Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Dank je Barb :)
    Is inderdaad fantastisch.

Ik heb pijnlijke boobies en zo af en toe een wat zeurende/trekkende pijn in mijn onderbuik, verder eigenlijk ook nog niets. Gisteren had ik heel kort een vlaag van misselijkheid, maar niet echt noemenswaardig.
    Ik ben benieuwd wanneer dat gaat beginnen en waar ik dan wel of niet last van krijg.

2. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou ben geweest hoor ik moest er vanmorgen om 9 uur zijn. En ze begon eigelijk direct over curettage ik dacht hallo wacht ff. Dus ze ging weer kijken, nou niet echt veel veranderd. Dus we zaten weer en heb huilend gewoon verteld dat ik het goed zat was, dat ik steeds een andere arts heb die steeds iets anders zegt. Ze gaven toe dat ze een foutje hebben gemaakt want dat ik vorige maand dacht dat ik een miskraam had gehad hadden ze mijn HCG moeten prikken en dit is niet gebeurd. Dus ik zeg ik weet bijna zeker dat het van het ei moet zijn dat ze de 18e zagen zitten. Maar dat kon absoluut niet want dan hadden ze 1 febr. nog helemaal niks kunnen zien dan had er nog geen vruchtzakje niets gezeten. Dat is ook wel weer zo denk ik dan. De 15e heb ik een miskraam gehad en mijn lichaam heeft dat nooit afgestoten zeg maar die heeft al die tijd gewoon aangegeven dat ik zwanger was waardoor er dus niks in het vruchtzakje groeit. Dit komt bijna niet voor dus juist bij mij natuurlijk wel weer ;) Dus ze begon weer dat het echt beter was als we het weg gingen halen, dus ik begon weer te huilen dus ze zegt als je nog even wil wachten ermee dan doen we dat, ik zeg ja dat wil ik graag. Dus dinsdag moet ik weer terug en gaat ze weer kijken en bloedprikken. En dan de 21e de curettage. Als er dinsdag nog niets veranderd is dan heb ik er vrede mee en moet ik me er gewoon bij neerleggen. Dat heb ik nu eigelijk al gedaan maar voor mijn gevoel wil ik er gewoon nog even mee wachten met die curettage. Vanmiddag om 2 uur kan ik bellen voor de bloeduitslagen. Ik wou dat er een wonder gebeurde maar dit zit er denk ik niet in. Dus hoop dat ze me cycles weer goed op gang kunnen krijgen. En dan maar met de iui beginnen. Ik moet op die manier maar positief blijven denken. :)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: ach meis toch! Krijg er gewoon kippenvel van, wat moet jij je toch rot en onzeker voelen nu meis! Gelukkig geven ze toe dat ze een fout gemaakt hebben, maar daar win jij niks mee :(
    Hoop voor je dat er alsnog een wonder gebeurt, maar in ieder geval heeeeel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou lieve schat! Doe rustig aan meis.....

4. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Dank je wel engeltje. Zit alleen zo tegen een curettage op en weet ook niet zo goed wat ik hier van moet verwachten. Heb jij er toevallig ervaring mee zie in je tekstje dat je ook een mk heb gehad?

Voel me wel rot, maar gek genoeg valt het eigelijk best wel mee. Denk dat ik het toch wel had verwacht. Heb natuurlijk wel enorm hard gejankt net en dat lucht ook aardig op. ;)

5. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @Wendy: Heel erg veel sterkte.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

@wendy, pff wat heb jij al meegemaakt zeg :( mijn duimen draaien echt voor je dat er nog een wonder gebeurt:)
    ik wil je iig een dikke digi knuff geven;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: nee ik heb geen curretage gehad meis, mijn lichaam heeft het zelf opgelost, was ook echt nog heel pril hoor! Dacht in de eerste instantie toen dat ik toch ongesteld was geworden, alleen was het een hele heftige menstruatie zeg maar....

8. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy: bah, wat een nare ontwikkeling zo! Wel goed dat je voor jezelf opgekomen bent!! Sterkte iig de komende tijd. :(

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik wens je veel sterkte Wendy en extra veel succes met je nieuwe cyclus!!!!

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Wendy dus toch wel echt een mk?! Jeetje ik snap het niet meis. Hoe kan dat? Je lijf lichaam houdt je zo voor de gek nu. Ik hoop dat je cyclus snel op gang komt. Balen meis. Had het je zo gegund.

11. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @Barb en Frown allebei gefeliciteerd!!! Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie?
    @Sweetchocolade: vandaag alweer wat beter of nog steeds misselijk???
    @ Wendy: weet je al iets meer.

Hier alles rustig. Moet wel heel erg hoesten en dit doet wel wat pijn aan mijn buik, maar zal verder wel geen kwaad kunnen. (ik werk op de basisschool en er heerst bij ons kinkhoest... :(

12. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Dit wordt mijn eerste en voor mijn man zijn derde (twee kinderen uit zijn eerste huwelijk).

Beterschap trouwens. Kinkhoest is geen pretje en ik stel me zo voor dat het nu helemaal vervelend is.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Wendy: Jeetje meis! Wat rot allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop op een klein wondertje!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ds85: nee kan geen kwaad hoor, hier een flinke keelontsteking. Je moet alleen opletten dat je geen strepsils neemt enzo en niet teveel dropjes ;)

Moet morgen trouwens bellen voor de uitslag van de 5e ziekte... Hoop zo dat ik er immuun voor ben, anders wordt t echt niet leuk met mn werk :(

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi, wordt trouwens leuk, bellen.... Hoe moet dat zonder stem? :D

16. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Hier de uitslagen van het bloed binnen en me HCG wéér gestegen! Van 1290 na 1600.. Dubbel allemaal hoor, ze zeggen dat die zwangerschap een miskraam is geweest maar me HCG blijft stijgen. Pff wat dubbel allemaal zeg :( Dinsdag moet ik weer heen voor echo en bloedprikken dus ben erg benieuwd. Maandag nog even bellen voor de rest van de uitslagen.

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nou wendy,die hcg stijgt toch niet voor niets lijkt me?
    kan je niet naar een andere arts?
    ik zou als ik jou was iig GEEN curretage laten doen;) ik zou dan de natuur zijn gang laten gaan. want stel je voor je bent wel gewoon zwanger..........:$

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: dat is wel heel apart zeg! Ik zou idd ook echt een andere arts ernaar laten kijken! Wat spannend toch weer!

19. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ Wendy Wat naar allemaal Wendy, ik weet je alleen te vertellen dat ze bij mijn 1e zwangerschap naar aanleiding van een echo zeiden dat er niks zat en dat ik een miskraam zou krijgen, ook dit was na een lange rit van 3,5 jaar oefenen om zwanger te worden, maar ondertussen tijgert hier een prachtige dame door de kamer! ik kan er natuurlijk niks over zeggen hoe het bij jou afloopt, maar mij is toen wel heel duidelijk geworden dat het ziekenhuis ook zeker domme fouten maakt! Hopelijk zit het bij jou gewoon ook allemaal goed!

@allemaal, leuk dat ik op de lijst sta! Ik heb net erg veel energie om vaak te lezen en schrijven, ben ook best wel misselijk, vanmorgen ook gespuugd en als ik me zo voel ben ik al blij dat ik voor Sara kan zorgen! Haha, hoort erbij he..

20. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wat word er veel geschreven zeg, ik kan het gewoon niet bijhouden.

@Wendy: Heel veel sterkte! Blijf je eigen gevoel volgen!!

Hier is vanmorgen moeders voor moeders langs geweest.
    Ik kreeg een nieuwe zwangerschapstest: positief natuurlijk. :)
    En een mooie ketting en een tijdschrift.
    Het was niet de bedoeling dat ik cadeautjes zou krijgen, ik deed het om anderen te helpen. Maar wel heel leuk dat ze je zo verwennen. :)
    Vanaf maandag kan ik gaan beginnen.

Ik zal eens wat gaan doen, zit heel de tijd al te lezen in het tijdschrift...:$

Liefs,
    Minnie

Deel Deze Pagina