Moe, hou op schei uit! Ik moet vanavond tot 21 uur werken maar rond die tijd slaap ik al half. Dus ben benieuwd voor vanavond. Koffie drink ik niet sinds eerste zwangerschap. Werd daar kotsmisselijk van. Denk erom dames, de energiedrankjes moeten we ook laten staan. Mag niet tijdens zwangerschap vind het lekker al drink ik het nauwelijks (wij hebben het niet in huis)
@ wendy: ja heel erg spannend voor je meis! Maar goed voor jezelf opkomen he! Ik dronk gelukkig geen koffie anders zou het helemaal dubbelop zijn! Vermoeidheid hoort er dus bij ook in t begin van de zwangerschap
He dames, Ben blij dat ik na een dagje werken weer kan leze hoe het met iedereen is. @Minnie: wat een stijging!!! Maak je maar niet meer druk en geniet er maar gewoon lekker van @Wendy: heel veel succes morgen. Echt heel vervelend dat ze niet naar je luisteren. Hoop dat je gelijk hebt en gewoon lekker zwanger bent. Stijging HCG zegt toch genoeg?! @Roompje: welkom en gefeliciteerd! @Stoetel: bedankt om me op de lijst te zetten. Ik ben trouwens 26 jaar (27 op UD) en het is ons eerste kindje. Hier trouwens ook heel moe. Vaak overvalt het me opeens... Verder slaap ik de eerste paar uurtjes heel vast, maar midden in de nacht ben ik vaak klaar wakker. Heel vervelend....
@DS85; Ja dat zou je wel zeggen he dat het goed zit als je HCG stijgt helaas moet je ook andere waardes hebben die stijgen. Heb al veel op google rond gekeken bij een zwangerschap met een lage progesteron waarde en er staan heel veel verschillende dingen op. De 1 kreeg medicijnen en is nu 19 weken zwanger en je leest ook dat lage progesteron voorkomt bij een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar bij een miskraam lijkt mij niet dat dan wel je HCG blijft stijgen. Kortom in het ziekenhuis weten ze het zelf ook niet. Ze hebben dit nog niet eerder meegemaakt. Dus ben erg benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Dus nog even afwachten. Voelde me sinds vorige week echt super zwanger en blij maar na gister is dit eigelijk in 1 klap verdwenen. Ik ga er dan ook al een klein beetje van uit dat deze droom te mooi was om waar te zijn. Maar diep van binnen zegt het weer dat het niet klopt en dat ik wel zwanger ben. Erg dubbel allemaal. Laat morgen van me horen zodra ik meer nieuws heb. Trouwens wat lief hoe iedereen hier met je meeleeft (L) Doet me echt goed.
Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m Roompje25 - kindje - j/m 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Zwanger: 21 Afspraken: Minnimouse1974 - 24 februari echo Ds85 - 29 februari - 1e afspraak gyn Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk Sweetchocolate - 5 maart 1e afspraak vk + echo
@ wendy: tuurlijk leven we met je mee meis! Het eerste wat ik vanmorgen dacht was: ben zo benieuwd hoe t nu met minnie en wendy is! Ben benieuwd ook weer hoor morgen, ik hoop dat ze nu gewon zien dat je toch gewoon zwanger bent!
Roompje welkom. Nog een oktober mama! 19 oktober is de verjaardag van mijn vader. Sorry moest ik kwijt
Ben nu Wie is de reisleider kijken. Wat is Gordon toch een geweldige vent. Ik mag zijn humor wel. pffff mijn riem moet ik al losser doen! Nu al, ben nog maar 4 weken ver. Dat beloofd wat
Gadver, net de wc pot van dichtbij gezien. De kotsperiode is weer aangebroken. Als het net zo word als bij de oudste val ik eerst 5 kilo af.
@ wendy: hoe is het? Hoe laat ben je aan de beurt? Succes! @ roompje: jeethe war heftig zeg! Hoop voor je dat alles nu goed blijft gaan! @ sweet: hè, jakkie! Niet leuk! Hopelijk blijft t bij deze ene keer! Ik ben alleen maar poepies aan t laten, erg prettig :S Verder gaan we nu dag 6 in dat ik niet kan praten.....fijn! Mijn omgeving heeft t nog nooit zo rustig gehad, maar wanneer gaat dit nou eens over?! Wordt er echt een beetje moedeloos van!
@Roompje; welkom hier! Heftig lijkt me om je kindje met 23 weken te verliezen. Is dit (weer) je eerste zwangerschap? @ Wendy; hoe is het nu? Ik heb niet zoveel gereageerd nog, maar wel alles meegelezen, raar verhaal! @Sweetchocolate; sterkte! Ging het vanmorgen beter of weer de wc pot geknuffeld? Ik heb verschrikkelijk geslapen vannacht, veel last van obstipatie (wat ik nog nooit! gehad heb), halve nacht wakker gelegen ervan. Vervolgens 's morgen eindelijk wel naar de wc geweest en toen lukte t eindelijk. Als bonus kwartier later voor het eerst over mn nek gegaan. Wel wat last gehad al van misselijkheid, maar dit was nieuw nu. Not so nice !! Ben bekaf nu, dus probeer een rustig dagje te doen.... Dit weekend eindelijk maar eens zoeken naar een verloskundige, denk dat dat inmiddels wel tijd word. Fijne dag allemaal!
Ik mag me hier ook aanmelden Gisteren een positieve test gehad en ik ben er nog helemaal van ondersteboven.
Gefeliciteerd frown! Fantastisch he? Vandaag is mijn NOD maar ik had dinsdag al posi getest. Ik heb nog geen vervelende kwaaltjes. Alleen af en toe gespannen onderbuik of opgeblazen meer niet. Ik vraag me af wanneer ik geur van eten niet meer kan waarderen of misselijk ga worden.