helemaal niet ego kim, ik snap je helemaal! hopelijk is er nu wel wat meer vordering daar beneden en kan ze je straks strippen. ik hoop het echt voor je.
Is niet ego hoor! Ik snap je echt helemaal! Je hebt het heel lief volgehouden en nu is het gewoon klaar. Hopelijk kan ze je strippen en als het niet kan hoop ik dat jullie een goed plan kunnen maken over hoe het nu verder gaat.
Auw, maar ook herkenbaar... bij mij lag het ook tot bloedens toe open En bij mij werkte de Bepanthen wel heel erg goed. Calendula van VSM was ook heel erg prettig. Jammer dat dit bij jou niet zo is. Hopen dat het snel geneest.
Kim, ik hoop echt voor je dat er wat beweging in zit! Inleiden is ook niet alles Chybou dank je Lief van je Ze genezen al aardig! En ik had zo net 100cc gekolft! Ik trots Veel plezier anoniempje!
Nee misschien is het niet fijn... maar dit is ook niet fijn... dat je best last heb van benauwdheid en gewoon niet slaapt. inleiden weet je iig dat je wel binnen korte tijd je beebje in je armen heb! ik hoop gewoon heel erg dat als ze strax komt dat ik iig ontsluiting heb! dat had ik woensdag nog niet.. dan weet ik iig dat er wat gebeurt daar binnen! anders word ik er echt nog onzekerder van!!
@ shaar: weet niet of je nutrilon, Friso of een ander merk voeding geeft, maar van nutrilon heb je ook de anti regurtatie. Hier zit de jhbpm al in verwerkt en volgens mij kan die vanaf 0 maanden gegeven worden. Maargoed, vraag t gewoon eerst ff na allemaal
@ Chybou, hoe ben jij toen verder gegaan?? Bij mij doet/deed het zo'n pijn om aan te leggen dat ik er gewoon zenuwachtig van werd wanneer hij begon te huilen.. Dan wist ik dat ik bijna weer moest.. Ik kreeg toen dus de borstontsteking en moest toen gaan kolven van de huisarts en vk+lactatiekundige. Maar ik durf nu al bijna niet meer aan te leggen!
Overdag staat Fer.re gewoon in de huiskamer. 's Middags gaat hij even (met mij ) naar de slaapkamer..
@ anoniempje : hij slaapt overal en nergens op de dag en snachts in z'n eigen ledikantje.... @ godinn: ik vond t ook erg spannend om Quinten weer aan te leggen met t kloofje ( was ook open, maar niet zo erg als bij jou ) en na de borstontsteking. Gewoon aanleggen deed ook echt zeer, net of ze met honderden spelden in je tepel aan t prikken waren, maar met t tepelhoedje deed t bij mij echt veel minder pijn, maar moest wel heel goed opletten dat hij niet een beetje scheef zat hoor! Weet ook niet hoe vaak je je tepels insmeert, maar mij is gezegd t niet vaker als 3 x per dag te doen en ze steeds goed aan de lucht te laten drogen tussendoor voordat de pads er weer op gingen. En zodra t kloofje weg was moest ik ook stoppen met smeren, want anders worden ze te zacht waardoor je weer eerder kans hebt op kloofjes...
@Godinn: ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Deed ik ook en Camille hapte links ook nog eens verkeerd aan. Ze beet als het ware in de tepel. Ik heb toen ongeveer twee weken lang gekolft en gaf alles met de fles. Ik legde Camille af en toe wel aan, maar alleen voor de 'gezelligheid'. Dus niet als ze echt honger had. Inmiddels waren mijn tepels goed genezen. Camille en ik waren handiger geworden in aanleggen. Ik heb toen langzaamaan voedingen die we eerst met de fles deden vervangen voor voedingen uit de borst. Lukte het niet, deed het zeer, enz. dan pakten we de fles. Zo was de druk weg. Het is helemaal goed gekomen. Camille drinkt nu alles uit de borst en mijn tepels zijn helemaal heel!
Nou, k ben gestript!! Deed zeeer maar er was iig ontsluiting! Een vingertop! Dus 1cm? Hopelijk doet t wat!!
Kim wel fijn dat ze heeft kunnen strippen!! Hoop dat het wat gaat doen en je snel van je meisje kunt genieten! Chybou petje af hoor dat C. nu helemaal aan de borst gaat na jullie start... Heb.genoeg mama's zien afhaken vanwege die redenen/start. Godin kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Geef het even tijd om te genezen en dan kun je het altijd proberen zoals chybou gedaan heeft,.gewoon voor de 'gezelligheid', dan is er ook geen druk dat hij hongerig is. Sterkte meis, hoop dat snel geneest!! Hier mijn kleine ventje weer lekker in bad gedaan, ruikt nu weer lekker naar zwitsal ipv spuugjes. Hij spuugt behoorlijk veel, dus toch maar ff in de gaten houden. Hij slaapt ook weinig en onrustig, zo zielig. Nu ligt hij op mijn borst te slapen.
Ok Engeltje en Chybou, dus er is hoop! Ik hoop echt dat het goed komt! Succes Kim!! Fer.re huilt weer om eten.. 2 uurtjes geleden net 120cc bv gehad (uit de fles) Maar hij is echt heel duidelijk! Hij krijgt nu dan toch maar weer 60cc.. Nu fv, jammer genoeg!
Ja er is echt hoop hoor meis! Neem er gewoon rustig de tijd voor! Ik ben zelf absoluut niet van het aanmodderen en had zelf zoiets met bv van lukt t niet, dan gewoon echt niet! En ik geef t nu dus echt met veel plezier! En je kleintje weer honger, kan aan t clusteren zijn nu he, om te zorgen dat je meer bv krijgt, misschien toch ook proberen te kolven als het lukt? Quinten heeft nu om half 6 voor t laatst gedronken en ligt nog lekker te tukken in bed. Normaal krijgt hij eerst nog voeding voor hij echt naar bed gaat, maar heb t nu dus een keertje niet gedaan, want hij heeft al 6 voedingen op vandaag en wil niet naar 8 toe eigenlijk. Eens kijken dus hoelaat hij nu komt en hoe de nacht nu verder gaat verlopen. Hopelijk met in ieder geval een stuk minder krampen. Hij heeft t vandaag nog wel een paar keer gehad, maar niet zo erg als vannacht gelukkig. Heb trouwens 2 x kunnen voeden zonder hoedje vandaag, echt fijn!! Nu wel m'n tepels goed in de gaten blijven houden Oh en hij is vandaag van z'n buik naar z'n rug gerold echt niet normaal! En hij pakt steeds m'n vinger en stopt hem bewust in z'n mondje, de knappert!
Heb inderdaad maar weer gekolfd. Heb nu niet genoeg voor de volgende voeding want hij dronk 120 cc. En heb maar 50cc kunnen kolven.. Zo, knap zeg Engeltje! Gaat snel zeg! Ik ga samen met Fer.re op bed. Eens even kijken hoe lang hij nu door slaapt. Welterusten en meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes!!!