Eind Maart Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Hilse, Aug 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hallo mede mama's 2be! :D

Omdat er nog maar 1 topic is van maart mama's, en daar vooral mama's zijn van begin maart, leek het me een leuk idee om een te maken voor eind maart!
    Voel je welkom en klets mee :D

Liefs Hilse

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    gezellig, ik wil me wel aanmelden hoor....
    Ik ben 26 maart uitgerekend.
    Vind het andere forum ook te druk...is dan bijna niet te doen om alles bij te houden ;>)
    Is het jullie eerste kindje of heb je al andere kinderen?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey leuk!

Het is daar idd erg druk en voel me er niet echt welkom. Vandaar dit topic:)
    Ik ben 30 maart uitgerekend!
    Voor mij is het m'n eerste kindje maar m'n vriend heeft al een dochtertje van bijna 3.
    Hoe is jouw situatie?:)

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Het word ons vierde kindje...ons 2de kindje (zoontje) is in 2009 met 20 weken zwangerschap helaas overleden. We hebben een dochter van 4 en een dochter van 1 jaar nu en dit kleine wurmpje in spe nu ;>)
    Hebben een heel traject af moeten leggen om een kindje te kunnen krijgen...dit is nu ook mijn 12de zwangerschap...andere zwangerschappen zijn helaas allemaal miskramen geworden..maar met dit ukje lijkt alles oke te zijn..sta uiteraard onder strikte controle van de gynaecoloog. Donderdag hebben we weer een afspraak staan...altijd leuk om weer even naar ons kindje te kunnen kijken en om het hartje te horen...Hopelijk gaat de tijd tot de 20 weken echo snel voorbij...pas als dat allemaal goed is kan ik pas opgelucht adem gaan halen..

Spannend hoor jullie eerste kindje samen ;>)
    Leuk dat je man een kindje van 3 heeft..Leuke leeftijd
    Kunnen jullie het goed vinden samen?

5. Nicole182

Nicole182 Lid

Jul 25, 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik meld me bij deze ook op dit forum, vind de ander ook iets te druk. En aangezien ik echt helemaal aan het einde van maart ben uitgerekend heb ik op het forum ook niet echt het gevoel dat ik me met de verhalen kan identificeren, aangezien de meesten toch alweer een stuk verder zijn dan ik.

Ik ben 31-3-13 uitgerekend, dus nog op de valreep in maart :). Het is mijn eerste kindje van mij en mn vriend. Mn vriend en ik zijn nu 5 jaar samen, en kijken heel erg uit naar de komst van de kleine. Afgelopen donderdag het hartje voor de eerste keer horen kloppen bij de VK en halverwege november de 20 weken echo, moet de afspraak hiervoor nog maken. We zijn heel erg benieuwd naar het geslacht, dus ik kijk al uit naar de echo.

Beginnen jullie ook al een beetje een buikje te krijgen? Toen ik gister wakker werd en op mn rug lag voelde ik voor het eerst een bolletje net onder mn navel, wel leuk!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sorry heb er helemaal overheen gelezen geloof ik!
    Maar wat erg dat jullie zoveel mee hebben gemaakt al!
    Hoe gaat het nu met je?:)
    Ja kan het super goed met haar vinden! Ik ben echt als een 2e mama voor haar:)

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Welkom hier! Het is daar idd erg druk en voel niet echt aansluiting!
    Mijn uitgerekende datum is 30-03-2013 haha:)
    Volgende week maandag hebben we geslachtsbepaling, zo spannend!!
    Ja buikje is hier ook al aanwezig! Echt super leuk dat je het echt begint te zien hè?? Kan ook niet wachten om het te mogen voelen bewegen :)
    Af en toe heb ik het idee van hey, was dat nou... Maar nog zeker niet duidelijk!

Share This Page