Wauw wat echt al zeg, die echo!! Mooi! Wij gaan het ook niet doen, maar als ik het zo zie wil ik ook wel... Kraampakket... Nog niet eens aangevraagd *schaam* Goed dat het hier besproken wordt, zal het maandag gelijk doen!
@laupio: ja weet het ook niet meer zeker, maar ik dacht van Fleur toen (zilveren kruis) ook rond week 27/28 @baileyy: je bed moet op klossen staan mocht je bevalling beginnen en je thusi gaan bevallen maar ze raden het aan vanaf week 37. Is i.v.m. arbowet voor vk en kraamzorg. kiezen voor thuis of zh? dat kan je altijd op het moment zelf nog bij Fleur heb ik besloten thuis te beginnen en wel te zien waar we eindigen en ben uiteindelijk naar het zh gegaan. Geen pretje, met weeën in de auto kan ik vertellen. nou ik slaap echt belabberd. Veels te warm allemaal voor me. Dus heb inmiddels al een nacht of 4 zo goed als niet geslapen.
@ klossen . Die probeer ik nog even te blokkeren in gedachte , wat een ondingen zeg. Hier gebruikte we altijd lege kratjes bier. 2 kraampakket , wel al aangevraagd maar nog niks erover gehoord was van plan om daar van de week nog eens over te bellen.
Mooie echo supermummy!! Meiden, ik vraag me ten zeerste af of t wel echt mn bekken zijn.... Heb af en toe onwijze krampen en steken, mn buik lijkt wat gezakt en gisteravond kon ik niet meer opstaan van de pijn. Moest t gewoon wegpuffen! Gelukkig is t sindsdien niet meer zo erg geweest, maar voel me wel heel raar..... Ik loop alsof er een bowlingbal tussen mn benen zit, zou hij misschien gewoonningedaald sijn en zijn dit dan indalingsweeën? Maandag moet ik naar de vk, dus ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen.... Ben trouwens toch ook weer flink misselijk en t spugen is toch echt weer begonnen helaas Ben zo blij dat ik ongeveer 5 weken wel op en top heb kunnen genieten van mn zwangerschap, maar hoop dat t de laatste weken toch ook nog gaat lukken....
engeltje als je niet vertrouwd zou gewoon vk bellen... sterkte iig! Hier in valkenswaard op camping, tis heerlijk weer.J. zit behoorlijk onder de waterpokjes en ook D. krijgt al een paar blaasjes... dan hebben ze.het maar achter de rug. Kleine mannetje is ook flink aanwezig vooral in avond en nacht... dat beloofd.nog wat!!
@engeltje je kan idd voor de zekerheid beter de vk bellen als je het niet vertrouwd, beter voor niets bellen dan dat er wel iets is toch? Hier zijn gisteren de babyspullen bezorgd, heel het huis staat vol dozen pfffff De box hebben ze gisterenavond al in elkaar gezet, staat erg leuk Vanmiddag gaan me vader en me vriend beginnen aan het babykamertje in elkaar zetten. Wel raar ineens al die babyspullen in je huis, wel superleuk natuurlijk. Word heel echt nu allemaal haha!!! Vanavond gaan we lekker gourmetten met me ouders als dank voor de kinderwagen die hebben we van hun gekregen, dus kan er wel een etentje vanaf natuurlijk haha Fijn weekend allemaal!
Had donderdag al gebeld en moet toch maandag langskomen anders had ze een extra afspraak gemaakt. Die pijn die ik gisteravond had is gelukkig niet meer terug gekomen, toen deed echt mn hele buik veel pijn, was denk na een minuut of 3 wat minder. Hoef nu tm maandag niet te werken, dus hoef niet te tillen en te bukken en t lijkt nu al wat minder te worden. Wel nog wat druk op de onderkant bij alle bewegingen die ik maak, maar dat is vol te houden. Als die erge pijn dit weekend wel terugkomt, dan bel ik nog wel even, maar anders wacht ik maandag af...
Klinkt beslist niet fijn Engeltje! Heb je de mogelijkheid om te gaan liggen? Jezelf echt even helemaal in de rust stand zetten? Zou ik wel doen... Oo heerlijk, naar de camping! Wil ik ook!
Lig nu wel languit op de bank, maar had vanmiddag een verjaardag in nijmegen, dus een lange trip heen en weer gehad vandaag! Morgen echt een rustdag en idd zoveel mogelijk liggen.... Rugpijn is wel echt afgezwakt nu, nog wel aanwezig, maar minder. Net op de terugweg wel ff wat steken in mn buik gehad die ik moest wegzuchten.
goedemorgen. Vannacht voor het eerst lekker weer geslapen, heerlijk die regen verder doen we een rustig dagje, ben wat cakejes aan het bakken en vanmiddag gaan we naar Hilversum voor een vliegles voor m'n vader (heeft hij van mij en m'n zussen cadeau gekregen voor z'n verjaardag) en vanavond met de familie uit eten.
Kreeg gisteravond een telefoontje van mn ouders die nog in nijmegen zitten dat t niet goed ging met mn opa en dat mn oma helemaal in paniek was omdat mn ouders zover weg zitten, want wat als er snachts iets gebeurd? Ze durfde mij namelijk niet te bellen omdat ik toch wel een beetje hoogzwanger ben en dan kan je mijn nachtrust natuurlijk niet verstoren Heb gisteravond dus maar gebeld dat ik t helemaal niet erg zou vinden als ze mij uit bed zou bellen. ( wat overigens niet gebeurd is hoor ) Mn opa zat gelukkig grapjes te maken op de achtergrond, dus dat stelde mij ook wel weer een beetje gerust. Hoop echt dat zn hoofdpijn nu snel overgaat hoor! Donderdag is hij weer naar t ziekenhuis geweest omdat t niet goed zat en wat bleek nu....er zat nog een hechting in de wond die op had moeten lossen, maar wat dus niet gebeurd was en dat veroorzaakte dus ook steeds de ontstekingen waarschijnlijk! Vanmiddag ga ik maar is ff een bakkie bij ze doen om te kijken hoe het is. Zelf vannacht niet leuk gedroomd... Droomde over mn controle van morgen bij de vk en dat ze me doorverwees naar t ziekenhuis omdat ze vermoedde dat ik weeen had. Dit was ook zo en dus moest ik in t ziekenhuis blijven... pfff nou hoop t niet zeg!
Ja idd, hij is nu al zo'n tijd ook bezig met herstellen en t gaat maar niet de goede kant op helaas.....
Hallo dames ik ben weer op de aardbodem. 1 week gemist en 15 pagina`s terug lezen is heel erg veel dus dat ga ik nog doen , maar nu even niet. heerlijk weekendje gehad met een storm aan hormoonkwaaltjes. zo vaag ik moest vanuit de camping mijn man op halen in de haven waar ze net klaar waren met het afbreken. 6km en al 4 keer meegereden op en neer en ik kon de weg niet vinden. ik was helemaal overstuur heb echt lopen huilen als een klein kind hahaah. uiteindelijk heeft iemand mijn man maar naar mij gebracht hahaah. verder deze week gewerkt zit achteraf toch niet in de ziektewet dus werk gewoon 5 uurtjes alleen dan niet meer in het ziekenhuis op zich gaat het goed vraag me alleen af hoelang. verder het hele weekend bij mijn vriendin geweest ze was gisteren uitgerekend manlief was/is hele weekend weg dus waarom alleen thuis wachten op telefoon terwijl ik ook gewoon daarheen kan gaan. dus samen met de hond vanaf vrijdag daar geweest. maar helaas niks geboren dus nu gaan we wachten op de telefoon en dan gaan we weer die kant uit. verder voel ik de kleine uk steeds vaker en harder af en toe schrik ik er zelfs van hahaha. verder weinig nieuws. Ga jullie in ieder geval weer bij houden en aktief meelezen. fijne avond verder allemaal.
@ Ingearts, welkom terug @ Engeltje, he bah het zit ook niet mee Hopelijk is het straks bij de controle allemaal goed en gaat het met je opa ook goed. Hier een half druk weekendje gehad. Gisteren vierde mijn vader en zijn vriendin hun verjaardagen. Dus iedereen die me een beetje kende moesten allemaal weten hoe het met me ging haha. Wel lief natuurlijk, maar na 5x verteld te hebben, had ik het ook wel weer gehad (maar niet laten merken ). Het gaat nu verder eigenlijk wel goed. Heb zaterdag nog veel last gehad van mijn lies, maar gisteren weer helemaal niet... Geen pijl op te trekken.