@bailey wat vervelend allemaal, wou inderdaad net zoals engeltje vragen hoe het ondertussen met je moeder is? zelf ben ik ook wat minder online heb zo weinig te melden en heb een verschirkkelijk saai leven hahaah bestaat uit werken en slapen dus dan heb je weinig te melden. @engeltje ondertusse de misselijkheid weer onder controle?
Heb niet meer gespuugd gelukkig, maar wel steeds nog misselijk helaas. Denk ook niet dat dat nog over gaat voor mn kleine mannetje eruit is. Heb de hoop maar opgegeven Hoop zo dat de OGTT dinsdag niet uitwijst dat ik ook nog suiker heb, want dan heb ik echt zown beetje alles wel gehad in mn zwangerschap! Ennuh, geen bericht is goed bericht toch inge? Ik zit de hele dag door zowat thuis, dus is ook saai, maar helaas toch veel te melden ivm mn gezondheid. Heb liever niks te melden dan haha
Ja, dat had ik ook met de banner. Had zo'n zin in dat ik in het gele stond EN nu zit ik ook alweer bijna in het laatste vakje Engeltje, ik hoop ook voor je dat het goed is! @ Bailey: Hopelijk gaat het wat beter met je moeder?? Wat rot voor je/jullie, al die stress... Hier ook wat gestresst.. Door andere mensen ook nog wel...
Grrrr..... Weet je, soms kan ik zo boos en verdrietig worden door goede bedoelingen! Zou binnenkort 2 taarten moeten maken, wat ik superleuk vind om te doen en de mensen voor wie ik die zou gaan maken hebben nu BESLOTEN dat ik t niet meer hoef te doen, omdat ik dat vast niet aankan met mn bekken....... Pfff waarom vragen mensen het niet gewoon. Kan al zo weinig doen en dan worden dingen waar ik me op verheug en die ik echt nog wel kan doen ook nog eens van me afgenomen. En als ik daar wat van zeg begrijpt niemand dat ik daar mee zit. Moet immers goed voor mezelf en de kleine man zorgen en er van genieten dat ik bijna niks meer hoef te doen...... GENIETEN??? Ze zouden t is moeten meemaken om als 25 jarige meid ineens zowat niks te kunnen, misschien begrijpen ze het dan! Ben blij dat mn moeder me ondertussen wel begrijpt, ze zei al maak dan maar een leuke taart voor mij....ook luef en ga ik ook doen, maar had me zo op die andere taarten verheugd en had al helemaal in mn hoofd hoe t moest gaan worden enzo....pfff sorry hoor meiden!
@ Engeltje, vervelend inderdaad! Bij alles denken ze dat je het niet meer aankan etc. Hmm... als je in de buurt van Doetinchem gelderland zou wonen had je ook wel een taart voor mij mogen maken hoor Ben op dit moment helemaal gek op alles wat zoet is en waar slagroom op zit. Hier op dit moment ook vrij weinig te melden. Ik moet woensdag weer naar de vk dus dan kan ik meteen vragen hoe of wat met de krampen etc. en de pijn tussen mijn schouderbladen. Morgen mijn oma het trouwkaartje brengen en de luiertaart afmaken voor mijn vriend z'n nicht. Zij is gisteren bevallen van een jongen. En morgen is de eerste in de groep alweer hoogzwanger haha het gaat nu echt ongelofelijk snel!
Jeetje engeltje wt vervelend zeg! En mensen vragen inderdaad helemaal niets ze beslissen voor je echt super frustrerend! Heb je niet tegen die mensen geZegd dat je er super veel zin in had om de taart te maken en dat dat juist afleiding voor je is? Idd jammer dat je niet in Gelderland woont anders had je voor mij ook wel n taart kunnen maken! Ook ik hou van heel veel zoet tegenwoordig! Wel fijn dat je niet meer hoeft overgeven! En hoop dat de vk goed nieuws heeft woensdag! Ik mag dinsdag weer zijn er weer 4 weken voorbij hahaha! Woensdag naar de zwangerschapsgymnastiek ben benieuwd hoe dat is! Zijn er hier al dames geweest? Ondertussen staat de box ook al klaar in de kamer en ben ik mijn 2e hands wagen aan het wassen! De kleertjes even gesorteerd en alle kleertjes boven maat 62 even in n doos gedaan om zo wat ruimte weer te crieeren in de kast hahaha! Nesteldrang????
@ ingearts haha, kun je het ook al niet laten Ik heb zojuist toch maar naar de vk gebeld en moet i.p.v. woensdag morgen vroeg al komen. Ze denken aan een mogelijke zw. vergiftiging. Dus morgen om half 9 bij de vk en dan een uitgebreid onderzoek en als daar niks uit komt naar de huisarts en mogelijk naar het ziekenhuis. Het vrolijkt me (ondanks de pijn) wel op dat ik de kleine voel . Wat het vervelendste van alles is, is dat de pijn tussen mijn schouderbladen door trekt naar de rechterkant van mijn lichaam en hoofd.
@ miepkip, jeetje meid, veel sterkte dan, hopelijk valt het mee! @engeltje, wat stom zeg, dat mensen voor jou gaan beslissen wat je wel en niet aankunt... kun je niet alsnog zeggen hoe erg je je erop verheugd had en d a t je het juist wel ziet zitten? Succes met de suikertest! @ inge, jammer dat jullie zo`n eigenwijs beebje hebben, maar idd des te groter de verrassing straks! Hier weer thuis en gelijk is rustig aandoen lastiger, gelukkig gaat het ook wel een stuk beter! Deze week gaat manlief Sara` s kamer verder afmaken en kan ik eindelijk gaan inrichten en daarna de babykamer verder afmaken, maar hopen dat ik dan niet te veel ga doen, wnt dat is ook zo leuk!! Moet me echt in houden... Morgen al 30 weekjes, nog maar 10!!!
@ baileyy Oeps, vergeet ik jou, baileyy, heel veel sterkte met je moeder en ook met je bekken, vervelend dat dat zo slecht gaat....
@miepkip wat vervelend zeg maar wat fijn dat je morgen al terecht kan. ben benieuwd wat het kan zijn. ik hoop geen zw. vergiftiging. @laupio voor jou gaat het helemaal snel zeg!! ik vind het bij mij al snel klinken 13 weken 3 maanden pfff moet je voorstellen dat we binnen 4 maanden allemaal ons beebje in onze armen hebben pffff.
@ bailley veel sterkte met je moeder! @ laupio haha het gaat snel he Ik ben dinsdag ook alweer 30 weken @ Ingearts, Ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop idd ook geen zw. vergiftiging. Zie liever dat de kleine man zowiezo nog 6 weekjes blijft zitten! hmm.. 4 maanden klonk aan het begin nog zo lang maar nu, nu vliegt het voorbij.
@ miepkip: jeetje meis, hoop voor je dat dat het niet is! Wel fijn dat je morgen al gelijk langs kunt komen. Heel veel succes en sterkte meis! Mn beste vriendin is al bijgedraaid met de taart gelukkig en ze besefte niet zo goed hoe enorm ze me hier mee kwetste.... Weet ook wel dat t goed bedoeld is allemaal, maar soms ben ik de goede bedoelingen zo zat! Ben blij als ik straks weer alles kan, maar de nijntje taart gaat er hoe dan ook komen En lief dat ik voor jullie wel taarten mag maken haha, jammer idd dat we allemaal best ver uit elkaar wonen.... Ga nu ook een taart voor mn moeder dr verjaardag maken... @ laupio: 30 weken alweer en miepkip ook bijna! T gaat nu idd echt snel, over anderhalve week hier ook al idd Hebben jullie je vluchtkoffer allemaal al klaarstaan? Ik denk dat ik um toch wel klaar ga zetten van de week, hoop niet dat t snel nodig is, maar van de week schoot t toch ook wel ff allemaal door me heen toen ik naar t zh moest. Hij kan maar beter alvast klaarstaan, hoef ik me daar niet druk om te maken als t toch al snel zover is
@ vluchtkoffer! Daar moet ik eerst de helft nog voor kopen hahaha Ik heb nl. Geen pyjama die draag ik niet en verder zal ik eerst goed moeten kijken wat erin moet want dat weet ik ook nog niet helemaal heb wel b vermoeden maar toch! @engeltje wat fijn dat je toch de taart mag maken gaat helemaal goed komen! Ik wil voor m'n vader zijn 60e verjaardag een opener taart laten maken! Dat gaat hij vast heel leuk vinden hij spaart openers en heeft er al honderden dus dat lijkt me n heel leuk idee voor hem😃 Nou meiden ik g slapen om 5 uur gaat m'n wekker Slaap lekker
Moet ik zelf ook nog naar gaan kijken hoor! Heb laatst wel een big shirt gekocht al, al weet ik niet of ik t wel fijn vind om iets aan te hebben tijdens mn bevalling. Als ik in bed lig vind ik t verschrikkelijk om iets aan te hebben..... Er is hier vast iemand die al weet wat je t beste mee kunt nemen allemaal, tips? Oh leuk inge! Zag laatst ook een heiniken taart, die was ook heel gaaf!
Ik kom eens even aanwaaien. Sterkte morgen miepkip! Hopelijk niks ernstigs! Een vluchtkoffer klaarzetten, helemaal niet aan gedacht. Voor je het weet is het al zover he.
@ Baileyy, sterkte met je moeder! @ Engeltje, jaaaa voor mij mag je ook een taart maken hoor Ik ben de laatste tijd ook verzot op alles wat zoet is en slagroom heeft. @ Miepkip succes morgen! @ Vluchtkoffer, uh dat hoeft toch pas bij 37 weken? Ach ja, te vroeg kan nooit geen kwaad Pyjama heb ik ook niet. Ik slaap altijd in een t-shirt of hempje. Maar om straks in het ziekenhuis in alleen een t-shirt te lopen lijkt me ook niet zo charmant Poe, er wordt wel veel geschreven. Ben de helft alweer vergeten. Deze week 2 meiden alweer 30 weken ,gaat echt hard Hier gaat het lichamelijk even wat minder. Heb ontzettende last van bandenpijn in ribben en rug. Moet paar keer per dag even gaan liggen om te ontlasten. Misschien dat ik toch nog te veel hooi op mijn vork neem. We hebben dit weekend nl best wat in huis opgeruimd en geklust (nou ja, ik hield dingen vast terwijl mijn vriend het in elkaar zette). De box staat nu in de huiskamer en babykamer is geschilderd en meubels staan erin . Nu nog een leuke grijze stoel / fauteuil en de accessoires en dan is ie klaar Een weekje werken en dan ben ik een weekje vrij. Ga ik de rest van de uitzetlijst verzamelen.
@ Iedereen bedankt! Ik ben nu zo zenuwachtig voor morgen dat ik niet kan slapen. @ vluchtkoffer ik weet dat voor de baby je 2 setjes kleren klaar moet hebben staan, met daarin 2 paar sokjes, 2 rompertjes, 2 mutsjes, maxicosi (slim als je een speen wilt geven een speen erin stoppen) En voor jezelf: iets om in te bevallen, 3 schone onderbroeken, voedingsbh, pyama of iets (ik neem een trainingsbroek en shirt mee) badjas is misschien ook handig, sloffen en sokken (Verschillende verhalen gehoord over erg koude voeten tijdens het bevallen) en verder ik heb geen idee haha Slaaplekker iedereen!
goedemorgen @engeltje: he bah, wat vervelend zeg ik heb toen ik van Fleur thuis zat inderdaad heel veel taarten gemaakt, juist omdat het afleiding gaf. Daar mag je best even flink van balen. Ik herken het wel een klein beetje, ik moet voor 5 augustus een taartje bakken en mijn vriendin had daar ook wel twijfels bij, maar hallo, ook al moet ik hulp inschakelen voor het kleuren van m'n marsepein, die taart komt er @miepkip: he bah, succes zometeen bij de vk! Hopelijk is het niks, maar anders, ook alvast evt. succes in het ziekenhuis. @laupio: jeetje zeg, alweer 30 weken, wat gaat dat snel! @vluchtkoffer: ik heb er nog niet eens aan gedacht hihi! even mijn lijstje van Fleur: je moet in elk geval voor de baby iets van 2 setjes hebben, dus 2 rompers (overslag is prettig voor zo'n kleintje), pakjes, sokjes, mutsje, jas of een dekentje en de maxi cosi natuurlijk. eventueel wat te eten (crackers, druivensuiker e.d.) vooral voor je man foto/filmcamera absoluut niet vergeten!!!!! Kleding voor jezelf na de bevalling: en geloof me, je wilt echt geen (positie)spijkerbroek aan, neem gewoon een trainingsbroek o.i.d. mee, dat is het allerlekkerst, paar onderbroeken voor jezelf, sokken, shirtjes (ook waar je in wilt bevallen, al ben ik uiteindelijk naakt bevallen omdat ik het bloedheet had). slippers en (voedings)bh's. iets te lezen eventueel (ook voor je man ), lippenbalsem voor je lippen (erg prettig) en handencreme (ook erg prettig). verder je papieren van de vk, verzekering, eventueel wat contant geld om eten oid te halen, telefoon.
Goedemorgen allemaal! Hier ook nog 2 dagen en dan alweer 30 weken!! @Engeltje, Fijn dat het toch goedgekomen is met de taarten. Veel plezier met maken! @Miepkip, Succes bij de VK, ik hoop dat het meevalt en dat het geen zw.vergifiting is! @Vluchtkoffer, Nee die staat nog niet klaar. Misschien wel handig ja om vast neer te zetten.. Bedankt in ieder geval voor de tips die je mee moet nemen! Hier, Tgaat redelijk hier, net m'n laatste pil tegen de blaasontsteking op. Moet woensdag weer testen. Tzou me niet verbazen als hij nog niet helemaal over is, maar we zullen zien! Verder zo het gesprek met de arbo, telefonisch. Ben natuurlijk weer super zenuwachtig
Net bij de vk geweest en het is gelukkig geen zw. vergiftiging. Ook al lijken de klachten er wel op. Maar het komt doordat mijn bloeddruk nog lager is dan de vorige keer. Moet nu over 2 weken al terug en als mijn harde buiken erger worden moet ik meteen bellen. Ook moet ik urine laten testen. Verder nog meer bedrust mag geen grote uitstapjes meer maken. En mag niks meer dragen (denk aan boodschappen tas, wasmand etc.) Ook moet ik verplicht als ik 1 dagje druk ben geweest de dag erna rusten. Verder doet de kleine man het goed hij was erg actief En mijn harde buiken komen waarschijnlijk doordat ik van mezelf mager ben en mijn buik uiteindelijk niet meer verder kan uitrekken. Vandaar de vakere bezoekjes. @ Vluchtkoffer hmm. niet eens aangedacht haha, manlief moet idd ook wat te doen hebben