Ik wou vooral het zwangerschapszwemmen doen voor de oefeningen haha, Ben nu idd ook al aan het overwegen om gewoon 1x in de week te gaan zwemmen. We hebben gewiid haha, family game night gedaan maar verder geen spelletjes gedaan. Maar het was zeker super gezellig. Kan het zijn dat je nu al indalingsween hebt? Want ik twijfel of dat niet de krampen zijn die ik 's nachts heb bij mijn bekken etc. het is namelijk erg pijnlijk.
Hmm,. oke dan wacht ik gewoon af tot woensdag moet dan toch naar de vk kan ik het meteen even vragen.
Wat fijn om te lezen dat er weer door de VK zijn goedgekeurd goed zo dames. @ribben hier gelukkig geen last van mener schopt gewoon tegen de onderbuik aan, en hij heeft echt al wel kracht want mn hele buik beweegt hahaha super om te zien. vind het dan tot nu toe nog niet erg hihihi. @kwaaltjes ik heb sinds n paar dagen een soort blauwe plek gevoel vanbinnen net boven mijn schaambeen ongeveer heel moeilijk om uit te leggen heb is ook niet contineu maar gewoon af en toe en naar een paar minuutjes verdwijnt het. verder eigenlijk weinig behalve dat ik steeds vaker naar de wc moet denk dat ik ongeveer om het uur ga tegenwoordig. s'nachts is het vaste prik om 4 uur. vrijdagavond nieuwe kans met de 3d echo hoop zo dat hij zijn eigen laat zien dit keer.
AUWIE! Buikpijn! Heb ooit eens last gehad van galstenen, hoop toch niet dat dat nu terug komt... Baby shower.. Daar doen we niet aan hoor Inge, ik hoop het ook voor je! Nog maar 2 daagjes Vandaag zo goed als alles gehaald voor de babykamer. Nu moet er eerst alleen nog een nieuw kozijn in, maar die zou schoonpa maken. (die van die aanmaning jaaaa) Ben benieuwd wat die gaat kosten Verder de verf, saus, stopcontacten, lampen, glasvezel, vloerbedkking etc gekocht. Volgens mij moet ik nu alleen nog een maxicose, aankleedkussen en babyfoon en dan ben ik er klaar voor
Goedemorgen Godinn hoop niet dat het galstenen zijn!! Sterkte iig! Ingearts hoop dat jullie kleintje zich morgenavond wel laat zien, alvast heel veel plezier!! Miepkip das balen dat ze gestopt zijn... miss idd gewoon baantjes zwemmen oid... Engetje hoe is het nu met je? Hier vooral laat in de avond rond 23.00 uur erg drukke baby... whahaaa!! Vannacht liet hij ook weer duidelijk merken dat hij er was, hoewel minder druk als de nacht ervoor... Over de hele dag genomen is hij behoorlijk actief, of beter gezegd druk hahaha! Vandaag beetje wasjes wegwassen/opvouwen, spulletjes inpakken voor weekendje België. Jaylinn is op de PSZ en Devin gaat zo naar de kapper... ff weer stoer kapsel!!
@ Godinn, zooo dat moet lekker voelen als alles bijna klaar is. Ik begin het nu echt op mijn heupen te krijgen. Kan er niet meer tegen, alles moet perfect in orde zijn!! Komend weekend gaat mijn vriend de kamer schilderen en dan is het mijn beurt Gisteren de vergadering was laaaaang. Ieder uur moest ik naar de wc, dus collega's begonnen me al uit te lachen . Was met 3 mannen, dus gelukkig niet zo druk. Verder gaat het met de ribben beter. Ik zit bijna de hele dag achter een laptop en mijn VK had als tip gegeven om de leuning van de stoel wat verder naar achteren te zetten, zodat je wat meer onderuitgezakt zit (en je romp meer ruimte heeft). Moet zeggen dat dit wel werkt. Soms merk ik wel dat ik automatisch alweer helemaal naar voren hang als ik typ, maar ja. En 's avonds probeer ik niks meer te doen. Ik kom thuis, plof op de bank, ga eten, plof op de bank, slapen
Goedemorgen! Hier ook vanochtend het kraampakket gekregen Al even snel gekeken.. Gelukkig is de buikpijn niet doorgezet, en heb een hele beste nacht gedraaid! Héérlijk!
@ Godin fijn dat je wat beter hebt geslapen! @ Super mommy Lekker vakantie @ kraampakket ik heb hem zelf moeten kopen bij Prenetal maar heb wss geen kraampakket nodig omdat ik een ziekenhuis bevalling wil. @ Hoogzwanger, Raar idee maar het is zover. Vanaf volgende week zijn er (incl. mij) al vrouwen die hoogzwanger zijn, Ik vind het zelf z'n raar gevoel Toen je erachter kwam was je net prilzwanger en nu ineens hoogzwanger, Het lijkt wel alsof deze zwangerschap voorbij vliegt!
@miepkip ik heb dat dus ook voor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden dat we er achter kwamen dat ik zwanger was, en nu gaan we alweer bijna aftellen @kraampakket ik moet het nog steeds bestellen, zal ik van de week eerst maar doen, ik wil ook in het ziekenhuis bevallen maar zover ik weet moet je dan toch een kraampakket in huis hebben.
Ik vind het nog steeds allemaal maar lang duren haha! Maar misschien komt dat ook omdat ik geen vakantie heb. Ik ben pas 1 Oktober vrij.. Deze week ook erg druk op het werk, en dat vergt toch steeds meer. Maar goed, we mogen niet klagen! Vanavond eigenlijk naar een verjaardag van een vriendin, maar dat zeg ik maar af. Beebs gaat voor!
Hier vandaag de bel afspraak voor het intakegesprek met de kraamhulp afgesproken voor 6 augustus. Benieuwd of dat er daar ook dingen verandert zijn vergeleken met 6 jaar geleden.Ook hier een ziekenhuis bevalling maar wel het kraampakket in huis zoals het hoort, mocht het dan thuis te snel gaan om nog weg te kunnen hebben ze in ieder geval alles 2 nachtjes minder geslapen vanwege het vele plassen en druk kindje dus nu versleten. Straks gaan de kindjes met opa en oma naar de bios en ga ik lekker bank hangen en even een half uurtje bijtanken.
@miepkip: geloof me, ook al heb je een ziekenhuisbevalling, je gebruikt toch een hoop spullen uit dat pakket. Alle matjes gebruikte ik bij controle kraamzorg, het verband, de watten is voor de baby, alcohol voor de baby enz. de gaasjes niet gebruikt maar altijd handig om in huis te hebben (bijv. als ze een loopoogje o.i.d. hebben) dus een groot deel gaat wel op. Wat ik niet gebruik gaat naar baby hope. nou ons voorbeeld geboortekaartje is binnen en ik vind hem erg leuk, ben benieuwd wat manlief ervan vindt als hij het ermee eens is (hij heeft hem uitgekozen dus ik denk van wel ) gaat dat hem worden. Dan moeten we nog de teksten verzinnen en kan ik dat van mijn lijstje gaan afstrepen.
Wij hebben hem hier ook al klaar. Moeten alleen nog een proefdruk aanvragen en verder als de kleine geboren is de teksten aanpassen en de foto. @ kraampakket oke haha wel handig om te weten. Heb ook nog heel veel dingen gekregen dus doe alles wat ik overhoudt doe ik ook naar een stichting voor vrouwen in Afrika.
Kraampakket: heb hem gekocht via een website, en pak extra kraamverband. Idd ook nodig bij zkhbevalling, zitten altijd dingen in die kraamverzorgende ook gebruikt. Vakantie: weekendje België morgen, even er tussen uit. Wel nodig!! Vanmiddag ff op bed gelegen... kreeg ineens zo'n buikpijn bahhh!! Toen ik later wakker werd was de pijn gelukkig weg maar kon ik haast niet op mijn linker been staan... pffff!! Gelukkig gaat nu stuk beter! Nog ff wasje vouwen (zittend), afwasje opruimen en dan spullen klaar leggen en bij elkaar zoeken...
Ik heb vandaag gelukkig weer ff een goede dag en die had ik ook flink nodig ook zeg, dus komt op t juiste moment Mn mannetje kan lekker laat beginnen vandaag met werken, dus we hebben lekker uitgeslapen, in bed ontbeten en we zijn ffies naar plantjes wezen kijken in t tuincentrum. Wel halverwege ff gaan zitten, maar das niet erg, ben er toch weer ff goed uit geweest voor mijn idee. Helaas waren er weinig leuke kamerplantjes, ds uiteindelijk niks gekocht. Nu weer ff een uurtje liggen en daarna lekker eten bij mn mamsie. Hoop dat dit soort dagen door gaan zetten nu! Durf mezelf tenminste ook weer aan te kijken in de spiegel, heb nog wel wat gesprongen adertjes in mn gezicht van t spugen, maar ik zie er niet meer zo opgeblazen met wallen onder mn ogen uit.... Kraampakket: moet ik morgen ff gaan vragen in t rijdend zorgloket bij ons in t dorp. Geboortekaartje: ik gaat eens aan mn broertje vragen wanneer hij ermee gaat beginnen
@ Engeltje, Fijn dat het vandaag goed ging!! Ben weer bij de VK geweest. Alles was goed. Over 4 weken heb ik het gesprek over het geboorteplan, wat gaat de tijd toch al snel