Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn op de APK ;)

Vervelend dat jullie zo'n last hebben van je middenrif/ribben. Ben blij dat ik dat dan nou net weer ff niet heb....

Meiden was t vandaag echt zo ontzettend beu!
    Heb vanmiddag echt giga moeten spugen weer, normaal komt er alleen vocht uit, maar nu niet zeg maar.
    T luchtte ook totaal niet op deze keer en voel me de rest van de dag dan ook echt een vaatdoek! Door t spugen kreeg ik natuurlijk ook weer een ontzettende last van mn bekken, voelde me gewoon echt zo ziek!
    Nu begin ik weer een beetje op te knappen, maar og wat zou ik graag de tijd vooruit willen spoelen zodat ik lekker mn mannetje in mn armen kan hebben. Echt ik geniet van zijn bewegingen in mn buik hoor en ben blij dat ik in verwachting ben en dat deze man een plakkertje was, maar ben mn zwangerschap eigenlijk zo beu! Heb me maar een week of 4 goed gevoeld en oh wat was dat toen heerlijk zeg! Hoop dat er nog een paar van die weekjes gaan komen....

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn :D

Och Engeltjes, dat is heel vervelend.. Kun je niet je vk vragen om wat tegen die misselijkheid? Niks aan joh...

Hier errug moe vandaag.. Mijn hoofd voelt helemaal licht aan :eek:

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: heb al een aantal dingen ertegen gehad, maar alles werkt helaas maar tijdelijk lijkt wel....
    Weet wel dat als hier weer een stijgende lijn in gaat komen dat ik dan toch weer wat anders ga vragen, als er nog iets anders is...

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, meid toch, wat ellendig, voel me ook deze dagen zeker niet lekker, maar bij jou is het echt te erg!
    Sterkte!!

@ribben, heb ik gelukkig ook nog geen last van, heb dat bij Sara ook niet echt gehad, ze was erg vroeg ingedaald. Wel ben ik wat misselijker en meer maagzuur, ook geen pretje, hoop dat het komt omdat ik wat ziekjes ben.

@ pleuni en miekie, fijn dat de kindjes het zo goed doen!

@arboarts, heeft vanmiddag ook gebeld, is duidelijk dat ik voor verlof niet meer aan het werk kan, dus ze gaan me ook niet meer lastig vallen, das wel fijn.

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje,
    Wat vervelend zeg!!
    Hopen dat je je snel iets beter voelt!

En ben het helemaal met je eens, van mij mag de tijd ook vliegen naar oktober!

Ik zit nu een week thuis, en heb me nog geen 1 dag lekker gevoeld.

@ Arboarts,
    Ik wordt nog wel uitgenodigd voor een gesprek?! Misschien is het de standaard procedure bij hen, werken is echt niet mogelijk hier.

@ Pleunie en Mieke,fijn dat het zo goed ging met de baby's!
    Hebben jullie dan geen een tip gehad wbt ribben?
    Ik kan hier amper iets doen van de pijn. Of is het bij jullie nog wel te doen?

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ sammie, ik ben al meerdere keren bij arbo op gesprek geweest, dus is idd wel normaal hoor, maar nu kon het gelukkig ff telefonisch, omdat er toch niks veranderd was, ze weten ud inmiddels wel, haha

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ok, dus er valt weinig aan te doen Engeltjes.. Bah! Heb je ook het idee dat het beter is bij bv rust? Of juist bij inspanning? Dit is ook niks, dan duurt oktober nog lang!

Ik lig lekker met laptop op bed. Was kapot..
    Was aan het zoeken naar bvevallingsvideos, maar de meesten zijn alleen maar van schreeuwende hoofden ;):$;)

8. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @sammie nee geen tips gehad, komt echt doordat de baarmoeder groeit en als je zit drukt het allemaal een beetje samen tegen je ribben zei ze, het doet bij mij wel zeer maar nog niet zodanig dat ik er niks meer van kan ofzo. Misschien moet je even door je eigen vk er na laten kijken misschien is het bij jou toch iets anders??

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: rust of inspanning, maakt niet uit. Wat ik wel merk is dat ik op t ogenblik erg gevoelig ben voor luchtjes zeg maar...
    Helaas helpt t dan niet om ff aan iets "lekkers" te ruiken zodat t weggaat. Als ik eenmaal iets heb geroken wat me niet aanstaat dan begin ik gelijk te kokken.... Misschien een knijper op mn neus dan maar de hele dag?;)

Vanavond ff naar HvH gegaan om lekker de zeelucht op te snuiven en uit te waaien, daar kwam ik gelukkig weer een btje van bij. Maargoed kan dat niet iedere dag doen natuurlijk...

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

ik lees dat er weer een paar dames door de apk zijn gekomen, mooi zo!

@engeltje: he wat vervelend dat je toch zo'n last van alles blijft houden :( de tijd mag zeker wel snel gaan voor je!

@laupio: niet meer werken dus, kun je lekker rustig aan gaan doen.

hier mag ik niet klagen, gaat nog steeds prima, ik slaap weer lekker (door het weer) en voel me goed. Merk dat werken wel zwaarder wordt en ik dus een groot deel van de dag moet gaan zitten en ik vermoed zomaar dat ik volgende week niet meer de trap opkom op mijn werk want daar had ik gisteren best moeite mee. Maar buiten dat gaat het eigenlijk lekker hier.

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt!! Rustig aan meis.

Maia rustig aan doen dan he?! :)

Hier een rotnacht achter de rug... kon niet slapen, kleine man was zeer druk, volgens werd ik vannacht wakker om hij aan het draaien was, en vanochtend toen ik net wakker was kreeg ik trapjes tegen me ribben... :) hij is iig goed aanwezig :)
    Verder vandaag rustig dagje thuis, beetje wasdraaien/vouwen... moet ook gebeuren!

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Engeltje, bah "vind ik niet leuk"! Hopelijk gaat het snel weer beter.

@ Sammie, nee geen tips gekregen. Ze zei wel dat ik goed moest kijken of ik wel tot 4 weken voor de datum door kan werken. Misschien eerder naar huis moet gaan om even te kunnen liggen enzo.

Werd vandaag om 5.15 wakker met kuit krampen, au! Verder gaat het weer z'n gangetje. De kleine is lekker actief, headbanged mijn ribben af en toe, maar verder gaat het wel. Merk wel dat ik 's avonds echt moet gaan relaxen. Vooral met die rib pijnen. Kan soms in bed mijn draai ook echt niet vinden.

Vandaag hele dag vergadering in Rotterdam, dus tot vanavond ;)

13. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje dat is echt balen meid!!!!!

Hier ook een heerlijke nacht gehad ik slaap de laatste dagen echt goed, moet ik natuurlijk weer niet te hard roepen want dan zal je zien dat ik vannacht niet slaap hihi.
    Gisterenavond de babyshower van mijn nicht gehad die is nu 35wkn zwanger, erg leuk ik had nog nooit een babyshower meegemaakt.

Verder hier zo maar even rustig aan de poets en verder niets bijzonders!

Fijne dag allemaal!

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja ik ga het zeker even aankaarten bij de VK donderdag.

Ik slaap ook niet slecht, maar meer het in slaap vallen is het probleem.
    Die enorme hoestbuien helpen dan ook niet mee;)

Succes met de vergadering Pleuni, dat is een lange zit!

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Fijn dat er weer een paar door de keuring heen zijn gekomen.

@ engeltje , vervelend zeg . Ik snap wel dat je dan de tijd sneller zou willen laten gaan . Hopelijk trekt het toch weer weg of hebben ze er toch nog een oplossing voor .

@ ribben . Ik heb hier 's avonds wel dat ik een beetje onderuit moet hangen omdat hij er anders tegen aan drukt . Soms zijn de bewegingen pijnlijk maar echt continu pijn heb ik niet. Bij mijn andere heb ik dit nooit gehad die lagen rond deze tijd al ingedaald . Daarentegen is deze nog flink aan het huishouden en draait ( zeker 's nachts ) nog wel een paar x rond.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: das niet prettig die kuitkrampen!

@ miekie: leuk he, zo'n babyshower! Ben benieuwd of wij allemaal ook nog zo verrast gaan worden!

Als ik jullie allemaal zo hoor dan ben ik toch echt wel blij dat mijn binkie lekker al met zn hoofd bij mn bekken ligt! Alleen met zn beentjes draait hij bij mij de ene keer naar de zijkant en de andere keer weer omhoog. Als ik snachts wakker wordt om te plassen dan wordt hij ook wel ff wakker en na een klein beetje getrappel gaat hij gelukkig ook weer rustig slapen en kan ik ook weer tukken.

Net weer een afspraak gemaakt voor mn OGTT, joepie, mag dinsdag weer lekker een suikershotje drinken! BLEGH!!
    Naja, na deze hebben we het gelukkig wel weer gehad! Ga nu naar een ander lab als de vorige keer en hoef nu maar 2x geprikt te worden ipv 3x, dus dat is toch wel weer fijn! Niet dat ik t prikken erg vind hoor, maar toch ;)

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje

Hoe is het vandaag dan? Iets beter al?

Volgens mij draait beebje hier nog wel!
    De ene keer ligt ze naar beneden en dan weer omhoog.
    Maak me er geen zorgen over, het duurt nog ff tot wk 34 ;)

Succes met het prikken alvast ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb nog niet gespuugd vandaag, maar ben wel heel erg misselijk en erg moe. Niet zo lekker geslapen helaas en om 8.00 stond er hier al werklui op de stoep om het glasvezelnetwerk aan te leggen. Nu mocht ik van mn man wel lekker in bed blijven liggen, maar ze maakten zoveel herrie dat ik echt klaar wakker was en er maar uit ben gegaan. Zometeen ga ik weer ffies proberen een tukkie te doen.. Ben immers toch vrij nu ;)

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Wat fijn dat er weer wat door de keuring zijn gekomen :)

@ Engeltje en heb je nog een beetje kunnen slapen?
    Vind het zelf zo vreselijk dat ik een middag dutje nodig heb.

Hier net alle baby kleertjes gewassen. En nu weer rusten.
    Heb sinds 2 dagen erg pijnlijke krampen bij mijn bekken/heupen dus woensdag even vragen hoe of wat.

@ babyshower ik heb de mijne al gehad :) was erg gezellig! Lekker taart gegeten en cadeautjes gekregen :p

Ik wou i.v.m het thuiszitten gaan zwangerschapszwemmen blijkt dat alle lessen stop zijn gezet vanwege de zomervakantie en het begint pas weer als ik in week 36 zit. Fijn! Niet dus. Nu maar opzoek naar iets anders om de tijd te dooien. Kan ondertussen ook echt niet meer wachten! Zal wel moeten maar zou hem zo graag in mijn armen willen houden :) Maar zijn gezondheid gaat voorop dus dan nog maar 11 weekjes wachten.

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Balen dat de lessen tijdelijk zijn gestopt meis! Waarom ga je niet gewoon baantjes trekken?
    Ik ga dat ook doen, hihi moet van de fysio wel met de 55+ers mee zwemmen en zoveel mogelijk op mn rug ipv op mn buik.
    Leuk dat jij al een babyshower hebt gehad! Nog leuke spelletjes erbij gedaan?

Deel Deze Pagina