@lola: dank je wel! ik heb je even een pb gestuurd! @godinn: he bah, wat jammer dat het echt op een ruzie is uitgelopen hopelijk komen jullie er goed uit. @engeltje: doe rustig aan he! En hier ook regen, nu weer strak blauwe lucht even maar vanochtend al een paar stortbuien gehad.
Hier nu ook weer strakblauw gelukkig! Net ff lekker een rondje wezen lopen weer, was gevoelig, maar t ging. Lekker ff met mn zwangere buuf van verderop staan kletsen, zij is nu 15 weekjes zwanger van de 2e. Wat gaat t toch allemaal hard, nog even meiden en we zitten allemaal in onze laatste trimester! Moet zeggen, hier voelt dat nu al zo hoor, zeker omdat ik nu thuiszit, tis gewoon echt aftellen nu! 1e Verlof week It er dan ook al weer bijna op, echt gek om dat zo te zeggen
Goedemiddag allemaal! Tgaat redelijk hier. Beebje is lekker bewegelijk tegenwoordig en dat is wel heerlijk! Maakt een hoop goed Heb een brief gehad van de arbo, moet ik morgen ff bellen om 'het ziekteverzuim bespreekbaar te maken'. Ik zie gelijk weer spoken op de weg, dat ze het onzin vinden dat ik thuis zit.. Maar goed, ik ga gewoon bellen en als ze moeilijk gaan doen bel ik m'n VK wel, zei heeft alles in het systeem staan... Verder lekker Tour kijken en broodje bakken. Zo kom ik de dag wel door. Wat vervelend Engeltje dat je je zo beroerd voelde! Hopelijk gaat het nu wat beter?
@ sammie: die brief is meestal een standaard procedure meis. Of de arbo, of t uwv neemt contact met je op, of allebei kan ook natuurlijk! Meid, probeer je er niet druk om te maken en anders idd doorverwijzen naar je vk, komt goed hoor! Ja voel me vandaag wel ietsje beter gelukkig, hoop dat t nu zo blijft!
@Godinn: Nee hoor, ik zie er niet tegenop. Het is net zo onvermijdelijk als dat de bevalling voor jou is. Keizersnede of bevalling, het lijkt me allebei geen feestje! @Engeltje: Mooi buikje hoor! Ook een leuk jurkje trouwens. @Super Mummy: Fijn hoor, zo'n moeder! @Sammie: Maak je niet te veel zorgen. Hoort er gewoon bij. Enige gevolg dat dit kan hebben is dat je verplicht 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof moét omdat je 'zwangerschapsgerelateerd' ziek bent. Ik ben hier aan het inpakken voor de vakantie. Hele huis is een zooitje! Lig nu even lekker op bed met de toer op het ZPforum vol te schrijven. Mag toch van alles niets van Lieve.
Thnx chybou!! Wanneer vertrekken jullie? Rust maar ff lekker uit voor je aan een lange trip begint! Al hoef he nu eigenlijk niet ver meer te rijden, het is nu ineens weer prachtig weer
@engeltje mooi buikje en idd een heel leuk jurkje zeg!!! Waar heb hè die vandaan hahaha! Hier is de kleine man ook lekker druk vandaag en ligt hij volgens mij ook anders dan gisteren de kleine draak! De echo hier koste 100 euro 😏 maar hoefde maar 70 te betalen mocht hij vrijdag wel goed liggen dan moet ik nog 30 euro extra betalen voor de 3D maar anders blijft het 70. Verder heb ik vandaag m'n buik gefilmd toen de kleine aan het shoppen was dus heb het nu op film staan echt super grappig! Ook was het vandaag geweldig weer hier dus even Nijmegen in geweest maar nu lekker rustig op de bank van de avond genieten manlief gaat vanavond mss nog maar ik blijf lekker thuis! Fijne avond allemaal
Hier even een paar dagen geleden door de opname van mijn moeder in het ziekenhuis. Heftige dagen... Ben ook erg emotioneel en daarmee weer bang dat het niet goed is voor de baby. Gelukkig voel ik de kleine goed! Maar wat is hier bij anderen ook allemaal veel aan de hand zeg... Pff @Engeltje Fijn dat het nu iets beter gaat wonder boven wonder bij jullie. En wat heeft je vader een leuke verrassing gemaakt!! En mooie kamertjes foto's!! En mooi buikje en leuk jurkje!! @Super Mummy hoe was de test bij je vader in het ziekenhuis dan? En jeetje je bent alleenstaand. Heftig verhaal hoor! Snap dat je er uiteindelijk klaar mee bent! Fijn dat je veel hulp en steun verder hebt!! @Miekie dat is schrikken zeg dat de andere auto achterop is geklapt!! @Godinn wat een verhaal van je schoonvader.. Ongelofelijk.. @Aerosleep Ik wil deze ook. Maar moet je dan alleen het matrasje of matrasje en topdekje? En dan is er ook nog Maxxiair las ik bij de Prenatal. Pff ingewikkeld hihi. @kraamzorg. Ze komen hier as woensdag. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Hebben nog niks af of zo... Kinderkamer is nog 1 bende haha.
Baileyy hij heeft nog geen uitslag gehad maar moest allemaal testen doen, ze verdenken apneu en staat op wachtlijst om een nachtje te observeren... Het gaat nu redelijk.
@ bailey: thnx meis! Hoe is t nu met je moeder? Pff echt heftig allemaal zeg! Is t normaal al natuurlijk, maar nu zeker! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je ukkie, wel fijn dat ie lekker veel beweegt, werkt toch ook wel weer een beetje geruststellend! En meis, ik heb me vorige week ook echt ontzettend druk gemaakt en verwachtte toen ook dat mn bloeddruk torenhoog was, wat natuurlijk niet goed zou zijn voor de uk, maar t viel uiteindelijk best mee toen t gecheckt werd bij de vk. Weet niet wanneer je weer voor controle moet, maar anders bel je toch even om te vragen of ze je ff kunnen checken? Misschien stelt t je dan wel gerust.... Dikke knuffel voor jou!
Dus eigenlijk afwachten Supermummy? Is dat ernstig als het dat inderdaad is dan(heb echt geen idee of dat zo is) @Engeltje Met mn moeder gaat het mog niet zo. Ze is wareig, afwezig, bang en helemaal met zichzelf bezig qua medicijnen, moe zijn, etc. Echt alles aan t verwerken wat er aan de hand is denk ik. ik maak me niet zozeer druk om m'n bloeddruk omdat deze standaard steeds heel laag is. Wel om de stress doe niet goed is voor de baby. Heb steeds harde buik en zo'n rotgevoel daar. Moet woensdag naar de vk. Maar als t morgen nog zo aanblijft bel ik ze even op.
Bailey het is niet heel ernstig, maar dan stopt hij met ademen in zijn slaap waardoor alles stil gelegd word. Dus best een scary idee... Maar hoop dat er 'verver' niks is, want heef al genoeg aan zijn hart.
Veel sterkte Bailey! Mooi buikje Engeltje!! Haha Inge, dat wil ik ook nog een keer doen, m'n buik filmen. Maar als ze bezig is en ik kijk stopt ze snel Chybou, geniet van je vakanse!! Heb net de arbo gebeld, ze heeft alles genoteerd en wordt waarsch. nog opgeroepen om langs te komen voor een gesprek ofzo.. We zullen zien..
@Engeltje: Hier in Twente is het prutweer! Zit met een vest op de bank. Zomer 2012... Bah! We vertrekken morgen. @Baileyy: Geen idee of je er iets aan hebt, maar misschien stelt het je een beetje gerust; uit verschillende onderzoeken naar stress bij zwangere vrouwen blijkt dat de invloed van stress te vergelijken is met de gevolgen van roken tijdens de zwangerschap. Hierbij wordt wel uitgegaan van langdurige, aanhoudende stress. Kindjes van moeders die langdurig bloot hebben gestaan aan stress hebben gemiddeld gezien een wat lager geboorte gewicht en worden wat eerder geboren. Nu zijn er weet ik hoe veel vrouwen die roken tijdens de zwangerschap. Iedereen weet dat dit niet goed is, maar toch doen mensen het. Niemand die zo'n vrouw verplicht laat afkicken omdat het levensgevaarlijk voor het kindje is. Van stress weten we ook dat het niet goed is... Vergelijkbaar met roken tijdens een zwangerschap. Natuurlijk is het niet wenselijk, maar de gevolgen zijn niet zo groot dat je kindje meteen in gevaar is. Ik hoop dat ik het een beetje in perspectief heb kunnen plaatsen voor je. Heel veel sterkte meis! Gaap! Hier zijn ze al vanaf half 8! (je zou maar vakantie hebben) bezig met de muur tussen de buren en ons af te breken. Die is verkeerd geplaatst en laat te veel geluid door. Met de komst van de kleine moet er nu echt iets aan gebeuren... Dus vanaf half 8 bouwvakkers over de vloer. Morgen en overmorgen zijn ze ook nog druk. Gelukkig nemen morgen mijn (schoon)ouders het stokje over. Voordeel is dat we morgen wel bijtijds vertrekken richting, ik denk, Italië.
Chybou das balen zeg zo vroeg, zeker als je er eigenlijk nie uit hoeft... Lekker hoor Italië!! Heel veel plezier alvast!! Hier werd ik om 7.30 gewekt door 2 kindjes die heel hard: MAMA riepen Hier allemaal lekker fris en fruitig, zometeen naar de vk... ben benieuwd! Vandaag ook ijzercheck dus eens zien wat die doet... Heb helemaal niet het idee dat we de laatste 3 maanden als in zijn gegaan... hoewel het lichamelijk wel wat zwaarder word... Droom wel raar... ene keer een heel groot kind, andere keer weer veel te klein, of tijdens de thuisbevalling ligt meneer ineens in stuit of schoudertje zit vast.. brrrrrrr!! Zometeen toch maar ff aangeven
De uwv heeft ook nog gebeld. En idd m'n verlofdatum is nu gewoon 6 weken van te voren. Verder nemen zei geen contact meer op en was het in orde zo. Moet dus even afwachten wat de arbo nog wil.. Ze had het over een begleidingstraject ofzo? @ chybou Lekker dan, zo vroeg al! Hopelijk kan je straks nog ff tukken @Super Mummy, Ja de tijd gaat snel al he?! Veel plezier bij de VK!
Goedemorgen meiden! Bailey; sterkte joh! Is ook allemaal niet niks... Chybou, lekker dan in je vakantie! Maar heerlijk even naar Italie!! Hier is de rust wedergekeerd. Gelukkig maar. Vriendlief heeft soms van die dagen... Maar gelukkig is hij daarna weer z'n oude vertrouwde ik ('zal ik wat drinken voor je ophalen?' Moet ik je voeten even masseren?' ) Super Mummy, succes weer bij de VK! Vroeg, maar wel lekker om wakker te worden van 2 van die schattige stemmetjes of niet?
@ baileyy, wat naar toch allemaal, sterkte hoor en idd gewoon bellen als je gevoel niet goed is over je beebje, daar zijn ze voor. @ chybou, fijne vakantie gewenst en met het idee morgen weg te gaan, is een dagje kabaal nog wel te doen toch! @ godinn, gelukkig alles weer goed, ik heb soms het idee dat de mannen idd wel wat meekrijgen van ons humeur zo in deze tijd, ik vraag nu ook veel meer van mijn mannetje en dat vind ie niet altijd leuk... sat is alleen eigenlijk nooit persoonlijk bedoeld, maar gezellig is t dan ff niet echt, haha @ supermummy, veel succes bij vk! @ hier, al dagen flink verkouden en Sara ook, ik vind het aardig vermoeiend, heb l weinig energie... maar goed niks aan te doen, we hobbelen gewoon weer door. Krijg vandaag m8jn nieuwe wasmachine, joepie! Heb lekker een 8 kilo machine gekocht, heb zoveel was en met nog een kleintje zal t nie minder worden! De oude was ook echt op, kan nie meer schoonwassen. Nou, mijn meissie huilt, k ga dr ff uit bedje pakken.
@Laupio: Helemaal gelijk, één dagje herrie is wel te doen. Ze zijn druk in het beton aan het hakken en boren. Vind de kleine meid maar lawaaiig! Haha! Lijkt me ideaal een 8 kg wasmachine! Het wasgoed zal er niet minder op worden, nee. Succes met de verkoudheid. Bizar haar!: Ik heb mijn haar 6/7 maandjes in de synthetische dreads gehad (wel om de twee weekjes er uit hoor, even wassen en er weer in, kan het er zelf invlechten, vandaar) Nu is het zomer, ik slaap minder lekker, ik ga lekker op vakantie en wil veel zwemmen dus die dingen moesten er van de week uit. Ik heb mijn haar eigenlijk 6 maanden niet gezien. Mijn haar is echt compleet anders! Het is voller, dikker, de kleur is warmer met een gouden/rossige gloed. Het raarste komt nog... Ik had héél stijl haar, nu kroest het een beetje en er zit slag in! Rare dingen hoor die zwangerschapshormonen!