anders pech en 3 uur later weer. Nou ik volg toch echt mijn eigen gevoel ook. Als hij keer om 2 uur weer komt dan krijgt hij een beetje.

Hij mag nu max 120cc zei die vrouw maar dat heeft hij maar 1 keer gehaald. Hier ook vaak rond de 90, soms 105.
    Hier ook geen regelmaat, ik volg hem en komt vanzelf. Vannacht heeft hij 5 uur doorgeslapen, hopelijk straks weer hihi.hij heeft net 70cc op en slaapt terwijl ik dit typ op mobiel lekker op mn borst :)

Soms wel moeilijk hoor! Vk, kraamhulp en deze wijkverpleegkundige zeggen allemaal andere dingen. Gelukkig deze vrouw maar 1 keer :p

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    zet um op ukkie :D:D Ik hoop dat het lekker aant rommelen is en dat vannacht je kindje op je buikie ligt:D

Hier lekker uit eten geweest met manlief naar de wok!! ;)
    Nog ff samen.. we roepen nu al een week of 3, dit is onze laatste keer met zn 2! ;) maar die vlieger gaat tot nu toe nog steeds niet op!!

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben het zo zat.. ik wil onze dochter uit me buik!!!!
    :(

echt niets dat helpt he? pfff...

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ shaar wat vervelend! Misschien morgen even bellen wat je hiermee het beste kan doen? Kan me voorstellen dat je er enorm van schrikt en dat je daardoor tegen het voeden op ziet. Maar er zal vast een goeie oplossing voor zijn en komt zeker goed! Liefs!

@kim nou de pijn is hier gezakt dus ben flink gaan wandelen op de gang. Meteen daarna behoorlijk wat slijm verloren (met bloedslierten) dus ik hoop dat het iets doet! Vannacht zal ze denk ik niet komen gezien ze niks gaan opwekken als de ballon er snachts uit valt. Ze willen echt dat je rust neemt en er de zaterdag voor uit trekt. Kwam net de gyn tegen op de gang en vrieg zich af waarom ik nog rond liep. Dus ik zeg misschien doet het wat en word ik er beetje moe.. Nou die ballon doet zijn werk wel hoor ga maar mooi naar bed, je krijgt morgen nog een zware dag. Ik zal je een slaappil geven. Die hb ik naar even vriendelijk afgewezen, vind het onnodig om daarvoor iets te slikken.
    Ik kan me voorstellen dat je er zat van bent meid, dat ben ik namelijk ook. Had je al een datum bast gelegd voor eventueel inleiden? Dat gaf mij enorm rust..

Nou meiden op advies ga ik dan ook maar slapen. Manlief is net naar huis,mocht ook hier op de stretcher maar ons boxspring ligt beter ;) en we wonen op 5min afstand dus ik bel als er iets gebeurt.

Welterusten!

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker meis!!! Ja ineens heb k t, zo zat ben.k t!! Nee nog geen datum voor inleiden. Als er maandag nog niets is dan moet k woensdag aan de scan en echo in t ziekenhuis. Die laatste loodjes zijn echt t zwaarste!!!

Pff shaar wat naar, is die spelen te groot ofzó!??

Naja hou maar goed in de gaten...!!

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Ukkie: ik wens je een hele goede nacht, zodat je er morgen vol tegen aan kan.
    @Kim: kan me goed voorstellen dat je het zat bent. En nee, niets helpt (hoewel goede seks vaak genoemd wordt ;) goede seks dus, géén slechte! :p)
    @Shaarr: misschien is dit probleem een goede vraag voor het consultatiebureau? Misschien kunnen ze je adviseren? Camille verslikte zich ook vaak. Fles en borst, dat maakt niets uit. Ligt hier aan het onrustige drinken. Akelig, maar ik heb het idee dat het steeds minder wordt. Ze leert naar mijn idee beter drinken nu ze wat ouder wordt.

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    How beeb heeft t veel te goed daar binnen :( Op zich prima geslapen hoor maar dat ding is er niet uitgevallen :( Had stiekem gehoopt dat ie er gisteravond / vannacht was uitgegaan en dat ik al 3cm ontsluiting zou hebben en dat ze zometeen de vliezen konden gaan breken. Ik moest ook meteen op de bel drukke. Als ik weeen zou krijgen, ook deze zijn helaas niet gekomen :( Waarom wil ze nou niet?!?

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis je weet iig dat ze dit weekendkomt!!! Houu vol!!! Bijna is ze er!!

Dames, is t raar als k vandaag de vk bel om te vragen of k nu wel ontsluiting heb dat ze even langs komen dat k gestript kan worden?? Kheb zo last van mn buik met slapen dat k amper slaap maar geen last van weeen of iets wat daar op lijkt... zou dat raar zijn als k dat vraag??

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee is niet raar! Je kunt het gewoon aangeven waar je last van hebt! En dan gewoon vragen of ze wil kijken of er al wat gaande is en event. kan strippen!

20. Maia

Maia Niet meer actief

@Kim natuurlijk is dat niet raar. Gewoon doen.

@ukkie balen dat het nog niet is doorgezet.

Deel Deze Pagina