@engeltje; Ja ik weet het niet hun probleem is gewoon dat ze denken dat dit over een zwangerschap gaat wat volgens hun in december moet fout zijn gegaan. En ik blijf erbij dat het van dat ei is wat er 18 januari zat. Volgens hun was dat toen een oud ei. Maar hoe kan het dat er ineens een oud ei nog zit terwijl ik pregnyl spuit. Dus ik blijf gewoon volhouden dat ik zwanger ben van dat ei! Dat komt ook overeen met de clearblue van gister. Maar ik kan ze dat niet aan hun verstand brengen want ze blijven zeggen dat het niet kan van dat ei. Ik lees overal dat je medicijnen krijgt als je progesteron te laag is maar die geven ze me toch ook niet omdat hun denken dat het een miskraam is. Ik word er gewoon super gek van dat ze me niet serieus nemen.
@Stoetel Wil je bij mij 4e kindje erbij zetten? Dat is namelijk steeds weg. Offfe mag ik niet meer meedoen bij 4??
@Wendy kan je het niet ''gewoon'' afwachten ipv curretage? Het is nog zo pril dat volgens mij een curretage niet nodig is. Dan kan je over drie weken een echo laten maken en zie je of het hartje klopt...?? @Engeltje: Tweelingsymptomen...het zou een hoop verklaren.
@minniemouse; ik heb net een verloskundige praktijk gebeld en het allemaal uitgelegd en zij zegt ook absoluut niet laten curreteren zolang je HCG blijft stijgen. Ik had het verhaal nog niet eens helemaal verteld en toen zei zij zelf al van ik denk dat het in december mis gegaan is en dat dit een nieuwe zwangerschap is! Dat is wat ik dus ook denk. Maar wat ze in het ziekenhuis niet snappen.
Precies!! Lekker je gevoel blijven volgen !!!( ik krijg trouwens gewoon kippevel nu van het idee dat ze je niet serieus nemen). Jij voelt je zwanger, en je hebt zwangerschapskwaaltjes, en zolang er nog geen goede echo van het hartje gemaakt kan worden, blijft iedereen maar mooi van je af. Of niet?? Stel je voor zeg..ik moet er niet aan denken.
@ wendy: wat goed dat je de vkpraktijk hebt opgebeld! Vertrouw op je zelf lieverd, jij kent je eigen lichaam het beste! @ minnie: kan je niet beter vragen of stoetel kindje 4 en 5 erop zet?
@Engeltje Eeeehhhhh nouw laten we nog even bescheiden blijven. Het zou wel geweldig leuk zijn natuurlijk, maar ik durf het echt nog niet te zeggen. Pas bij de echo. Ik zou het onderhand wel van de daken willen schreeuwen dat ik zwanger ben. Hebben jullie dat ook? Zo moeilijk om niks op facebook te zetten....het liefst zou ik de vlag uit hangen.
@ minnie: er zijn bij ons best al een aantal mensen die het al weten, zij wisten ook van de mk... Verder wil ik gewoon eerst zeker weten dat het helemaal goed zit en dan wil ik het pas aan de rest vertellen. Facebook heb ik niet, vind ik niet zoveel aan en als ik t al aan mensen wil vertellen vind ik t leuker om het face to face te vertellen
Bij mij weten ook al heel veel mensen het, 2 moeders op school, mijn moeder, mijn broer/schoonzus/neef. Wat mensen die oprecht steeds met me mee leefden tijdens ICSI 1, 2 en 3. En mijn eigen gezinnetje natuurlijk. Ik ben bang dat als ik het te vroeg vertel dat dat ongeluk brengt. hoezo bijgelovig hahaha. Dus hou ik verder mijn mond. Gisteren vroegen een paar mensen of ik al iets wist? Ik heb nee gezegd. Ze weten toch niet dat ik al lang door mijn wachtweken heen ben. Als het iemand is die wel oprecht geinterreseerd is dan vertel ik het wel een keer apart aan haar. Maar ja, soms zou je willen gillen JOEPIE IK BEN ZWANGER!!!!!!
Ja daarom ze blijven maar mooi er van af Zwangerschapskwaaltjes heb ik eigenlijk niet echt. Alleen smorgens wat misselijk maar dat is ook het enige. Dus dat maakt me ook wel weer heel erg bang. We kunnen niks anders doen dan afwachten.
@ minnie: zou zowieso wel gewoon willen kunnen gillen haha Dr komt alleen Vanalles uit mn keel behalve geluid ben het thuis zitten en het al 5 dagen niet kunnen praten zo ontzettend zat! Al ben ik ondertussen wel goed geworden in gebarentaal kan zo het doven nieuws presenteren @ wendy: groot gelijk heb je! Laat jezelf niet gek maken meis, gewoon vertrouwen erin hebben en houden, je HCG waardes stijgen niet voor niks, lijkt me!
Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Afspraken: Minnimouse1974 - 24 februari echo Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart 1e afspraak vk + echo
Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Ik doe al helemaal niks, maar heb ook echt nergens de puf voor....
Ik moet veel fietsen voor mn werk, maar fiets de laatste dagen echt wat langzamer, ik ben ook al overdag te moe. Heb ook weinig energie, ondanks dat ik overdag echt 'makkelijk verbrandbare' dingen eet..... Liggen jullie ook telkens vroeg op bed?
Ik ben ook best moe.. Maar kan ook komen dat ik paar keer wakker ben geweest vanacht. Ben zoooo benieuwd morgen! Maar moet er maar niet teveel van verwachten. Maar zou nog wel even duidelijk maken dat het niet klopt wat hun denken dat ik een miskraam heb gehad in november/december. Want ben eind december nog geweest om te kijken hoe groot me ei was en dan meet ze ook altijd me baarmoederslijmvlies en toen was er ook niets te zien dus. En ben begin januari wel zwanger geweest maar die testen waren licht en werden steeds lichter en paar dagen later werd ik ongi/miskraam. Dus dan kan ik nu niet ineens een knal positieve test hebben en dat mijn HCG stijgt. Dus dit moet wel een nieuwe zwangerschap zijn. Alleen dat mijn progesteron zo laag staat is wel een zorgwekkend iets en daar moet ik gewoon medicijnen voor hebben omdat omhoog te brengen. Dus zo benieuwd morgen