@ cup maten, Ik ben van een kleine B naar een grote C gegaan. Ik mis mijn B ook wel een beetje en heb ook last van kruimels @ Striae, hier gelukkig nog geen last van. Heb wel wat striae op mijn bovenbenen maar dat is gekomen doordat ik van 35 kilo naar 50 kilo ging. Hier heb ik gelukkig de kleine man vannacht gevoeld. Moet vandaag nog even aanzien en anders ga ik morgen gewoon even langs (moet toch al in het gebouw zijn i.v.m bekkentherapeut) Wel heb ik hem daar straks voelen draaien. Dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen
Hallo mede oktober mama´s in spe! Leuk clubje zo, hihih Ben in het begin weleens geweest, daarna wat tijd gebrek ed. Maar nu weer wat meer tijd dus sluit me graag weer aan! Hoe is het met iedereen. Hier begint te moeheid wat toe te slaan en ook rugpijn, soms wat harde buiken na een dag actief te zijn geweest. T kleine mannetje is ´erg´ actief, buik beweegt geregeld per dag flink. Volgende week 3-4D echo ben wel benieuwd of hij echt op zijn broer lijkt! Tot klets!! Liefs Super Mummy
@super mummy: welkom terug @miepkip: en wat meer gevoeld vandaag? hier rustig dagje gehad, manlief heeft wat spullen (die opgeslagen stonden op de babykamer to be) weggebracht, dus er is nu ruimte om van de week te gaan behangen
@super mummy welkom terug!!! @miekie al bij de VK geweest? @hier ik heb weekend!!!!!!!!!!!!!!!! heerlijk morgen vertrek ik richting brouwershaven we hebben daar een landal huisje en zijn het hele weekend op Concert At Sea te vinden. manlief moet er werken bij het reuzenrad dus die is er de hele dag en ik ga even lekker tot rust komen. is de bedoeling en ondertussen te genieten.. maar jullie zullen me niet hoeven missen want de laptop gaat natuurlijk mee haha
komt goed.. ga even lekker bijkomen van de drukke tijd en me in de relax mode zetten.. doggie gaat ook mee dus hoop dat ik lekker met haar het strand op kan!!
Hier net terug van de vk, onze kleine meid doet het prima, hartje weer gehoord helemaal top. Baarmoeder was goed gegroeid en bloeddruk was ook goed. Over 3 wkn moet ik weer terug en dan gaan we het over de bevalling hebben. Ook mag ik een afspraak maken voor de 30wkn echo, zo leuk dat dat tegenwoordig in het pakket zit kunnen we der nog even zien. @inge veel plezier van het weekend geniet ervan!! @supermummy welkom terug! Klets gezellig mee!
@ super mommy welkom terug! @ Maia, de kleine man is z'n rust dagje langzaam aan, aan het inhalen Is wel even schrikken als je hem ineens 2 dagen amper voelt @ Inge, haha hoop het ook voor je!
Hallo iedereen! Ik kom ook maar weer eens kijken... Zal mijn best doen om beter bij te houden, maar ik moest vanaf zondag zo'n 8 blz bijlezen! Wauw! Heb het eerlijk gezegd een beetje globaal gedaan.. Haha, grappig van die navel! Ik wist ook niet dat dat kon.. Hier ook meerderen met een navelpiercing? Ik heb hem er maar uitgehaald, heel vreemd na zo'n 15 jaar! Qua bewegen, ik voel het wel steeds meer. Onder de douche en op bed steeds meer. Maar ook wel eens een dagje wat minder.. Gisteren de GTT gehad. Wat een saaie zit is dat zeg! Maar goed.. Nu de uitslag afwachten. Ik word best wel al dik! Ben nog steeds geen 4 kg gegroeid, maar mijn buik is deze week hard gegaan! Begin van vorige week zat een jasje me nog ruim, nu strak! Gaat het met jullie allemaal goed? Las dat Inge in de ziektewet zit, goedzo meid! denk maar goed om jezelf en je kindje Welterusten!
Wat schijnt het zonnetje toch alweer lekker, jammer dat het vanaaf zo slecht word... Pfff typisch NL!! Hahah Thnxx meiden!! Mieke: Fijn dat alles goed was met jullie meisje!! Inge Fijn weekend!! Geniet er maar lekker van!! Zal ff buikje spammen, begint goed te groeien
@supermummy wow mooi buikje!!! @godinn 4 kg dat valt reuze mee ik zit al op 7 kg haha Fijne dag allemaal!
4 kg is niks! ik zit op 9 of zo. Echt al te veel, komt door die stomme vakantie Mooie buik al supermommy! Ik vergeet echt vaak een buikfoto te nemen. Had me voorgenomen dat iedere week te doen, maar gok dat het gemiddeld om de 2 weken is. Ik zal proberen dit weekend wat te posten (als ik het niet weer vergeet). Gisterenavond kreeg ik een smsje dat de klant met wie ik vandaag een afspraak had, ziek is. Dus nu een heerlijk relaxed dagje op kantoor Denk dat ik maar vroeg naar huis ga en van het lekkere weer ga genieten.
Je hebt gelijk Pleuni, het is prachtig weer! Mooie buik SuperMummy! Nee, 4 kg is niet veel nog.. Ik denk dat het zelfs eerder 3 dan 4 is.. Maar ik heb wel een dikke buik!
Aankomen: Ik zit nu op 8 kg erbij... Bij eerste zwangerschap ruim 20 kg aangekomen... bij tweede zwangerschap 4 kg... Pleuni lekker rustig dagje is ook wel lekker met die benauwde weer Vanochtend meisje naar psz gebracht, daarna boodschapjes gedaan, nu even thuis. Zometeen meisje weer ophalen, lunchen en rustuurtje ! Lekker rustig dagje vandaag!! Heb net met vakantieveilingen weekendje weg gewonnen, voor volgend weekend. Straks maar ff me ouders bellen of zin hebben om mee te gaan, alleen met 2 kleintjes lijkt me niet erg handig
Wanneer je in het begin bent afgevallen ( door het vele spugen) vanaf welk gewicht tel je dan? gewoon je normale gewicht van voor de zwangerschap? Hier zit ik dan op 2kg. En dit zit volgens mij voornamelijk in n buik en borsten
@ukkie ik reken vanaf de 1e keer dat ik gewogen heb bij de vk, bij mijn intakegesprek was dat toen was ik 7 wkn zwanger ongeveer toen ik mijn intake had dus dat komt eigenlijk wel overheen met wat ik woog voor de zwangerschap.
Ik reken ook vanaf de eerste keer bij de vk.. Bij mij zit het ook echt in mijn buik en borsten.. Mijn buik groeit als kool!
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - 25 jaar - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar - meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 16-06 Sammie 1 - Pretecho 10-06 Godinn - 10 juli vk-11 juli echo 26-06 Ingearts - Controle VK 26-06 Pleuni - Controle VK 28-06 Ukkie1985 - Controle Gyn 29-06 Maia - Controle VK 04-07 Pleuni - Pretecho 04-07 Miepkip - Controle VK 05-07 Babii - Controle VK 05-07 Sammie 1 - Controle VK 17-07 Miekie0402 - Controle VK 01-08 Miekie0402 - 30wkn groeiecho
@godinn ja dat heb ik dus ook heb echt een buik en me borsten zijn goed gegroei maar voor de rest is er niet veel bij in omvang zover ik dat zelf vind haha