Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Bij ons duurde het bijna wel een jaar.. En dat terwijl ik altijd dacht dat ik gelijk zwanger zou zijn na één keer de pil vergeten.. Niet dus!

Ja leuk idee :) Kamer foto's :)

2. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk foto's van de kinderkamers ik doe mee!

Bij ons heeft het 9 maanden geduurt met hulp van het ziekenhuis!
    Mocht na 3 maanden al naar het ziekenhuis en ben erg erg blij mee want anders waren we nu nog aan het wachten!!!!

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Normaal wachten ze een jaar toch voordat je wordt doorgestuurd?

4. Maia

Maia Niet meer actief

@zwanger : na stoppen met ac was ik binnen 1 maand zwanger, helaas met wk 6 een miskraam en paar weken later bleek een ma van het andere vruchtje dus daarop ben ik gecuretteerd. Op dezelfde dag als dat ik vorig jaar de mkb had had ik dit jaar de positieve test dus het heeft ruim een jaar en een paar maanden geduurd.

5. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dat ze daar normaal een jaar mee wachten.
    Was eigenlijk ook door gestuurd door de flinke buikpijnen/ menstruatie achtige krampen die echt pijn deden maar er volgde geen menstruatie.
    Uit bloed onderzoeken kwam naar voren dat deze ook niet op gang zo komen de hypofische waren uitgeschakeld ofzo.
    Door dat wij een kinderwens hadden mochten we meteen in de molen, wachten zo namelijk op niks uit draaien!!

6. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Eindelijk weer lekker geslapen, al heb ik wel gek gedroomd. Verder alweer 22 weken zwanger, gaat snel :)

@pleuni: lekker geshopt dus!

@babykamer: tuurlijk post ik een foto! We willen deze vakantie gaan behangen, dan moet ik nog voor Fleur een kast e.d. kopen omdat op haar kamer nog de kast en commode staan en daarna kan ik gaan inrichten en aankleden e.d. dus hopelijk lukt het allemaal in de vakantie maar ik ga sowieso een foto posten :)

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Ladyblond: O op die manier. Dus eigenlijk een geluk bij een ongeluk. Toen heb je hormonen gehad? Of ook 'de rest'..?

Gaat snel hé Maia! Ik heb dat nu ook wel.. We zijn allemaal nu over de helft! Het aftellen is begonnen!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladyblond: vervelend dat je dat hebt gehad! Maar wel heel fijn dat ze jullie gelijk geholpen hebben en sat je niet eerst moest aanmodderen....

Heerlijk he over de helft zijn. Ben ook echt aan t aftellen, maat meer nog naar mn verlof toe als de uitgerekende datum ;)
    Nog 1 week werken, dan een weekje vakantie en daarna nog maar 9 weekjes werken! Het gaat echt zo snel nu allemaal!

9. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg blij dat we meteen geholpen zijn!
    Heb 6 maanden een pompje op mijn buik gehad en daar kreeg ik de hormonen uit!

Heerlijk he over de helft, ik heb nu 2 weken vakantie!
    Dan er 4 weken dan weer 1 week vrij en dan nog maar 6 tot het verlof!
    Hoeveel weken van te voren hebben jullie gekozen???

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb geen vakantie vtv (ben zelfstandigondernemer) maar ik denk dat ik er 4 weken vtv uit ga. Dat betekend voor mij pas ca 1 Oktober.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb 4 weken verlof van tevoren + 2 weken vakantie. Heb dus vanaf 1 september al lekker verlof. Hoef dan 8 januari pas weer te beginnen met werken....heerlijk! Had voor dit jaar verder nog 3 vakantiedagen over en die heb ik verdeeld over mn laatste 3 werkweken. Dan hoef ik maar 3 dagen te werken ipv 4 dagen. Begin nu ook wel heel erg te merken dat t tillen, bukken en op de grond zitten echt wel wat zwaarder wordt.

12. Maia

Maia Niet meer actief

@verlof: ik heb besloten 6 weken van tevoren met verlof te gaan, heb nog zo'n 2,5 week vakantie over maar denk dat ik dat erna neem, moet dat nog even bekijken, of een kleine week ervoor en de rest erna, zoiets.

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Zwanger raken, Ik ben onverwachts door de pil heen zwanger geraakt.

Hier gaat het wel redelijk. Gisteren toch wel weer een instorting gehad, doordat we wss niet in het appartement zitten voor de kleine man er is. Ook al sinds gisteren last van lichte steekjes onder in mijn buik. Dus ook ik ga maandag urine weg brengen.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Miepkip: He wat een tegenvaller meis! Kan me voorstellen dat je daar ff ontzettend van baalt!
    Altijd goed om je urine ff te laten checken, hopelijk is t niks....

Hier echt zo verkouden! Heb behoorlijk last van hooikoorts, zeker nu ik geen medicijnen mag. Ben uiteindelijk toch maar aan de zoutoplossing gegaan, maar helpt niet veel helaas vandaag....
    Naja morgen gaat t flink regenen, hopelijk zijn de pollen dan weer allemaal uit de lucht!
    T schijnt hier aan de kust echt noodweer te worden, ben blij dat ik de weg niet op hoef!

15. Maia

Maia Niet meer actief

dat is balen miepkip :( helemaal geen vooruitzichten?
    en idd beter even te vaak je urine laten controleren. Al heb ik hetzelfde vaak, lijkt echt op een blaasontsteking die steken en heb inmiddels al 3x laten checken maar is het niet, is volgens de vk bandenpijn.

ja het regent hier nu flink, niet zo heel verkeerd, al hoop ik dat het hier wel in het westen blijft ;) want wij gaan straks lekker een weekje op vakantie.

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Zo ik ben ook weer bijgelezen, had van het weekend niet echt tijd, vol weekend hihi.
    Weet alleen niet meer precies wie wat er op heeft gezet haha

maar ook ik ben tijdens de pil zwanger geraakt, het zat nog niet in de planning maar toen het eenmaal zover was waren we er wel superblij mee. Nu zou ik niet meer anders willen!!

verlof, ik werk bij een aannemer dus ik moet nu nog 4 weekjes werken en dan heb ik 4 weken bouwvak. Na de bouwvakvakantie moet ik nog 4 weken werken en dan ga ik 4 weken van te voren met verlof, heerlijk kijk er al naar uit.
    En de tijd gaat supersnel vind ik, zit al ruim op 24 weken.

Wij zijn nu druk met het babykamertje bezig, behangen/verven etc. Afgelopen weekend gordijnen besteld, de meubeltjes komen vrijdag 6 juli en dan kan ik het in mijn vakantie lekker op me gemakkie in gaan richten. Als het allemaal klaar is tegen die tijd zal ik ook wat foto's er op zetten.

Verder ben ik alweer een hoop vergeten waar het over ging...... mijn geheugen is niet meer zoals het was hihi

17. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, he wat vervelend. Hopelijk komt het allemaal snel goed.

@ Maia, fijne vakantie straks!

@ Zwanger raken, ik was vorig jaar na de zomervakantie gestopt met de pil en na kerst gingen we het "half" proberen. De volgende cyclus in januari "echt" en het was meteen raak. We hebben denk ik veel geluk gehad. Ben er enorm blij mee.

@ Verlof, ik ga 4 weken van te voren met verlof. Heb nog wel wat vakantie uren, maar die wil ik gedurende de zomer opnemen als dat kan. Bij mij is september - januari het drukste seizoen van het jaar en dan ben ik dus net met verlof hihi. Ik wil begin september mijn collega's nog even helpen met een vaste klant van me. Kennisoverdracht is zo veel werk, dus die doe ik nog even mee en dan met verlof :D. Ik heb wel 2 dagen in die laatste weken geblokt mocht ik het niet trekken (dus dat ik maar 3 dagen werk die laatste 2 weken voor het verlof).

Ben zelf ook snip verkouden. Was er afgelopen week bijna vanaf maar denk dat iemand me weer heeft aangestoken. :(

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier heeft t vanmorgen wel ff hard geregend, maar om nou te zeggen oh wat was het een noodweer...nee, dat niet!

Hele fijne vakantie Maia! Geniet er maar lekker van!

Zo te horen is bijna iedereen hier dus redelijk snel zwanger geraakt...

Vervelend die verkoudheid he pleuni! Moet zeggen bij mij is t vandaag al een stuk minder als gisteren. Werd gisteren de hele dag uitgelachen omdat ik praatte alsof er een knijper op mn neus zat ;)

Vandaag een lekker relaxdagje, werd pas om 11.15 wakker, is echt niks voor mij en heb zelfs nu mn pyjama nog aan!
    Zo maarwel ff aankleden om boodschappen te gaan doen, is anders zown raar gezicht haha

19. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje ook wel eens lekker zo'n pyjama dagje!! Nu kan het uitslapen nog straks als de kleine er is niet zo snel meer ;)

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat is waar! Maar dat vind ik ook niet erg hoor, ben normaal rond 6.00 altijd wel wakker. Mn man moet denk ik wat meer wennen haha

Deel Deze Pagina