@voeding ik ga flesvoeding geven, ik ben voornamelijk altijd van het praktische en bij flesvoeding weet ik zeker dat ze alles binnen krijgt wat ze nodig heeft. En ik vind het leuk als mijn vriend ook een flesje kan geven of de opa en oma's. Het komt ook een beetje door mijn omgeving hoor, veel slechte ervaringen met bv dus ik begin er gewoon niet aan. @vakantie ik werk bij een aannemer dus heb over 4 weken lekker 4 weken vrij (bouwvak), wij gaan echter niet op vakantie, als ik op vakantie wil ben ik toch van het zonnetje en dan moet je toch verder weg en ik zie het niet zitten om zwanger te vliegen of 13 uur in een auto te zitten dus wij slaan een jaartje over. Mijn vriend wil ook graag vakantie als de kleine er is dus die neemt dan liever vakantie dan van de zomer, wat logisch is denk ik. @maia fijn dat je ietsjes beter hebt geslapen, gewoon lekker rustig aan vandaag!!
Goedemorgen! Ik vind autorijden ook niet heel fijn meer, lange stukken.. Dan gaat de buik toch wat knellen. Maar ach, een uurtje kan nog prima
o met autorijden heb ik eigenlijk nergens last van nog. Alleen nu even want m'n auto is bij de garage en m'n leenauto heeft geen stuurbekrachtiging dus dat is even wennen hoop dat ik m'n eigen auto snel weer terugkrijg.
Opzich lukt het hier ook nog wel, maar dan vind ik het gewoon niet fijn meer. Wij hebben een caddy, dus de stoelen kunnen ook niet even iets meer achterover. Daardoor zit je altijd net iets voorover, met de buik in de weg dus.
Ik heb zo'n lang lichaamskussen besteld en inmiddels binnen. Héérlijk! Je kan je er op allerlei manieren omheen wikkelen, je buik heeft lekker steun, je kan hem in je rug leggen, met je been er overheen zodat je goed op je zij ligt, lekker als ondersteuning in je knieën als je in bed hangt, enz. enz. Ik ben niet meer weg te slaan uit bed. Komt goed uit nu ik meer plat moet. Ik sliep de laatste tijd ook echt niet lekker. Morgen weer controle bij de gynaecoloog. Heb morgen de arts die het wel een leuk idee vond om vaginaal te bevalen en het laatste stukje het kindje te halen met de pomp! Ben benieuwd wat ze er nu van vind. Vind haar eng!
nou ik lig niet zo lekker met mijn voedingskussen hoor. Ik heb die van de Hema die is echt mega groot en ik vind het echt een onding. @maia fijn dat je je weer wat fijner voelt vandaag hopenlijk blijft het ook zo. @hier vanmorgen naar de dokter geweest en ik mag naar de cecartherapie. kijken wat ze aan mijn houding kan doen..
hopelijk gaat de caesartherapie helpen inge! en ik denk dat ik weet waarom ik al een paar dagen steken had... m'n buik is in een paar dagen flink naar voren gaan staan dus het zal daar wel mee te maken hebben. Zag het net toen ik met Fleur klaar was met douchen.
Ik heb al weken een sierkussen onder mijn buik. Ik vind zo'n voedingskussen erg duur en als tie dan niet lekker ligt...
ik heb die van mij via mp gekocht 12,50 in de winkel was hij 35 dus heb er aardig op bespaard hij ziet er ook nog perfect uit.. mss dat hij straks wel fijner wordt maar op dit moment vind ik het nog niks
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - 25 jaar - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar - meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 16-06 Sammie 1 - Pretecho 19-06 Godinn - vervolg 20 weken echo 26-06 Ingearts - Controle VK 26-06 Pleuni - Controle VK 27-06 Miekie0402 - Controle VK 28-06 Ukkie1985 - Controle Gyn 29-06 Maia - Controle VK 04-07 Pleuni - Pretecho 04-07 Miepkip - Controle VK 05-07 Babii - Controle VK 05-07 Sammie 1 - Controle VK Mn leeftijd is niks om voor te schamen tog? Haha t was me gewoon niet eerder opgevallen
Voeding: ik ga bv proberen ivm allergieen bij mij en mn man. Lukt t niet dan fv, of eventueel een combi van beiden. Ik zie het wel hoe het loopt Lekken: Lek al weken! Gelukkig is t niet heel veel, al wordt t nu wel steeds meer. Ik ga morgen lillypadz kopen, iemand hier daar al ervaring mee? Voedingskussen: slaap heerlijk met wat tussen mn benen Te koop: schoonmonster Beschrijving: achterbaks, jaloers, schijnheilig, irritant, mopperkont.....pffff Prijs: je krijgt geld toe! Hoorde gisteren van mn man zn nichtje ( mijn collega) Dat mn schoonmonster ons behoorlijk zwart heeft zitten maken op de verjaardag van oma waar we niet heen konden. Een tante vroeg haar hoe t met mij was en toen zei ze: dat weet ik niet, zie dr nooit! Dus man zn nichtje gelijk: oh nou ze zijn maandag nog bij jullie langs geweest toch?.... Geen reactie en even later maakte ze nog een opmerking dat als zij op vrijdagmiddag zou moeten oppassen dat ze dan wel emand anders zou inhuren..... Nou van mij hoeft ze noooooit meer op te passen, echt niet...
hey engeltje fijn zo een schoonmoeder. zullen we ruilen die van mij is een hyper aktief ik weet alles beter mens die altijd haar eigen zin door drijft totdat ze die heeft..
Irritant he, de mijne is daarbij ook nog eens zo en ik ben de enige waarvan ze het niet wint in een discussie, vermoed dat ze me daarom niet mag ofzo.....
Oe Engeltje, wat vervelend! Belachelijk zeg! Hier ook niet echt een fijne band met schoonmoeders.. Zou het niet een stukje jaloezie zijn? Dat je/we hun zoon afpakken ofzo?? Mijn moeder is echt heel blij. Heb al zowat de hele baby kamer van hun gekregen! Schoonma vraagt niet eens hoe het gaat...