@ Shaarr, inderdaad even moeilijk gaan doen maandag en niet meer weggaan voor je fatsoenlijk antwoord hebt! @ Ukkie, gefeliciteerd met L.isa! Geniet lekker van je gezinnetje! @ Kim, jammer dat het strippen niks heeft gedaan, maar gelukkig heb je wel goed geslapen! Nu maar hopen dat het strippen morgen wel wat doet! @ Godinn, logisch dat je kwaad bent! Niet zo slim van je mannetje.. Misschien de volgende keer een kookwekker zetten. Trots momentje! D.ean heeft vannacht 5 uur geslapen ! Ik ga morgen maar weer naar de HA bellen, heb sinds vannacht pijnlijke steken onder mijn borst die niet weg trekken (heb geen volle borsten, geen harde plekken) Maar o wat doen die steken pijn, voel me sinds vannacht ook echt niet goed! Heb het weer ijs en ijskoud, heb met een kruikgeslapen en extra deken. Ben benieuwd wat er nu weer uitkomt!
Zo wakker als hij vannacht was, zo diep slaapt J. nu. Zit bijna 4 uur tussen met zijn voeding, dus toch maar wakker maken zo
Jeetje dat is schrikken!! Hier heeft ml wel eens een woningbrand meegemaakt dus dienst heel secuur met dat soort dingen!! Ben vandaag naar ikea geweest!! Ga k daar naar de wc.... allemaal slijm aan mn wc papiertje!!!! dus misschien wel een deel van mn slijmprop!! Zou t een teken zijn dat t binnenkort gaat beginnen???
Kim zou zomaar kunnen. Hier ook dag na strippen veel slijmverlies, uiteindelijk bij mij wel begonnen. Spannend! Wel fijn dat ie goed hebt kunnen slapen. Hier vandaag met hulp van me moeder, huisje opgeruimd, en schoon gemaakt. Alle wasjes ook weer weg,.heel fijn een opgeruimd huis . Nu bij me ouders.en zometeen lekker pasta eten. Dan vanavond me ventje weer lekker badderen en dan lekker vroeg naar bed.
@kim: ik hoop voor je dat dat het begin is! @godinn: jeetje wat schrikken zeg. balen ook van je spullen maar toch, gelukkig dat het alleen maar deze spullen zijn. hier een rustig dagje, vanochtend kwam hij even om het uur, maar vanmiddag zat er weer netjes een paar uur tussen. verder een rustig dagje eigenlijk vandaag.
@ Kim, hier na het strippen ook veel slijmverlies gehad, hoop dat het begonnen is meis! Ik ga zo D.ean lekker in bad doen en dan slapen, morgen naar de HA bellen en daarna door naar mijn oude school, D.ean laten zien Fijne avond allemaal!
MK Hier ook steken in en rond mijn borst! Zou het door die ontsteking komen? Ik dacht zelf aan spieren, ivm vreemde houdingen met voeden en kolven? Bij mij zijn het wel echt korte steken. Spannend Kim! Zodra ik slijm verlies had, was Fe.rre er ook binnen en paar uur.. Ferr.e zijn huil uurtje is begonnen. Hij heeft net 130cc gehad. Maar hij blijft onrustig.. Was gisteren rond deze tijd ook zo..
@ Godinn, bij mij zijn het ook korte steken. Heb geen idee, ik bel morgen naar de HA en dan hoor ik het wel. Hoop wel dat de ontsteking gewoon voorbij is! D.ean is net weer rustig van zijn onrustige uurtje, had 120 cc weg gedronken, en had toen meteen last van darmkrampjes. Nu ligt hij rustig in de wieg en manlief en ik zitten heerlijk beneden te genieten van een broodje carpaccio (al vind ik het erg moeilijk om D.ean niet bij me te hebben )
@Miepkip en Shaarr: ik heb ook regelmatig steken in mijn borst, maar ik heb helemaal geen borstonsteking gehad. Bij mij lijkt het iets met de aanmaak van voeding te maken te hebben. Doen jullie borsten ook zeer als je het koud hebt? @Kim: hoe is het meis? Blijkt Ikea de grote 'zetdebevallingingangtruc' te zijn? Ik hoop het zo voor je! Camille is de hele dag zo onrustig. Veel buikpijn. Ze slaapt bijna niet. Gelukkig huilt ze maar weinig, maar soms geeft ze ineens zo'n gilletje. Sneu. Ze wil bij me liggen, als ik haar even wegleg raakt ze helemaal overstuur. Ik hoop zo dat ze zodadelijk in slaap valt, maar dat hoop ik al uren! Lieve moet vanavond werken en moet morgenochtend vroeg weg. Ze heeft twee dagen cursus voor haar werk. Het is niet in de buurt dus ze moet in een hotel blijven slapen. Ze komt dinsdagavond pas weer terug
Oohh balen dat lieve moet werken en een nachtje weg moet blijven... pff knuff Nee hier is verder niets meer aan de hand.. om 1400 had k mn slijm gespot, en daarna niets meer eigenlijk... morgen ochtend vk bellen en afspraak maken om weer gestript te worden... en woensdag zh voor ctg!!! K ben de enige nog niet oktober mama volgens mij of nie???
@Kim: Ik heb het lijstje nog maar eens opgezocht... Het lijkt er wel op dat je, van de actieve schrijfsters, de hekkensluiter gaat worden... Iemand moet de eerste en de laatste zijn... Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen 21-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 26-10 Elleke74 - 1e kindje - 38 jaar - jongen 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram 25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm 03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht 04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram 06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm 07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm 09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm 10-10 Super Mummy - 03.20 uur - B.odhi - 3670 gram 12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm 12-10 Godinn - 18.30 uur - Fe.rre F.olke - 3720 gram 12-10 Baileyy - tijd - Niek - 3660 gram - 51 cm 14-10 Sammie - 16.40 uur - S.carlett O.m.ilia E.lizabeth - 3750 gram 15-10 Shaarr - 02.51 uur - J.alee.sa - 3370 gram 15-10 Anoniempje2011 - 07.24 uur - J.ulian - 3900 gram 19-10 Maja - tijd - Tim - gewicht - lengte 20-10 Pleuni - 18.30 -V.igo - gewicht - lengte 26-10 Ukkie - tijd - L.isa - gewicht - lengte
Jaa idd!!! naja die laatste ben k dan idd!! Hoop iig dat ze nog wel in oktober geboren mag worden!! Ben benieuwd of k morgen al wat meer ontsluiting heb!! Hopelijk gaat t deze x na t strippen wèl dorzetten!! Kga morgen ochtend vroeg gelijk bellen!! En zo'n slijmprop verliezen zegt ook niets hè?
Heyy dames nog even een korte update. Gisteren heb ik een bloedtransfusie gekregen aangezien ik teveel bloed had verloren tijdens de operatie. Daarom dus ook nog een extra nachtje in het ziekenhuis. Best pittig want ml mag boet blijven slapen. Dus dan sta je er redelijk alleen voor. Gisteren voor de transfusie geen goede nachtrust gehad( eerste nacht met L dus veel wakker,vaak aanleggen etc) Volgende ochtend wist ik nog niet van jet bloe dus ben gaan douchen toen ml kwam. Eenmaal onder de douche was ik m'n handdoek vergeten dis druk op de rode knop. Ze waren me al aan t zoeken want ik mocht met die waardes nooit alleen douchen. Maar ik was al half klaar dus daarna bekaf!! 2 bezoekers gehad op hele dag, zijn moeder broer en zus en mijn vader met zus,de rest van de dag met z'n drietjes. Gezien ze zich vaak meldt en zusters niets altijd tijd hebben zal ik vast een aantal keer verkeerd aangelegd hebben,want ik heb vet pijnlijke tepels! Heb vannacht dus ook echt iedere keer gewacht op de zuster zodat zij haar even goed aanlegt (nog steeds auw maar moet beter gaan straks) ook pass gekregen die ik in de koelkast kan doen en na het voeden er even op kan leggen. Gebruiken jullie dit ook? En restje melk over de tepel uitsmeren. Ik hoop dat het helpt want ze geniet er zo van en heeft flinke poepluiers dus de melk is er! Even door zetten dus. Rond 11 mogen we als t goed is naar huis!!! Dus vanmiddag heb ik tijd om alles even bij te lezen en op jullie te reageren. Nu alleen ff via iPhone. Liefs ons
Kim hopelijk kan ze je vandaag nog strippen en heeft dat wel effect!! Ukkie jeetje meis dat is heftig!! Rustig aan doen hoor! Wij lopen niet weg . Hier een rommelig nachtje gehad. B. was na voeding van half 8 in slaap gevallen. Ook ik viel vrij vroeg in slaap... vervolgens werden we samen wakker rond 0.15 en vanaf dat moment vond meneertje het schijnbaar nodig om, om de 2 uur te willen drinken... Gelukkig vandaag rustig dagje en hoeven we de deur niet uit. Vanaf morgen gaan kids weer naar PSZ!
@ Ukkie, gefeliciteerd met je dochter! Ikwas ook ruim een liter bloed verloren en kreeg ook een zak bloed. Maar als ik alleen maar ging zitten ging ik alweer van mn stokkie. Raar dat ze je zo aan je lot overlaten dan. Je ligt toch niet voor niks in het ziekenhuis?? En gewoon voor jezelf opkomen hoor! @ Kim, hopelijk zet het toch snel door meis! Tzou wel leuk zijn als het een oktoberbaby wordt! Manlief is sinds vandaag weer aan het werk, moet nu dus alles alleen doen. Heb zo'n voorgevoel dat het heel erg zwaar gaat worden. Ben nog steeds heel erg moe en sta snel te trillen op mn bene als ik haar moet verschonen.. Heb ook sinds gister ineens harde plekken in mn borst. Is dit een beginnende borstontsteking? Hij wordt ook niet meer zo mooi zacht na de voeding.. Pijn doet het dan weer niet.
Jeetje ukkie!! Heavy!! Maar jullie meisje maakt t goed?? Vervelend dat je zo'n last van je tepels heb!!! En de nachten zonder manlief lijken me ook niet fijn!!! Sm lekker rustig aan doen vandaag dan?? Hier werd manlief om half 6 uit bed gebelt dat ie moest werken. Een spoed levering!!! Dus die is al lang en breed weg!! Kan vk om 9.00 uur bellen En dan hoor k wanneer k weer gestript kan worden. K wil na 1e, want dan kan k mooi nog ff langs van asten. Die is op maandag pas om 1300 open. Daar was van alles in de aanbieding dus wil k nog wel even kjken!!! Redelijk geslapen! Niet heel erg lekker veel wakker!
jammer dat het nog niet is doorgezet kim. @sammie: had op de plekken ook al in het andere topic gereageerd. tijdens een voeding gewoon wegmasseren dan hoeft het zeker niet van een borstontsteking te zijn, hoort erbij. @ukkie: heftig hoor zoveel bloedverlies. en ja, moeilijk he in het begin dat aanleggen, hopelijk gaat het snel beter. hier doen m'n tepels nog steeds pijn, niet meer met voeden, dat gaat nu wel, maar ik moet er niet aan gaan zitten. hier een korte nacht gehad, meneer was van 0-4 wakker ongeveer. hij heeft volgens mij last van de melk, als we hem neerleggen komt het omhoog. nu het bedje ook maar wat hoger gedaan aan het hoofdeinde en dat lijkt iets te helpen. verder moet ik zelf straks even naar de dokter, heb uitslag op/om mijn mond al een week en het gaat niet weg, wordt alleen maar erger, dus hopelijk heeft die er iets voor want ook geen idee of het besmettelijk is voor Tim. moest ook meteen langskomen toen ik zei dat ik een pasgeboren baby had.
Ooh ben benieuwd wat de doc zegt maia!!! Krentenbaard ed. Zijn idd besmettelijk voor een beebje..! Hoe gaat t ver der sammii?? Balen dat je man weer moet werken!!! K moet om 1400 in de praktijk zijn vanmiddag dan word k.weer gestript. Mids er geen bevalling tussen komt! Nou voorlopig sta ik boven aan de lijst van de eerste die officieel zou moeten bevallen!! Dus tis wel een x goed
Spannend Kim! Hopelijk helpt het strippen nou toch echt!! Tgaat hier redelijk. Mn lichaam heeft echt tijd nodig om weer te herstellen, veel meer dan beebje voeden deed ik dan ook niet. Luiers verschonen is al veelste inspannend daarna sta ik te hijgen als en trillen als een paard en krijg ik toch zon drukkende pijn beneden dat ik amper kan staan. Maar ja, nu moet ik toch echt doorbijten want ik kan haar niet met een vieze broek laten lopen heel de dag..