Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Annoniempje nee L heeft dit nog niet gehad, eerder te koud.
    Misschien was hij e en tijdelijk wat warm van het huilen/schreeuwen?

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Lees nu inderdaad wel over dat et kan na het huilen, kon eerst niks vinden. Vind alles nog maar beetje eng :)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kan idd van het huilen komen hoor. En een beetje verhoging is ook niet heel erg... Gewoon morgen of straks nog een keertje tempen. Is hij verder niet verkouden ofzo? Daar kunnen ze ook wat verhoging van krijgen.

4. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Hy niest af en toe en heel enkel een hoestje, maar niet idee van verkoudheid. Zullen hem morgenvroeg nog eens tempen. Nu proberen te slapen. Eindelijk in een lager bed weer. Klossen er eindelijk onderweg :) trusten iedereen!

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    #1965 miepkip, 3 nov 2012
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
    Wou net reageren op iedereen, besluit Dean te komen voor een flesje :p dan maar zo reageren :cool:

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Zo nu kan ik alkolvend reageren :p

@ Chybou, moest wel een beetje lachen toen ik las dat camille je onder had geplast :), Gebeurt hier trouwens ook nog wel eens Dean die mikt graag op mijn arm ;) en poepen doet hij bij zijn oma in de hand
    :p

@ Hier ook een slaapzakje in gebruik (al een week) en Dean slaapt er heerlijk mee, Blijft zo ook lekker warm als hij zich los trappelt.

@ Shaarr, D. ligt in de wieg en box op zijn ruggetje, wel hoofdje telkens afwisselend van kant. Als baby's op hun zij liggen rollen ze veelste snel weer om.

@ kim, Gefeliciteerd! Geniet lekker van je gezinnetje!

@ Ukkie, Een baby zoekt ook naar ''eten'', omdat bij eten de baby kan zuigen, en tijdens darmkrampjes hebben ze zuig behoefte en de baby linkt dat weer terug naar eten. Dus een speen zou ook nog wel eens kunnen helpen om aan de zuigbehoefte te voldoen waardoor de kleine gewoon lekker verder slaapt na 1 uur. En probeer inderdaad wat meer tijd tussen de voeding te laten, hou de kleine bij je en maak haar klein. Dat helpt meestal ook wel.

@ Ik reageer morgen op de rest. Nu eerst lekker slapen ;) Trusten!

D.ean heeft vannacht heerlijk 5,5 uur geslapen :D. Kon ik ook wel even gebruiken wat langer slapen! Op dit moment nog steeds wakker een uur na de voeding door darmkrampjes hij heeft het nu wel heel extreem :( De antibiotica doet bij mij gelukkig steeds beter zijn werk alleen spelen nu mijn bekken heel erg op... Dus ik ga maandag een telefoontje plegen naar de bekken therapeut.

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ bezoek, ik merk dat ik bezoek ook wel lastig vind. Helemaal als ik me niet helemaal lekker voel of zoals gister beide een slechte nacht heb gehad. Merk dat ik r een beetje voor onszelf wil houden..ml lijkt dit niet te begrijpen en snapt niet dat ik niet meteen ja zeg als iemand vraagt om langs te komen. Is dit raar?! Ben ik dan te egoïstisch? Iedereen wil haar ook vast houden en dat snap ik natuurlijk ook wel maar soms heb ik momenten als ik eraan denk dat er bezoek komt dat ik haar alleen maar zelf bij me wil houden.. Hoop dat dit gevoel snel weggaat.

@ slapen, momenteel ligt ze, jawel, in haar eigen wiegje naast ons bed! En heb ook het licht helemaal uit. Eerlijk gezegd vind ik het doodeng want ik kan haar niet zien en ook niet horen ademen. Wel ben ik blij dat ze slaapt en even geen buikkrampjes heeft. Ik weet dat het paranoïde is maar Kga nu van alles denken.. Slaapt ze wel, ademt ze nog enz. Maar ik durf het lichtje niet aan te doen bang dat ze wakker wordt. Manlief heeft uiteraard nergens last van, lag na 2 minuten al te snurken.

Dus anoniempje, je bent niet de enige die onzeker is! Hier nog een!!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ze ligt nu lekker aan de borst, een uurtje te vroeg maar ben zo trots dat ze al 2,5 uur in d'r eigen wiegje ligt! :D
    Heb zelf zelfs ook even geslapen zonder het licht aan te hebben gedaan om te spieken! Nu laat ik haar flink drinken zodat het misschien tot de rest van de nacht trekt. Ben benieuwd :)

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Zooooo blij!!!
    Kyan heeft gewoon vanaf 22:45 tot 04:30 geslapen gewoon n hele nacht door !! Dat is echt n uitzondering ja hij heeft wel tot 00:00 liggen jengelen omdat meneer zijn duim niet kon vinden Maarja dat neem ik voor lief!!

Zo ga nu nog even proberen te slapen!!

Sorry voor dit Ego berichtje

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    @ukkie.. Ben benieuwd of je kleine nog door heeft geslapen. Ik herken je verhaal over visite, vond het op een gegeven moment niet eens leuk meer *schaam*. Wilde gewoon genieten met zn 3/en.
    Vasthouden laat ik trouwens ook niet iedereen.

@inge.. Je kleine heeft lekker lang geslapen zeg!
    Jengelen is gelukkig niet zo erg als het echte huilen. (al ben ik vaak bang dat het huilen word als J ligt te jengelen :p )

@hier.. J slaapt hele nacht voorbeeldig. Van 00:20 tot 4:00. Sliep zelf alleen pas om 2 uur ofzo. Had energiedrank gehad, voorbereiding op lange nacht haha. Maar hy doet het prima. Nu slaapt hy sinds na de voeding weer keurig en ik lig weer wakker. Ml kon wel slapen dus ben even op logeerbed gaan liggen. Lag alleen maar te wachten tot J aakker werd , wat dus niet gebeurt tot nu.
    Ademen jullie kindjes ook zo luid? Word er af en toe zenuwachtig van

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Zo mijn meisje heeft om 22 de laatste voeding gehad en kwam om 04.15 weer. Dat is best lang ertussen!

@ Ademen, ja dat schijnt zo te horen, het lijkt op hijgen.
    Fijn dat alle baby's zich zo goed gedragen vannacht!!!:D:D

@ Miepkip jammer dat je zon last heb van je bekken weer.

Ik heb toch zon buikpijn weer, en net ook ineens best veel bloed verloren. Ik ben niet meer gaan doen ofzo, dus het zal wel van vermoeidheid komen??

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou echt helemaal doorgeslapen heeft ze niet, ze kwam om 2.00 en 4.00 en nu om 8.00. Ook na die van 2.00 weer bij ons in bed maar ik ben tevreden. Vorige nacht had ze zon buikkramp dat ik hier echt blij mee ben. Eigen wiegje komt wel en doorslapen ook. Het is hier even aanleggen drinken en verder tukken. Voor een weekje oud vind ik dat al heel knap :)

@ ademen , zij ademt niet luidruchtig. Als ze drinkt hoor ik haar wel, ligt ze gewoon in haar wieg dan hoor ik r niet.

13. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Hoe doen jullie dat eigenlijk, bij jullie in bed slapen?

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ligt ze in twee wikkeldekens en dan in een voedingskussen. Ze ligt wel op mijn kant ( ik blijf altijd netjes op 1plekje slapen) Het kussen ligt dan iets hoger dan ons zodat ze allen deken over haar beentjes heeft en wij lekker onder de deken kunnen. Dmv wikkeldekens heeft ze haar bovenlijfje lekker warm.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Shaar wat super goed van je meisje!! Erg fijn dat het zo goed gaat nu!

Slapen: B. slaapt gewoon naast me, in zijn omslagdoek en stukje dekbed over zijn beentje... of op mijn borst en dan ook onder omslagdoek en stukje dekbed. Voordeel is dat ik alleen in bed lig dus alle ruimte heb ;) Heb voedingskussen aan de andere kant liggen zodat hij niet aan die kant eraf zou kunnen rollen oid...

Hier wel redelijk geslapen... waren samen om 20.45 uur in slaap gevallen en werden om 23.00 uur wakker, daarna kwam hij om 4.00 en om 8.00 uur! Zeer netjes dus. Hij ligt nu ook lekker te tukken op mijn borst.

Gister feestje van J. gevierd... ze is goed verwend ;)! En helemaal happy met d'r cadeautjes! Super leuk om te zien, ze speelt met d'r pinypon en zit helemaal in een fantasie wereld! De taart smaakte erg lekker, straks nog lekker stuk eten haha! Verder vandaag rustig dagje, vanmiddag naar mijn ouders en daar eten. Vanaf morgen begint hier de ochtend/middagspits... want dan gaat mijn meisje echt naar de basisschool :$

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: wat goed dat je het hebt geprobeerd met t wiegje! Het begin is er dus, komt ook echt wel goed hoor!

@ shaar: wat fijn dat t zo goed gaat nu met de voedingen! Hopelijk blijft dat zo!

@ ademhaling : baby's hebben allemaal een onregelmatige ademhaling, soms heel snel, dan weer langzaam en de ene keer met en de andere keer zonder veel geluid.
    Op het ogenblik vind ik t wel heel spannend om hem weer in z'n eigen kamertje te laten slapen na wat ik van de week heb meegemaakt met hem.
    Iemand uit een ander topic herkende t trouwens, zij heeft een kindje op t Kdv die dit regelmatig heeft, dat kindje heeft " breath holding spells". Ik heb hier gister op YouTube naar gekeken en het lijkt er heel erg op. Ik zeg niet direct dat hij het ook echt heeft hoor, hoop gewoon dat t bij 1 x blijft. Vond t wel fijn om t aan m'n man te laten zien zodat hij kon zien hoe eng het is.
    Voor degenen die nieuwsgierig zijn, dit is de link. Maar ik waarschuw wel, het is eng om te zien en als je al onzeker bent , gewoon niet kijken!
    Reflex anoxic seizure 11-4-10 - YouTube

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

18. Maia

Maia Niet meer actief

leuk SM, mogen we verkassen...

nou sorrie dat ik weinig reageer. Tim is van de week flink verkouden geweest waardoor het voeden en slapen nu echt belabberd gaan, we zitten nu even in een soort vicieuze cirkel want hij wil dus alleen nog maar bij mij of mijn man liggen en anders is het janken geblazen. Heb hem nu in de box liggen, is al een flinke stap vooruit, hij is deels zelf in slaap gevallen en deels had hij een klein beetje hulp nodig. En de nachten gaan nog steeds niet lekker, afgelopen nacht was hij vanaf half 5 wakker, uiteindelijk is hij rond half 7 bij me in slaap gevallen maar ja, dat is geen doen zo. Dus we zijn hier erg druk *gaap* ;)

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar -jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar -jongen
    07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 29 jaar - jongen
    21-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 22 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    26-10 Elleke74 - 1e kindje - 38 jaar - jongen
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Geboren

25-09 Chybou - 8.32 uur - 'Camille' - 3775 gram
    25-09 Laupio - tijd - Nina Marie - 2760 gram
    27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gram - 50 cm
    03-10 Rommel - 00.30 uur - Jesse - gewicht
    04-10 Engeltje23 - 14.26 uur - Quinten - 3410 gram
    06-10 Ingearts - 01.55 uur - Kyan - 2740 gram - 47 cm
    07-10 Theertje - 23.33 uur - Ties - 3265 gram - 51 cm
    09-10 Miepkip - 14.08 uur - D.ean - 2963 gram - 48 cm
    10-10 Super Mummy - 03.21 uur - B.odhi - 3670 gram - 48 cm
    12-10 Miekie0402 - 04.02 uur - Fleur - 3380 gram - 51 cm
    12-10 Godinn - 18.30 uur - Fe.rre F.olke - 3720 gram