Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Dames even n berichtje uit het zonnige Zeeland!! Als ik weer n goede verbinding heb zal ik inhoudelijk gaan reageren

Groetjes

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden wat hebben jullie weer lekker veel gekletst! Leuk om vak te hebben, maar moet daarna zoveel pagina's bijlezen en helaas blijft niet alles meer hangen hier!

15 augustus is een mooie datum misloop, zijn m'n ouders ook getrouwd, ondertussen alweer bijna 26 jaar :D

Lexxie wat vervelend allemaal zeg meis, sterkte !

Hier m'n slijmprop gisteren en vandaag verloren.... Beetje vroeg dus! Zolang m'n vliezen niet breken is er niks aan de hand en t kan zelfs zijn dat m'n slijmproP weer opnieuw wordt aangemaakt. Zijn nu een weekend weg en moest voor de zekerheid wel m'n zwangerschapskaart meenemen van de Vk.
    Verder is t kamertje nu zo goed als af en wie alvast een voorproefje wil krijgen op de f

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    .... Fijne foon!
    Maargoed jullie kunnen dus vast in m'n album naar wat foto's spieken! Staat onder uk!

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier heb ik nog nooit een verdoving bij het boren gehad. Vind die verdovingen ook helemaal niks.

5. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Zo ik ben ook weer terug van een dagje ziekenhuis, wat een gedoe 3x prikken op en dag om de 2uur dat heen en weer gerace vind ik maar niks. Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag ben benieuwd.
    Ga er zelf vanuit dat alles goed is zo hoog was het de vorige keer ook niet.

Verder heb ik zo een bruiloft in Hoek van Holland dus heb wel zin in een feestje het is gelukkig mooi weer!
    Morgen en zondag allemaal verjaardag dus druk weekendje voor de boeg!!
    Dames nog leuke dingen op de planning?
    Fijn weekend allemaal!

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, Hopen dat de kleine toch nog lekker 15 weekjes blijft zitten!, en wat een schattige kleertjes! :)

@ Verdoving. Ik durf het totaal niet aan zonder verdoving :$

@ Mieke, aankomende week is een erg drukke week voor ons.

Hier zojuist de bank opgehaald en neergezet :) Zoals gewoonlijk ben ik weer te druk geweest en dat werd meteen afgestraft met een harde buik en bandenpijn. Gelukkig zit de bank wel lekker en kan ik daar lekker op rusten.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Miekie0402 Veel plezier vanavond en het weekend met de verjaardagen :)

Engeltje rustig aan!! Kleintje moet nog ff blijven zitten :)

Miepkip heel herkenbaar... ik doe ook al snel te veel en word dan idd afgestrafd...

Hier vandaag weer eens teveel gedaan... nu wat bandenpijn... verder een heel bewegelijk mannetje!! Hier lekker rustig weekje voor de boeg, vrijdag de echo en dan vrijdagmiddag weekendje weg met me ouders en kids.

8. Maia

Maia Niet meer actief

@tandarts: wij moesten gisteren maar er kwam wat tussen dus ga nu volgende week. ben 'gelukkig' nog nooit geboord o.i.d., nooit problemen met m'n gebit. Alleen nu moet ik toegeven dat ik de afgelopen maanden niet goed heb gepoetst want ik ga steeds flink kokhalzen als ik m'n tanden poets, gaat wel weer over na de zwangerschap.

@engeltje: het kan idd dat je vroeger je slijmprop verliest, maar over het algemeen wordt hij inderdaad weer gewoon aangemaakt.

@miepie: veel plezier!

Hier een beetje rare dag. Was erg moe omdat vannacht onze rookmelder afging (geen rook gelukkig, waarschijnlijk of stroomstoring of stof o.i.d.) dus we waren rond half 6 al wakker. Daarna naar de vk, alles was goed, bloeddruk prima enzovoorts, toen meteen door naar een vriendin op kraambezoek, thuis even snel een broodje gegeten en toen meteen weer door naar de markt want daar kan ik door m'n werk nooit heen en wilde even wat stof halen voor wat kussensloopjes en ben mijn oude poppenwagen opnieuw aan het bekleden. In elk geval, daarheen, het was warm en ik had dus niet slecht maar ook niet enorm goed gegeten en toen waren we voor Jan even in de WE voor een spijkerbroek en daar ging ik van m'n stokje. Nou ja, nog net niet. Hij heeft me naar het eerst mogelijke terrasje gesleept en daar even een cola gedronken (maar we willen daar nooit eten want het gaat altijd mis, ook nu weer met onze drankjes) dus toen dat op was en het iets beter ging sleepte hij me naar ons favoriete restaurant/terras en daar even goed gegeten en daarna ging het dus wel weer. Dus voor mezelf: altijd wat te eten bij me hebben

voel me nog steeds niet geweldig, dus morgen maar een rustig dagje ervan maken.

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Maia: Als ik het zo lees lijkt me een rustig dagje een héél goed idee.
    Pas goed op jezelf!

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Om de 2 uur? 3 keer prikken? Waarvoor was dat dan?

O, de verdoving bij de tandarts valt best mee! Ik voel me altijd mega opgelucht als ik geweest ben. Moest deze week ook controle, maar had gelukkig niks :) Ben er altijd wel wat nerveus voor..

Och jakkes joh! De slijmprop is er om infecties tegen te gaan toch? Hopelijk blijft de kleine nog lekker een paar weekjes zitten waar die zit!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

zo das idd vervelend om 2 uur 3x bloedprikken... hopelijk is uitslag goed!

Slijmprop sluit bm af, beschermd mede tegen infectie net zoals de vliezen. Hij groeit ook weer aan :)

Hier kort nachtje, was erg benauwd... blehhh!! Zodra ik me omdraai of naar wc geweest ben, laat mannetje zich duidelijk voelen :) Kan vast wennen aan de gebroken nachten hahaha!!
    Verder vandaag rustig dagje in en om huis... gister te veel gedaan nu dus meer last van mijn rug/bekken en buik.

Fijne zaterdag/weekend!!

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O, dan idd vandaag maar even wat rustiger aan Super Mummy (zou het afkorten maar dan staat er SM :p )
    Hier wel lekker, maar veel te kort, geslapen. Vanochtend gaat alles mis, bah! Paarden die uitbreken, wat een gedoe...

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hoi allemaal,

Doordat ik zo rustig aan moet doen ben ik maar begonnen met het geboortekaartje!
    Hij is inmiddels zo goed als af, en ben natuurlijk heel blij :D

Wilde een stukje tekst, gedichtje ofzo erop maar kon niks leuks vinden. Dus nu heb ik zelf de tekst gemaakt. Zo is de kaart wel heeel erg persoonlijk geworden.

Zijn jullie er al mee bezig?

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Misschien een rare vieze vraag maar hoe ziet zon slijmprop eruit? En hoe groot is dat? Ik heb namelijk veel last van slijm of afscheiding en was benieuwd hoe dat te onderscheiden is.

Hier verder alles goed. Wel wat last van harde buiken en pijn/druk in m'n lies en heel fijn kramp in m'n kuiten midden in de nacht :)

15. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, oeh trouwen! Gefeliciteerd alvast!! Verdoving stelt niet zo veel voor. Heb ze een paar keer gehad. Het is geen fijn gevoel, maar na 2 sec is het gevoel weg. Niet druk maken dus :)

@ Engeltje, leuk kamertje!

@ Maia, pas goed op jezelf meis. Lekker rustig aan doen en goed de tijd nemen voor alles.

@ Sammie, ben nog helemaal niet bezig geweest met geboortekaartje. Heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik wil.

Hier een rustig weekend voor de boeg. Mijn vriend moet hele weekend werken, dus ben alleen thuis. Ga niet te veel doen. Ben de hele week al druk bezig geweest met vanalles opruimen (babykamer, andere kamer, zolder etc) dat ik weer even moet opladen. Gisteren ook een vrije dag gehad en merkte dat ik toch wat rust nodig had :) Voelde me zo futloos. Morgen ga ik waarschijnlijk met mijn zusjes even de stad in, is koopzondag en mijn jongste zusjes heeft schoenen nodig ;)

16. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Beter geslapen vannacht ;) en nu een rustig ochtendje. Heb net al mijn meisjeskleding uitgezocht, de 'mooie' (in elk geval: niet verwassen, vies enz) gaan naar mijn zus, die zijn bezig zwanger worden dus had gevraagd of zij ze willen hebben, je weet nooit of ze een meisje krijgen. De oude, verwassen enz. gaan in de kledingzak. Dus dat heb ik net gedaan. Heb ik weer ruimte in mijn kast voor de jongenskleertjes hihi

@mummy: doe rustig aan vandaag!

@sammie: nee wij zijn nog niet bezig :)
    weet wel al wat ik ongeveer wil en de tekst hebben we van Fleur nog, alleen even een ander gedichtje bedenken.

@pleuni: geniet van het weekend

@ukkie: geen idee, ik ben hem nooit verloren voor m'n bevalling en tijdens de bevalling was ik high van de pethidine dus ik heb hem in elk geval niet opgemerkt, ik geloof dat het wat dikker en steviger slijm is waar sliertjes bloed doorheen kunnen zitten.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Slijmprop verloor ik bij mijn zoontje al weken voor de bevalling begon... het rommelde al vanaf 34 weken, iedereen dacht (zelfs vk) dat hij eerder kwam dan zijn zus (38+2) maar nee hoor deze meneer kwam pas met 39+4 hihih Ben dus benieuwd wat dit mannetje gaat doen :)

Lekker rustig dagje zo... zometeen met de kids nog ff stukje lopen ofzo. Iig even naar buiten. Kleine mannetje is druk aanwezig hihih t blijft een bijzonder gevoel!

Jeee pakje is aangekomen :)
    Vind hem zo lief!!

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Sorry voor het niet reageren, maar ik ben zo ongelovelijk kwaad!

Mijn (autistische) zus kwam gisteren helemaal overstuur thuis. Ze word al een aantal jaar door een oud klasgenootje gepest. Nu was ze gisteren aan het werk bij de coop. En kwam dat meisje met wat vriendinnen binnen deze keken mijn zus meteen vuil aan. Mijn zus was ondertussen bezig met de vloer te vegen. Gaat dat meisje voor haar staan. Schopt al het vuil alle kanten op. En kijkt haar zo aan van ik pak je nog wel.. Dus ik gisteravond een huilen zus bij me gehad. Gezegt dat ze het tegen haar bazin moet vertellen zodat zij het ook in de gaten kan houden. Nu is het grootste probleem nog, me zus is kassiere en ze is er nu ongelofelijk bang voor dat, dat meisje en vrienden een keer bij haar aan de kassa komen. Dus ik uitgelegd dat ze dan moet doen zoals ze tegen iedere klant doet en ze verder moet negeren. (maar ja, dat gaat nog al moeilijk voor haar, doordat ze door haar autisme niet zo goed met dit soort dingen weet om te gaan.) Nu heb ik haar dus uitgelegd dat als dat meisje ooit aan de kassa komt ze gewoon haar bazin moet oproepen, zodat deze er bij kan staan. Of in ieder geval in de gaten kan houden. (de bazin van mijn zus weet dat ze autistisch is, en probeert haar te helpen met contact etc. Verder is mijn zus een goede werknemer)
    Maar ja, me zus is nog steeds ongelofelijk bang voor die meiden.

Ik stond gisteren zowat te koken toen ik het hoorde. Hihi zwangerschaphormonen werken op z'n moment ook niet echt mee!

Sorry voor het onduidelijke verhaal maar moest het toch echt even kwijt! :$

Verder gaat het hier wel goed. De kleine man begon gisteren te schoppen toen me vriend en ik kabouter spillebeen voor hem zongen. En zag eens beren broodje smeren :)

19. Maia

Maia Niet meer actief

@super mummy: wat een schattig pakje!

@miepkip: he bah, wat ontzettend naar voor je zus zeg :( wat een rotmensen zijn er toch.

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat vervelend voor je zus! Hoe oud is zij??

Hier nog steeds een baal dag.. Bah!
    Vriend die gewoon de hele dag al loopt te klieren, niks werkt mee, en hij werkt vooral tegen. Kan m wel wat doen...
    Ik kan niks zeggen of ik krijg weer de hele wereld over me heen, en geloof me, dan is het geen lieverdje. Blééééh.... Zit nu met mijn laptopje op een slaapkamer, omdat hij ineens moest stofzuigen en ik niet eens op de bank mocht zitten, nadat ik al vanaf 06.45 bezig ben geweest. Zat er nog geen minuut. Nee, dan is stofzuigen ineens belangrijk, terwijl hij anders de grootste turk op aarde is. Dikke *****

Sorryyy, maar ben er echt even helemaal klaar mee.

Deel Deze Pagina