dames zouden jullie even naar onderstaand onderwerp willen kijken. mss dat jullie me kunnen helpen. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-werk/366695-ziekmelden-maar-toch-werken.html#post12999233 alvast bedankt
Heb in je topic gereageerd meis.... Hier ff een komisch verhaal. Had net mn man aan de foon en die wordt volgens mij echt in de zeik genomen op zn werk haha vast een verborgen camera actie ofzo... Er zit een man daar met zn hond aan tafel ( vrij luxe en culinair restaurant, komen ook echt nooit honden mee normaal gesproken ) De man besteld voor zichzelf, maar ook voor zn hond een salade nicoise......! Maargoed de klant is koning, dus mn man heeft voor die hond ook een salade gemaakt in een hondenbak. Krijgt ie net een klacht dat t jammer is dat t niet op een bord ligt, zodat de man t ook even kan proeven en de hond vind de saus niet zo lekker! Hahaha dit is een giller toch! Ik zei al tegen mn man je neemt me in de maling, maar t is gewoon echt waar en zn collega bevestigd t hahaha
oh engeltje wat een giller ben benieuwd of het nu echt is of dat hij inderdaad in de maling wordt genomen. voor degene die gereageerd hebben dank je
Er is achteraf niet gezegd dat t om een grap ging, vrees dus dat t serious buisness was hahaha echt erg!
oh nee toch!! maar wel grappig zoiets maak je natuurlijk niet altijd mee. hoop dat ie in ieder geval een flinke fooi heeft achter gelaten!
Goeiemorgen! Hoe is het hier met iedereen vandaag? Ik heb echt weer heerlijk geslapen vannacht en mag mn arm na 2 dagen weer een beetje gaan gebruiken. Moet zeggen, het voelt beter aan als wat ik vooraf had gedacht! Voel bij sommige bewegingen nog wel een scherpe pijn, maar dat is in ieder geval niet meer constant. Verder is mn arm gelukkig ook niet megastijf ( komt denk ik ook doordat ik um stiekum af en toe wat bewogen heb hoor )
@engeltje mooie buikfoto!! Hier gaat alles ook lekker, voel me goed geen klachten dus hopen dat het zo blijft gaan. Verder zijn we in het huis lekker allerlei kleine klusjes aan het doen, is het nou heerlijk weer voor. Fijn weekend allemaal!
Hier is ook alles goed. Moet wel zo'n vijf keer uit bed snachts... Mooie foto engeltje! Fijn dat het beter gaat met je arm!
Thnx meiden! Hmz....ik voel mn kleine spruit vandaag niet echt Volgens mij zijn er pas een paar meiden bij de vk geweest toch, omdat ze de kleine niet goed meer voelden? Wat zei de vk er precies van? Kan t gewoon een keertje voorkomen, of is t beter om toch ff te bellen?
@ Engeltje, ik ben idd ook een keer geweest. Ze zieden tegen mij dat je het rond de 30 weken met regelmaat moet voelen, nu is het normaal dat je het een dag niet voelt. Ik had toen ik daar lag, gelijk een beste schop te pakken van de kleine Niet gelijk over in zitten dus! En wat een mooi buikje heb je!! Hier vandaag ook weinig beweging.. Wel wat, maar even een rustige dag denk ik... Zo maar naar bed, dan voel ik het momenteel beter!
Thnx voor jullie geruststellende woorden meiden! Weet dat je ze niet altijd veel hoeft te voelen, maar hij is altijd zo duidelijk aanwezig dat t nu wel heel erg opviel! Vanavond is ie gelukkig al wat meer aan t bewegen, maar nog niet zoveel als normaal. Ach hij zal ook wel een rustdagje nodig hebben gehad
Ik voel hem ook soms niet meestal dat ik hem in het weekend niet voel heel raar maar denk dat ik er dan minder mee bezig ben of aan denk dat het daardoor komt! Hier gisteren wat last VAn de buik niet DE harde buiken mAar wel n tja hoe ga ik dat nou uitleggen n volle buik gevoel?
O ja, dat herken ik wel. Net alsof je een enorm opgezette buik hebt. Is ook zo, maar zo voelt het dan nog meer...
Ik herken dat volle buik gevoel ook wel een beetje. Net erg pijnlijk wakker geworden. Erg pijnlijke steken bij mijn bekken. En ik moet nog 4 dagen tot ik naar de bekken therapeut kan. Hopelijk word niet iedere nacht zo. Gisteren verjaardag gehad van mijn zus. De hele avond was de kleine man lekker actief en nu is hij erg rustig. Hij zal ook wel een rust dagje nemen (de gyn zei tegen mij dat je hem min. 10x op een dag moet voelen. Niet alleen het schoppen etc. maar ook het draaien en dat soort dingen. Dus als je hem min. 10x voelt is er niks aan de hand) Ook was mijn schoonmonster er.. Ze feliciteerde niet eens mijn oma en ouders met de verjaardag. En mij de heletijd vuil aankijken.. Argh... Gelukkig zei me oma alleen maar, ik ben een schoondochter kwijt (mijn schoonmonster dus) Maar heb er wel een schoonkleindochter voor terug (mijn schoonzus) haha..
Nou die 10 x heb ik gister niet gehaald hoor, eerder 3 x ofzo.... Maargoed, vanochtend was hij gelukkig wel weer heel erg actief, alleen voel ik hem nu maar op 1 plek, terwijl ie normaal mn hele buik door zwemt... Denk dat de ruimte nu gewoon wat beperkter voor hem gaat worden ofzo..... @ miepkip: gezellige verjaardag dus.... Gewoon erboven staan hoor meis! Hoop voor je dat t snel beter gaat met je bekken! Hier 1 x een harde buik gehaden soms voelt hij ook wat hard aan, maar dat komt bij mij dan omdat hij dan helemaal omdraait....