@theertje welkom. @engeltje, fijn dat alles weer goed was bij de VK, leuk he die eigenwijze baby's hihi @inge sterkte bij de tandarts!
@theertje: welkom! Het word inderdaad rustig in meerdere topics en er zijn natuurlijk ook een hoop oktobertopics hihi @engeltje: fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hier is het behang voor de babykamer binnen dus manlief mag gaan behangen en dan kan ik daarna eindelijk inrichten hihi
@ maia: oh leuk!! Wij gaan vanmiddag weer op stap voor behang! Hoop dat we nu wel iets vinden wat we mooi vinden! Kreeg in ieder geval al de tip van iemand dat de muursticker ook op een glasplaat kan, dus dan zou behang met wat structuur erin niet zo erg meer zijn. @ sammie: ja hier nog een En ja echt superleuk om te zien dat hij nu al zown eigenwijs karaktertje heeft! I like eigenwijs! zolang ie maar wel luistert straks hahaha
Even een ego post: De 20 weken echo leek wel goed.... Tot ze de groei gegevens invoerde, die bleken af te wijken. Dus ik moet volgende week weer voor een echo. Dan hopen dat het bij getrokken is, zo niet dan verdere onderzoeken. Het kindje is te groot, gelukkig wel in het geheel. Het hoofdje, rompje en benen. Dit kan duiden op een forse baby, of bv suikers van mij, of toch een evt afwijking.. Dus weer spannend!!
@godinn sterkte met wachten op de volgende echo, hopelijk is gewoon alles goed!! @maia leuk behang zeg! Bij ons word vrijdag de babykamer behangen, mijn moeder en oma komen dat doen die kunnen goed behangen en vinden het leuk om te doen. Zal wel een ander gezicht zijn behang op de muren, zit nu al een paar weken met kale muren hihi
@ godinn: oh jeetje, spannend zeg! Zal voor je duimen dat t gewoon een grote baby is en dat er verder niks aan t handje is. Wel fijn dat t niet alleen t hoofdje is in ieder geval! Wanneer moet je volgende week weer voor een echo? Zo te horen loopt iedereen hier aardig gelijk met t opbouwen van de kinderkamer haha Leuk! Straks wel allemaal foto's posten he!
@godinn: ook hier, wat een schrik toch wel een klein beetje. Maar goed dat ze je in de gaten blijven houden. @behang: ja ik ben er heeeel blij mee hihi. Het is blauw met lime, en ik heb van Fleur (toen: geslacht verrassing) alles in het lime, dus ik hoef verder niet veel nieuws te kopen. Badje, dekentjes e.d. is allemaal lime, dus ik denk dat het mooi gaat matchen. getsie, net heerlijk geslapen, maar ja, we laten Fleur nooit later dan 3 uur slapen in de middag anders wil ze 's avonds nooit. Maar ik ben nog zo moe. En vanavond heb ik een afspraak dus ik kan ook niet vroeg naar bed helaas. Nou ja.
Hallo dames, Heb vanmorgen gebeld naar de tandarts kan morgen om 10,15 terecht jeeejjjj. gelukkig gaat het ook een stuk beter met de tandpijn, maar vrees dat het morgen een wortelkanaalbehandeling wordt maarja we wachten af. Vandaag ook weer begonnen op mijn oude pandje het radboud ziekenhuis en zoals verwacht het is een zware k*tdag geworden. heb vanaf 6,10 eigenlijk bijna alleen maar gehuild. ik voel me daar gewoon niet op mijn plaats en het is gewoon te zwaar. Had ook het gevoel dat ze allemaal heel raar tegen me deden. medewerkers kwamen ineens naar me toe met van allerlei vragen en ik was er 3 weken niet geweest dus geen flauw idee wat er allemaal was veranderd. toen reageerde een van de objectleiders heel kortaf tegen mij ik had een mail gehad (had ik dus niet) en maar volhouden. Ook werd er heel niet gevraagd hoe het met me ging. ik moet 3 uur door gangen heen lopen van punt a naar b dan weer naar a en naar c ik trek dat gewoon niet. en het mooiste van alles was nog gewoon dat ze het hadden over mijn verlof dus ik zeg zo 6 weken vantevoren dan 10 erna en ik plak mijn vakantie eraan vast. zeggen ze gewoon heel krom waarom doe je ervoor geen vakantie want ik denk dat je het niet gaat redden. JA HALLO IK BEN NIET GEK... als ik het niet red ga ik de ziektewet in die lui zijn echt gek.... volgens mij is het zelfs zo als ik de ziektewet in ga kost het ze ook geen geld toch wordt toch via het uwv betaald? weet iemand dat? sorry klaagblogje...
ziek door zwangerschap wordt door het uwv aan je werkgever vergoed. daarom is het altijd van belang dat als je je ziekmeldt en het heeft met zwangerschap te maken om dit te melden.
@ inge: jeetje wat vervelend dat je zo'n k*tdag hebt gehad, je zag er al zo tegenop en nu wordt t ook nog eens allemaal bevestigd, bah! Als jij de ziektewet ingaat wordt dat volgens mij gedeeltelijk vergoed, je verlof wordt volledig vergoed. Maar weet dat eerste niet 100% zeker hoor. Maargoed mocht jij het niet redden, dan zou ik mezelf zeker de ziektewet ingooien als ik jou was, je bent dan niet volledig in orde wn zou dan ook niet optimaal van een vakantie kunnen genieten. Wel fijn dat je morgen bij de tandarts terecht kan, dikke knuf voir jou!
dank je engeltje voel me wel deprie nou hoor was net ff iets teveel van het goede vandaag. morgen denk ik maar eens n gesprek aan gaan hoe we verder moeten.
Wow dit is het duizendste berichtje dat ik plaats...van senior member naar vip member..... Welkom theertje! Heel veel sterkte Godinn met wachten. Grote kans dat het de suikers zijn hoor. Komt allemaal echt wel goed! Maar ik snap dat je je zorgen maakt. @Inge Iedereen voelt zich wel eens depri. Had ik gisteren. Ik heb heel de middag gehuild. Hoort er ook wel een beetje bij volgens mij. Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor. Laat je niks opdringen hoor! Je gezondheid gaat voor. Bij ons is er nog niks aan de babykamer gedaan. En dat zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren. Manlief heeft het te druk. En zelf ga ik niet verven. Ik heb wel alles aangeschaft zoals bedje kast commode, heeeel veel kleertjes,speeltjes, luiers, voeding,handdoeken,washandjes,aankleedkussen enz enz. We moeten alleen nog een nieuw matrasje. Maxi-cosi heb ik er twee van. En de kinderwagen hebben we ook al. Zelfs een naam hebben we, en dat was het moeilijkste
@ Inge, die kl*tedagen horen er jammer genoeg bij! Maar Snap je helemaal dat je flink van je werk baalt!!! En inderdaad niks vakantiedagen gewoon ziekte wet, maar volgens mij als je ziek bent in je vak en je meld dit op je werk dan krijg je die dagen terug!!! Maar sterkte in ieder geval! Hier vandaag 20 weken echo gehad, alles gezond! Wij zijn zoooooooooooooooo trots en zoooooooooooo verliefd! Laat die 20 weken maar voorbij vliegen!