miepkip wat een flinke buik heb je al zeg ben benieuwd hoe die van mij er over 2,5 weken uitzie dan zou ik net zo ver als jou zijn. de meeste zeggen dat ik al een flinke buik heb voor mijn 23 weken. dus ben benieuwd hoe die gaat groeien de aankomende 2 weken.
Dank jullie wel @ Inge het is bij mijn familie ook wel bekend dat de buikjes wat dikker zijn haha. Heb je ook een foto??
Als mn omgeving wat drukker bv drukte in de stad hou ik mijn handen voor mijn buik bang dat er iemand tegen aan botst. Of bv als ik langs een hoekje van bv de tafel loop hou ik mijn hand voor het hoekje. Mocht iemand me onverwachts duwen dan klap ik niet met mijn buik tegen de tafelpunt. Ik heb mijn buik 1 x gestoten. Vreselijk!! Ik slaap ook nog elke middag even. Of 's morgens wat langer. 's nachts moet ik er wel vaak 5 keer uit. Dus van de nachten knap ik niet echt op. Leuk die commode miepkip!
Mooi buikje Miepkip! Mooi bolletje!! En leuk zo je ingerichte commode! Lekker ingericht al!! Zal morgen even een nieuwe foto maken van mijn buik en dan plaatsen.
@ dank jullie wel @ bailey we hadden de commode opgebouwd en ik kon het gewoon niet laten op hem alvast in te richten. Hij is alleen nu wel wat voller haha, heb vanmiddag nog een paar kleertjes erbij gehaald. we hebben nu in ieder geval genoeg voor de eerste weekjes En inderdaad je ticker is weg. (we hebben de man, vrouw ultimate test overleefd haha, samen een ikea kast opbouwen. Ik gebouwd man lief heeft geholpen met aangeven en overeind zetten haha)
Haha! Jaaaaaa! Dat heb ik nou ook! Ik kom ook uit een klein B cupje en ik heb nu een D. Ben benieuwd waar het heen gaat. Ik ben ook steeds van alles 'kwijt'. "Waar is mijn koekje nou gebleven...?" Heb me altijd afgevraagd hoe het is om een beetje meer borsten te hebben. Nou, doe mij maar dat B-tje weer! Krijgen jullie al striae? Ik begin het aan de onderkant van mijn borsten te krijgen.
@miepkip ik zal vandaag een nieuwe plaatsen ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! @borsten die van mij zijn ook gegroeid had al wel een kleine c-cup maar vind dat ze door mij. Buik ondertussen n beetje wegvallen hahaha; maar heb wel tegenwoordig ook last van die kruimels Maareh ik ga werken fijne dag allemaal .
@miepkip leuke commode!! en mooie buikfoto's! Ik mag vanavond weer naar de vk, ben benieuwd hoe het met de kleine gaat. Werkse allemaal vandaag!
@chybou: gelukkig, ben niet de enige met last van kruimels hihi @striae: geen last van. Bij Fleur heb ik ook geen striae gekregen, alleen door de bevalling een klein beetje rond mijn navel, maar verder is m'n buik streepvrij. En tot nu toe is hij dat nog steeds.
@ Maia, heb ook dat borsten flink gegroeid zijn. Ik had een D en pas mijn eigen BH's nog net, maar denk dat het wel groter is inmiddels. Ga binnenkort maar eens nieuwe bh's kopen. Ik moest iig wel lachen toen je schreef dat alles ertussen valt @ Inge, ik zou er iets van zeggen tegen je VK. Ze zit straks namelijk ook veel bij je. Je moet je wel op je gemak voelen bij haar. @ Miepkip, mooie foto's! Ik zal binnenkort ook eens wat posten. We zijn nu met de grote opruim- en klusactie bezig. Echt een grote ..zooi in huis. Ben iedere avond aan het opruimen en dan einde avond plof ik op de bank met een aflevering Desperate Housewives of Grey's Anatomy (ben ik nu klaar mee, help! heb nieuwe series nodig). @ Striae, niet echt. Heb een klein beetje op mijn bovenbenen, maar weet niet of dat nieuw is of dat ik die al had... Ik heb wel last van extreem droge huid bij mijn borsten aan de oksel kant. Je ziet echt de schilfers soms. Smeer het iedere avond in met goede bodylotion, maar lijkt niet echt te helpen.. Heb ook nog van die Weleda olie thuis staan, misschien dat ik dat weer moet proberen. Gisteren controle VK gehad. Alles was weer goed. Ik moet alleen wel weer extra voor suiker laten prikken (niet nuchter gelukkig) omdat ik net op de grens zit qua BMI. Lekker dan.. Maar ja, is zo gebeurt gelukkig.
@cupje: deze is inmiddels uitgegroeid naar een grote F oftewel redelijk vermoeiend, zwaar en alles blijft erin hangen ( qua eten) Gezien ze blijven groeien lijkt het wel of het buikje even stil staat. Mn man stond laatst achter mij en wilde ze even vast houden ( echte borstenman), wow die zijn zwaar en liet ze gewoon vallen. En bedankt! @ striae: Hier nog geen last van. Ik heb ze wel vanuit het verleden. (snel aangekomen wegens een prednison periode waardoor het op mn benen en in mn zij.) Meteen vanaf het begin Bio oil gesmeerd en moet zeggen dat het zich nog niet heeft uitgebreid Verder heb ik nog even twee vraagjes voor jullie. De laatste tijd heb ik het ontzettend benauwd! Ten eerste natuurlijk als ik een trap ofzo oploop ( lijk wel een oma zo loop ik te hijgen) Maar nu heb ik het ook als ik gewoon in bed lig. Alsof er een Olifant op mn borst ligt, hebben jullie hier ook last van? Mn vk denkt dat het nm Aorta is die in de verdrukking ligt als ik op mn rug lig.. Ik dacht zelfs misschien aan mn grote voorgevel of dat ik klein van stuk ben en gewoon alles in de verdrukking ligt. Daarnaast ben ik ontzettend moe! Een paar dagen geleden slecht geslapen, om het uur wakker. Sinds twee dagen glaasje warme melk voor t naar bed gaan, met een heel klein beetje anijs erin( op advies van vk) Ik slaap inmiddels door maar zou eigenlijk wel de hele dag kunnen slapen en met een 40-urige werkweek is dat best lastig. Het is toch helemaal niet de periode om moe te zijn? Juist het tegenovergestelde toch? Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren.
@ Ukkie, Toevallig heb ik ook zo'n nare benauwde nacht achter de rug. Weet ook niet hoe het komt maar hoop dat het eenmalig was...
@pleuni: ja het is toch zo ik ben het niet gewend, dat zal het zijn @benauwd: ja heb het heel benauwd, overdag maar ook 's nachts inderdaad. @moe: ik ben ook moe hoor, anders heb ik geen middagslaapjes nodig het hoort er wel een beetje bij, het zou wat minder moeten zijn dan in het begin de moeheid, maar het is geen heilig moeten. iedereen beleeft het weer anders.
@ukkie ik heb het ook een keer gehad maar nog niet vaak 1 of 2x en vrij kort dat ik het ff benauwd had maar daarna ging het dan weer. Misschien dat het ligt aan de ligging van de baby dat die ergens tegen aan ligt ofzo, ik weet het ook niet ben natuurlijk geen vk maar dat denk ik dan. Zal het gewoon in de gaten houden als het te vaak is zal ik er toch even na laten kijken.
@ benauwd , soms maar meestal als ik op mijn zij lig heb ik er geen last van en een extra kussen zodat je wat hoger ligt wil ook wel eens helpen. @ moe , bij mij komt het langzaamaan weer terug . Merk dat ik langzaamaan weer richting die laatste paar maanden ga. Hier bij mijn andere zwangerschappen ook last van gehad ( bij mijn 2e zwangerschap zat er ook een ijzer te kort bij dus dubbel moe ) Nu blijf ik in de ochtend nog wat langer liggen als de kids straks vakantie hebben moet ik eens kijken hoe we dat gaan doen. @ vk , wel melden als je je niet prettig voelt ze zitten straks idd wel bij je bevalling. @ commode wat heerlijk om zo'n ingerichte schattige commode te zien. Hier is hij ook al ingericht hoor. Ik wacht nog op het ( goede ) bedje en dan is het kamertje hier klaar. Verkeerd geleverde bedje is gisteren opgehaald mar ze waren dan weer niet zo helder om de goede meteen te leveren. Gisteren nog maar een x urine bij de dokter gebracht en mijn blaasontsteking is nog niet over . Dus nu nog maar een x medicijnen omdat ik voor het meeste allergisch ben is dat nogal lastig.
@ ticker , Bij mij was hij ook weg . De site mijntiker.nl is er niet( meer ) dus dan doet de ticker het ook niet