Ik heb nog helemaal niks gewassen. Mag ik straks nog eens, en het is al beslist niet mijn hobby! Leerling heb ik ook geen problemen mee. En anders kun je het dan alsnog wel zeggen... Trusten meiden!
@ Super mummy, heftig verhaal van R. Ik zou hem ook nooit meer willen zien. Maar erg knap dat jij zo sterk in je schoenen staat! @ Wassen, nope. Heb ook nog niet alles in huis. @ Taarten, ik ben nog een onervaren taartenbakster. Heb er in totaal zo'n 10 gemaakt ofzo. Laatste is alweer bijna een jaar geleden. Iemand goede ideeen voor een taart voor een meisje (mijn nichtje) dat 1 wordt? Hier vanacht echt beroerd geslapen. Sliep pas rond half 2 - 2 uur en werd om 8.15 wakker om naar de wc te gaan. Mijn vriend is snotverkouden en maakt nogal wat lawaai Dus ik kon na die plaspauze niet meer slapen.. . Ach ja, met een glaasje melk forum lezen is ook niet slecht
@ kraamzorg , leerling ook geen problemen mee, alleen het temperaturen doe ik liever zelf @ groeiecho , ik krijg hem . zal de volgende keer wel besproken worden of misschien krijg ik hem dan al wel. Hier in verband met een wat laag geboorte gewicht van de 1e en mijn eigen gewicht. @ kleertjes , heb ik gewassen toen ze van de zolder af kwamen , van 5 jaar op zolder staan gaan ze niet fris ruiken maar zal ze best nog een keer wassen. @ taarten , hier ook ! Nu ik zwanger ben niet maar daarvoor vond ik het heerlijk om zo'n leuke crea taart te maken hoewel ik cupcakes nog leuker vind.
Goedemorgen hier uitgeslapen tot ong. 9 uur... toen kwam er een klap onweer, waar ik van wakker schrok, ook de kleine man schrok... Beide kindjes werden rond 9.15 uur wakker... toch wel lekker begin van de zaterdag! Zo ff naar de supermarkt en dan rommelen in huis... Wil zoveel doen, maar lukt niet en ook niet zoals ik wil... fijne hormonen hihih!! Pleuni weet je, door de kindjes ben ik sterker geworden. In het begin dat mijn meisje geboren was, was ik ontzettend onzeker en helemaal omdat er 'gedreigd' werd dat ze weggehaald zou worden... dat maakte het niet makkelijk. Zelfs mijn vk zei vorige controle, dat ze ziet dat ik een goede moeder ben en alles goed op de rit hebt. En dat het miss nu genoeg geweest is en dat ik alleen blijf met de kids... tenzij de prins op t witte paard voorbij komt, want die laat ik niet lopen hahah
Vakantie: Wij gooien de tent in de auto en rijden net zo lang totdat we de zon zien. Heb er heel erg zin in. Donderdag afscheid genomen van mijn mentorklasje, gisteren nog een personeelsdag gehad, vandaag echt lekker vrij. Gek idee dat ik pas in januari weer hoef te beginnen. Eigenlijk vind ik dat héél lang klinken en helemaal niet zo leuk. Gelukkig zegt iedereen dat de tijd heel snel gaat. Wassen: Ik heb veel krijgertjes van mijn zusje. Die heb ik al lekker gewassen. Het nieuwe spul heb ik nog niet door de was gehad. Mezelf kennende was ik het voor de tijd allemaal nog wel een keer. Ik gebruik wel wasverzachter. Wij hebben hier extreem hard water. Ik gebruik Neutral. Misselijk: Ik ben sinds deze week met vlagen misselijk. Herkent iemand dit? Niet zo erg dat je over moet geven, maar gewoon zo weeïg misselijk. Denk dat mijn maag een beetje in de verdrukking komt. Heb inmiddels ook maar aandelen Graviscon gekocht... Kraamzorg: Ik heb maandag de intake van de kraamzorg. Ben heel benieuwd naar het aantal uren. Geen idee wat ze gaan doen. Krijg een KS, heb besloten BV te geven en mijn handicap... Ik zie wel. Gelukkig bied mijn zorgverzekeraar de mogelijkheid om je polis om te zetten. Heb nu een aanvullend pakket dat ik pas vanaf augustus hoef te betalen. Krijg nu alles vergoed! Ik heb even een berekeningetje gemaakt, maar dit was goedkoper dan alles zelf betalen. Leerling sta ik wel voor open, maar graag samen met een ervaren kracht. Ben zelf docent verpleegkunde en ik geef deze meiden les. Vind het een beetje raar om ze nu in huis te hebben lopen. Een rare mix van werk en privé. Wil ook liever geen ex-leerlingen. @Super mummy: Wilde even zeggen dat ik je enorm stoer vind. De papa van je kinderen is een *** (als je het mij vraagt). Ook nog eens oerstom om geen onderdeel te willen zijn van het leven van zijn kinderen. Zijn verlies! Als ik het zo lees red je je prima! Ik heb er bewondering voor! Zo, dat wilde ik even kwijt. Ik ga eens naar de kapper. Heb mijn haar 6-8 maanden in de dreads gehad. Nu moet er echt even iets mee gebeuren. Grappig hoor, het is ineens veel dikker, de kleur is anders en het kroest een beetje. Ben benieuwd wat de kapper er mee kan. Fijn weekend!
@chybou: hopelijk hoeven jullie niet ver te rijden hihi maar ben bang dat je dan nog wel een tijdje in de auto zit @leerling kraamzorg: nee, die mag gewoon komen als ze dat willen, ik heb tegen die tijd toch al genoeg mensen die m'n doos gezien hebben dat die ene er ook wel bij kan. En trouwens, Fleur is gehaald door een leerling verloskundige dus als een leerling mijn bevalling mag doen, mag een leerling mij en de baby wat mij betreft ook de week erna verzorgen/controleren. @wassen: nee nog lang niet, dat ga ik echt pas in m'n verlof doen we gaan wel morgen eindelijk voor Fleur een kledingkast kopen zodat ik in elk geval de kleertjes e.d. kan gaan sorteren en kijken wat ik heb en wat ik nog moet gaan kopen. Wij gebruiken voor het wassen geen wasverzachter, maar wel normaal wasmiddel, ook voor de baby. @taarten: leuk dat zoveel dames hier dat doen, ik heb het een hele periode echt actief gedaan, heb heel erg getwijfeld om het professioneel te gaan doen maar heb het toch niet gedaan uiteindelijk. Misschien in de toekomst, nu is het een leuke hobby. Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's.
Goedemiddag meiden, Zo ik ben ook weer helemaal bijgelezen hihi wat een verhalen allemaal, weet alleen niet meer zo precies wie wat neer heeft gezet dus wat ik nog weet noem ik anders sorry... @bakken brood bakken doe ik ook ik heb ook zo'n machine thuis heb het alleen al een tijdje niet gedaan maar daar ga ik van de week weer eens verandering in brengen, lekker!! Verder doe ik ook veel cupcakes bakken en dan met marsepein versieren, niet goed voor de lijn maar wel erg schattig om te zien. @leerling ook geen problemen mee die moeten het ook leren. @wassen ik heb dus ook de neiging om het te wassen heb al best wel veel nog niet alles maar zit er wel aan te denken van de week alvast te beginnen met wat wassen. Ik wil als ik mijn verlof heb alles klaar hebben dat ik dan niets meer hoef te doen qua babykamer/spullen. En ik denk maar zo mijn kleren liggen ook een tijd in de kast dus als ik de babykleertjes nu was gaan ze schoon de kast in dus vies worden ze niet. @misselijk ik heb het van de week ook een paar keer gehad niet heel erg misselijk en hoefde ook niet over te geven, gelukkig maar. Verder zag ik niet naar de site van de Wehkamp nou dan heb ik nog een goeie ga dan ook maar niet naar de prenatal winkels, wij zijn vanmorgen wezen shoppen in een grote prenatal, te leuk allemaal, ze hadden al een deel nieuwe collectie winterkleertjes dus kon het niet laten hangen zo leuk allemaal, ook een hoop praktische spullen gekocht die je echt nodig heb maar het is allemaal zo leuk. Morgen gaan we op kraamvisite bij vrienden dus ben erg benieuwd!!! Dinsdag heb ik een babyshower van mijn nicht dus heel veel leuke babydingen komende week Iedereen een fijn weekend!!!!
hallo dames, vandaag weer een 3/4d echo gehad. vanmorgen om 10 uur waren we aan de beurt. en zou julllie graag een aantal mooie kiekjes willen laten zien. maar meneer had er voor de verandering weer geen zin in en liet zijn gezichtje dus niet zien. voeten en handen voor zijn gezicht. ze heeft mijn hele buik blauw geport heb gesprongen (alweer). maar helaas het mocht niet baten de kleine man had er wederom geen zin in. nu mag ik vrijdag avond terug komen dus hopelijk wilt ie dan wel wat meer van zicht laten zien en anders moeten we gewoon nog 14 weken wachten zodat we eindelijk kunnen zien hoe die eruit ziet. al met al een beetje teleurstellend weer.
Chybou, handicap?? Of heb ik daar overheen gelezen? Vandaar ook dat je een KS krijgt? Inge, och dat is jammer. Aan de andere kant: mag je straks nog eens Lekker naar de zon! Moet trouwens zeggen dat het hier de hele dag prachtig weer is geweest (in Frl) heb zelfs nog een tijdje buiten liggen zonnen Manlief is dan eindelijk serieus met het kinderkamertje begonnen. Zijn vader heeft een bouwbedrijf en ze zijn nu samen de kozijnen aan het inmeten. Opzich zou het zo nog wel kunnen, maar uiteindelijk moeten ze toch een keer nieuw, dus dan nu gelijk maar
Chybou thnxx!! Kindjes zijn te belangrijk voor me en idd zijn verlies! Lekker rijden tot zon ziet!! GEniet ervan!! Hier vandaag kindjes bij ouders gebracht, zelf mijn slaapkamer gedaan en plek gemaak voor mijn kleine man... Wel teveel gedaan want heb last van me rug en trekkend gevoel in buik, dus komende dagen heel rustig aan doen! Straks met kruikje filmpje kijken in bed helemaal niks doen!
@goddin wat zeg je nou!!!!!!!!! het is hier de hele dag dus echt bagger weer koud en 3/4 dag gewoon regen.. het weer is echt niet lief voor ons. en inderdaad het is wel leuk dat we vrijdag dus nog een keer mogen. alleen moeten we heel vroeg vertrekken om nijmegen door te komen aangezien het dan de laatste dag van de vierdaagse is en nijmegen gewoon een no-go is..
Echt?? Nog steeds geen drupje regen gehad hier Kom net buiten weg. Heerlijk weer! Super Mummy, nou idd, dan maar even goed rustig aan doen! Hier alwéér een vervelende man. Gadver.... hij lijkt wel zwanger ipv ik. Er is elke keer wel wat. En uiteindelijk ben ik natuurlijk degene die het fout heeft gedaan. Nu wil hij ineens een vakantie huisje bij onze boerderij maken. We hebben een groot losstaand huisje erbij, helemaal vervallen. Nu wil zijn vader dat wel opknappen en dan meedelen in de winst. En dáár heb ik dus écht geen zin in, zijn vader is echt niet een persoon waar ik mee in zee wil. Laatst had hij een klusje voor ons gedaan, kreeg ik gewoon een dikke rekening, binnen 2 weken zelfs een aanmaning! Van je bloedeigen vader! Nou, daar ga ik echt geen zaken mee doen. Daarbij mag ik dan alles weer doen, reclame, schoonmaken, mensen te woord staan, boekhouding etc. En daar heb ik ook geen zin in. Altijd mensen in je achtertuin, echt mooi niet! En nu is ie boos........
@Godinn: Tsja, mannen... Waarom wil hij dat huisje zo graag? Denkt hij er een leuk centje mee te verdienen? Zou, als ik het zo hoor, ook niet ik zee willen met je schoonvader. Gelukkig duurt een zwangerschap (ook voor mannen) maar 9 maanden. Gemist weet ik niet. Er wordt zo veel geschreven, je kan niet alles onthouden/bijhouden. Ik ben geboren met een open rug en door een ongelukje 8 jaar geleden heb ik een partiële dwarslaesie. Daarom een KS. De artsen weten niet helemaal of ik genoeg kracht heb voor de bevalling en hoe mijn rug het houd. Daarbij bleek 4 weken geleden dat mijn stuitje in een krul naar binnen loopt. Het kindje kan er niet langs. Donderdag zagen we ook dat het kindje nog steeds in stuit ligt. Ze heeft nog tijd om te draaien hoor, maar als ze het niet doet dan is het ook niet erg. De KS staat voor eind september gepland.
Goedemorgen Vandaag alweer 28 weken... tijd gaat snel!! Kleine mannetje is lekker aanwezig, vannacht ook... hihi!! Nog wel last van me rug, dus zal niet veel doen vandaag... Vanavond roti eten bij pa/ma, dus hoef niet te koken... en morgen weer naar VK. Misselijkheid: hier ook weer in vlagen aanwezig... stond er nu ook mee op en werd er vannacht wakker van blehh!! Had met zwangerschap van Devin ook, dus had er al opgerekend. Chybou: lijkt me toch ook apart om al de 'datum' te weten... Wel fijn dat ze er nu achter zijn dat je stuitje naar binnen gekruld is, beter nu dan na al die weeen en dan alsnog een spoed ks... Godinn ja moet echt rustiiger aan doen... soms vergeet ik dat ik 'zwanger' ben, gek he?! Kom miss ook omdat ik alles alleen doe, er moet vanalles gebeuren... Mijn moeder moet nog weekje werken en dan die week erna komt ze even helpen met de 'rest' opruimen en indelen, zodat ik in alle rust kan voorbereiden op de baby, ontzettend fijn dus!!
@inge: jeetje wat jammer. Dat is bij ons de reden dat we geen 3D echo doen, bij Fleur hadden wij ditzelfde dus ook, mochten we terugkomen en toen zagen we haar weer niet goed, dus gewoon zonde van ons geld geweest. Ik hoop dat je vrijdag je kindje beter kunt zien @super mummy: gaat het snel he! @godinn: vervelend dat jullie daar discussie over hebben. Zoals je het beschrijft zou ik het ook niet willen hoor! Ik mocht vanochtend heerlijk uitslapen van manlief en werd een uurtje geleden gewekt met een ontbijtje op bed. En nu heeft hij Fleur even meegenomen de duinen in zodat ik lekker op mijn gemakje een rustig ochtendje heb
@ Super mommy, lekker rustig aan doen hoor. Die rug moet langer mee @ Maia, zozo heb jij een fijne man zeg! Lekker hoor @ Godinn, een aanmaning van je schoonpa, mijn mond viel even open. Ik zou dan ook niet met hem in zee willen. Straks als de kleine er is zal je man vast wel over de mannen-zwangerschapshormonen heen zijn (hopelijk) Gisteren hebben we een muur in de babykamer met glasvezel behangen. Kleur uitgekozen en meteen verf gehaald en mijn vriend gaat komende week die muur schilderen. Kan niet wachten totdat ik eindelijk de meubels kan neerzetten zodat ik kan zien wat er nog bij gehaald moet worden Ik werd vanochtend om 10 uur wakker. Dat is echt lang geleden.. Wel heerlijk uitgerust nu Straks familie barbecue met de hele familie van mijn vaders kant, dus wel gezellig. Hopelijk blijft het droog. Iedereen nog een fijne zondag!
Goedemorgen! Nou, gisteren is de bom dan toch gebarsten, dikke ruzie! Wat een *ikel is het soms! Hij doet nooit wat fout.. Maar dan na de ruzie is ie ineens poeslief en vandaag ook, dus ach... Pleuni, mijn mond viel ook open hoor, toen ik die aanmaning zag. Dat dóé je toch niet? Chybou, ooo ja, dat heb je idd eerder verteld. Stom van me. Kijk je ook tegen de KS op? Lekker even Maia! Even een relax dag Lief van je man! @ Pleuni, BBQse! Het begint hier wel een heel klein beetje te druppelen. Maar ach, waordt vast gezellig! Ik ga even plat op de bank, komen zo weer paarden mensen, de laatsten zijn net weg. Dus even rustig aan tussendoor..
Hey meiden, Pfff gisteren ff een behoorlijk pijnlijke dag gehad. Heb zelfs paracetamols in moeten nemen en een warme kruik itegen mn rug aan moeten leggen en t zakte nog niet Gelukkig vannacht wel goed geslapen, laat wakker geworden en een heel stuk minder pijn als gisteren..... Wordt t nog wel lekker weer dan de komende dagen? Gisteren heeft t hier veel geregend en ook vandaag is nog niet veel soeps hoor! Succes met bbqen! Hopelijk is t bij jullie wel droog in ieder geval! @ godinn: kan je je schoonvader niet ergens inruilen ofzo? Dacht dat mijn schoonmonsters erg waren, maar jouw verhaal slaat alles! @ maia: lekker zo rustig opstarten! Hier ook een lekker ontbijtje op bed gehad, heerlijk! @ supermummy: kan me voorstellen dat je af en toe vergeet dat je zwanger bent als je zoveel alleen moet doen! Maar let wel op he, voordat je lichaam je straks in 1 x hard terugfluit! @ inge: balen dat ie zich niet goed liet zien! Ik heb ook zo'n draakje in mn buik zitten en heb dus ook besloten dat ik er geen 40euro aan uit ga geven. Kunnen we zn hoofdje zien op de 32 weken echo dan ben ik dolgelukkig,maar zo niet, dan kunnen we die laatste paar weekjes ook nog wel even wachten en is t dus echt een verrassing hoe ons kleine boefje eruit ziet
* breek even in* Maia ik zie dat je een zoon krijgt! Gefeliciteerd! Fleur wordt zeker een trotse zus! Ik zit nog steeds bij de november mama's, maar tis vrijwel zeker dat onze dochter ook een oktober baby wordt. Weliswaar wel uit nood gehaald, maar uiterlijk 31 oktober zal ze er zijn.