Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja ze waren te zien, maar ik voelde ze niet, dus waren lichte bewegingen.
    Nu voelde ik hem net ook weer schuiven... gelukkig!
    Ga zo kruikje maken en lekker op bed tv kijken, afwachten maar wanneer de kleine vent er klaar voor is!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Whahaha goed idee dames :p moet er niet aan denken en dan minimaal 3 uur per dag:$

Super Mummy, hopelijk gaat ie snel weer ff een feestje bouwen in je buik! Maar wel fijn dat het allemaal goed was.

Godin, begrijpelijk hoor meid! Nog heel ff en dan heb je ook verlof :)

Hier nog steeds hetzelfde als gister avond, al is de pijn ietsje afgenomen. Morgen weer naar de VK en daar heb ik toch zo geen zin in!
    Het liefst ben ik gewoon de hele dag lekker thuis..

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ super mummy, doe rustig aan zou ik zeggen

@ Chybou.. gefeliciteerd met jullie dochter!

@ hier .. Ik wil ook bevallen!! Ben het zo zat, voel me vandaag echt even heel erg zielig :p heb een rotdag, ben moe, nergens zin in en manlief is om die reden volgens mij ook niet zo blij met me vandaag :D horrormoontjes vandaag :D

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: kan je niet vragen of de vk anders een keertje bij je thuis komt omdat je jezelf niet zo goed voelt?

@ anoniempje: hopelijk heb je morgen weer een betere dag!

Pff heb net nog ananas op, maar kan nu echt geen pap meer zeggen hoor!
    Hebben jullie trouwens ook dat je weer kwaaltjes krijgt die je in t begin ook had... Zit sinds een paar dagen echt helemaal onder de puistjes bijv, of ben ik nu weer uniek? ;)

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje,
    Moet me gewoon niet zo aanstellen denk ik ;) en gewoon gaan.

Ik heb geen kwaaltjes van het begin eigenlijk..

6. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje jij bent uniek dat weet je toch hahaha.
    Nee ik heb er geen last van gelukkig en eigenlijk heb ik nergens geen last van hahaha.

Ff wat anders kijken jullie ook naar de vierling?
    ik vind het zo een meesterlijk programma hahahah wat zijn die dom zeg.
    helemaal top

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    ***** Breek in *****

Als ex oktober mama wil ik jullie allemaal suc6 wensen met de laatste loodjes! Weet uit ervaring dat het wachten lang kan duren. Nog even en dan mogen jullie gaan genieten van jullie baby's.

Ben zelf inmiddels alweer 20 weken zwanger van een gezonde uk (gister de echo gehad :D) en hoop rond 10 februari weer mama te worden!

Liefs girafje

***** Breek uit *****

8. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Hoi girafje,
    Wat een goed nieuws gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat en dat je je eigen ook goed voelt.

9. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @girafje wat leuk dat je een berichtje plaatst en wat een goed nieuws! Gefeliciteerd geniet van je zwangerschap!!

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dankje Giraf. Lief :)

Jullie allemaal dikke thanks voor de opbeurende woorden. Ik moet ook niet zeuren.. Moet blij zijn dat het bedrijf zo goed loopt..
    Hebben jullie geen last van jullie kont/stuitje? Doet echt zeer..

Hier geen gefriemel ;) Moet er niet aan denken!
    Ook geen last van andere kwaaltjes. Behalve mezelf zielig vinden haha!

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @godinn echt diepe respect voor jou hoor.
    Ik ben blij dat ik met verlof ben ik had het echt niet meer vol kunnen houden.
    Die pijn aan je kont/stuitje herken ik wel heb ik ook als ik een hele tijd heb gezeten op een bepaalde stoel of in een bepaalde houding.
    heb er alleen helaas geen tips voor.
    maar nog eventjes doorzetten...

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingearts dat zegt niets hoor dat ie nog niet ingedaald is, was bij mij ook tussen de 37 en 38 weken. Daarnaast dalen sommige pas in op moment dat je moet bevallen.
    Dat blauwe plek gevoel kan daar van zijn maar die gaat er niet perse van over hoor. Ik heb hem nog steeds;)

@engeltje nee en hij zal ook wel niet komen vannacht maar leek me gewoon erg typisch.

@godinn als het toch zo makkelijk ging haha ;)

@theertje mja kan zijn dat je doorsukkelt maar je zag bij mij maar binne week word ik opeens ingeleid. Dus wat dat betreft zegt dus niets. Hoop in ieder geval dat je de klachten niet hebt, want dat is pas echt vervelend...

@tepels dat hele gedoe met tepels en troep. Hoe weten ze uberhaupt dat dat werkt ze hadden het erover dat je het echt voor uren en dagen gedaan meot hebben. Welke idioot heeft dat ooit gedaan en overleefd? AU! Daarnaast blijft altijd zo dat als de kleine er nog niet klaar voor is al die dingen toch geen zin hebben... tegenstrijdig dus..

haha ik kan blind typen en met één hand typen met mij komt het goed:p
    Krijg wel straks andere telefoon...dus dat word wel nog even wennen weer:p

@godinn het is ook zwaar zeker met je lange dagen. Daarnaast zijn die laatste dagen voor je verlof altijd het zwaarste. Ze deden mij denken aan de laatste dagen voor vakantie. Je weet dat het eind nadert en opeens lijkt het dan nog zwaarder en langer duren.
    Ik heb al weken last van mijn kont en stuit... zo irritant. Alleen lekker douchen werkt er goed tegen en kruik soms ook beetje.

@super mommy, in de gaten houden dan. Hopelijk zet het bij jou ook snel door!
    Bij mij stuiterde op de ctg de kleine alle kanten op en voelde er bijna niets van? echt stom..
    Kruikje doet vaak wel wonderen tenminste bij mij kwam ie dan wel

@anoniempje.. leuk die dagen idd. Manlief moet niet zeuren maar je juist beetje opvrolijken...

Ik heb weer rekgevoel op mijn buik. Mijn huid is het zo zat. Dus net maar weer lekker ingevet.
    Heb allemaal broodjes en lekkers gemaakt (alsof we dagje uit hebben morgen:p) maar heb nu al trek in het lekkers... handig of niet:p
    Manlief is net naar zijn werk, is om 3 uur weer terug. Ben benieuwd of ik tegen die tijd al geslapen heb?? Denk dat ik zo gewoon vast op de bank neerplof en wel zie hoeveel uurtjes me wel en hoeveel niet lukken..
    Begin nu wel langzaam wat zenuwen te krijgen. Voor de bevalling zelf nog niet zo, ik kan me er compleet geen beeld bij schetsen dus laat staan dat ik er echt zenuwachtig voor kan zijn. Maar wel dat ik daarna weer naar huis ga, ja en dan?? Hihi de eerste nacht vooral lijkt me eng. Mja ook das gezond, maar dat zit me nu beetje in mijn hoofd:p

13. Maia

Maia Niet meer actief

@SM: lekker rustig aan doen!

@girafje: dank je :)

@godinn: je zeurt niet hoor! ik vind het nog hartstikke knap van je, ik had het echt niet getrokken tot 36 weken doorwerken.

@blackie: hoe laat moet je je morgen melden?
    en ik kan me de eerste nacht met Fleur nog wel herinneren, stond om de paar minuten over haar bedje gehangen om te kijken of ze nog wel ademde :D heel gek is dat.

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maia moet morgen om7 uur zijn. Lekker vroeg dus . Gelukkig!
    Ik zal voor die tijd wel berichtje sturen dan hoeven jullie niet bang te zijn dat de kleine zich vannacht zelf heeft aangeboden, wat ie toch niet doet maar weet hoe makkelijk we dat denken als iemand lang stil is;)
    Ik vind idee gewoon eng, of dat kwa wel en niet ademhalen is dat weet ik niet maar gewoon wat moet ik doen en wanneer en mja die dingen.

Jemig wat is dat joch actief! Zo moest er even uit... die denkt neem het er nog even van nu kan het nog:p

15. Maia

Maia Niet meer actief

dat is lekker vroeg.

en het is ook eng. Wij kwamen 's avonds thuis, dus hadden ook geen kraamzorg meer en dan sta je daar met z'n tweetjes, kind in de maxi cosi. Hadden echt zo dat "en nu??" gevoel. Gelukkig kwamen mijn ouders/schoonouders dus m'n moeder heeft geholpen met het bedje opmaken, Jan mocht de luier verschonen enzovoorts. Was heel gek.

we hebben trouwens vandaag luiers gekocht, was het laatste dat we nog moesten. Jeetje wat zijn die dingen klein als ik ze vergelijk met maatje 5 dat Fleur heeft hihi

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Chybou gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe alles is gegaan.

Blackie; heel veel succes morgen. Zou wat zijn als ie zich vannacht zelf meldt hè Hihi maar komt vast helemaal goed.

Godin; idd respect hoor. En zeuren doe je niet, je gevoel delen is toch waar dit hier voor is :)

Tepels; poeh drie uur vind ik erg wel hoor. Ik wacht nog wel ff dan. Heb ook nog genoeg te doen en ben het nog niet zat. Wat natuurlijk niet betekend dat ze niet eerder mag komen ;)

Vandaag heerlijk naar de Spa geweest. Heb onder andere ook een viermaster gehad dus wie weet helpt t , maar denk echt dat moeder natuurlijk lekker zelf bepaald.
    Maar ik heb in ieder geval genoten!! Zo lekker ontspannen!
    En toen ik thuis kwam lag er een kaart ol me te wachten van m'n vriendinnen met de mededeling dat ik de komende dagen de pist goed in de gaten moet houden. Er worden dingen verstuurd zodat ik me niet ga vervelen en daarnaast staat er iedere z een opdracht bij. Het antwoord/opdracht moet ik via groeps whats app bericht sturen en daar krijg ik een letter voor. Alle letters samen vormen de sleutel tot het ultieme kraamkado die ze persoonlijk zullen komen brengen (veel vriendinnen wonen ver weg,200km) super leuk hè!
    Eerste opdracht is een filmpje malen waarop ok een liedje moet zingen waar op "gepuft" wordt. Hihi. Morgen dus maar ff aan de slag.

Verder lekker moe hier van de wellness dus ik ga lekker naar bed. Ik wens iedereen een hele fijne vanavond! Hoop dat we allemaal een beetje kunnen uitrusten!

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik had dat ook zo lekker. Ik werk met ouderen en mja die gebruiken ook luiers. En dan lijken de kleintjes echt klein haha;)

Mja gelukkig wonen mijn vader en stiefmoeder ook hier om de hoek. Dus in nood scheelt het een hoop. Maar toch is het eng:p

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oe ja, dat lijkt mij ook spannend. Nu wil ik graag thuis bevallen dus dan is er een vk en kraamhulp bij.. Die zullen vast niet gelijk weg gaan toch?

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @godinn ja ik wilde ook niets liever dan thuis bevallen maar helaas dachten ze daar anders over:(

@ukkie klinkt als een heerlijke dag...hmmm jaloers!

@shaar jij blij:D hihi ook weer opgelost! Bedankt voor het vertrouwen, ik moet het eerst nog maar eens zien morgen!

20. Maia

Maia Niet meer actief

@shaar: haha fijn dat alles weer gemaakt is!

nee, mijn moeder en schoonmoeder zijn toen niet gebleven al kwam m'n moeder een paar dagen later 's avonds laat wel langs omdat ik enorme stuwing had, Fleur honger had en niet kon drinken daardoor en we helemaal in paniek waren maar ach ;)

Nee, ik zie niet op tegen de bevalling. Die van Fleur was hartstikke heftig, dus het kan alleen maar meevallen daarna (hoop ik). Wanneer het begint is al geregeld dat Fleur naar mijn ouders gaat (of mocht het midden in de nacht zijn ofzo, dat mijn moeder hierheen komt aangezien ik toch in het zh beval). En dan naar het ziekenhuis. We gaan het meemaken. Ik zie meer op tegen de dagen erna, kindje leren kennen, gebroken nachten (al ben ik die inmiddels bijna gewend ;)) dan de bevalling zelf.

Deel Deze Pagina