Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miekie, wat vervelend! En dat al voor de 4e keer. Hou het goed in de gaten, zoals Engeltje al zei. Gelukkig is er met de baby niks aan de hand.

2. Maia

Maia Niet meer actief

@miekie: jeetje wat ontzettend schrikken zeg :( hopelijk voel je je snel beter en fijn dat je kindje het gewoon goed maakt verder

hier wel goed geslapen tot het inderdaad begon te onweren rond 5 uur. Hier recht boven zo ongeveer dus we werden er aardig wakker van. Daarna toen manlief naar z'n werk ging wel weer in slaap gevallen, dus pas om kwart voor 9 wakker en Fleur lag heel lief te spelen, had haar echt niet gehoord. Vandaag doen we een rustig dagje (we gaan samen taartje bakken) en m'n pijnlijke buik van gisteravond is weggetrokken.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: thnx voor je reacties op mn foto's meis! Dat shirtje heb ik bij de Hema besteld, vond die vogeltjes ook zo lief idd :D

@ Maia: oh leuk, taartje bakken met je dochter! Doe maar lekker rustig aan idd vandaag en fijn dat je buikpijn is weggetrokken!

4. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Bedankt allemaal, doe zeker even rustig aan dan is de nekpijn hopelijk zo weer weg.

@noodweer wij hebben vannacht gelukkig geen noodweer gehad wel veel regen maar geen onweer.

@engeltje wat fijn dat de rust zijn vruchten gaat afwerpen dan ben je goed bezig, lekker rustig aan blijven doen dus!!

@Maia veel plezier met taarten bakken, LEUK!!!!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wees blij miekie! Hier was de onweer echt keihard, ben niet echt bang voor onweer, maar bij de eerste knal zat ik rechtovereind in bed. Weet haast Eker dat ie in de buurt ingeslagen moet zijn en veel regen... Echt wolkbreuken hier met heel veel wind! Had mn kleine raampje openstaan, is normaal niet erg als t regent, maar werd gewoon zeiknat in bed haha moest um echt dicht doen!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lees net op teletekst dat er hier op ongeveer 2 km afstand idd is ingeslagen op een vrijstaande woning en dat die afgebrand is...

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Maia lekker taartje bakken!! En toch wel lekker dat je even heb kunnen slapen na het onweer.

@ Miekie das schrikken meis, doe rustig aan!! En anders idd ff naar je nek laten kijken!

@ Engeltje fijn dat rust lijkt te werken op moment...

@ Hier redelijk geslapen, gisteravond was mijn kleine ventje lekker druk (nu trouwens ook hihih)... Je ziet gewoon mijn buik meegolven door het vruchtwater hihi! Hij ligt wel hoog en nu ook wat meer en sneller kortademig... maar tis voor goed doel :)
    Vanochtend weer uitgeslapen tot 9 uur... met onderbreking van het onweer, was behoorlijk hard! Gelukkig sliepen kindjes er doorheen en hebben ze niks gehoord. Vanochtend rustig aan en vanmiddag nog ff paar boodschappen doen.

@ Waterpokjes, drogen bij me dochtertje goed in, korstjes vallen er al een beetje af... zoontje lijkt ook beter te gaan, gelukkig!! Hebben we dat maar gehad, voor het echt zonnig word... al geloof ik daar op t moment niet zo in!

8. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Vandaag alweer 28 weken , wat gaat het toch hard.

@ waterpokken , ben blij dat ze beginnen in te drogen , ergste weer gehad en dan zijn ze er lekker vanaf .

@ onweer , hier vanochtend ook . Bij mij kroop de kleinste lekker tegen me aan , zelf vind ik onweer niet erg maar die regen die erbij viel dat maakte een herrie.

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier ook alweer 28 weken!

Ik voelde me redelijk dus ik dacht ik fiets even naar het centrum om een boodschapje te doen, nou ik ben binnen een uur weer huiswaarts gekeerd. Tgaat gewoon niet, voel me zo beroerd en buikpijn!
    Kan mezelf niet echt volgen:)

Zo vermoeiend kan dat toch niet zijn?
    Nou ja, ik ben weer thuis, beetje bankhangen en slapen en hopen dat het dan weer iets beter gaat..

Dat worden nog een lange 12 weken zo denk ik;)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat de waterpokjes van jullie kindjes aan t indrogen zijn!

Ben net ff een klein ommetje wezen wandelen en er zijn toch wel weer wat huizen hier in de straat met lekkages en weggevlogen dakpannen door t noodweer. Ff afkloppen maar dat wij geen schade hebben...:)

Net ff de fysio gebeld of ik na deze 2 weken wel baantjes mag trekken en dit mag mits ik vooral op mn rug zwem en minder op mn buik en.......jawel ik mag alleen met de 55+ers meezwemmen! Hihi zie de lol er wel van in :D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sammie: oh,oh, meis ga jij ook ff snel naar de fysio! Echt doen hoor! Sterkte ermee meis en doe heel rustig aan!
    Hier krijg ik van nog geen 15 min lopen al die buikpijnen, net ook weer ben net iets van 500 meter te ver gelopen ofzo...

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ engeltje,

ik denk niet dat de fysio hier iets mee kan ;)
    ben bij de HA en VK geweest en die zeiden beide, doe rustig aan en meer kan je niet doen..

Heb geen bekkenpijn oid

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hmz ok.... Naja dan maar hun adviezen opvolgen meis! Sterkte ermee en hou je rustig!

14. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Geen idee Sammie, of dat normaal is.. Ik heb er geen last van eigenlijk..

Vandaag gesprek met de kraamhulp gehad, leerzaam :) Krijg er steeds meer zin in! Kraampakket, kraambed ed besteld. En de verzekering gebeld of ik volledig vergoed ben voor de kraamhulp..

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ verzekering,

Hier bij Ohra, en we moeten 4,- per uur eigen bijdrage betalen aan kraamzorg.

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hihihihihi ach ik bedoelde het goed hahaha

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Sammie: Ik kreeg niet de kriebels van de verloskamers. Als het goed is kom ik daar niet te liggen. Ik krijg in week 39 een KS.
    Wel leuk om te zien.
    We hebben ook meer info gekregen over de KS. Zo mag Lieve 24 uur per dag bij ons blijven. 'Rooming in' heet dat. We krijgen er zo waar een beetje zin in. Ook krijg ik de kleine, als alles goed gaat, op de verkoever weer bij me. Ik was bang dat ik een tijd moest wachten voordat ik haar weer zou zien.

Vandaag 30 weken echo. We hebben een 'perfect gemiddeld kind' volgens de arts. Ik doe het, na alle spanning rondom de down screening, voor perfect gemiddeld kind.
    Voor ons is ze toch al bijzonder.

Vakantie: Wij gaan komende dinsdag samen nog even 3 weekjes weg. Heb er heel veel zin in. Zijn er nog meer vakantieplannen hier?

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Chybou: lekker 3 weekjes weg!! Waar gaan jullie naartoe?
    En wat fijn dat Lieve de eerste 24 uur bij jullie mag blijven!!

Kraamzorg: hier bellen ze komende week (als goed is) voor afspraak voor de intake... Ben benieuwd hoeveel uren het worden... hahah ik gok op 59, gezien ik alleenstaand ben en nog 2 kids onder 4 heb... Verder wacht ik het gewoon af :)

Hier: redelijk geslapen, maar wat een weer zeg, blehh!! Regen, regen en regen! Vind t ook maar koud brrrr!!
    Merk wel dat ik een stapje terug moet doen (best lastig...), vooral met hh enzo. Net gedoucht en deed was in de machine, maar dat voel ik nu wel... Verder een rustig dagje, boodschappen zijn al in huis, dus hoef niks te doen :)

Vakantie: wij zijn vorig weekend een weekendje weggeweest en gaan volgend weekend naar de hengelhoef in Belgie :) Weer met vakantieveilingen hihih!! Mijn ouders gaan mee en ook mijn oma dit keer. Verder gaan we niet echt weg, miss nog dagje dierentuin met de kids ofzo :)

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Chybou
    Wat fijn dat Lieve er bij mag blijven!

Vakantie heb ik al gehad ;)

Ben toch zo misselijk al de hele ochtend!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier ook al vakantie gehad en nu 6 maanden vakantie ;)
    Hoop wel op nog een beetje mooi weer hoor, kan ik tenminste lekker buiten zitten ipv nu de hele week al binnen...

@ sammie: vervelend he die misselijkheid! Bah!
    Hier was t spugen ondanks de medicijnen ook alweer begonnen en was na iedere avondmaaltijd steeds heel misselijk.
    Ben nu nog kleinere porties gaan eten en dat gaat redelijk nu gelukkig!

Kraamzorg: hier moeten ze nog bellen voor een afspraak.... Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren, laat ze nu maar komen!

Deel Deze Pagina